Maakt niets uit. Zodra het woord buitenland valt gaan spelers zo mogelijk nog slechter spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat er in de winter iemand vertrekt.. En anders is het voor de hoofdprijs.
Uhm. Dat denk ik niet hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoog percentage Zuid-Nederland he. Heel Zeeland en grote delen van West-Brabant zijn pro-Feyenoord.
Zeeland zeker wel.quote:
Singh zal vertrekkenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat er in de winter iemand vertrekt.. En anders is het voor de hoofdprijs.
Zelfs voor de boekhouder zal dit als een verrassing komenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog geld voor hem
BMI zie ik wel gaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kan je uit Zeeuwse hand vertellen dat dat grote onzin is. Denk zelfs dat het in grote delen Zeeland minstens 49/49 is en 2% PSV.quote:
Heeft hetzelfde effect als het woord titelquote:Op woensdag 13 november 2013 13:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Zodra het woord buitenland valt gaan spelers zo mogelijk nog slechter spelen.
Everton meen ik..quote:
Hopen dat ze Singh in de winterstop alsnog verhuren aan NEC, heeft in Noorwegen echt niet verkeerd gespeeld en zit nog altijd bij de selectie van jong Noorwegen. Moet toch iets kunnen?!?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Singh zal vertrekkenEn Cisse
Hm, lastig. Zo'n grote stap omhoog is dat ook weer niet, maar ach; bij Feyenoord speelt hij niet op z'n natuurlijke positie dus snap wel dat hij weg wil dan..quote:
Volgensmij hebben Arsenal en AC Milan ook interesse getoond, Everton was inderdaad het meest concreet (maar dat was vooral bij een eventueel vertrek van Baines naar Man United). Dus ook daar zagen ze BMI als linksbackquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, lastig. Zo'n grote stap omhoog is dat ook weer niet, maar ach; bij Feyenoord speelt hij niet op z'n natuurlijke positie dus snap wel dat hij weg wil dan..
Dat zou me ten zeerste verbazen als die nog steeds interesse hebben. No offence.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:52 schreef Freire het volgende:
Volgensmij hebben Arsenal en AC Milan ook interesse getoond
http://www.dailymail.co.u(...)no-Martins-Indi.htmlquote:Op woensdag 13 november 2013 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou me ten zeerste verbazen als die nog steeds interesse hebben. No offence.
quote:Wanted man: Arsenal are scouting Feyenoord midfielder Indi
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, lastig. Zo'n grote stap omhoog is dat ook weer niet, maar ach; bij Feyenoord speelt hij niet op z'n natuurlijke positie dus snap wel dat hij weg wil dan..
Het is vooral een logische stap. Ik denk dat bijna elke premier league club tegenwoordig een goede stap is voor een eredivisiespeler en Everton staat momenteel zesde in de premier leaguequote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar ja, die draaien best goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:57 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Het is vooral een logische stap. Ik denk dat bijna elke premier league club tegenwoordig een goede stap is voor een eredivisiespeler en Everton staat momenteel zesde in de premier league
Aah ok, heb altijd gedacht dat Zeeland echt een Feyenoord-bolwerk was.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan je uit Zeeuwse hand vertellen dat dat grote onzin is. Denk zelfs dat het in grote delen Zeeland minstens 49/49 is en 2% PSV.
Nu maar hopen dat Munsterman dit nieuws opmerkt.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaken staat open voor een avontuur in het buitenlandDe doodstreek voor Feyenoord dit.
Munsterman wil Schaken nog niet, hij wil eerst Immers.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Munsterman dit nieuws opmerkt.
Vanwege Feyenoord - Hoek zeker? Daar zaten ook gewoon joden tussen hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, heb altijd gedacht dat Zeeland echt een Feyenoord-bolwerk was.
Nee, ver daarvoor al. Kwam o.a. tijdens interviews met Van Vossen en Van Hanegem naar voren.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Vanwege Feyenoord - Hoek zeker? Daar zaten ook gewoon joden tussen hoor.
Vroeger was het wel iets meer dan nu inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ver daarvoor al. Kwam o.a. tijdens interviews met Van Vossen en Van Hanegem naar voren.
Dat was eerlijk gezegd mijn volledige referentiekader...quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vroeger was het wel iets meer dan nu inderdaad.
Verpest het nou niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kantoor Eurib is gevestigd in Rotterdam...![]()
http://www.eurib.org/over-eurib-contact/routebeschrijving.html
Voor wie zijn reisverslag omtrent de wedstrijd Feyenoord - ADO (4-2) nog niet had gelezen:twitter:BenDudley88 twitterde op woensdag 13-11-2013 om 14:42:57Just booked a spontaneous trip back to Rotterdam in a few weeks time for Feyenoord vs. PSV. Back to De Kuip! reageer retweet
Het is voornamelijk de prijsquote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Toch weer onvoorstelbaar met welke aids de afdeling markteting van Feyenoord weer aan komt zetten:
http://www.feyenoordfansh(...)raden-juwelen/bproud
Dit gaat slecht nieuws opleveren voor ons supporters...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
VVD vraagt debat aan over grote politie-inzet bij thuiswedstrijden van Feyenoord
http://cdn1.vvdrotterdam.(...)nzet%20Feyenoord.pdf
Abou zal zich er wel weer uitlullen op basis van 'onderzoeken en rapporten', net als met de ME laatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:03 schreef Caland het volgende:
VVD vraagt debat aan over grote politie-inzet bij thuiswedstrijden van Feyenoord
http://cdn1.vvdrotterdam.(...)nzet%20Feyenoord.pdf
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gaat slecht nieuws opleveren voor ons supporters...
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest walgelijke producten op de markt te brengenquote:
Neen, pure realiteit. Maar er zullen maar zat mensen zijn die deze meuk kopen denk ik.quote:
Je kunt je armband wel elke dag aanpassen naar eigen smaak. Als jij in plaats van Immers een dagje met Vormer wil lopen kost het je maar 10 euro.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om de meest walgelijke producten op de markt te brengen
Je gaat bijna denken dat ze het erom doen.
Omdat ik verwacht dat Abou het wel zo weet te spelen dat de VVD akkoord gaat met de uitleg en om nog zwaardere maatregelen vraagt.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.
Maar ach. Hij zal er wel weer omheen gaan draaien.
Eigenlijk... is John De Wolf de perfecte figuur om ermee te poseren...quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
Opzich kan het nog wel voor kinderen ofzo. Maar laat dan niet John de Wolf er mee poseren
Dit valt niet uit te leggen zonder de zwarte piet naar feijenoordsupporters te schuiven.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Ben wel benieuwd naar de uitleg. Het verschil is wel bizar groot.
Maar ach. Hij zal er wel weer omheen gaan draaien.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef PollosHermanos het volgende:
Jaja weer een nieuwe aflevering, genieten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brb, gelijk ff kopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Maastoren het volgende:
Toch weer onvoorstelbaar met welke aids de afdeling markteting van Feyenoord weer aan komt zetten:
http://www.feyenoordfansh(...)raden-juwelen/bproud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |