abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133137850
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende :')
pi_133137852
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
O toch niet zo tof dan. :o En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
Ja, paar nachten per week zelfde droom.
Heel apart allemaal.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133137853
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende :')
_O- _O-
pi_133137854
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde :D
pi_133137857
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137858
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde :D
Voor veel fokkers wel ja _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137859
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan. _O-
pi_133137862
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst :')
Oh dat heb ik niet. _O-
pi_133137864
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan. _O-
Vertel.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Voor veel fokkers wel ja _O-
Voor iedereen. :P
pi_133137865
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
pi_133137866
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
Heel raar. Ik heb echt de meest idiote dromen, maar kan ze niet na vertellen.

Heb alleen 1 kutdroom gehad, en die was echt heel naar. Dat kan ik me nog zo goed herinneren
pi_133137867
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vertel.
Beetje persoonlijk :@
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
pi_133137873
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap :7
pi_133137876
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap :7
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
pi_133137878
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Beetje persoonlijk :@
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
pi_133137879
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:

[..]

Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
Dat eerste. _O-
pi_133137880
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
oh dat zou wel kunnen ja :D
pi_133137881
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat eerste. _O-
O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen. _O-
pi_133137883
Hahah mijn vriendin praat ook, dan roept ze ineens 'Nee-hee, niet de vis :{' en dan vraag ik wat ze bedoelt en dan komt er een boos geluid uit en dan slaapt ze verder :D
pi_133137885
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:

[..]

O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen. _O-
Schuldig. :')
pi_133137886
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Schuldig. :')
Is leuk als je logees in de kamer hebt en je de volgende dag wakker wordt. ;(
pi_133137890
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.

Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
pi_133137897
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.

Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
Wow, eng toeval :{ Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
pi_133137899
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wow, eng toeval :{ Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
Ja inderdaad.. Ik wist ook gewoon eerst even niet wat nou waar was omdat ik huilde, ik ging ook gelijk op haar hyves kijken _O-
pi_133137902
Zin om nu Inception te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')