Het boeide haar niks, niks boeide haarquote:Op maandag 11 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
Is wel ontzettend kut als je erachter komt dat veel te laat wakker bent geworden. Snap niet hoe die meid dat zolang kon.
 Ze had ook geen idee wat er om haar gebeurde, en ze had de kennis en algemene ontwikkeling om van te huilen
 Ze had ook geen idee wat er om haar gebeurde, en ze had de kennis en algemene ontwikkeling om van te huilen  

quote:Op maandag 11 november 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent.
 Ik haat slapen
 Ik haat slapen

Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan?quote:Op maandag 11 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack?Die baalde er ook echt heel erg van, arm schaap.

Levensuren verspillen voor wat eigenlijk?quote:
 Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor
 Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor  Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn
 Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn  

Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepostquote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan?

Zodat je overdag nog leeft.quote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk?Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor
Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn

O.quote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost
 Dan werd ik even laat als Crack wakker.
 Dan werd ik even laat als Crack wakker.  

Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenquote:Op maandag 11 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zodat je overdag nog leeft.
[..]
O.Dan werd ik even laat als Crack wakker.
 Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust
 Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust  ideaal
 ideaal  

Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken.quote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenDat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust
ideaal
 Maar slapen is
 Maar slapen is   . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen.
 . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen.  

quote:When you can't sleep well you can't dream
When you can't dream well what's life mean

Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doenquote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenDat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust
ideaal
 Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
 Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.

Je moet je slaap patroon hacken, dat je maar 2 uur totaal per dag nodig heb.quote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ideaal

Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.quote:Op maandag 11 november 2013 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken.Maar slapen is
. Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen.

Uitstekend toch. Ik ben alleen niet de gek die dan fullt-time gaat werkenquote:Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doenMaar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
 Dat andere doen juich ik dan wel toe
 Dat andere doen juich ik dan wel toe  hehe sowieso ontstaat er dan een 24-uurs economie in Nederland
 hehe sowieso ontstaat er dan een 24-uurs economie in Nederland  

Tof.quote:Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
 Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren.
 Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren.  
 Misschien even proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
 Doe jij dat?
 Doe jij dat?

Ik heb 90% van de tijd nachtmerries.quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
Tof.Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren.

Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien even proberen.Doe jij dat?

O toch niet zo tof dan.quote:Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries.
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
 En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
 En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?Mja, geeft wel voldoening om al iets gedaan te hebben voordat je al überhaupt uit bed bent gestapt.quote:Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
 Ik ga het wel even proberen, want ik ben wel benieuwd omdat ik nooit iets onthoud, maar ik gok zo dat A + B gaan overheersen.
  Ik ga het wel even proberen, want ik ben wel benieuwd omdat ik nooit iets onthoud, maar ik gok zo dat A + B gaan overheersen.

Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kendequote:Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.

Ja, paar nachten per week zelfde droom.quote:Op maandag 11 november 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
O toch niet zo tof dan.En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?

quote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende

En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarstquote:Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.

Voor veel fokkers wel jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde

Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan.quote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde

Oh dat heb ik niet.quote:Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst

Vertel.quote:Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan.
Voor iedereen.quote:

Heel raar. Ik heb echt de meest idiote dromen, maar kan ze niet na vertellen.quote:Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.

Beetje persoonlijkquote:

Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap

Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.

Dat eerste.quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?

oh dat zou wel kunnen jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.

' en dan vraag ik wat ze bedoelt en dan komt er een boos geluid uit en dan slaapt ze verder
' en dan vraag ik wat ze bedoelt en dan komt er een boos geluid uit en dan slaapt ze verder  

Schuldig.quote:Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen.

Wow, eng toevalquote:Op maandag 11 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.
Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
 Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
 Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.

Ja inderdaad.. Ik wist ook gewoon eerst even niet wat nou waar was omdat ik huilde, ik ging ook gelijk op haar hyves kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow, eng toevalDromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.

Weten jullie dit nog?quote:Beste Tchock,
U hebt u 2 maanden geleden geregistreerd en er staat nog een leuke korting op u te wachten.
De volgende keer dat u zich aanmeldt bij Philips Online Shop en een product in uw shopping cart plaatst, wordt de korting automatisch verrekend.
(Ter informatie hier uw actiecode nog eens: xxxx)
Deze promotie kan niet worden gebruikt met andere actiecodes. Als er meer dan één actiecode actief is, wordt de gunstigste promotie automatisch voor u geactiveerd.
Als u vragen of zorgen hebt over deze e-mail of als u hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen via neem dan contact met ons op.

Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.quote:

Jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
HAHA ik krijg een mailtje van Philips:
[..]
Weten jullie dit nog?

Yikes, hoezo dat dan?quote:Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.

Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n levenquote:

Aai.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n leven
 Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.
 Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.

best goede film hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aai.Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.

Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aai.Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.

Ik ook niet.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?

Zoveel films, zo weinig tijd.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?

Wat vind je van Into the Wild?quote:

Ciaoquote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nog even in bed liggen tvkijken en dan slapen. Adios!

jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
Is het een film die je 's avonds alleen kan kijken?

Is er nu nog wat op tv dan?quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nog even in bed liggen tvkijken en dan slapen. Adios!
 Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.
 Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.

quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
OH FUCK YEAH IK HEB EEN NIEUW KUSSEN helemaal vergeten oh zo'n zin in nou dag kinders

Comedy Central. Seinfeld nu.quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is er nu nog wat op tv dan?Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.

Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.quote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.

Ok, top! Eng kan ik wel aan, maar vies niet zo.quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DOei doei
En hij is niet eng Ezell

Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker?quote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.

Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker?

1 van mijn favoriete filmsquote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.

Ik moet lachen nuquote:

Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt.quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt een keer wat aan dat materealisme doen

Ik ben soms wat te geobsedeerd.quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt.

Hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te geobsedeerd.

Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven.quote:

Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.quote:Op maandag 11 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven.

Ik vroeger ook, maar nu is het een van mijn hobby's!quote:

Da's wel waarquote:Op maandag 11 november 2013 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.

Wat is jouw drijfveer danquote:Op maandag 11 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Ik ook
En ik ben niet eens zo materialistisch ingesteld.

same, ik weet alleen dat ik riches wil hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Heb op dit moment helemaal niks. Beetje verward met wat ik wil doen, dus yay-tijd.

Volwassen en verstandig zijn. Blegh, kijk er zo tegenop.quote:Op maandag 11 november 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
same, ik weet alleen dat ik riches wil hebben

Je bent het beide al. In feite.quote:Op maandag 11 november 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volwassen en verstandig zijn. Blegh, kijk er zo tegenop.

Ik denk niet dat ik ooit verstandig zal wordenquote:Op maandag 11 november 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volwassen en verstandig zijn. Blegh, kijk er zo tegenop.

Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 11 november 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook echt smerig kinderachtig geworden nu vergeleken met 3-4 jaar geleden.

Ja moeilijk uit leggen. Maar heb het gevoel dat ik toen echt veel serieuzer was overal meequote:Op maandag 11 november 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen
Met wat dan?

Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 11 november 2013 03:04 schreef Jhali het volgende:
OH GOD MIJN HOND HOUDT NIET OP MET JANKEN.
Help

Ben net al naar beneden geweest en even geaaid en gesssht en een beetje brokjes gegeven en toen geaaid met het licht uit zodat ze niet zou zien dat ik weg zou lopen maar helaasquote:
 zit nu dus maar gewoon muziek te luisteren, blijf wel wakker tot 6 uur of zo
 zit nu dus maar gewoon muziek te luisteren, blijf wel wakker tot 6 uur of zo  

Dat is kut inderdaad, maar ja pup he?quote:Op maandag 11 november 2013 03:12 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ben net al naar beneden geweest en even geaaid en gesssht en een beetje brokjes gegeven en toen geaaid met het licht uit zodat ze niet zou zien dat ik weg zou lopen maar helaaszit nu dus maar gewoon muziek te luisteren, blijf wel wakker tot 6 uur of zo
 Die hebben dat wel vaker
 Die hebben dat wel vaker

Ja maar je moet m helemaal niet de eerste nachten alleen laten meteen maar mijn ouders willen niet naar me luisterenquote:Op maandag 11 november 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is kut inderdaad, maar ja pup he?Die hebben dat wel vaker

Ik zeg maar niks over je oudersquote:Op maandag 11 november 2013 03:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja maar je moet m helemaal niet de eerste nachten alleen laten meteen maar mijn ouders willen niet naar me luisteren

Ja dan moet ik zn kussentje/mandje meenemen maar daar heeft ie in gescheten en ik ga dat nu echt niet opruimenquote:Op maandag 11 november 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks over je ouders
Kan je hem niet mee naar je kamer nemen?
 No worries hij hoeft nu niet in z'n eigen schijt te zitten want hij heeft 2 bij 3 meter ruimte verder nog hoor, ga 't er alleen niet op gokken
 No worries hij hoeft nu niet in z'n eigen schijt te zitten want hij heeft 2 bij 3 meter ruimte verder nog hoor, ga 't er alleen niet op gokken

Wel zielig hoorquote:Op maandag 11 november 2013 03:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja dan moet ik zn kussentje/mandje meenemen maar daar heeft ie in gescheten en ik ga dat nu echt niet opruimenNo worries hij hoeft nu niet in z'n eigen schijt te zitten want hij heeft 2 bij 3 meter ruimte verder nog hoor, ga 't er alleen niet op gokken

Ja is ook sneu maar ja ik kan niet te vaak naar beneden gaan want dan weet ze dat piepen en janken mij blijkbaar uit bed haalt en dan houdt ze nooit opquote:

Klopt, je moet ze volgende nacht alleen wel in je kamer nemen als dat kan. Totdat dat beestje beetje gewend is in je huisquote:Op maandag 11 november 2013 03:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja is ook sneu maar ja ik kan niet te vaak naar beneden gaan want dan weet ze dat piepen en janken mij blijkbaar uit bed haalt en dan houdt ze nooit op

Nee mag echt nietquote:Op maandag 11 november 2013 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt, je moet ze volgende nacht alleen wel in je kamer nemen als dat kan. Totdat dat beestje beetje gewend is in je huis
 God ik kan zo kwaad worden op mijn ouders hé wat dit betreft, als je een hond neemt zorg er dan ook voor zoals het moet godsallejezus.
 God ik kan zo kwaad worden op mijn ouders hé wat dit betreft, als je een hond neemt zorg er dan ook voor zoals het moet godsallejezus.

Waarom willen ze een hond dan?quote:Op maandag 11 november 2013 03:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee mag echt nietGod ik kan zo kwaad worden op mijn ouders hé wat dit betreft, als je een hond neemt zorg er dan ook voor zoals het moet godsallejezus.

Nja mijn moeder wilde d'r ook mee naar de slaapkamer hoor, maar mijn vader vond het niet goedquote:
 Die denkt dat zijn manier van opvoeden perfect is, en laat ze 's nachts maar alleen, wennen ze wel aan en worden ze hard van
 Die denkt dat zijn manier van opvoeden perfect is, en laat ze 's nachts maar alleen, wennen ze wel aan en worden ze hard van  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 11 november 2013 03:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nja mijn moeder wilde d'r ook mee naar de slaapkamer hoor, maar mijn vader vond het niet goedDie denkt dat zijn manier van opvoeden perfect is, en laat ze 's nachts maar alleen, wennen ze wel aan en worden ze hard van
 HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo was mijn pa ook wel beetje
Maar die was wel lief voor d r.
Maar schijnt dus dat je honden wel mag aaien als ze bang zijn en hijgen en piepen enzo, eerst zei iedereen altijd dat je ze dan juist met rust moet laten, maar dat hoeft dus niet “And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”

Ja, ik heb dr net een half uurtje geaaid en naast gezeten maar als ik dan op stond begon het feest alweerquote:Op maandag 11 november 2013 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HerkenbaarZo was mijn pa ook wel beetje
Maar die was wel lief voor d r.
Maar schijnt dus dat je honden wel mag aaien als ze bang zijn en hijgen en piepen enzo, eerst zei iedereen altijd dat je ze dan juist met rust moet laten, maar dat hoeft dus niet
 maar ze is nu al 20 minuutjes stil dus ik denk dat ik zo ook weer plat ga
 maar ze is nu al 20 minuutjes stil dus ik denk dat ik zo ook weer plat ga

Hier ook, 4 uur alweerquote:Op maandag 11 november 2013 03:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik heb dr net een half uurtje geaaid en naast gezeten maar als ik dan op stond begon het feest alweermaar ze is nu al 20 minuutjes stil dus ik denk dat ik zo ook weer plat ga
 Trusten
 Trusten  

Ik 5 keer proberen om haar in d'r mand te laten blijven, loopt ze mij steeds achterna, loop ik weg met iets van ''ok laat maar'' gaat ze zelf in de mand liggen
 Ik 5 keer proberen om haar in d'r mand te laten blijven, loopt ze mij steeds achterna, loop ik weg met iets van ''ok laat maar'' gaat ze zelf in de mand liggen  

Lang geslapenquote:Op maandag 11 november 2013 08:35 schreef Jhali het volgende:
Morning
Mijn hont is zo leukIk 5 keer proberen om haar in d'r mand te laten blijven, loopt ze mij steeds achterna, loop ik weg met iets van ''ok laat maar'' gaat ze zelf in de mand liggen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos

Ik heb ook vijf uurtjes geslapenquote:
 Moest deze ochtend even Leeuwarden -> Eindhoven doen
 Moest deze ochtend even Leeuwarden -> Eindhoven doen

Probeer een kat.quote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het idee van een hond hebben is best raar. Je neemt een levend wezen mee zo van HOI JIJ KOMT BIJ ONS WONEN EN IK BEN JE BAASJE HALLO DOE WAT IK ZEG

Als het even konquote:
 Honden hebben een baasje, katten personeel
 Honden hebben een baasje, katten personeel  

Die heb ik al gevonden hoor.quote:

Nou danquote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik al gevonden hoor.

Dan is het toch mijn vriendin die een bever heeft?quote:

Nou en dat die van je vriendin is. Je mag hem vast aaienquote:Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het toch mijn vriendin die een bever heeft?
Ze heeft trouwens ook een fret.. maar ik heb toch meer met die bever.

Dat mag ik ja.quote:Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en dat die van je vriendin is. Je mag hem vast aaien

ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:

Al te vaak gelezenquote:Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl

Lees m'n FOBO door, ben je wel even bezig.quote:

te koud aan zn gat zekerquote:Op maandag 11 november 2013 09:47 schreef Jhali het volgende:
Leugens dat een hond een half uur nadat hij heeft gegeten moet poepen. Net 20 minuten met dat beest in de tuin gestaan, verdomme.

Ja dat zei ik ook al, zul je zien dat je straks 5 minuten binnen bent en dat ie dan het hele laminaat onder schijtquote:Op maandag 11 november 2013 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te koud aan zn gat zeker
hij poept zometeen wel binnen
 Maar hij ligt nu een tukje te doen omdat ie vannacht amper heeft geslapen waarschijnlijk, dus als ie zo wakker is bonjour ik 'm wel ff weer naar buiten
 Maar hij ligt nu een tukje te doen omdat ie vannacht amper heeft geslapen waarschijnlijk, dus als ie zo wakker is bonjour ik 'm wel ff weer naar buiten  

Puppy'squote:Op maandag 11 november 2013 09:49 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al, zul je zien dat je straks 5 minuten binnen bent en dat ie dan het hele laminaat onder schijtMaar hij ligt nu een tukje te doen omdat ie vannacht amper heeft geslapen waarschijnlijk, dus als ie zo wakker is bonjour ik 'm wel ff weer naar buiten

Soffquote:

nehquote:Op maandag 11 november 2013 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lees m'n FOBO door, ben je wel even bezig.

quote:

!!
!!

interessantquote:

Mexicanoquote:

Ik ben weer back in action hoorquote:

Knotsgek danquote:Op maandag 11 november 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben weer back in action hoor

Wat heb je met die stok gedaan. Magistraalquote:Op maandag 11 november 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben weer back in action hoor

Ligt op Schiermonnikoog, ging ik toch heen dit weekend.quote:Op maandag 11 november 2013 11:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat heb je met die stok gedaan. Magistraal

quote:Op zondag 10 november 2013 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vond dit, jeetje.
[..]
[ afbeelding ]

Bazenactiequote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt op Schiermonnikoog, ging ik toch heen dit weekend.
Zal ie ook wel even blijven denk ik.

Tof man. Goed weekend gehad daar?quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede vakantie!quote:

Ja was prima, had wel iets beter weer gehad bij voorkeur.quote:Op maandag 11 november 2013 11:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Tof man. Goed weekend gehad daar?
[..]
Goede vakantie!
Ik ben weg. Genieten van een gratisj lunch.

FOK!stok mopjes altijd +1quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Fijne vakantiequote:

Beertjequote:

goed weekend gehad?quote:

Ja hoorquote:
 Lekker opgeruimd en schoongemaakt en gekletst en thee gedronken met m'n huisgenootjes
 Lekker opgeruimd en schoongemaakt en gekletst en thee gedronken met m'n huisgenootjes  

eens een weekend niet gewerkt dan?quote:Op maandag 11 november 2013 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorLekker opgeruimd en schoongemaakt en gekletst en thee gedronken met m'n huisgenootjes

Ja, het museum is nu dichtquote:Op maandag 11 november 2013 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eens een weekend niet gewerkt dan?
 winterstop zegmaar
 winterstop zegmaar 

ah oke, voor hoe lang?quote:Op maandag 11 november 2013 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het museum is nu dichtwinterstop zegmaar
Jij een leuk weekend gehad

Dicht tot eind maart. Maar wel tussendoor nog evenementen zoals Pietendorp en waarschijnlijk nog een Kerstmarkt enzoquote:Op maandag 11 november 2013 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, voor hoe lang?
ik wel ja. zaterdag was jaarmarkt in het dorp en zondag hele dag niks gedaan, s avonds nog wedstrijd gehad en zelfs gewonnen

lekker, vrije weekendenquote:Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dicht tot eind maart. Maar wel tussendoor nog evenementen zoals Pietendorp en waarschijnlijk nog een Kerstmarkt enzo
En

Uhuh, even rustig aan enzoquote:Op maandag 11 november 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker, vrije weekenden
en: ja, we hadden er ons heel weinig van voorgesteld aangezien 2 man zich nog slecht voelden van die jaarmarkt en 3 man naa i love techno waren geweest en dus bijna niet geslapen hadden

welke sport?quote:Op maandag 11 november 2013 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, even rustig aan enzo
Haha, ik heb ook wel eens met een toernooi meegedaan na een stapavond
Gelukkig was het een studententoernooi dus er waren vrij weinig mensen die wel geslapen hadden

Voetbalquote:
 Wij waren het enige meidenteam dat meedeed (en kregen daardoor ook belachelijk veel support en ietwat bevooroordeelde scheidsrechters enzo
 Wij waren het enige meidenteam dat meedeed (en kregen daardoor ook belachelijk veel support en ietwat bevooroordeelde scheidsrechters enzo  
  )  Maar was wel leuk
 )  Maar was wel leuk  

goh, nee, echt?quote:Op maandag 11 november 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
VoetbalWij waren het enige meidenteam dat meedeed (en kregen daardoor ook belachelijk veel support en ietwat bevooroordeelde scheidsrechters enzo

) Maar was wel leuk

quote:

Ja heel verrassend enzoquote:

Haai Miniempjequote:

quote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan van die websites die een nodeloos moeilijk wachtwoord eisen met bijvoorbeeld minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer etc?

jaquote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan van die websites die een nodeloos moeilijk wachtwoord eisen met bijvoorbeeld minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer etc?

ben je boos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.

quote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je boos?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op mezelf
 "Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

Ik ging even invullen wat ik gister gegeten had om even te controleren en het was veel te weinig terwijl ik dacht dat ik best wel veel gegeten hadquote:

ik weet vrij zeker dat ik gisteren te veel gegeten hebquote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging even invullen wat ik gister gegeten had om even te controleren en het was veel te weinig terwijl ik dacht dat ik best wel veel gegeten had

daar heb ik maar zeer weinig last vanquote:Op maandag 11 november 2013 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat ik gisteren te veel gegeten heb
 af en toe misschien een kee rop een verjaardag ofzo
 af en toe misschien een kee rop een verjaardag ofzo  

(of ongeveer dit iig) http://www.okokorecepten.(...)urgette-gehakt-bosui
  (of ongeveer dit iig) http://www.okokorecepten.(...)urgette-gehakt-bosui Het was lekker
 Het was lekker  

wat heb je gegeten dan?quote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
daar heb ik maar zeer weinig last vanaf en toe misschien een kee rop een verjaardag ofzo

Essn, wat doe je in 't dagelijks leven?quote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vanavond iig weer dit maken(of ongeveer dit iig) http://www.okokorecepten.(...)urgette-gehakt-bosui
Dit heb ik zaterdag ook gehad maar ik had maar 1 helft gemaakt voor mezelf dus nu heb ik nog een halve courgette liggenHet was lekker

Niet genoeg iigquote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je gegeten dan?
en ben jij zo'n mager latje dan?

Studerenquote:Op maandag 11 november 2013 13:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Essn, wat doe je in 't dagelijks leven?

picsquote:Op maandag 11 november 2013 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet genoeg iig
Ik ben nu redelijk normaal qua gewicht. Maar een aantal jaar terug was ik veel te mager (42 kilo) en toen duurde het heel lang voordat ik weer een gezond gewicht had. En nu eet ik gemiddeld genomen wel genoeg, maar omdat ik toen een aantal jaar veel te weinig at is m'n lichaam toen heel veel gaan hamsteren als het ware en ben ik toen redelijk veel aangekomen waardoor ik wat dikker ben dan je zou verwachten met mijn eethoeveelheid
Maar nu ik een aantal jaar redelijk normale hoeveelheden eet gaat dat er weer langzaam vanaf zonder dat ik er iets voor doe

quote:

quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Las net pas dat er Wasteland boven stond.

30 november is het weerquote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom jullie zo sm-achtig gekleed waren, maar Wasteland [ afbeelding ]

supersof is leuk hequote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tenzij sof gaat, dan wil ik best.

Ik had 'm ter plekke gecastreerd.quote:Op maandag 11 november 2013 14:04 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat
Vreet zomaar van mijn poffertjes

Mag ik hem ook luisteren?quote:

quote:

quote:

Haaiquote:

Al 2-3 jaar niet meer echtquote:Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Inso_, je speelt WoW? Had ik echt niet van je verwacht man.

echtquote:Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
ik hoor dat lmi cachet heeft gezoend, dus ja

ik ging 2 energy drinken en paar banenen en sinaasappelsap en toen was ik weer fit.quote:

quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op dinsdag 29 oktober 2013 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Positieve note .
Trouwe vriend en fijn meeposten op BNW.
lavje

queenquote:Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef essnhills het volgende:
Too much love will kill you, everytime

ik `mag gewoon wie ik magquote:Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Niet tegen de gevestigde orde schoppen

I know, maar ik heb er maar 1 en ik weet wat daar in staatquote:

Als ze 4,50 zou betalen zou ze ze in kunnen zien, dus dit weet je niet.quote:

nu welquote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze 4,50 zou betalen zou ze ze in kunnen zien, dus dit weet je niet.
quote:

Wat staat erin?quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef essnhills het volgende:
Ik ga toch geen 4,50 betalen om een note te lezen waarvan ik toch al weet wat er in staat?

Dat ik fantastisch ben en dat je mij moet aanbiddenquote:

okequote:Op maandag 11 november 2013 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik fantastisch ben en dat je mij moet aanbidden

Zo even hardlopen, daarna werken
 Zo even hardlopen, daarna werken  

Kedvesemquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |