abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133137774

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.

Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!

StuYATi.gif poes.gif FOK%20ui.png e7324c.gif Cavia.gif 2e21e2q.gif aay8vb.gif rsz_1poging4.jpg exU2h.gif FOKSCHILD.jpg Fubar2.gif Omdatappel.jpg ridder%20koen.jpg patrick.gif doge.gif 5.gif peter.jpeg kate2.jpg duim.gif perfecterbordz.jpg AngelKirby.gif Rorschach_klein.gif bild2.jpg blind_blind.gif angelo.jpg banaan.gif nemu.jpg kayaa.jpg 14a9hd.jpg sgtporkbeans.jpg mvTL36V.gif muto.jpg UI222.gif phpKnyFhBAM.jpg grammarnazis.gif 5niZlPv.gif 5niZlPv.gif cartmans.jpeg sararaats4.jpg sneek.gif

statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

pi_133137777
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133137787
Gisteren was ik de hele dag melig omdat ik te weinig geslapen had. Te weinig of te veel slapen, dat gebeurt hier iets te vaak. ;(
pi_133137788
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
Is wel ontzettend kut als je erachter komt dat veel te laat wakker bent geworden. Snap niet hoe die meid dat zolang kon. _O-
Het boeide haar niks, niks boeide haar :') Ze had ook geen idee wat er om haar gebeurde, en ze had de kennis en algemene ontwikkeling om van te huilen _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137790
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent. :')
:') Ik haat slapen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137791
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik niet, ik kan het alleen zelden goed. _O-
pi_133137793
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom?
pi_133137798
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Crack? :D Die baalde er ook echt heel erg van, arm schaap. ;(
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan? _O-
pi_133137799
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:

[..]

Waarom?
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk? :') Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor :P Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn :+
pi_133137801
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:

[..]

Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan? _O-
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost :P
pi_133137802
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Levensuren verspillen voor wat eigenlijk? :') Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor :P Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn :+
Zodat je overdag nog leeft. :+

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost :P
O. _O- Dan werd ik even laat als Crack wakker. :@
pi_133137810
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:

[..]

Zodat je overdag nog leeft. :+

[..]

O. _O- Dan werd ik even laat als Crack wakker. :@
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapen :+ Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust :D ideaal :+
pi_133137816
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapen :+ Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust :D ideaal :+
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken. :') Maar slapen is O+ . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen. :@ _O-
pi_133137818
quote:
When you can't sleep well you can't dream
When you can't dream well what's life mean
pi_133137819
quote:

[..]

Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doen :D Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
pi_133137820
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
pi_133137822
quote:

[..]

Je moet je slaap patroon hacken, dat je maar 2 uur totaal per dag nodig heb.
pi_133137825
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:17 schreef Ezell het volgende:

[..]

Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken. :') Maar slapen is O+ . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen. :@ _O-
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
pi_133137828
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doen :D Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
Uitstekend toch. Ik ben alleen niet de gek die dan fullt-time gaat werken :D Dat andere doen juich ik dan wel toe :') hehe sowieso ontstaat er dan een 24-uurs economie in Nederland _O_
pi_133137831
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
Tof. :D Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
Misschien even proberen. :o Doe jij dat?
pi_133137833
Maar gelukkig heb je slaap echt nodig. Lichamelijk sowieso, maar ook mentaal.
pi_133137836
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
Tof. :D Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren. _O-
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries. :')
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
pi_133137838
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:

[..]

Misschien even proberen. :o Doe jij dat?
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
pi_133137843
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
pi_133137848
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik heb 90% van de tijd nachtmerries. :')
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
O toch niet zo tof dan. :o En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
Mja, geeft wel voldoening om al iets gedaan te hebben voordat je al überhaupt uit bed bent gestapt. _O- Ik ga het wel even proberen, want ik ben wel benieuwd omdat ik nooit iets onthoud, maar ik gok zo dat A + B gaan overheersen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')