Sigtorsson ben ik geen fan van, maar die andere 2 hadden leuke spelers voor Feyenoord kunnen zijn. Maarja, dat had Singh ook moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, je krijgt duizenden tips, snap best dat je niet overal gebruik van kan maken. Daarbij, zijn ze beter dan wat er nu rondloopt?
Soms verbaast het mij dat je niet gewoon een mening mag hebben die afwijkt van de jouwe. Waarom ben ik gelijk oppurtunistisch als ik zoiets roep? Ik mag toch gewoon onder de indruk zijn van die gozer? Want dat ben ik, heb dit jaar een aantal wedstrijden van die gozer gezien en telkens viel ie mij erg positief op. Behalve de laatste wedstrijd dan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Soms weten voetbalsupporters mij alsnog te verbazen in hun opportunisme.
Wat was Leeuwin slecht bij Ado(Als contractspeler dan, al bakte hij er afgelopen week ook weinig van)
Zelfs Sana had bij ons in de basis gestaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Sigtorsson ben ik geen fan van, maar die andere 2 hadden leuke spelers voor Feyenoord kunnen zijn. Maarja, dat had Singh ook moeten zijn.
Het zou ook zomaar kunnen dat die knul een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Yoeri zal best een prima gozer zijn, geen twijfel over, maar elk media optreden dat ik van hem zie, denk ik altijd, gozer, je kan de boodschap ook ff net wat anders over brengen.. het komt altijd een beetje geforceerd over van hem, stoer moeten doen ofzo. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Vlaar en de Vrij was een goed duo,quote:
Je kan overdrijven, die zou Leonard nog niet eens voorbijkomenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs Sana had bij ons in de basis gestaan
.
Hij komt over als een klein kind (in het lichaam van een puber).quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zou ook zomaar kunnen dat die knul een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft.
Leeuwin valt mij ook in positieve zin op maar dat komt omdat ik alleen de samenvattingen kijk. Daar pikken ze dan momentjes uit en toevallig heeft Leeuwin een sterke drang naar voren. Dat was/is hetzelfde bij De Vrij. Maar je moet ook letten op Leeuwin als verdediger en daar laat hij toch vaak steken vallen. Doet mij denken aan een iets sterkere, snellere Stefan de Vrij maar met iets meer fouten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms verbaast het mij dat je niet gewoon een mening mag hebben die afwijkt van de jouwe. Waarom ben ik gelijk oppurtunistisch als ik zoiets roep? Ik mag toch gewoon onder de indruk zijn van die gozer? Want dat ben ik, heb dit jaar een aantal wedstrijden van die gozer gezien en telkens viel ie mij erg positief op. Behalve de laatste wedstrijd dan.
Helemaal niet halen, verdedigers zat acher de hand.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Leeuwin valt mij ook in positieve zin op maar dat komt omdat ik alleen de samenvattingen kijk. Daar pikken ze dan momentjes uit en toevallig heeft Leeuwin een sterke drang naar voren. Dat was/is hetzelfde bij De Vrij. Maar je moet ook letten op Leeuwin als verdediger en daar laat hij toch vaak steken vallen. Doet mij denken aan een iets sterkere, snellere Stefan de Vrij maar met iets meer fouten.
Als ze 'm gratis kunnen halen, prima. Anders niet doen.
Dan doel je op van Beek en Kongolo? Als ik heel eerlijk ben krijg ik van Sven van Beek niet erg warme gevoelens. Kongolo hebben we nog niet gezien maar geef ik het voordeel van de twijfel met lengte.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Helemaal niet halen, verdedigers zat acher de hand.
Hm, ik zie het meer zitten bij Sven dan Kongolo. Maarja, ik heb ze beide ook niet veel zien spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan doel je op van Beek en Kongolo? Als ik heel eerlijk ben krijg ik van Sven van Beek niet erg warme gevoelens. Kongolo hebben we nog niet gezien maar geef ik het voordeel van de twijfel met lengte.
Acteerwerkje weer hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
Jaja weer een nieuwe aflevering, genieten hoor
Ik begin al een beetje gewend te raken aan die weekenden zonder Feyenoord en Eredivisie. De laatste tijd is het echt om de haverklap.quote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef PIETR het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je je niet hebt kunnen ontladen in zon weekendje zonder Feyenoord?
en over een paar weken alweer de winterstop.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik begin al een beetje gewend te raken aan die weekenden zonder Feyenoord en Eredivisie. De laatste tijd is het echt om de haverklap.
Daarom moet je ook gewoon een weekend naar het eiland gaan. Kan je daar voetbal kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik begin al een beetje gewend te raken aan die weekenden zonder Feyenoord en Eredivisie. De laatste tijd is het echt om de haverklap.
Potje Engelse onderbond wezen kijken?quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een weekend naar het eiland gaan. Kan je daar voetbal kijken.
Zou fijn zijn als ze dat eens leren.quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
Morgen weer eens een geheime oefenwedstrijd. Kunnen ze weer oefenen op het verneuken van hoekschoppen.
Yep, by Newport County geweest.quote:Op maandag 18 november 2013 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Potje Engelse onderbond wezen kijken?
Wat is er geheim aan als jij het nu al hier neerzet?quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
Morgen weer eens een geheime oefenwedstrijd. Kunnen ze weer oefenen op het verneuken van hoekschoppen.
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een weekend naar het eiland gaan. Kan je daar voetbal kijken.
quote:'Jong Feyenoord' oefent dinsdag tegen FC Groningen
Geschreven op 2013-11-18 om 16:44:03 | Bekeken: 1718 | Reacties: 9 | Foto: Pro Shots | Bron: FCGroningen.nl
Jong FC Groningen speelt in deze interlandperiode een oefenwedstrijd tegen Jong Feyenoord. De ploeg van trainer Paul Raveneau trapt dinsdagmiddag 19 november om 14.00 uur af in Rotterdam.
Jong FC Groningen is nog altijd ongeslagen in de competitie en staat na vier zeges en vier gelijke spelen op de derde plek van de ranglijst in de Beloftencompetitie A. In de Beloftencompetitie B gaat Jong Feyenoord aan de leiding met 21 punten uit negen wedstrijden.
Besloten training
Ronald Koeman werkt op dinsdagmiddag een besloten training af. De verwachting is dus dat spelers uit het eerste elftal aangevuld met jeugdspelers de strijd aangezien met het 'beloftenelftal' van FC Groningen.
En? Aan te raden?quote:Op maandag 18 november 2013 13:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Yep, by Newport County geweest.
[..]
Wat is er geheim aan als jij het nu al hier neerzet?
Ja hoor. Lekker oldschool. Wel een kaart voor de Hazell stand kopen, want alleen daar is bier te verkrijgen.quote:
Treurigtwitter:FCGOnline twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 14:23:10Helaas moeten we onze live berichtgeving over Jong Feyenoord - Jong FC Groningen staken. Ronald Koeman wil het niet: duel is besloten.Triest reageer retweet
Wat sneu zeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker oldschool. Wel een kaart voor de Hazell stand kopen, want alleen daar is bier te verkrijgen.Treurigtwitter:FCGOnline twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 14:23:10Helaas moeten we onze live berichtgeving over Jong Feyenoord - Jong FC Groningen staken. Ronald Koeman wil het niet: duel is besloten.Triest reageer retweet
Inderdaad, wat een lul die Koeman.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Snap niet dat die lui binnen zijn als het besloten is. En dan nog verontwaardigd doen ook.
Achterlijke boeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |