Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kendequote:Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
Ja, paar nachten per week zelfde droom.quote:Op maandag 11 november 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
O toch niet zo tof dan.En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
quote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarstquote:Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
Voor veel fokkers wel jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan.quote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde
Oh dat heb ik niet.quote:Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst
Vertel.quote:Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan.
Voor iedereen.quote:
Heel raar. Ik heb echt de meest idiote dromen, maar kan ze niet na vertellen.quote:Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
Beetje persoonlijkquote:
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
Dat eerste.quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
oh dat zou wel kunnen jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
Schuldig.quote:Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen.
Wow, eng toevalquote:Op maandag 11 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.
Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
Ja inderdaad.. Ik wist ook gewoon eerst even niet wat nou waar was omdat ik huilde, ik ging ook gelijk op haar hyves kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow, eng toevalDromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |