Het boeide haar niks, niks boeide haarquote:Op maandag 11 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
Is wel ontzettend kut als je erachter komt dat veel te laat wakker bent geworden. Snap niet hoe die meid dat zolang kon.
quote:Op maandag 11 november 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent.
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan?quote:Op maandag 11 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack?Die baalde er ook echt heel erg van, arm schaap.
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk?quote:
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepostquote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan?
Zodat je overdag nog leeft.quote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk?Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor
Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn
O.quote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenquote:Op maandag 11 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zodat je overdag nog leeft.
[..]
O.Dan werd ik even laat als Crack wakker.
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken.quote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenDat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust
ideaal
quote:When you can't sleep well you can't dream
When you can't dream well what's life mean
Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doenquote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenDat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust
ideaal
Je moet je slaap patroon hacken, dat je maar 2 uur totaal per dag nodig heb.quote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ideaal
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.quote:Op maandag 11 november 2013 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken.Maar slapen is
. Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen.
![]()
Uitstekend toch. Ik ben alleen niet de gek die dan fullt-time gaat werkenquote:Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doenMaar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
Tof.quote:Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
Misschien even proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries.quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
Tof.Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren.
![]()
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien even proberen.Doe jij dat?
O toch niet zo tof dan.quote:Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries.
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
Mja, geeft wel voldoening om al iets gedaan te hebben voordat je al überhaupt uit bed bent gestapt.quote:Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |