abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133137774

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.

Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!

StuYATi.gif poes.gif FOK%20ui.png e7324c.gif Cavia.gif 2e21e2q.gif aay8vb.gif rsz_1poging4.jpg exU2h.gif FOKSCHILD.jpg Fubar2.gif Omdatappel.jpg ridder%20koen.jpg patrick.gif doge.gif 5.gif peter.jpeg kate2.jpg duim.gif perfecterbordz.jpg AngelKirby.gif Rorschach_klein.gif bild2.jpg blind_blind.gif angelo.jpg banaan.gif nemu.jpg kayaa.jpg 14a9hd.jpg sgtporkbeans.jpg mvTL36V.gif muto.jpg UI222.gif phpKnyFhBAM.jpg grammarnazis.gif 5niZlPv.gif 5niZlPv.gif cartmans.jpeg sararaats4.jpg sneek.gif

statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

pi_133137777
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133137787
Gisteren was ik de hele dag melig omdat ik te weinig geslapen had. Te weinig of te veel slapen, dat gebeurt hier iets te vaak. ;(
pi_133137788
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
Is wel ontzettend kut als je erachter komt dat veel te laat wakker bent geworden. Snap niet hoe die meid dat zolang kon. _O-
Het boeide haar niks, niks boeide haar :') Ze had ook geen idee wat er om haar gebeurde, en ze had de kennis en algemene ontwikkeling om van te huilen _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137790
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent. :')
:') Ik haat slapen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137791
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik niet, ik kan het alleen zelden goed. _O-
pi_133137793
quote:

[..]

Waarom?
pi_133137798
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Crack? :D Die baalde er ook echt heel erg van, arm schaap. ;(
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan? _O-
pi_133137799
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:

[..]

Waarom?
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk? :') Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor :P Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn :+
pi_133137801
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:

[..]

Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan? _O-
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost :P
pi_133137802
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Levensuren verspillen voor wat eigenlijk? :') Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor :P Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn :+
Zodat je overdag nog leeft. :+

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost :P
O. _O- Dan werd ik even laat als Crack wakker. :@
pi_133137810
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:

[..]

Zodat je overdag nog leeft. :+

[..]

O. _O- Dan werd ik even laat als Crack wakker. :@
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapen :+ Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust :D ideaal :+
pi_133137816
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapen :+ Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust :D ideaal :+
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken. :') Maar slapen is O+ . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen. :@ _O-
pi_133137818
quote:
When you can't sleep well you can't dream
When you can't dream well what's life mean
pi_133137819
quote:

[..]

Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doen :D Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
pi_133137820
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
pi_133137822
quote:

[..]

Je moet je slaap patroon hacken, dat je maar 2 uur totaal per dag nodig heb.
pi_133137825
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:17 schreef Ezell het volgende:

[..]

Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken. :') Maar slapen is O+ . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen. :@ _O-
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
pi_133137828
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doen :D Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
Uitstekend toch. Ik ben alleen niet de gek die dan fullt-time gaat werken :D Dat andere doen juich ik dan wel toe :') hehe sowieso ontstaat er dan een 24-uurs economie in Nederland _O_
pi_133137831
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
Tof. :D Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
Misschien even proberen. :o Doe jij dat?
pi_133137833
Maar gelukkig heb je slaap echt nodig. Lichamelijk sowieso, maar ook mentaal.
pi_133137836
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
Tof. :D Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren. _O-
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries. :')
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
pi_133137838
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:

[..]

Misschien even proberen. :o Doe jij dat?
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
pi_133137843
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
pi_133137848
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik heb 90% van de tijd nachtmerries. :')
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
O toch niet zo tof dan. :o En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
Mja, geeft wel voldoening om al iets gedaan te hebben voordat je al überhaupt uit bed bent gestapt. _O- Ik ga het wel even proberen, want ik ben wel benieuwd omdat ik nooit iets onthoud, maar ik gok zo dat A + B gaan overheersen.
pi_133137850
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was erg chanant.
Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende :')
pi_133137852
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
O toch niet zo tof dan. :o En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
Ja, paar nachten per week zelfde droom.
Heel apart allemaal.
pi_133137853
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende :')
_O- _O-
pi_133137854
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde :D
pi_133137857
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was erg chanant.
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst :')
pi_133137858
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde :D
Voor veel fokkers wel ja _O-
pi_133137859
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan. _O-
pi_133137862
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst :')
Oh dat heb ik niet. _O-
pi_133137864
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan. _O-
Vertel.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Voor veel fokkers wel ja _O-
Voor iedereen. :P
pi_133137865
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
pi_133137866
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
Heel raar. Ik heb echt de meest idiote dromen, maar kan ze niet na vertellen.

Heb alleen 1 kutdroom gehad, en die was echt heel naar. Dat kan ik me nog zo goed herinneren
pi_133137867
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vertel.
Beetje persoonlijk :@
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
pi_133137873
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap :7
pi_133137876
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap :7
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
pi_133137878
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Beetje persoonlijk :@
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
pi_133137879
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:

[..]

Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
Dat eerste. _O-
pi_133137880
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
oh dat zou wel kunnen ja :D
pi_133137881
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat eerste. _O-
O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen. _O-
pi_133137883
Hahah mijn vriendin praat ook, dan roept ze ineens 'Nee-hee, niet de vis :{' en dan vraag ik wat ze bedoelt en dan komt er een boos geluid uit en dan slaapt ze verder :D
pi_133137885
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:

[..]

O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen. _O-
Schuldig. :')
pi_133137886
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Schuldig. :')
Is leuk als je logees in de kamer hebt en je de volgende dag wakker wordt. ;(
pi_133137890
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.

Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
pi_133137897
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.

Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
Wow, eng toeval :{ Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
pi_133137899
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wow, eng toeval :{ Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
Ja inderdaad.. Ik wist ook gewoon eerst even niet wat nou waar was omdat ik huilde, ik ging ook gelijk op haar hyves kijken _O-
pi_133137902
Zin om nu Inception te kijken.
pi_133137905
HAHA ik krijg een mailtje van Philips:

quote:
Beste Tchock,

U hebt u 2 maanden geleden geregistreerd en er staat nog een leuke korting op u te wachten.

De volgende keer dat u zich aanmeldt bij Philips Online Shop en een product in uw shopping cart plaatst, wordt de korting automatisch verrekend.

(Ter informatie hier uw actiecode nog eens: xxxx)

Deze promotie kan niet worden gebruikt met andere actiecodes. Als er meer dan één actiecode actief is, wordt de gunstigste promotie automatisch voor u geactiveerd.

Als u vragen of zorgen hebt over deze e-mail of als u hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen via neem dan contact met ons op.
Weten jullie dit nog? :D
pi_133137906
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
Zin om nu Inception te kijken.
Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.
pi_133137909
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
HAHA ik krijg een mailtje van Philips:

[..]

Weten jullie dit nog? :D
Ja :')
pi_133137910
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.
Yikes, hoezo dat dan?
pi_133137914
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:

[..]

Yikes, hoezo dat dan?
Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n leven :')
pi_133137915
Fokkie had mij die film aangeraden.
pi_133137918
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n leven :')
Aai. :') Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.
pi_133137921
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:

[..]

best goede film hoor.
pi_133137922
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:

[..]

Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?
pi_133137923
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ook niet.
pi_133137924
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zoveel films, zo weinig tijd.
pi_133137925
Bazenfilm, veel beter dan Inception
pi_133137926
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Leuke film.
pi_133137927
Echt zelden een film gezien die zo onder m'n huid ging. :')
pi_133137929
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Leuke film.
Ja goede promotie is dit :') 14.gif
pi_133137930
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja goede promotie is dit :') 14.gif
Ga kijken :7
pi_133137933
Ik ga nog even in bed liggen tvkijken en dan slapen. Adios!
pi_133137934
Dan bespreken we 'm binnekort.
pi_133137935
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Leuke film.
Wat vind je van Into the Wild?
pi_133137936
Is het een film die je 's avonds alleen kan kijken? _O-
pi_133137937
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Ciao :W
pi_133137938
OH FUCK YEAH IK HEB EEN NIEUW KUSSEN helemaal vergeten oh zo'n zin in nou dag kinders
pi_133137941
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
Is het een film die je 's avonds alleen kan kijken? _O-
ja
pi_133137942
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Is er nu nog wat op tv dan? :o Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.
pi_133137943
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
OH FUCK YEAH IK HEB EEN NIEUW KUSSEN helemaal vergeten oh zo'n zin in nou dag kinders
_O-

DOei doei :W

En hij is niet eng Ezell :+
pi_133137944
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:

[..]

Is er nu nog wat op tv dan? :o Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.
Comedy Central. Seinfeld nu. O+
pi_133137946
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat vind je van Into the Wild?
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.
pi_133137949
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.
pi_133137950
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O-

DOei doei :W

En hij is niet eng Ezell :+
Ok, top! Eng kan ik wel aan, maar vies niet zo. :')
pi_133137952
Vinnie Paz is echt bazenrapper. ;(
pi_133137954
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker? :7
pi_133137955
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker? :7
Ja. :')
pi_133137960
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.
1 van mijn favoriete films
pi_133137961
Trouwens, schoon beddengoed is zo geweldig. Kon het maar elke avond. :'(
pi_133137963
Ik moet echt een keer wat aan dat materealisme doen :')
pi_133137964
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja. :')
Ik moet lachen nu _O-
Ik zie jou al helemaal die film kijken en je kapot ergeren aan het feit dat hij zijn geld verbrand _O-
pi_133137965
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt een keer wat aan dat materealisme doen :')
Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt. :P
pi_133137967
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:

[..]

Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt. :P
Ik ben soms wat te geobsedeerd.
pi_133137970
_O-
pi_133137972
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ben soms wat te geobsedeerd.
Hoe bedoel je?
pi_133137975
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven. :D
pi_133137979
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven. :D
Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.
  maandag 11 november 2013 @ 02:42:38 #93
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_133137983
quote:

[..]

Ik vroeger ook, maar nu is het een van mijn hobby's!

Heerlijk man, word je net wakker en dan weer omdraaien en weer slapen. Goede manier om dromen te herinneren ook.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_133137984
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 02:42 schreef Ezell het volgende:

[..]

Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.
Da's wel waar :7
pi_133137991
Maar ik ben wel jaloers om mensen die iets uit ideaal of passie kunnen doen.
pi_133137996
Ik ook

En ik ben niet eens zo materialistisch ingesteld.
pi_133137998
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Ik ook

En ik ben niet eens zo materialistisch ingesteld.
Wat is jouw drijfveer dan :D
pi_133138002
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat is jouw drijfveer dan :D
Geen idee. Heb op dit moment helemaal niks. Beetje verward met wat ik wil doen, dus yay-tijd. :')
pi_133138015
Fijne topickill.
pi_133138019
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:

[..]

Geen idee. Heb op dit moment helemaal niks. Beetje verward met wat ik wil doen, dus yay-tijd. :')
same, ik weet alleen dat ik riches wil hebben ;(
pi_133138025
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

same, ik weet alleen dat ik riches wil hebben ;(
Volwassen en verstandig zijn. Blegh, kijk er zo tegenop. :')
  maandag 11 november 2013 @ 02:52:22 #102
319979 Fok-it
All is well
pi_133138030
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:

[..]

Je bent het beide al. In feite.
pi_133138034
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 02:51 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik ooit verstandig zal worden _O-
pi_133138047
Als ik met mijn beste vrienden ben, dan daalt het niveau zo onder de 0. En dan ben ik nog de jongste van ons allen. Zeggen ook altijd dat we altijd kind blijven. _O-
pi_133138053
Ik ben ook echt smerig kinderachtig geworden nu vergeleken met 3-4 jaar geleden.
pi_133138055
Maar is fase zeggen ze :7
  maandag 11 november 2013 @ 02:57:54 #107
319979 Fok-it
All is well
pi_133138059
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben ook echt smerig kinderachtig geworden nu vergeleken met 3-4 jaar geleden.
Kan het me niet voorstellen :P
Met wat dan?
pi_133138069
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen :P
Met wat dan?
Ja moeilijk uit leggen. Maar heb het gevoel dat ik toen echt veel serieuzer was overal mee :')
pi_133138072
Nu relativeer ik bijna alles meteen dood.
pi_133138074
Over 5 uur 57 minuten werken.
Dit gaat pijnlijk worden.

Trusten boys :*
pi_133138075
Goed idee, ik ga er ook vandoor.

Trusten girls.
  maandag 11 november 2013 @ 03:04:03 #112
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138077
OH GOD MIJN HOND HOUDT NIET OP MET JANKEN.
Help ;(
Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ik sta nu voor je hotel :')
  maandag 11 november 2013 @ 03:07:32 #113
319979 Fok-it
All is well
pi_133138082
Trusten guys :*
  maandag 11 november 2013 @ 03:08:00 #114
319979 Fok-it
All is well
pi_133138084
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:04 schreef Jhali het volgende:
OH GOD MIJN HOND HOUDT NIET OP MET JANKEN.
Help ;(
Het houdt niet op, niet vanzelf.
  maandag 11 november 2013 @ 03:12:16 #115
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138091
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ben net al naar beneden geweest en even geaaid en gesssht en een beetje brokjes gegeven en toen geaaid met het licht uit zodat ze niet zou zien dat ik weg zou lopen maar helaas ;( zit nu dus maar gewoon muziek te luisteren, blijf wel wakker tot 6 uur of zo :')
  maandag 11 november 2013 @ 03:18:27 #116
319979 Fok-it
All is well
pi_133138100
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:12 schreef Jhali het volgende:

[..]

Ben net al naar beneden geweest en even geaaid en gesssht en een beetje brokjes gegeven en toen geaaid met het licht uit zodat ze niet zou zien dat ik weg zou lopen maar helaas ;( zit nu dus maar gewoon muziek te luisteren, blijf wel wakker tot 6 uur of zo :')
Dat is kut inderdaad, maar ja pup he? :P Die hebben dat wel vaker
  maandag 11 november 2013 @ 03:20:10 #117
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138106
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is kut inderdaad, maar ja pup he? :P Die hebben dat wel vaker
Ja maar je moet m helemaal niet de eerste nachten alleen laten meteen maar mijn ouders willen niet naar me luisteren ;(
  maandag 11 november 2013 @ 03:21:49 #118
319979 Fok-it
All is well
pi_133138110
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:20 schreef Jhali het volgende:

[..]

Ja maar je moet m helemaal niet de eerste nachten alleen laten meteen maar mijn ouders willen niet naar me luisteren ;(
Ik zeg maar niks over je ouders :')
Kan je hem niet mee naar je kamer nemen?
  maandag 11 november 2013 @ 03:27:58 #119
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138120
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik zeg maar niks over je ouders :')
Kan je hem niet mee naar je kamer nemen?
Ja dan moet ik zn kussentje/mandje meenemen maar daar heeft ie in gescheten en ik ga dat nu echt niet opruimen :') No worries hij hoeft nu niet in z'n eigen schijt te zitten want hij heeft 2 bij 3 meter ruimte verder nog hoor, ga 't er alleen niet op gokken
  maandag 11 november 2013 @ 03:29:51 #120
319979 Fok-it
All is well
pi_133138124
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:27 schreef Jhali het volgende:

[..]

Ja dan moet ik zn kussentje/mandje meenemen maar daar heeft ie in gescheten en ik ga dat nu echt niet opruimen :') No worries hij hoeft nu niet in z'n eigen schijt te zitten want hij heeft 2 bij 3 meter ruimte verder nog hoor, ga 't er alleen niet op gokken
Wel zielig hoor :P
  maandag 11 november 2013 @ 03:31:35 #121
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138125
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wel zielig hoor :P
Ja is ook sneu maar ja ik kan niet te vaak naar beneden gaan want dan weet ze dat piepen en janken mij blijkbaar uit bed haalt en dan houdt ze nooit op :+
  maandag 11 november 2013 @ 03:33:32 #122
319979 Fok-it
All is well
pi_133138129
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:31 schreef Jhali het volgende:

[..]

Ja is ook sneu maar ja ik kan niet te vaak naar beneden gaan want dan weet ze dat piepen en janken mij blijkbaar uit bed haalt en dan houdt ze nooit op :+
Klopt, je moet ze volgende nacht alleen wel in je kamer nemen als dat kan. Totdat dat beestje beetje gewend is in je huis :P
  maandag 11 november 2013 @ 03:34:41 #123
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138131
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Klopt, je moet ze volgende nacht alleen wel in je kamer nemen als dat kan. Totdat dat beestje beetje gewend is in je huis :P
Nee mag echt niet ;( God ik kan zo kwaad worden op mijn ouders hé wat dit betreft, als je een hond neemt zorg er dan ook voor zoals het moet godsallejezus.
  maandag 11 november 2013 @ 03:35:58 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_133138133
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:34 schreef Jhali het volgende:

[..]

Nee mag echt niet ;( God ik kan zo kwaad worden op mijn ouders hé wat dit betreft, als je een hond neemt zorg er dan ook voor zoals het moet godsallejezus.
Waarom willen ze een hond dan? :')
  maandag 11 november 2013 @ 03:38:19 #125
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138135
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom willen ze een hond dan? :')
Nja mijn moeder wilde d'r ook mee naar de slaapkamer hoor, maar mijn vader vond het niet goed :') Die denkt dat zijn manier van opvoeden perfect is, en laat ze 's nachts maar alleen, wennen ze wel aan en worden ze hard van :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 11 november 2013 @ 03:44:12 #126
319979 Fok-it
All is well
pi_133138151
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:38 schreef Jhali het volgende:

[..]

Nja mijn moeder wilde d'r ook mee naar de slaapkamer hoor, maar mijn vader vond het niet goed :') Die denkt dat zijn manier van opvoeden perfect is, en laat ze 's nachts maar alleen, wennen ze wel aan en worden ze hard van :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar :+ Zo was mijn pa ook wel beetje :P Maar die was wel lief voor d r.

Maar schijnt dus dat je honden wel mag aaien als ze bang zijn en hijgen en piepen enzo, eerst zei iedereen altijd dat je ze dan juist met rust moet laten, maar dat hoeft dus niet :+
  maandag 11 november 2013 @ 03:45:15 #127
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138154
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Herkenbaar :+ Zo was mijn pa ook wel beetje :P Maar die was wel lief voor d r.

Maar schijnt dus dat je honden wel mag aaien als ze bang zijn en hijgen en piepen enzo, eerst zei iedereen altijd dat je ze dan juist met rust moet laten, maar dat hoeft dus niet :+
Ja, ik heb dr net een half uurtje geaaid en naast gezeten maar als ik dan op stond begon het feest alweer :{ maar ze is nu al 20 minuutjes stil dus ik denk dat ik zo ook weer plat ga
  maandag 11 november 2013 @ 03:49:35 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_133138163
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 03:45 schreef Jhali het volgende:

[..]

Ja, ik heb dr net een half uurtje geaaid en naast gezeten maar als ik dan op stond begon het feest alweer :{ maar ze is nu al 20 minuutjes stil dus ik denk dat ik zo ook weer plat ga
Hier ook, 4 uur alweer :') Trusten :*
  maandag 11 november 2013 @ 03:50:03 #129
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138165
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 03:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hier ook, 4 uur alweer :') Trusten :*
Doeg Fokkie :* :W
pi_133138656
Goedemorgen O+ :W
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 11 november 2013 @ 08:35:55 #131
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133138995
Morning O+
Mijn hont is zo leuk _O- Ik 5 keer proberen om haar in d'r mand te laten blijven, loopt ze mij steeds achterna, loop ik weg met iets van ''ok laat maar'' gaat ze zelf in de mand liggen :+
  maandag 11 november 2013 @ 08:40:49 #132
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_133139033
:W
Mijn eerste uur valt uit ./heelblij
Spatieboos
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 08:41:07 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133139038
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 08:35 schreef Jhali het volgende:
Morning O+
Mijn hont is zo leuk _O- Ik 5 keer proberen om haar in d'r mand te laten blijven, loopt ze mij steeds achterna, loop ik weg met iets van ''ok laat maar'' gaat ze zelf in de mand liggen :+
Lang geslapen :') :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 november 2013 @ 08:41:08 #134
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_133139039
Omdat ik Duits had en ik haat Duits!!! :D
Spatieboos
  maandag 11 november 2013 @ 08:45:53 #135
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_133139077
Mijn cijfers: :D
SPOILER
Spatieboos
  maandag 11 november 2013 @ 08:47:02 #136
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133139086
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lang geslapen :') :D
Jaman :') Ach ja, paar weekjes en dan krijg ik er een leuke gemanierde hond voor terug :D
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 08:47:52 #137
pi_133139094
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 08:47 schreef Jhali het volgende:

[..]

Jaman :')
Ik heb ook vijf uurtjes geslapen :') Moest deze ochtend even Leeuwarden -> Eindhoven doen
pi_133139235
:W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133139258
He
#TeamMiley
pi_133139262
Het idee van een hond hebben is best raar. Je neemt een levend wezen mee zo van HOI JIJ KOMT BIJ ONS WONEN EN IK BEN JE BAASJE HALLO DOE WAT IK ZEG
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133139268
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef arachide. het volgende:
He
Hoi :W
pi_133139281
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het idee van een hond hebben is best raar. Je neemt een levend wezen mee zo van HOI JIJ KOMT BIJ ONS WONEN EN IK BEN JE BAASJE HALLO DOE WAT IK ZEG
Probeer een kat.
#TeamMiley
pi_133139282
Fee hoi :W
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133139289
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:04 schreef arachide. het volgende:

[..]

Probeer een kat.
Als het even kon :9 Honden hebben een baasje, katten personeel :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 09:06:54 #145
pi_133139326
Ik wil een bever.
pi_133139328
Ik heb al bijna 3 weken geen les gehad
#TeamMiley
pi_133139364
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil een bever.
Zoek een vriendin
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133139405
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Zoek een vriendin
:') :D
#TeamMiley
pi_133139411
mogguh :O
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 09:16:44 #150
pi_133139478
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Zoek een vriendin
Die heb ik al gevonden hoor. :D
pi_133139493
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die heb ik al gevonden hoor. :D
Nou dan :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 11 november 2013 @ 09:17:28 #152
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_133139495
Goedemorgen!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133139498
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2013 09:17 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen!
hey
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 09:19:44 #154
pi_133139533
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nou dan :D
Dan is het toch mijn vriendin die een bever heeft? :o
Ze heeft trouwens ook een fret.. maar ik heb toch meer met die bever. :+
pi_133139582
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dan is het toch mijn vriendin die een bever heeft? :o
Ze heeft trouwens ook een fret.. maar ik heb toch meer met die bever. :+
Nou en dat die van je vriendin is. Je mag hem vast aaien
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133139620
Ik verveel me ;(
#TeamMiley
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 09:25:22 #157
pi_133139630
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nou en dat die van je vriendin is. Je mag hem vast aaien
Dat mag ik ja.
pi_133139631
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:24 schreef arachide. het volgende:
Ik verveel me ;(
:o
Fee :W
  maandag 11 november 2013 @ 09:25:33 #159
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_133139636
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:24 schreef arachide. het volgende:
Ik verveel me ;(
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_133139677
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2013 09:25 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Al te vaak gelezen
#TeamMiley
  maandag 11 november 2013 @ 09:29:12 #161
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_133139718
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:27 schreef arachide. het volgende:

[..]

Al te vaak gelezen
Lees m'n FOBO door, ben je wel even bezig.
  maandag 11 november 2013 @ 09:47:33 #162
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133140015
Leugens dat een hond een half uur nadat hij heeft gegeten moet poepen. Net 20 minuten met dat beest in de tuin gestaan, verdomme.
pi_133140031
quote:
9s.gif Op maandag 11 november 2013 09:47 schreef Jhali het volgende:
Leugens dat een hond een half uur nadat hij heeft gegeten moet poepen. Net 20 minuten met dat beest in de tuin gestaan, verdomme.
te koud aan zn gat zeker :P
hij poept zometeen wel binnen :D
  maandag 11 november 2013 @ 09:49:35 #164
415057 Jhali
Kusje erop
pi_133140050
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

te koud aan zn gat zeker :P
hij poept zometeen wel binnen :D
Ja dat zei ik ook al, zul je zien dat je straks 5 minuten binnen bent en dat ie dan het hele laminaat onder schijt _O- Maar hij ligt nu een tukje te doen omdat ie vannacht amper heeft geslapen waarschijnlijk, dus als ie zo wakker is bonjour ik 'm wel ff weer naar buiten :D
  maandag 11 november 2013 @ 10:32:52 #165
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133140973
goedemorgennnnn n.n
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_133141015
Penis

jhali
pi_133141161
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 09:49 schreef Jhali het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook al, zul je zien dat je straks 5 minuten binnen bent en dat ie dan het hele laminaat onder schijt _O- Maar hij ligt nu een tukje te doen omdat ie vannacht amper heeft geslapen waarschijnlijk, dus als ie zo wakker is bonjour ik 'm wel ff weer naar buiten :D
Puppy's _O_

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:32 schreef supersof het volgende:
goedemorgennnnn n.n
Soff :W
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_133141275
quote:
6s.gif Op maandag 11 november 2013 09:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Lees m'n FOBO door, ben je wel even bezig.
neh
#TeamMiley
  maandag 11 november 2013 @ 10:47:39 #169
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_133141314
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:46 schreef arachide. het volgende:

[..]

neh
:'(
  maandag 11 november 2013 @ 10:55:32 #170
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133141496
gvd soms ben ik zo dom :')
Ik deed muziek aan op mn laptop en ook al deed ik hem op het hardste, er kwam maar een heel dof geluid uit. En ik heb wel vaker last met het geluid op mijn laptop, dus ik startte hem opnieuw op. Deed ie daarna weer zo. Blijkt dat ik mn oortjes nog had aangesloten :')!!
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_133141579
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 11:04:22 #172
pi_133141743
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:35 schreef Toto69 het volgende:
Penis

jhali
interessant
pi_133141945
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

interessant
Mexicano _O_
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 11:12:17 #174
pi_133141973
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:11 schreef Muto het volgende:

[..]

Mexicano _O_
Ik ben weer back in action hoor _O_
pi_133142031
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Knotsgek dan
pi_133142145
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat heb je met die stok gedaan. Magistraal _O_
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 11:19:23 #177
pi_133142164
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:18 schreef Muto het volgende:

[..]

Wat heb je met die stok gedaan. Magistraal _O_
Ligt op Schiermonnikoog, ging ik toch heen dit weekend.

Zal ie ook wel even blijven denk ik. :D
pi_133142351
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2013 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vond dit, jeetje.

[..]

[ afbeelding ]
:@
pi_133142356
Zometeen naar schiphol.... adios amigos :W
pi_133142609
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bazenactie :Y _O_
pi_133142682
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 11:27 schreef Xeor het volgende:
Goede reis en vakantie man :W
pi_133142876
quote:

[..]

Tof man. Goed weekend gehad daar?

quote:
Goede vakantie!

Ik ben weg. Genieten van een gratisj lunch.
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 11:47:26 #183
pi_133142889
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 11:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Tof man. Goed weekend gehad daar?

[..]

Goede vakantie!

Ik ben weg. Genieten van een gratisj lunch.
Ja was prima, had wel iets beter weer gehad bij voorkeur.
pi_133143269
quote:

[..]

FOK!stok mopjes altijd +1
pi_133143435
Zo nieuwe fg episode kiekn *O*
pi_133143513
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Goede reis en vakantie man :W
pi_133144036
Ik zat net in de bus naast een downie, was dolle pret!
pi_133144088
nieuwe fg episode is echt FUUUUCKING baas _O_
pi_133144125
ik lig echt fucking dubbel _O-
pi_133144133
quote:
Spreek je later, neger
pi_133144436
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 12:08 schreef Xeor het volgende:

[..]

Fijne vakantie O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133144464
Voetballen :W
pi_133144517
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:50 schreef essnhills het volgende:

[..]

Fijne vakantie O+
Essje O+
pi_133144523
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Essje O+
Beertje O+
pi_133144540
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:

[..]

Beertje O+
goed weekend gehad?
pi_133144556
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

goed weekend gehad?
Ja hoor :Y Lekker opgeruimd en schoongemaakt en gekletst en thee gedronken met m'n huisgenootjes :P
pi_133144569
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:55 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja hoor :Y Lekker opgeruimd en schoongemaakt en gekletst en thee gedronken met m'n huisgenootjes :P
eens een weekend niet gewerkt dan?
pi_133144580
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:56 schreef gianni61 het volgende:

[..]

eens een weekend niet gewerkt dan?
Ja, het museum is nu dicht :P winterstop zegmaar :Y

Jij een leuk weekend gehad O+
pi_133144612
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:56 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja, het museum is nu dicht :P winterstop zegmaar :Y

Jij een leuk weekend gehad O+
ah oke, voor hoe lang?

ik wel ja. zaterdag was jaarmarkt in het dorp en zondag hele dag niks gedaan, s avonds nog wedstrijd gehad en zelfs gewonnen :P
pi_133144640
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ah oke, voor hoe lang?

ik wel ja. zaterdag was jaarmarkt in het dorp en zondag hele dag niks gedaan, s avonds nog wedstrijd gehad en zelfs gewonnen :P
Dicht tot eind maart. Maar wel tussendoor nog evenementen zoals Pietendorp en waarschijnlijk nog een Kerstmarkt enzo :Y

En *O* *G* *O*
pi_133144741
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:58 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dicht tot eind maart. Maar wel tussendoor nog evenementen zoals Pietendorp en waarschijnlijk nog een Kerstmarkt enzo :Y

En *O* *G* *O*
lekker, vrije weekenden O+

en: ja, we hadden er ons heel weinig van voorgesteld aangezien 2 man zich nog slecht voelden van die jaarmarkt en 3 man naa i love techno waren geweest en dus bijna niet geslapen hadden :P
pi_133144986
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:

[..]

lekker, vrije weekenden O+

en: ja, we hadden er ons heel weinig van voorgesteld aangezien 2 man zich nog slecht voelden van die jaarmarkt en 3 man naa i love techno waren geweest en dus bijna niet geslapen hadden :P
Uhuh, even rustig aan enzo O+

Haha, ik heb ook wel eens met een toernooi meegedaan na een stapavond :')

Gelukkig was het een studententoernooi dus er waren vrij weinig mensen die wel geslapen hadden :P
pi_133145007
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:16 schreef essnhills het volgende:

[..]

Uhuh, even rustig aan enzo O+

Haha, ik heb ook wel eens met een toernooi meegedaan na een stapavond :')

Gelukkig was het een studententoernooi dus er waren vrij weinig mensen die wel geslapen hadden :P
welke sport? :P
pi_133145061
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:17 schreef gianni61 het volgende:

[..]

welke sport? :P
Voetbal :P Wij waren het enige meidenteam dat meedeed (en kregen daardoor ook belachelijk veel support en ietwat bevooroordeelde scheidsrechters enzo :') :D ) Maar was wel leuk :P
pi_133145073
O+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_133145082
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:

[..]

Voetbal :P Wij waren het enige meidenteam dat meedeed (en kregen daardoor ook belachelijk veel support en ietwat bevooroordeelde scheidsrechters enzo :') :D ) Maar was wel leuk :P
goh, nee, echt? :D
pi_133145164
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:19 schreef Miniem het volgende:
O+
O+
pi_133145173
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

goh, nee, echt? :D
Ja heel verrassend enzo O-)
pi_133145187
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:22 schreef essnhills het volgende:

[..]

O+
Hoi :*
pi_133145202
Hebben jullie ook zo'n hekel aan van die websites die een nodeloos moeilijk wachtwoord eisen met bijvoorbeeld minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer etc?
pi_133145215
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoi :*
Haai Miniempje O+
pi_133145255
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan van die websites die een nodeloos moeilijk wachtwoord eisen met bijvoorbeeld minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer etc?
:Y
pi_133145293
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
ja :r
pi_133145333
Wat een eenheid hier O+
pi_133145431
:(
pi_133145547
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:31 schreef essnhills het volgende:
:(
ben je boos?
SPOILER
pi_133145570
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ben je boos?
SPOILER
Ja :( op mezelf :(
pi_133145705
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja :( op mezelf :(
waarom? :o
pi_133145769
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waarom? :o
Ik ging even invullen wat ik gister gegeten had om even te controleren en het was veel te weinig terwijl ik dacht dat ik best wel veel gegeten had :(
pi_133145790
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik ging even invullen wat ik gister gegeten had om even te controleren en het was veel te weinig terwijl ik dacht dat ik best wel veel gegeten had :(
ik weet vrij zeker dat ik gisteren te veel gegeten heb :P
pi_133145830
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik weet vrij zeker dat ik gisteren te veel gegeten heb :P
daar heb ik maar zeer weinig last van :P af en toe misschien een kee rop een verjaardag ofzo :P
pi_133145858
Ik ga vanavond iig weer dit maken :9 (of ongeveer dit iig) http://www.okokorecepten.(...)urgette-gehakt-bosui

Dit heb ik zaterdag ook gehad maar ik had maar 1 helft gemaakt voor mezelf dus nu heb ik nog een halve courgette liggen :9 Het was lekker :9
pi_133145859
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

daar heb ik maar zeer weinig last van :P af en toe misschien een kee rop een verjaardag ofzo :P
wat heb je gegeten dan?
en ben jij zo'n mager latje dan? :o
pi_133145871
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef essnhills het volgende:
Ik ga vanavond iig weer dit maken :9 (of ongeveer dit iig) http://www.okokorecepten.(...)urgette-gehakt-bosui

Dit heb ik zaterdag ook gehad maar ik had maar 1 helft gemaakt voor mezelf dus nu heb ik nog een halve courgette liggen :9 Het was lekker :9
Essn, wat doe je in 't dagelijks leven?
pi_133145926
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat heb je gegeten dan?
en ben jij zo'n mager latje dan? :o
Niet genoeg iig :')

Ik ben nu redelijk normaal qua gewicht. Maar een aantal jaar terug was ik veel te mager (42 kilo) en toen duurde het heel lang voordat ik weer een gezond gewicht had. En nu eet ik gemiddeld genomen wel genoeg, maar omdat ik toen een aantal jaar veel te weinig at is m'n lichaam toen heel veel gaan hamsteren als het ware en ben ik toen redelijk veel aangekomen waardoor ik wat dikker ben dan je zou verwachten met mijn eethoeveelheid :P

Maar nu ik een aantal jaar redelijk normale hoeveelheden eet gaat dat er weer langzaam vanaf zonder dat ik er iets voor doe :)
pi_133145931
quote:
5s.gif Op maandag 11 november 2013 13:46 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Essn, wat doe je in 't dagelijks leven?
Studeren
pi_133145962
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:48 schreef essnhills het volgende:

[..]

Niet genoeg iig :')

Ik ben nu redelijk normaal qua gewicht. Maar een aantal jaar terug was ik veel te mager (42 kilo) en toen duurde het heel lang voordat ik weer een gezond gewicht had. En nu eet ik gemiddeld genomen wel genoeg, maar omdat ik toen een aantal jaar veel te weinig at is m'n lichaam toen heel veel gaan hamsteren als het ware en ben ik toen redelijk veel aangekomen waardoor ik wat dikker ben dan je zou verwachten met mijn eethoeveelheid :P

Maar nu ik een aantal jaar redelijk normale hoeveelheden eet gaat dat er weer langzaam vanaf zonder dat ik er iets voor doe :)
pics :+
pi_133145968
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

pics :+
:6 Neuj :@
pi_133146080
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:50 schreef essnhills het volgende:

[..]

:6 Neuj :@
alsjeblieft? :@
pi_133146108
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef gianni61 het volgende:

[..]

alsjeblieft? :@
:@
pi_133146111
hey schatjes
Groot fan van User Wotte
pi_133146120
-

[ Bericht 100% gewijzigd door DonnieDarkno op 11-11-2013 13:56:11 ]
pi_133146156
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
-
ja
Groot fan van User Wotte
pi_133146174
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja
Las net pas dat er Wasteland boven stond.
pi_133146182
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Las net pas dat er Wasteland boven stond.
:?
Groot fan van User Wotte
pi_133146205
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:?
Vroeg me af waarom jullie zo sm-achtig gekleed waren, maar Wasteland 14.gif
pi_133146266
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Vroeg me af waarom jullie zo sm-achtig gekleed waren, maar Wasteland [ afbeelding ]
30 november is het weer
Groot fan van User Wotte
pi_133146274
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]

30 november is het weer
Ik ga daar niet heen :') :r!
pi_133146337
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 13:59 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Ik ga daar niet heen :') :r!
je weet niet wat je mist man
Groot fan van User Wotte
pi_133146349
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]

je weet niet wat je mist man
Tenzij sof gaat, dan wil ik best.
pi_133146371
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Tenzij sof gaat, dan wil ik best.
supersof is leuk he
Groot fan van User Wotte
pi_133146377
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

supersof is leuk he
Wel op Wasteland
pi_133146417
Mijn kat :')

Vreet zomaar van mijn poffertjes :(
pi_133146480
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 14:04 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat :')

Vreet zomaar van mijn poffertjes :(
Ik had 'm ter plekke gecastreerd.
pi_133146508

voor xcachet cachie cachet
Groot fan van User Wotte
pi_133146543
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef Tjacka het volgende:

voor xcachet cachie cachet
Mag ik hem ook luisteren? :@
pi_133146569
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef essnhills het volgende:

[..]

Mag ik hem ook luisteren? :@
ja
Groot fan van User Wotte
pi_133146600

deze ook voor cachet xcachet cachie
Groot fan van User Wotte
pi_133146630
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja
O+
pi_133146638
Ey
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133146639
\

deze ook voor xcachet cachet cachie
Groot fan van User Wotte
pi_133146679
quote:
pi_133146693
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:12 schreef essnhills het volgende:

[..]

ess :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133146729
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

ess :D
Haai :D

M'n quote faalde een beetje enzo :@
pi_133146791
kater weg _O_
pi_133146890
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
kater weg _O_
ik heb een puist op mijn kont
Groot fan van User Wotte
pi_133146896
:')
pi_133147306
stil hier
Groot fan van User Wotte
pi_133147324
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:20 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ik heb een puist op mijn kont
uitknijpen
pi_133147325
Waar wil je 't over hebben?
pi_133147351
Inso_, je speelt WoW? Had ik echt niet van je verwacht man.
pi_133147363
of vriendschap mogelijk is via fok
Groot fan van User Wotte
pi_133147371
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
Inso_, je speelt WoW? Had ik echt niet van je verwacht man.
Al 2-3 jaar niet meer echt :N
pi_133147389
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
of vriendschap mogelijk is via fok
ik hoor dat lmi cachet heeft gezoend, dus ja
pi_133147420
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

ik hoor dat lmi cachet heeft gezoend, dus ja
echt

dus hij is gewoon jaloers

omg
Groot fan van User Wotte
pi_133147439
Praatjes vullen geen gaatjes, snitches get stitches.
pi_133147447
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]

echt

dus hij is gewoon jaloers

omg
suc6 op avicii
pi_133147489
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

suc6 op avicii
uh oke
Groot fan van User Wotte
pi_133147495
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

suc6 op avicii
bedankt
pi_133147513
ik ga met inso zoenen
Groot fan van User Wotte
pi_133147525
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:43 schreef Tjacka het volgende:
ik ga met inso zoenen
:@ _O_
pi_133147542
ben kanjertje brak man
Groot fan van User Wotte
pi_133147551
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
ben kanjertje brak man
ik ging 2 energy drinken en paar banenen en sinaasappelsap en toen was ik weer fit.
pi_133147600
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Positieve note .
Trouwe vriend en fijn meeposten op BNW.

_O_ _O_

lavje
Groot fan van User Wotte
pi_133147609
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op dinsdag 29 oktober 2013 11:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Positieve note .
Trouwe vriend en fijn meeposten op BNW.

_O_ _O_

lavje
_O_

Ik heb 0 positieve notes.
pi_133147624
90 negatieve notes

iedereen haat inso iedereen haat inso iedereen haat iedereen haat inso
pi_133147634
Niet tegen de gevestigde orde schoppen :')
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 14:50:22 #278
pi_133147733
SEX / man nemen met voorbinddildo

De keeper van Den Haag..
pi_133147772
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

_O_

Ik heb 0 positieve notes.
ik 1
Groot fan van User Wotte
pi_133147780
Too much love will kill you, everytime
pi_133147807
Woeij geld *G*
pi_133147831
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:51 schreef essnhills het volgende:
Too much love will kill you, everytime
queen
Groot fan van User Wotte
pi_133147844
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Niet tegen de gevestigde orde schoppen :')
ik `mag gewoon wie ik mag
Groot fan van User Wotte
pi_133147921
Ik heb geen negatieve notes
pi_133147991
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb geen negatieve notes
Je kan ze niet eens inzien :9
pi_133148002
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

I know, maar ik heb er maar 1 en ik weet wat daar in staat :P
  Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 14:59:38 #287
pi_133148046
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Als ze 4,50 zou betalen zou ze ze in kunnen zien, dus dit weet je niet.
pi_133148074
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als ze 4,50 zou betalen zou ze ze in kunnen zien, dus dit weet je niet.
nu wel
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:58 schreef essnhills het volgende:
I know
pi_133148187
Ik ga toch geen 4,50 betalen om een note te lezen waarvan ik toch al weet wat er in staat? :@
pi_133148342
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef essnhills het volgende:
Ik ga toch geen 4,50 betalen om een note te lezen waarvan ik toch al weet wat er in staat? :@
Wat staat erin?
pi_133148364
quote:
5s.gif Op maandag 11 november 2013 15:09 schreef DonnieDarkno het volgende:

[..]

Wat staat erin?
Dat ik fantastisch ben en dat je mij moet aanbidden 8-)
pi_133148498
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 15:10 schreef essnhills het volgende:

[..]

Dat ik fantastisch ben en dat je mij moet aanbidden 8-)
oke :@
pi_133148565
Zo thuis, positieve dag vandaag *O* Zo even hardlopen, daarna werken :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_133148604
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oke :@
:@ :@
pi_133148626
When I was young it seemed that life was so wonderful, a miracle.
Oh it was beautiful, magical O+
pi_133148758
Hallo
pi_133148785
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef xcachet het volgende:
Hallo
Cachet :9~
pi_133148798
quote:
Hallo
sup cachie
pi_133148809
quote:
Hallo
Kedvesem O+
pi_133148829
Nee meer nog dan ik eigenlijk, toegeven wil. Zij maakt het verschil