Zou fijn zijn als ze dat eens leren.quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
Morgen weer eens een geheime oefenwedstrijd. Kunnen ze weer oefenen op het verneuken van hoekschoppen.
Yep, by Newport County geweest.quote:Op maandag 18 november 2013 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Potje Engelse onderbond wezen kijken?
Wat is er geheim aan als jij het nu al hier neerzet?quote:Op maandag 18 november 2013 12:55 schreef Muto het volgende:
Morgen weer eens een geheime oefenwedstrijd. Kunnen ze weer oefenen op het verneuken van hoekschoppen.
Hoe bedoelt u?quote:Op maandag 18 november 2013 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon een weekend naar het eiland gaan. Kan je daar voetbal kijken.
quote:'Jong Feyenoord' oefent dinsdag tegen FC Groningen
Geschreven op 2013-11-18 om 16:44:03 | Bekeken: 1718 | Reacties: 9 | Foto: Pro Shots | Bron: FCGroningen.nl
Jong FC Groningen speelt in deze interlandperiode een oefenwedstrijd tegen Jong Feyenoord. De ploeg van trainer Paul Raveneau trapt dinsdagmiddag 19 november om 14.00 uur af in Rotterdam.
Jong FC Groningen is nog altijd ongeslagen in de competitie en staat na vier zeges en vier gelijke spelen op de derde plek van de ranglijst in de Beloftencompetitie A. In de Beloftencompetitie B gaat Jong Feyenoord aan de leiding met 21 punten uit negen wedstrijden.
Besloten training
Ronald Koeman werkt op dinsdagmiddag een besloten training af. De verwachting is dus dat spelers uit het eerste elftal aangevuld met jeugdspelers de strijd aangezien met het 'beloftenelftal' van FC Groningen.
En? Aan te raden?quote:Op maandag 18 november 2013 13:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Yep, by Newport County geweest.
[..]
Wat is er geheim aan als jij het nu al hier neerzet?
Ja hoor. Lekker oldschool. Wel een kaart voor de Hazell stand kopen, want alleen daar is bier te verkrijgen.quote:
Treurigtwitter:FCGOnline twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 14:23:10Helaas moeten we onze live berichtgeving over Jong Feyenoord - Jong FC Groningen staken. Ronald Koeman wil het niet: duel is besloten.Triest reageer retweet
Wat sneu zeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja hoor. Lekker oldschool. Wel een kaart voor de Hazell stand kopen, want alleen daar is bier te verkrijgen.Treurigtwitter:FCGOnline twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 14:23:10Helaas moeten we onze live berichtgeving over Jong Feyenoord - Jong FC Groningen staken. Ronald Koeman wil het niet: duel is besloten.Triest reageer retweet
Inderdaad, wat een lul die Koeman.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Snap niet dat die lui binnen zijn als het besloten is. En dan nog verontwaardigd doen ook.
Achterlijke boeren
Tsja. Dat het besloten is vind ik ook wat raar maar dat wist men gisteren al.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een lul die Koeman.
quote:Been: "Als Feyenoord komt, bedank ik voor de eer"
Mario Been wil niet meer actief zijn als hoofdtrainer bij Feyenoord. De coach van Racing Genk was van 2009 tot 2011 werkzaam in Rotterdam, maar hij werd uiteindelijk 'weggestemd' door de spelersgroep. Door de onprettige ervaringen in De Kuip peinst Been er niet over om terug te keren bij Feyenoord, waar hij ook speelde als voetballer.
"Ik zou bedanken voor de eer", vertelde Been in gesprek met FOX Sports. "Het heeft me veel te veel pijn gedaan om daar weg te moeten. In mijn hart is het nog steeds mijn club. Ik ben enorm trots dat ik trainer ben geweest van Feyenoord, maar die fout ga ik niet twee keer maken. Ik zit nu hier en we zullen zien wat de toekomst brengt."
De Rotterdammer is erg gelukkig bij Genk. "In mijn eerste jaar kon ik zeker spreken van een gelukkig huwelijk, daarom heb ik net verlengd voor twee seizoenen. De resultaten zijn nog steeds goed en dat willen we graag zo houden. Mijn ambitie is om zo hoog mogelijk te eindigen. Vorig jaar hebben we de beker gewonnen, dus het kampioenschap blijft nog open. We hebben dit jaar zeker een kans om een gooi te doen naar de titel."
Lees verder: http://www.voetbalnieuws.(...)de_eer#ixzz2l6Ldpq9x
Zijn jongeren die op vak W staan. Scholieren cq studenten dus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef bamibij het volgende:
Geinig dat die gasten er gewoon weer staan met hun fakkels. Alleen, hoeven ze niet te werken?;p Of zitten die gasten van frfc nog op school/studenten?
4-1quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:07 schreef bamibij het volgende:
Ah die ADHD'ers:) Gezellig. 2-0 gebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:00 schreef Freire het volgende:
Ze waren over het hek geklommen om een oefenwedstrijd tegen jong groningen te bekijken, resultaat (bloed op de foto):Levert wel een toffe plaat op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goossens? Speelde vandaag ook als back begreep ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Zowel Indi als Nelom twijfelachtig voor zondag. Geen idee wie er dan LB komt te staan. Kongolo?
Kongolo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Zowel Indi als Nelom twijfelachtig voor zondag. Geen idee wie er dan LB komt te staan. Kongolo?
Met deze gozer gaat het ook geweldig.twitter:FKRotterdam twitterde op woensdag 20-11-2013 om 07:23:23De enige niet-international die niet meedeed was Otman Bakkal. Hij heeft hamstringklachten. #AD #Feyenoord reageer retweet
ik werk niet de hele dag met die gasten dus kan er niet over oordelen, maar ik zou Kongolo een kans geven geven, ook met het oog op de toekomst van hem, én zijn broertje.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Goossens werd getest voor de LB positie.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Levert wel een toffe plaat op:
[ afbeelding ]
Dat las ik ook, maar met zijn snelheid, wordt het lastig tegen Castelen. Of hij moet hem direct uit de wedstrijd schoppen zonder rood te krijgen...quote:Op woensdag 20 november 2013 09:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Goossens werd getest voor de LB positie.
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat Guidetti helemaal fit is, hij is nog maar net van die blessure af hé.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:47 schreef Elan het volgende:
Guidetti mag weg bij City, Pellé verkopen en John halen in de winterstop
Was eigenlijk alleen om Caland op de kast te jagenquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel een tijdje duurt voordat Guidetti helemaal fit is, hij is nog maar net van die blessure af hé.
Inderdaad, die 5 miljoen is dan puur gebaseerd op z'n jaar bij Feyenoord.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Was eigenlijk alleen om Caland op de kast te jagen![]()
5 miljoen willen ze voor een speler die eigenlijk alleen maar geblesseerd geweest is afgelopen anderhalf jaar.
Voor een laagvlieger in Engeland is dat wel op te hoesten hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef Merkie het volgende:
Toch enorm zonde dat hij na zo'n seizoen anderhalf jaar geblesseerd is geweest. Wie weet wat er nog over is van zijn capaciteiten. Sowieso een fase in je carrière waar je eigenlijk elke week progressie moet boeken. ¤5 miljoen vind ik een grote gok, dat gaat niemand betalen.
Maar is het te riskeren? Werkelijk niemand weet of hij dat niveau dat hij bij Feyenoord had nog wel gaat halen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor een laagvlieger in Engeland is dat wel op te hoesten hoor.
En niemand weet of hij in Engeland überhaupt kan slagen. De eredivisie stelt weinig voor natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:23 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Maar is het te riskeren? Werkelijk niemand weet of hij dat niveau dat hij bij Feyenoord had nog wel gaat halen.
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Deed wel mee tegen Jong Malta en scoorde 2 keer. Dacht ik.
Tja.. Malta..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Muto het volgende:
Deed wel mee tegen Jong Malta en scoorde 2 keer. Dacht ik.
Ging er meer om dat hij al wel speelminuten maakt.quote:
Ah. Ja, dat is waar.. Ik hoop dat die jongen er weer bovenop komt. Zou mooi zijn als ze hem verhuren, als ze hem niet direct kunnen verkopen. Overigens zou ik het wel kunnen waarderen als we Armenteros weg kunnen sturen en Guidetti daarvoor in de plaats kunnen huren. Maar dat zit er vast niet in.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ging er meer om dat hij al wel speelminuten maakt.
Ik denk niet dat we daar vrolijk van worden, al is Nelom ook bagger. Hopen dat BMI op tijd fit is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Goossens linksback zondag
Zo is die ook goed bruikbaar in Football Manager als LB
Bron: VI.quote:Koeman: 'Geen enkele ploeg in Nederland beter dan wij'
Koeman: 'Geen enkele ploeg in Nederland beter dan wij'
Feyenoord begint zondag bij RKC Waalwijk aan de laatste fase van de eerste seizoenshelft. De ploeg van trainer Ronald Koeman speelt in 2013 nog vijf competitieduels. Als de Rotterdammers écht kampioen willen worden, dan mogen ze volgens Koeman tot de winterstop geen fouten meer maken.
'Deze fase voor de winterstop is heel belangrijk. Als je nu blijft winnen, betekent dat niets anders dan dat je in januari nog steeds volop meedoet. Dat moet het doel zijn', zegt Koeman in gesprek met Voetbal International. 'In voorgaande jaren zijn we daarin goed geslaagd en legden we juist in deze maanden de basis voor een goede eindklassering.'
Koeman gelooft in de titel, maar Feyenoord zelf poneerde als doelstelling een plaats in de topvier. Hij snapt die voorzichtigheid van de clubleiding. 'Reëel gezien is Feyenoord qua budget geen kandidaat, maar als je kijkt naar het verloop van de competitie en de kracht en zwaktes van andere teams, vind ik dat er echt geen ploeg in Nederland beter is dan wij.'
Dat soort kwaliteitposts laten we graag aan kwaliteitusers overquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Tomasso het volgende:
Waarom stond deze hier nog niet [ afbeelding ]?!
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:59:22Feyenoord - PSV is UITVERKOCHT! Een bomvolle Kuip dus op zondag 1 december! #feypsv reageer retweet
Nu het uitvak nog, al heb ik daar weinig hoop op als ik zie hoe de laatste weken de PSV uitvakken nogal leeg waren.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:11 schreef Muto het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 20-11-2013 om 19:59:22Feyenoord - PSV is UITVERKOCHT! Een bomvolle Kuip dus op zondag 1 december! #feypsv reageer retweet
Ze kennen er dit jaar, door een buscombi, maar 900 man meenemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nu het uitvak nog, al heb ik daar weinig hoop op als ik zie hoe de laatste weken de PSV uitvakken nogal leeg waren.
Maar vorig jaar was hij goed gevuld met 1200, fair play.
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Als John terug komt, draag ik een week dezelfde boxershort, en eet ik 'm daarna ongewassen op.
Zij betalen, dus groot deel vd winst (wellicht alle) is voor hun, Feyenoord betaalt salaris en heeft de beschikking tot de speler. Mocht die transfervrij weggaan / niet meer kunnen voetballen waardoor niemand interesse heeft, zie ik het zelfs nog wel gebeuren dat Feyenoord de transfersom mag betalen aan die zakenmannen. Ze zijn tenslotte geen liefdadigheidsinstelling, dus ze zullen minimaal hun inzet terug willen hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:45 schreef Grifte het volgende:
Klinkt te goed om waar te kunnen worden. En ben bij dat soort berichten meteen huiverig over de voorwaarden.
Maar Guidetti is een baas, zou geweldig zijn als hij hier weer speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Nogal debiele teksten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bron: VI.
Dat zijn nogal teksten van de Koe
En dan Leen Huizer met een gouden megafoon op vak S.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:33 schreef Muto het volgende:
Ik stel voor om die trompettist in te zetten op de gele zijde om het ritme aan te geven.
quote:Op donderdag 21 november 2013 08:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zij betalen, dus groot deel vd winst (wellicht alle) is voor hun, Feyenoord betaalt salaris en heeft de beschikking tot de speler. Mocht die transfervrij weggaan / niet meer kunnen voetballen waardoor niemand interesse heeft, zie ik het zelfs nog wel gebeuren dat Feyenoord de transfersom mag betalen aan die zakenmannen. Ze zijn tenslotte geen liefdadigheidsinstelling, dus ze zullen minimaal hun inzet terug willen hebben.Dat is hetzelfde als gewoon geld lenen. Lijkt me stug dat Feyenoord dat wil, Van Geel wil toch ook niet meer uitgeven dan er binnenkomt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Maar dan moet Leen wel in zijn blote bast op een verhoginkje gaan staan. Het liefst met zijn rug richting het veld.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan Leen Huizer met een gouden megafoon op vak S.
Deze man weet. We hebben hem nog geeneens nodig ook en 5 miljoen is gewoon te veel.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:05 schreef Cara het volgende:
Ja leuk idd, miljoenen lenen en risicovolle aankopen doen. Bij Feyenoord altijd recept voor succes.
Zijn mensen vergeten dat die jongen bijna 2 jaar lang niet gevoetbald heeft en dat we al een spits hebben?
Dat mensen er überhaupt serieus over na denken.
Ja we hebben wat dat betreft goeie ervaringen met Sissi............quote:Op donderdag 21 november 2013 07:24 schreef PIETR het volgende:
Een aantal zakenmensen zouden de komst van John Kwiedetti willen financieren![]()
![]()
Pelle en Guidetti in de spits
#stijfje
20 voor Pellequote:Op donderdag 21 november 2013 08:44 schreef Irritatie100 het volgende:
We hebben hem welbeschouwd eigenlijk niet eens nodig. Wellicht dat Martin anders Pelle kan droppen bij een of andere zandbakclub voor een miljoentje of 20?
Dat wil ik zien en ....mogen we je aan houden hé.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Als John terug komt, draag ik een week dezelfde boxershort, en eet ik 'm daarna ongewassen op.
Als je het allemaal zo ziet, is het gewoon een nutteloos project.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Maar even serieus, hoe wil men met crowdfunding 5 miljoen binnen gaan halen, zonder enige garantie tot winst.
Dat SSF gebeuren haalde ook maar krap een miljoen op, ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Maar even serieus, hoe wil men met crowdfunding 5 miljoen binnen gaan halen, zonder enige garantie tot winst.
Ik denk niet dat hij 5 miljoen moet kosten...quote:Op donderdag 21 november 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Geel zal binnenkort naar Manchester gaan voor jeugdspelerts. Wie weet kunnen ze dan wel een mooi prijsje bedenken voor Guidetti. Misschien hebben wij interessante spelers voor City, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij 5 miljoen moet kosten...
Kongoloquote:Op donderdag 21 november 2013 10:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geel zal binnenkort naar Manchester gaan voor jeugdspelerts. Wie weet kunnen ze dan wel een mooi prijsje bedenken voor Guidetti. Misschien hebben wij interessante spelers voor City, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Stel dat dat geld er komt. Is de speler dan van Feijenoord of van deze 'crowd'. En naar wie gaat het geld van een eventuele verkoop? Rare constructie, maar grappig initiatief.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo ziet, is het gewoon een nutteloos project.
http://www.getguidettiback.com/
Die hype blijft terugkomen totdat 'ie bij een andere club speelt.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:59 schreef satecl het volgende:
Het jaarlijkse hopen op Guidetti is weer begonnen hoor
Echt dieptriest idd.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:59 schreef satecl het volgende:
Het jaarlijkse hopen op Guidetti is weer begonnen hoor
Dat ja.quote:
Dit idd. En dan is best graag nog een understatement.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:05 schreef Happel het volgende:
Ik zou hem best graag willen zien. Maar besef me dat hij nooit haalbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |