Studerenquote:Op maandag 11 november 2013 13:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Essn, wat doe je in 't dagelijks leven?
picsquote:Op maandag 11 november 2013 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet genoeg iig![]()
Ik ben nu redelijk normaal qua gewicht. Maar een aantal jaar terug was ik veel te mager (42 kilo) en toen duurde het heel lang voordat ik weer een gezond gewicht had. En nu eet ik gemiddeld genomen wel genoeg, maar omdat ik toen een aantal jaar veel te weinig at is m'n lichaam toen heel veel gaan hamsteren als het ware en ben ik toen redelijk veel aangekomen waardoor ik wat dikker ben dan je zou verwachten met mijn eethoeveelheid![]()
Maar nu ik een aantal jaar redelijk normale hoeveelheden eet gaat dat er weer langzaam vanaf zonder dat ik er iets voor doe
quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Las net pas dat er Wasteland boven stond.
30 november is het weerquote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom jullie zo sm-achtig gekleed waren, maar Wasteland [ afbeelding ]
supersof is leuk hequote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tenzij sof gaat, dan wil ik best.
Ik had 'm ter plekke gecastreerd.quote:Op maandag 11 november 2013 14:04 schreef d4v1d het volgende:
Mijn kat
Vreet zomaar van mijn poffertjes
Mag ik hem ook luisteren?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |