Het boeide haar niks, niks boeide haarquote:Op maandag 11 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
Is wel ontzettend kut als je erachter komt dat veel te laat wakker bent geworden. Snap niet hoe die meid dat zolang kon.
quote:Op maandag 11 november 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent.
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan?quote:Op maandag 11 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack?Die baalde er ook echt heel erg van, arm schaap.
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk?quote:
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepostquote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan?
Zodat je overdag nog leeft.quote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk?Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor
Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn
O.quote:Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenquote:Op maandag 11 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zodat je overdag nog leeft.
[..]
O.Dan werd ik even laat als Crack wakker.
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken.quote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenDat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust
ideaal
quote:When you can't sleep well you can't dream
When you can't dream well what's life mean
Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doenquote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapenDat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust
ideaal
Je moet je slaap patroon hacken, dat je maar 2 uur totaal per dag nodig heb.quote:Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ideaal
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.quote:Op maandag 11 november 2013 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken.Maar slapen is
. Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen.
![]()
Uitstekend toch. Ik ben alleen niet de gek die dan fullt-time gaat werkenquote:Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doenMaar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
Tof.quote:Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
Misschien even proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries.quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
Tof.Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren.
![]()
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien even proberen.Doe jij dat?
O toch niet zo tof dan.quote:Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries.
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
Mja, geeft wel voldoening om al iets gedaan te hebben voordat je al überhaupt uit bed bent gestapt.quote:Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kendequote:Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
Ja, paar nachten per week zelfde droom.quote:Op maandag 11 november 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
O toch niet zo tof dan.En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
quote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarstquote:Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
Voor veel fokkers wel jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan.quote:Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde
Oh dat heb ik niet.quote:Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst
Vertel.quote:Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan.
Voor iedereen.quote:
Heel raar. Ik heb echt de meest idiote dromen, maar kan ze niet na vertellen.quote:Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
Beetje persoonlijkquote:
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje persoonlijk
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
Dat eerste.quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
oh dat zou wel kunnen jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
Schuldig.quote:Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen.
Wow, eng toevalquote:Op maandag 11 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.
Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
Ja inderdaad.. Ik wist ook gewoon eerst even niet wat nou waar was omdat ik huilde, ik ging ook gelijk op haar hyves kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wow, eng toevalDromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
Weten jullie dit nog?quote:Beste Tchock,
U hebt u 2 maanden geleden geregistreerd en er staat nog een leuke korting op u te wachten.
De volgende keer dat u zich aanmeldt bij Philips Online Shop en een product in uw shopping cart plaatst, wordt de korting automatisch verrekend.
(Ter informatie hier uw actiecode nog eens: xxxx)
Deze promotie kan niet worden gebruikt met andere actiecodes. Als er meer dan één actiecode actief is, wordt de gunstigste promotie automatisch voor u geactiveerd.
Als u vragen of zorgen hebt over deze e-mail of als u hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen via neem dan contact met ons op.
Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.quote:
Jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
HAHA ik krijg een mailtje van Philips:
[..]
Weten jullie dit nog?
Yikes, hoezo dat dan?quote:Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.
Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n levenquote:
Aai.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n leven
best goede film hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aai.Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.
Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aai.Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?
Zoveel films, zo weinig tijd.quote:Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?
Wat vind je van Into the Wild?quote:
Ciaoquote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nog even in bed liggen tvkijken en dan slapen. Adios!
jaquote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
Is het een film die je 's avonds alleen kan kijken?
Is er nu nog wat op tv dan?quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nog even in bed liggen tvkijken en dan slapen. Adios!
quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
OH FUCK YEAH IK HEB EEN NIEUW KUSSEN helemaal vergeten oh zo'n zin in nou dag kinders
Comedy Central. Seinfeld nu.quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is er nu nog wat op tv dan?Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.
Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.quote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.
Ok, top! Eng kan ik wel aan, maar vies niet zo.quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
DOei doei![]()
En hij is niet eng Ezell
Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker?quote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker?
1 van mijn favoriete filmsquote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.
Ik moet lachen nuquote:
Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt.quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt een keer wat aan dat materealisme doen
Ik ben soms wat te geobsedeerd.quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te geobsedeerd.
Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven.quote:
Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.quote:Op maandag 11 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven.
Ik vroeger ook, maar nu is het een van mijn hobby's!quote:
Da's wel waarquote:Op maandag 11 november 2013 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.
Wat is jouw drijfveer danquote:Op maandag 11 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Ik ook
En ik ben niet eens zo materialistisch ingesteld.
same, ik weet alleen dat ik riches wil hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Heb op dit moment helemaal niks. Beetje verward met wat ik wil doen, dus yay-tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |