waarom ben je vrolijk vandaag?quote:
He never leftquote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Met jou?
Je miste Fok! al?
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben de komende week hopelijk van FOK! af. Vraag niet waarom, mijn kop is als een stel iphoneoortjes dat je uit je broekzak haalt.
Lobi wie lobi toekomt. Die weten het precies en als ze nieuwsgierig zijn mogen ze een berichtje sturen ooit
doei lobi.
Aardig, kan al wat dingen van me afzetten, heb al weer wat motivatiequote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Met jou?
Je miste Fok! al?
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, kan al wat dingen van me afzetten, heb al weer wat motivatie
En ja, sof wijst me er steeds op dat ik nogal veel zelfmedelijden heb. Is zo, rare gedachtegang. En dat ''Ik ga even van FOK!'' is ook gewoon aandacht vragen denk ik?
En ik mis jullie gewoon
oh okequote:Op maandag 11 november 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, kan al wat dingen van me afzetten, heb al weer wat motivatie
En ja, sof wijst me er steeds op dat ik nogal veel zelfmedelijden heb. Is zo, rare gedachtegang. En dat ''Ik ga even van FOK!'' is ook gewoon aandacht vragen denk ik?
En ik mis jullie gewoon
ja, maar:quote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Weet niet maar hij wenste me lobi en ik kreeg het er warm van
seriously, wat betekend dat?quote:mijn kop is als een stel iphoneoortjes dat je uit je broekzak haalt.
In een warboel, gianni.quote:Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar:
[..]
seriously, wat betekend dat?
dat hij wit is en een knoop in zn snoer zit?
Al moest ik hierom lachenquote:Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar:
[..]
seriously, wat betekend dat?
Ooit gedacht aan professioneel hulp żquote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mijn harses is een grote warboel man
zekerquote:Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan professioneel hulp ż
dat spelingquote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
gvd waarom gaan mn ouders ineens niet weg vnv
quote:Op maandag 11 november 2013 15:39 schreef Jhali het volgende:
HA ik zag net zo een 45km-wagentje en die had als nummerplaat
F4G
5GT
fag sgthihaho
Kom dan!quote:Op maandag 11 november 2013 15:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Anders moet ik je lunchgeld komen afpakken. nurd
quote:Op maandag 11 november 2013 15:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Bitrdicksuckcockfuckmotherfucker
Waz deze Don?quote:Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik hoor dat lmi cachet heeft gezoend, dus ja
Kun je niet zeggen dat je een date hebt?quote:Op maandag 11 november 2013 15:43 schreef Toto69 het volgende:
Ok, wat moet ik vanavond verzinnen voor als ik wegga
naar een vriend?quote:Op maandag 11 november 2013 15:43 schreef Toto69 het volgende:
Ok, wat moet ik vanavond verzinnen voor als ik wegga
Dude, dat overleef ik niet.quote:Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je een date hebt?
wat?quote:Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een spijkerbroek aan en dat is moeilijk voor ze
nee maar dan moet ik zowaar een andere broek aan en daar moet ik ook weer een smoes voor hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat?ben je een christelijk meisje of zo?
lol wat?quote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee maar dan moet ik zowaar een andere broek aan en daar moet ik ook weer een smoes voor hebben
Ik weet 'tquote:Op maandag 11 november 2013 15:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
lol wat?gooi expres drinken over die broek of zo. weet ik veel
en als je dan de vraag krijgt waarom je ineens een spijkerbroek aanhebt:quote:Op maandag 11 november 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet 'tnah ik moet maar wat verzinnen zoals ALTIJD
''wie dan''quote:Op maandag 11 november 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
"Ik ga vanavond naar twee vrienden"
Geen eens antwoord
als ik dat zou zeggen zou ik een gestapo verhoor krijgen omdat het ongeloofwaardig isquote:
+ ditquote:Op maandag 11 november 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik dat zou zeggen zou ik een gestapo verhoor krijgen omdat het ongeloofwaardig is
als ik dat zou zeggen zou ik aan de ketting gelegd wordenquote:Op maandag 11 november 2013 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik dat zou zeggen zou ik een gestapo verhoor krijgen omdat het ongeloofwaardig is
oh je bent al weer los ja?quote:Op maandag 11 november 2013 15:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
als ik dat zou zeggen zou ik aan de ketting gelegd worden
quote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh je bent al weer los ja?
toto wil skinny jeans aan zijn luxe benen maar zijn ouders zeggen NEENquote:
Zal 't niet meer doen, sorry cachetquote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo gaat dat cirkeltje wel weer rond ja
Dagdromen is dan wel de TT maar dat was niet het gespreksonderwerpquote:
Oh, ik zou ook NEEN tegen, zelden een man tegengekomen bij wie skinnyjeans goed staanquote:Op maandag 11 november 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto wil skinny jeans aan zijn luxe benen maar zijn ouders zeggen NEEN
quote:Op maandag 11 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zou ook NEEN tegen, zelden een man tegengekomen bij wie skinnyjeans goed staan
mannen in skinny jeansquote:Op maandag 11 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zou ook NEEN tegen, zelden een man tegengekomen bij wie skinnyjeans goed staan
Gewoon een spijkerbroekquote:Op maandag 11 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe rokje, kun je in de auto makkelijk naar beneden doen, ertegenaan gaan, omhoogtrekken en dan winkelen.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aangenomen op stageplek!!!!!!!!!!
Handicapsquote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
GEwoon een spijkerbroek =/= skinnyjeans..quote:
Goed gedaan meisje.quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Nou dat is dus het chille, ik heb zoals het op mij overkwam niet echt vaste taken. Ik loop wat mee met de medewerkers en ga daarna aan de slag met eigen opdrachten (onderzoek doen of fruit goedkoper maken ook werkt of niet om mensen gezonder te laten eten in een kantine, dat soort dingen)quote:
Nee haha. Dat was optie twee en ik ben heel blij dat ik ben aangenomen bij optie 1quote:
Heb jij shotgun geroepen?quote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat is deze, broer, blijf van Crack_
Heel simpel (als het over jongeren gaat) : neequote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onderzoek doen of fruit goedkoper maken ook werkt of niet om mensen gezonder te laten eten in een kantine
Oh ja sorry. We zullen dan eerst nog even wat andere mensen uitnodigen voor een gesprek en dan iemand anders aannemen. sorry voor de overlastquote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat een onzin he. Eerst mij helemaal KAPOT laten stressen. Ik kreeg dus eerst een mailtje 'ja halllooo, wij willen meer sollicitanten dus we wachten even
![]()
"
EN VERGOLGENS ALLEEN MIJ LATEN KOMEN EN ME METEEN AANNEMEN WAT IS DIT VOOR ONZIN.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heel simpel (als het over jongeren gaat) : neebij ons op de middelbare kon je af en toe gewoon voor niks appels en sinaasappelen pakken maar dan nog met z'n allen naar de C1000 een frikandelbroodje halen want fruit is niet stoer
Het gaat niet over jongeren. Maar dat vind ik zulke leuke dingenquote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heel simpel (als het over jongeren gaat) : neebij ons op de middelbare kon je af en toe gewoon voor niks appels en sinaasappelen pakken maar dan nog met z'n allen naar de C1000 een frikandelbroodje halen want fruit is niet stoer
Wat is deze, Erno-BE kloon?quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja sorry. We zullen dan eerst nog even wat andere mensen uitnodigen voor een gesprek en dan iemand anders aannemen. sorry voor de overlast
Gr gr, je stageplek
Hoelang duurt de stage?quote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Nou mooi, dan ga ik buiten mn stage ook niet nog 'n bijbaantje erbij doen denk ik. Ik ga er wel op achteruit wat betreft loon.. maar ik hoef niet in de min te komen.
Ahquote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Nee ik bedoel, ik ging kapot van de stress want ik moet tegen andere meisjes strijden voor die plek.. maar dat is dus nooit gebeurd. Ben ik wel blij om natuurlijk.
daar moet op bezuinigd wordenquote:Op maandag 11 november 2013 16:04 schreef Jhali het volgende:
Ohja, kuttekut, stage. Ik moet ook nog even een sollicitatiebriefje in mekaar gooien
Trouwens net te horen gekregen dat we begin april op werkweek naar Parijs gaan, met een dagje DisneylandNog nooit geweest, leuk. En dan eind maart al 2 dagen naar Dublin voor een project
Toerismeopleiding
quote:Op maandag 11 november 2013 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar moet op bezuinigd worden
Ik weet eigenlijk heul niet wat jij doet, va.quote:Op maandag 11 november 2013 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar moet op bezuinigd worden
OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hij doet pas iets waar op bezuinigd moet wordenquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk heul niet wat jij doet, va.
Lekker omslachtig weer, ik ken genoeg opleidingen die daarvoor kwalificeren.quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hij doet pas iets waar op bezuinigd moet wordensoort creche, beetje knutselen enzo, maar dan voor pubers
http://saxion.nl/kntquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk heul niet wat jij doet, va.
Jij hebt geen studentenov?quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Godver he, dat stomme ritje van vandaag heeft me gewoon 30 euro gekost. Eventjes op en neer naar Utrecht (en werk..)
... het afwassen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter denk je aan mij tijdens [ afbeelding ]
Nuttig voor een ecologisch verantwoorde maatschappij,quote:Op maandag 11 november 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn opleiding dan?
Wat, waarom?! Reis je doordeweeks minder dan in 't weekend?quote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, in het weekend vrij reizen en door de weeks 40% korting.
Chillquote:
Goed dat het bestaat, zou me ook wel leuk lijken om te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja. Doordeweeks doe ik gewoon alles met de fiets zegquote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat, waarom?! Reis je doordeweeks minder dan in 't weekend?
Mooiquote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nuttig voor een ecologisch welvarende maatschappij, [ afbeelding ]
Wat deed jij ook al weer? Of gewoon nog middelbare?quote:Op maandag 11 november 2013 16:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed dat het bestaat, zou me ook wel leuk lijken om te doen.
Ik zal dit maar niet vragenquote:Op maandag 11 november 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Toerisme (zie posts eerder op deze paginaquote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat deed jij ook al weer? Of gewoon nog middelbare?
Oh, sorryquote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Toerisme (zie posts eerder op deze pagina), is MBO niveau 4 opleiding, zit nu in het 2e.
Weet wel dat ik hierna ga studeren en most likely iets in een hele andere richting.
Neen. Smegma wel.quote:Op maandag 11 november 2013 16:14 schreef Jhali het volgende:
KLB / Klonen op hoog niveau
Frank_Drebin is Haywood? Srs?
Wist dat van smeggie trouwens ook niet.
denken dat haywood nep isquote:Op maandag 11 november 2013 16:14 schreef Jhali het volgende:
KLB / Klonen op hoog niveau
Frank_Drebin is Haywood? Srs?
Wist dat van smeggie trouwens ook niet.
Bedoel je niet dat recreatie hospitality gebeuren?quote:Op maandag 11 november 2013 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, sorry.
Ik ken ook iemand die toerisme deed en die moest alleen maar dansjes oefenen en shit?
HaywoodJablomequote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denken dat haywood nep is
Haywood
żQue?quote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef Jhali het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat recreatie hospitality gebeuren?Dat is echt een rukopleiding.
Schadelijk voor het milieu?quote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat jij doet is immoreel en schadelijk voor het milieu!
Ja weet zo even niet meer hoe die opleiding heetquote:
Ik ben ook stiekem een kloonquote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denken dat haywood nep is
Haywood
quote:
je bent stiekem geen jonge blonde keukenprinses?quote:
Van mijquote:
Stiekem ben ik rossigblondquote:Op maandag 11 november 2013 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent stiekem geen jonge blonde keukenprinses?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van mij
[..]
Stiekem ben ik rossigblondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Ben jij ginger?quote:
Niet standaard, maar in de lente en zomer wel jaquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet standaard, maar in de lente en zomer wel ja
En gelukkig maarquote:
Veel plezier daar Xeorquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 16:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Trap tegen de rugleuning van de mensen voor je!
Sproetjesquote:Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En gelukkig maardan heb ik tenminste nog wat kleur
En terechtquote:Op maandag 11 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb dus geen eigen inspraak in welke broek IK aan mag trekken!!
door de overheid, ademhalingstax enzo :pquote:Op maandag 11 november 2013 16:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Straks wordt er ook nog voor me bepaald of ik adem mag halen!!
Nee door oudersquote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
door de overheid, ademhalingstax enzo :p
We kunnen wel zien wie bij jou thuis de broek aanheeft, jij in ieder geval nietquote:Op maandag 11 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
Iets met snel buitenland en zoquote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
We kunnen wel zien wie bij jou thuis de broek aanheeft, jij in ieder geval niet
WELl I"M JUST A TEENAGE DIRTBAG BBYquote:
I've got two to iron maiden baby. come with me friday don't say maybe, i'm just a teenage dirtbag baby like youquote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WELl I"M JUST A TEENAGE DIRTBAG BBY
Neger wat heb je gedaan?quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog 7 brandplekken op mijn arm.
Steekvlam bij hamburgers bakken.quote:
Wat loop jij iedereen neger te noemen steeds?quote:
Watquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steekvlam bij hamburgers bakken.
Dan zat ik er niet ver naast.quote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steekvlam bij hamburgers bakken.
Ik mag dat, ik kom zelf uit China. Daardoor heb ik een donkere huidskleur en een kleine penerquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat loop jij iedereen neger te noemen steeds?
Boter lag wat te dik.quote:
Ohja als buitenlander zijnde kun je zelf niet racistisch zijn natuurlijk, sorry was ik even vergetenquote:Op maandag 11 november 2013 16:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik mag dat, ik kom zelf uit China. Daardoor heb ik een donkere huidskleur en een kleine pener
Ik heb serieus nog nooit de vlam in de pan gehadquote:
Wel de dubbele regelingen kennen, ess.quote:Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja als buitenlander zijnde kun je zelf niet racistisch zijn natuurlijk, sorry was ik even vergeten
quote:Op maandag 11 november 2013 16:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wel de dubbele regelingen kennen, ess.
Ik ga het allemaal deze week kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog maar 10 afleveringen Breaking Bad. Ik durf niet te kijken
NEEEEEE!!!!!quote:Oops. TPB is currently unavailable. This usually means TPB is under attack or has some downtime. Stay tuned! Will retry in:
26 seconds
Ik zal 't ook wel afmaken, heb toch nog maar 2x3 uur.quote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal deze week kijken.
Spatie! Wat een rust hier!quote:
Probleem is dat ik nog 510 bladzijdes voor Engels moet lezen, nog een practicum voor natuurkunde en nog wat dingen, ik heb geen tijd voor BrBaquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal 't ook wel afmaken, heb toch nog maar 2x3 uur.
Jaja, smoesjes!quote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd moest het zijn *
quote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap het niet. Hij heeft nu gewoon 480k, wat kan er nog mis gaan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is de gelukkige kerel?quote:Op maandag 11 november 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Hoi, ik heb zo een date, dus ik ga zo weg en ben een beetje nerveus.
Fappen. 't Lijkt waarschijnlijk of ik een grap maak, maar je gaat me bedanken.quote:Op maandag 11 november 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fappen. 't Lijkt waarschijnlijk of ik een grap maak, maar je gaat me bedanken.
hontquote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik wil z'n naam niet zeggen maar het is va.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Wat is deze, broerquote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Date jij Dearest nou maar.
Kuch Jhali Khuch
2/10 zou soppen.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je wilt toch in haar broekje komen?
Pas op voor je staart.quote:Op maandag 11 november 2013 18:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
2/10 zou soppen.
[ afbeelding ]
Hij draagt rokje héquote:Op maandag 11 november 2013 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel daten maar niet weten wat jullie gaan doen. Jaaaa, ja.
Een date afzeggen nadat iemand al zijn dagkaart verzilverd heeft, Jaaaa, ja.quote:Op maandag 11 november 2013 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel daten maar niet weten wat jullie gaan doen. Jaaaa, ja.
liesquote:Op maandag 11 november 2013 18:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, mocht geen broek aan van z'n ouders
quote:Op maandag 11 november 2013 16:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik wist dat niet eens man.quote:Op maandag 11 november 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een date afzeggen nadat iemand al zijn dagkaart verzilverd heeft, Jaaaa, ja.
DrNick
Heb je ze nog?quote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb geen woorden meer voor hem sinds die collage aan naaktfoto's van 'm..
mwah, 8/10, lekker origineel maar wel kort..quote:
Je beheerst geen Duitsquote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef Marco001 het volgende:
je dat ik net naar duitsland heb gestuurd. (End at was een m
quote:Op maandag 11 november 2013 18:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
sgthoe was de seksmarathon?
quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb geen seksmarathon gehad helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, ze zijn alleen verplicht om je een brief in het Nederlands te sturen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |