Het is ook Ronald De Boer he, stel je toch eens voor dat enkele van onze debiele bestuursleden het in hun hoofd halen...quote:
Beiden maar laten gaan voor 17 miljoen?quote:'Naast Clasie, ook De Vrij op lijstje Fiorentina'
Fiorentina is al druk met de invulling van de selectie voor volgend seizoen en maakte reeds duidelijk zeer gecharmeerd te zijn van Feyenoorder Jordy Clasie. De Italianen zouden echter ook geïnteresseerd zijn in de diensten van Stefan de Vrij.
De mogelijkheid bestaat dat La Viola al tijdens de winterstop zaken wil doen met de Rotterdamse club en zou een bedrag van zeven miljoen euro overhebben voor de centrale verdediger. Zo meldt het Italiaanse La Nazione.
De Vrij verlengde vorig seizoen zijn contract bij Feyenoord tot medio 2015, maar heeft er nooit een geheim van gemaakt een avontuur in het buitenland aan te willen gaan. Of de international en voormalig aanvoerder van de Rotterdammers een overstap naar de Serie A ziet zitten is nog niet bekend.
Zie hem ook gaarne vertrekken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
Vrijtje mag van mij wel weg voor 7 miljoen hoor.Lekker van Dijk halen.
Ok, dat is wel geinig, volgend jaar weer naar Westham toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook bij de ICF geweest.
quote:RKC overlegt maandag met de lokale veiligheidsdriehoek, burgemeester, politie en justitie, over een open brief van de Feyenoord Supportersvereniging aan de club. Dat meldt BN/DeStem.
De supportersvereniging van Feyenoord pleit in de brief voor meer kaarten voor het duel met RKC, op zondag 24 november in Waalwijk en voor versoepeling van de vervoersregeling. De Feyenoord-supporters zijn het zat om met verplichte autocombiregeling naar uitwedstrijden te moeten.
Vechtpartij
Op 14 april, tijdens de laatste editie van RKC-Feyenoord, zaten er nogal wat Rotterdamse supporters in de thuisvakken, die voor RKC-fans bedoeld waren. Tijdens de wedstrijd ontstond een flinke vechtpartij.
Voor de KNVB was dat aanleiding om de Waalwijkse club een voorwaardelijke boete van 5000 euro op te leggen. De voetbalbond vond dat RKC niet streng genoeg had gecontroleerd.
Dat doen ze nu wel andersquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Vrijtje mag wel vertrekken idd, tegen een goed bod. Leeuwinnetje halen van Cambuur, ben ik van onder de indruk.
Mosterd na den maaltijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Luni het volgende:
Feyenoord deed niets met tip over Finnbogason
Pétur Pétursson koestert warme herinneringen aan zijn tijd in de Rotterdamse Kuip, maar veel contacten heeft hij inmiddels niet meer bij Feyenoord. 'Tot enkele jaren geleden sprak ik Mario Been, Stanley Brard of Sjaak Troost nog wel eens,' aldus Pétursson. 'Dan gaf ik door welke spelers wellicht goed waren voor Feyenoord. Alfred Finnbógason en Jóhann Berg Gudmundsson heb ik ook getipt.'
'Kolbeinn Sightórsson is als 15-jarige een keer op proef geweest bij Feyenoord, maar dat liep op niets uit. Meer dan een tip geven doe ik niet, ik ben geen spelersmakelaar', legt Pétursson uit. 'Als Feyenoord informatie nodig heeft over goede IJslandse spelers, mogen ze me altijd bellen.'
Pétursson heeft nog altijd contact met Cor Snijders, de 86-jarige moeder uit het Rotterdamse gastgezin waar hij als 18-jarige jongen kwam te wonen. 'Zo onderhoud ik mijn Nederlands.'
Idd, en waarom zou je Leeuwin halen als je van Beek en Kongolo nog achter de hand hebt..quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Soms weten voetbalsupporters mij alsnog te verbazen in hun opportunisme.
Wat was Leeuwin slecht bij Ado(Als contractspeler dan, al bakte hij er afgelopen week ook weinig van)
Behalve Immers dan, daar waar Immers juist naar Italië toe wil.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Merkie het volgende:
Als je de Italiaanse kranten mag geloven had de voltallige Feyenoord-selectie momenteel inmiddels allang in Italië gevoetbald.
lichtjes?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef Scartex het volgende:
Alleen al de werkhouding van Immers, heb ik al respect voor. De mentaliteit ik ook zo bij Kuyt waardeerde. Altijd voor elke bal gaan, meeverdedigen, mee naar voren, alles doen om je ploeg te ondersteunen en kansen te creëren ookal schiet je wel eens lichtjes over.
Vind die Lachman van Zwolle wel een aardige speler.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Soms weten voetbalsupporters mij alsnog te verbazen in hun opportunisme.
Wat was Leeuwin slecht bij Ado(Als contractspeler dan, al bakte hij er afgelopen week ook weinig van)
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve Immers dan, daar waar Immers juist naar Italië toe wil.
quote:Van Gaal voert noodgedwongen wissel door in opstelling voor duel met Japan
Bruno Martins Indi kan zaterdag niet spelen in de oefenwedstrijd tegen Japan. De mandekker van Feyenoord zou samen met Stefan de Vrij het centrale verdedigingsduo van het Nederlands elftal vormen, maar hij heeft een spiertje verrekt. Ron Vlaar zal daarom starten tegen Japan.
Martins Indi had al last van een onwillige spier, maar verscheen vrijdag toch op het trainingsveld. De verdediger wilde in de warming-up kijken of hij de pijn kwijt zou raken, maar dat gebeurde niet. Martins Indi haakte al snel af en zal zaterdag vervangen worden door Vlaar, zo bevestigde Van Gaal op de persconferentie: "We nemen geen risico's met Bruno."
Vlaar zal tegen Japan zijn twintigste interland spelen en vormt met de al genoemde De Vrij, Daryl Janmaat en Daley Blind de achterhoede van Oranje. Jasper Cillessen staat op doel, Kevin Strootman, Nigel de Jong en Rafael van der Vaart spelen op het middenveld en Arjen Robben, Siem de Jong en Jeremain Lens moeten voor de doelpunten gaan zorgen.
Inderdaad, valt mij ook positief op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind die Lachman van Zwolle wel een aardige speler.
Dat boek van m, Rotterdam Hooligans,, dat was pas slecht en inhoudloos. Lekker vertellen over alle schade die deze vent met z'n maten aan Feyenoord aangericht heeft. Ben ook niet heilig, maar om nou lacherig te gaan zitten doen over Nancy bijvoorbeeld (''we waren jong''), nee sorry.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef PIETR het volgende:
Nog nooit zon slecht, inhoudsloos programma gezien. Sloeg helemaal nergens op.
Komt binnenkort trouwens een nieuw boek uit van Yoeri. De mannen die vooraan staan. Zeker kopen.
Tja, je krijgt duizenden tips, snap best dat je niet overal gebruik van kan maken. Daarbij, zijn ze beter dan wat er nu rondloopt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:39 schreef Luni het volgende:
Feyenoord deed niets met tip over Finnbogason
Pétur Pétursson koestert warme herinneringen aan zijn tijd in de Rotterdamse Kuip, maar veel contacten heeft hij inmiddels niet meer bij Feyenoord. 'Tot enkele jaren geleden sprak ik Mario Been, Stanley Brard of Sjaak Troost nog wel eens,' aldus Pétursson. 'Dan gaf ik door welke spelers wellicht goed waren voor Feyenoord. Alfred Finnbógason en Jóhann Berg Gudmundsson heb ik ook getipt.'
'Kolbeinn Sightórsson is als 15-jarige een keer op proef geweest bij Feyenoord, maar dat liep op niets uit. Meer dan een tip geven doe ik niet, ik ben geen spelersmakelaar', legt Pétursson uit. 'Als Feyenoord informatie nodig heeft over goede IJslandse spelers, mogen ze me altijd bellen.'
Pétursson heeft nog altijd contact met Cor Snijders, de 86-jarige moeder uit het Rotterdamse gastgezin waar hij als 18-jarige jongen kwam te wonen. 'Zo onderhoud ik mijn Nederlands.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |