Dat was eerlijk gezegd mijn volledige referentiekader...quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger was het wel iets meer dan nu inderdaad.
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kantoor Eurib is gevestigd in Rotterdam...![]()
http://www.eurib.org/over-eurib-contact/routebeschrijving.html
Voor wie zijn reisverslag omtrent de wedstrijd Feyenoord - ADO (4-2) nog niet had gelezen:twitter:BenDudley88 twitterde op woensdag 13-11-2013 om 14:42:57Just booked a spontaneous trip back to Rotterdam in a few weeks time for Feyenoord vs. PSV. Back to De Kuip! reageer retweet
Het is voornamelijk de prijsquote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Toch weer onvoorstelbaar met welke aids de afdeling markteting van Feyenoord weer aan komt zetten:
http://www.feyenoordfansh(...)raden-juwelen/bproud
Dit gaat slecht nieuws opleveren voor ons supporters...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
VVD vraagt debat aan over grote politie-inzet bij thuiswedstrijden van Feyenoord
http://cdn1.vvdrotterdam.(...)nzet%20Feyenoord.pdf
Abou zal zich er wel weer uitlullen op basis van 'onderzoeken en rapporten', net als met de ME laatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
VVD vraagt debat aan over grote politie-inzet bij thuiswedstrijden van Feyenoord
http://cdn1.vvdrotterdam.(...)nzet%20Feyenoord.pdf
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gaat slecht nieuws opleveren voor ons supporters...
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest walgelijke producten op de markt te brengenquote:
Neen, pure realiteit. Maar er zullen maar zat mensen zijn die deze meuk kopen denk ik.quote:
Je kunt je armband wel elke dag aanpassen naar eigen smaak. Als jij in plaats van Immers een dagje met Vormer wil lopen kost het je maar 10 euro.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest walgelijke producten op de markt te brengen
Je gaat bijna denken dat ze het erom doen.
Omdat ik verwacht dat Abou het wel zo weet te spelen dat de VVD akkoord gaat met de uitleg en om nog zwaardere maatregelen vraagt.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.
Maar ach. Hij zal er wel weer omheen gaan draaien.
Eigenlijk... is John De Wolf de perfecte figuur om ermee te poseren...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
Opzich kan het nog wel voor kinderen ofzo. Maar laat dan niet John de Wolf er mee poseren
Dit valt niet uit te leggen zonder de zwarte piet naar feijenoordsupporters te schuiven.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.
Maar ach. Hij zal er wel weer omheen gaan draaien.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
Jaja weer een nieuwe aflevering, genieten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brb, gelijk ff kopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Toch weer onvoorstelbaar met welke aids de afdeling markteting van Feyenoord weer aan komt zetten:
Wat ontzettend sjanant.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
En dit volgend jaar dragen icm met een roze adidas uitshirtquote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Ook echt die ongemakkelijkheid van die grotere groep spelers (met o.a. Vormer en Lamprou) als ze door die tunnel lopenquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 18:10 schreef eight het volgende:
[..]
En dit volgend jaar dragen icm met een roze adidas uitshirt![]()
Mensen zijn voor minder in elkaar geslagen..
Hij steelt alle shine van Schaken, die staat er maar als een zoutzak bij daardoorquote:Op woensdag 13 november 2013 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Die glansrol van Goossens![]()
Denk beter dan Verhoek vorig jaar
Een of ander relatiegeschenk bedrijfje uit Nootdorp.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:18 schreef Elan het volgende:
Je zou bijna denken dat er een of ander Amsterdams tyfusbureautje achter die marketing zit.
Lex Immers buttons en leren sm- armbanden wtf joh.
Ik verwachtte dat de Schaak met 'Nee klopt' zou beginnenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
twitter:Kellyimmers twitterde op woensdag 13-11-2013 om 23:24:20Wat een gekke he wordt er net aangebeld met vuurwerk en al haha!! Schrokken ons rot van de deur bel ppfff haha!!... http://t.co/kHDM96iJnr reageer retweet
Wat woont hij een modaal huisje voor een voetballer.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:39 schreef Happel het volgende:
Ondertussen bij Lexie Lexie. Mooi gebaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:Kellyimmers twitterde op woensdag 13-11-2013 om 23:24:20Wat een gekke he wordt er net aangebeld met vuurwerk en al haha!! Schrokken ons rot van de deur bel ppfff haha!!... http://t.co/kHDM96iJnr reageer retweet
Ach het zijn toch 3 ruime verdiepingen. Het is trouwens om de hoek van het Kyocera Stadion en ligt direct aan de snelweg. Ik vind het zo gek nog niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat woont hij een modaal huisje voor een voetballer.Nouja wel slim, heeft ie tenminste wat geld over als hij stopt met voetballen.
Inderdaad, het huis waar de foto vandaan is genomen is niet hetzelfde als de huisjes die je op de foto ziet.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Ach het zijn toch 3 ruime verdiepingen. Het is trouwens om de hoek van het Kyocera Stadion en ligt direct aan de snelweg. Ik vind het zo gek nog niet.
Waar gaat Coentje eigenlijk heen? Binnen de hekken of zo?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaat 'ie dan.
Ronald Koeman.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
Om even aan te tonen dat niet enkel bij ons debielen zitten als het om marketing/uitstraling gaat, welke hersendode zou die 1 hebben bedacht?
[ afbeelding ]
Heeft de club in elk geval aan het spelen gekregen. En zoals altijd bij hem is rond de 3 jaar de rek er wel uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ronald Koeman.
Gelukkig zit die nu bij jullie.
Dat is trouwens ook niet waarquote:Op donderdag 14 november 2013 10:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Inderdaad, het huis waar de foto vandaan is genomen is niet hetzelfde als de huisjes die je op de foto ziet.
Alsof er een marktetingafdeling met z'n stropdas bezig is.quote:
True, maakte ook een grapje, heeft hij prima gedaan bij jullie.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heeft de club in elk geval aan het spelen gekregen. En zoals altijd bij hem is rond de 3 jaar de rek er wel uit.
Zie ik er gvd uit als een havenslaaf!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maakte ook een grapje, heeft hij prima gedaan bij jullie.
Iedereen die Kostas roept als hij vraagt dat dansje voor te doenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat de Schaak met 'Nee klopt' zou beginnen
Overigens, de Thijs die 'm meteen peert![]()
Haha, ik geloof het bijna.quote:Ahmed Aboutaleb is bereid om na te denken over het verminderen van de politieinzet rondom wedstrijden van Feyenoord. De burgemeester ontving veel kritiek naar aanleiding van statistieken van de Rekenkamer waaruit bleek dat men in Rotterdam 70% meer agenten op pad stuurt dan bij de aartsrivaal in Amsterdam (seizoen 2011/2012, red.).
De bestuursambtenaar lijkt ver te willen gaan. Supporters van Feyenoord kunnen volgend jaar zomaar een wedstrijd bijwonen zónder blauw op straat. 'Ik wil in 2014 een wedstrijd van Feyenoord zonder politie laten spelen en aarzel nog of ik vooraf bekend maak welke', waren de woorden van Aboutaleb in de gemeenteraad.
van het ene uiterste naar het anderequote:
Zonder zichtbaar blauw op straat, zullen wel een hoop stillen voor in de plaats komenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:11 schreef Caland het volgende:
Relaxed. Eindelijk blikken bier drinken op het voorplein.
Dacht bij Sparta?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef Muto het volgende:
Nooit geweten dat die Henk Dijkhuizen van Roda hier acht jaar in de jeugd heeft gespeeld.
Die dan gaan rellenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zonder zichtbaar blauw op straat, zullen wel een hoop stillen voor in de plaats komen
Ja, dat wordt echt geweldig. Totaal niet inhoudsloos ook. Ben mega benieuwd naar alle vernieuwingen binnen 'zijn familie'quote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef PIETR het volgende:
Nog nooit zon slecht, inhoudsloos programma gezien. Sloeg helemaal nergens op.
Komt binnenkort trouwens een nieuw boek uit van Yoeri. De mannen die vooraan staan. Zeker kopen.
Hij is langs gegaan bij een aantal harde kern groeperingen in Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt geweldig. Totaal niet inhoudsloos ook. Ben mega benieuwd naar alle vernieuwingen binnen 'zijn familie'_____!!1 Schaamteloos te koop lopen met je mediageilheid.
Het moet ook allemaal niet te moeilijk zijn en in een avondje door te bladeren. Geen wonder dat Gijp ook 300.000 keer over de toonbank is gegaan en prijzen heeft gewonnen. Dat het niets om het lijf heeft is eigenlijk ook niet eens kritiek. Er is vraag naar, dus gebruik die vrije markt.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is langs gegaan bij een aantal harde kern groeperingen in Nederland.
En ach, zodra het weer binnen een week het meestverkochte boek in Nederland is kan ik het hem nauwelijks kwalijk nemen.
Dat eerste boek vond ik ook maar matig. Slap aftreksel van de Van Gageldonk boeken.
Logisch, SCF was heftiger dan de FIIIR. Die verhalen dus ook. Hij is trouwens ook bij de ICF geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is langs gegaan bij een aantal harde kern groeperingen in Nederland.
En ach, zodra het weer binnen een week het meestverkochte boek in Nederland is kan ik het hem nauwelijks kwalijk nemen.
Dat eerste boek vond ik ook maar matig. Slap aftreksel van de Van Gageldonk boeken.
Nee, hij is van SVV Scheveningen naar Feyenoord gegaan en was daar aanvoerder van de hoogste jeugdelftallen. Hij kreeg toen een zware knieblessure waardoor Feyenoord hem weg heeft gestuurd. Sparta heeft hem toen opgepikt..quote:
hij moet ook niet op 10 spelen..quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:44 schreef Fuszy het volgende:
Lexie![]()
Je mag dan geen fan van hem zijn op 10, maar ik denk wel dat ons middenveld een probleem heeft als hij weg zou vallen.
Prima toch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef DonRaja het volgende:
De fuck.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)V-of-Feyenoord.dhtml
Goede actie. Je mag kritiek op hem hebben als voetballer, maar het ging inderdaad veel te ver. Daarnaast is het gewoon een prima gozer verder, dus een beetje dimmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |