abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133137774

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.

Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!

StuYATi.gif poes.gif FOK%20ui.png e7324c.gif Cavia.gif 2e21e2q.gif aay8vb.gif rsz_1poging4.jpg exU2h.gif FOKSCHILD.jpg Fubar2.gif Omdatappel.jpg ridder%20koen.jpg patrick.gif doge.gif 5.gif peter.jpeg kate2.jpg duim.gif perfecterbordz.jpg AngelKirby.gif Rorschach_klein.gif bild2.jpg blind_blind.gif angelo.jpg banaan.gif nemu.jpg kayaa.jpg 14a9hd.jpg sgtporkbeans.jpg mvTL36V.gif muto.jpg UI222.gif phpKnyFhBAM.jpg grammarnazis.gif 5niZlPv.gif 5niZlPv.gif cartmans.jpeg sararaats4.jpg sneek.gif

statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

pi_133137777
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133137787
Gisteren was ik de hele dag melig omdat ik te weinig geslapen had. Te weinig of te veel slapen, dat gebeurt hier iets te vaak. ;(
pi_133137788
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
Is wel ontzettend kut als je erachter komt dat veel te laat wakker bent geworden. Snap niet hoe die meid dat zolang kon. _O-
Het boeide haar niks, niks boeide haar :') Ze had ook geen idee wat er om haar gebeurde, en ze had de kennis en algemene ontwikkeling om van te huilen _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137790
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Het fijnste is dat je weinig hoeft na te denken als je maar kort wakker bent. :')
:') Ik haat slapen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133137791
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik niet, ik kan het alleen zelden goed. _O-
pi_133137793
quote:

[..]

Waarom?
pi_133137798
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Crack? :D Die baalde er ook echt heel erg van, arm schaap. ;(
Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan? _O-
pi_133137799
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:

[..]

Waarom?
Levensuren verspillen voor wat eigenlijk? :') Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor :P Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn :+
pi_133137801
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Ezell het volgende:

[..]

Nee, dat meisje uit fok-its verhaal. Maar wat was er met Crack dan? 's Avonds opgestaan? _O-
Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost :P
pi_133137802
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Levensuren verspillen voor wat eigenlijk? :') Vind de uren snachts lekker warm in bed wel lekker hoor :P Maar slapen zou ik zo uit mijn dagelijkse behoeften schrappen als ik er lichamelijk niet meer afhankelijk van zou zijn :+
Zodat je overdag nog leeft. :+

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die werd vandaag pas om vier uur wakker zomaar ineens. Dat had ze hier wel gepost :P
O. _O- Dan werd ik even laat als Crack wakker. :@
pi_133137810
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:

[..]

Zodat je overdag nog leeft. :+

[..]

O. _O- Dan werd ik even laat als Crack wakker. :@
Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapen :+ Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust :D ideaal :+
pi_133137816
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja dat is de enige reden. Ik hoop nog steeds op een middel dat het mogelijk maakt om niet meer te slapen :+ Dat een paar uurtjes chillen in bed genoeg is voor je rust :D ideaal :+
Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken. :') Maar slapen is O+ . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen. :@ _O-
pi_133137818
quote:
When you can't sleep well you can't dream
When you can't dream well what's life mean
pi_133137819
quote:

[..]

Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doen :D Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
pi_133137820
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
pi_133137822
quote:

[..]

Je moet je slaap patroon hacken, dat je maar 2 uur totaal per dag nodig heb.
pi_133137825
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:17 schreef Ezell het volgende:

[..]

Denk dat ik mezelf dan op een gegeven helemaal gek ga maken. :') Maar slapen is O+ . Ik baal alleen heel erg dat ik dromen nooit herinner. Weet van mezelf wel dat als ik heel kort slaap nadat ik wakker ben geworden, dat ik dat soms wel doe. Extra reden om in bed te blijven liggen. :@ _O-
Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
pi_133137828
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, maar alleen als jij als enige dat hebt. Dan heb je hele dagen over om dingen te leren en te doen :D Maar als iedereen dat kan gaan we gewoon naar een 60-urige werkweek met slaapjes tussendoor.
Uitstekend toch. Ik ben alleen niet de gek die dan fullt-time gaat werken :D Dat andere doen juich ik dan wel toe :') hehe sowieso ontstaat er dan een 24-uurs economie in Nederland _O_
pi_133137831
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik herinner mezelf echt vaak dromen denk wel 80-90%.
Tof. :D Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Serieus, leg een schrift en een pen naast je bed en schrijf op wat je gedroomd hebt zodra je wakker wordt. Je weet het namelijk heel vaak nog, alleen je vergeet het binnen een paar minuten nadat je wakker bent en daarom lijkt het alsof je je dromen niet herinnert.
Misschien even proberen. :o Doe jij dat?
pi_133137833
Maar gelukkig heb je slaap echt nodig. Lichamelijk sowieso, maar ook mentaal.
pi_133137836
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
Tof. :D Heb je ook van rare surrealistische dromen? Hoor wel eens rare verhalen van andere mensen gehoord en dan zit ik zowat met een open mond te luisteren. _O-
Ik heb 90% van de tijd nachtmerries. :')
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
pi_133137838
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:

[..]

Misschien even proberen. :o Doe jij dat?
Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
pi_133137843
Ik droomde laatst over FOK!
Dat was erg chanant.
pi_133137848
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik heb 90% van de tijd nachtmerries. :')
En die andere 10% zijn echt heel absurdistisch.
O toch niet zo tof dan. :o En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb het een tijdje gedaan maar ik heb a) de zelfdiscipline niet om iets elke dag te doen b) wel iets beters te doen als ik een wekker heb gezet en c) ik vond het echt heel stom iets op te schrijven wat eigenlijk meer een gevoel is, of zo. Maar probeer het eens!
Mja, geeft wel voldoening om al iets gedaan te hebben voordat je al überhaupt uit bed bent gestapt. _O- Ik ga het wel even proberen, want ik ben wel benieuwd omdat ik nooit iets onthoud, maar ik gok zo dat A + B gaan overheersen.
pi_133137850
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was erg chanant.
Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende :')
pi_133137852
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
O toch niet zo tof dan. :o En heb je dan ook vaak dezelfde dromen?
Ja, paar nachten per week zelfde droom.
Heel apart allemaal.
pi_133137853
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik droomde laatst dat het kantoor van een FOK!ker in de fik stond (ik weet ook echt waar hij werkt) maar ik kon het aan niemand vertellen want dan zouden ze vragen waar ik hem van kende :')
_O- _O-
pi_133137854
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde :D
pi_133137857
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat was erg chanant.
En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst :')
pi_133137858
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
De meeste mensen hebben vaak dezelfde droom omdat het vaak een vervorming is van wat je die dag hebt meegemaakt en dat is nou eenmaal voor veel mensen vaak ongeveer hetzelfde :D
Voor veel fokkers wel ja _O-
pi_133137859
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:24 schreef Tchock het volgende:
Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan. _O-
pi_133137862
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En dat in combinatie met personen in het echt, dat is echt het raarst :')
Oh dat heb ik niet. _O-
pi_133137864
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik mijn nachtmerrie niet mee maak in het echt, en ook geen vervorming daarvan. _O-
Vertel.

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Voor veel fokkers wel ja _O-
Voor iedereen. :P
pi_133137865
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
pi_133137866
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
Dromen zijn eigenlijk een heel raar iets.
Heel raar. Ik heb echt de meest idiote dromen, maar kan ze niet na vertellen.

Heb alleen 1 kutdroom gehad, en die was echt heel naar. Dat kan ik me nog zo goed herinneren
pi_133137867
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vertel.
Beetje persoonlijk :@
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
pi_133137873
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap :7
pi_133137876
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vertel ook hele verhalen in m'n slaap :7
Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
pi_133137878
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Beetje persoonlijk :@
Maar denk dat het iets uit verleden is, als dat kan.
Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
pi_133137879
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Ezell het volgende:

[..]

Jij praat in je slaap of bedoel je in je droom?
Dat eerste. _O-
pi_133137880
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan is het dus wel iets wat je meemaakt. Nadenken over iets is ook ervaren, daarom dromen sommige mensen vaak over mensen die ze leuk vinden.
oh dat zou wel kunnen ja :D
pi_133137881
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat eerste. _O-
O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen. _O-
pi_133137883
Hahah mijn vriendin praat ook, dan roept ze ineens 'Nee-hee, niet de vis :{' en dan vraag ik wat ze bedoelt en dan komt er een boos geluid uit en dan slaapt ze verder :D
pi_133137885
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:

[..]

O, heb ik ook wel eens last van. En dan in verschillende talen. _O-
Schuldig. :')
pi_133137886
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Schuldig. :')
Is leuk als je logees in de kamer hebt en je de volgende dag wakker wordt. ;(
pi_133137890
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.

Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
pi_133137897
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik droomde dat mijn vriendin toen op dat moment kanker had, en dat ze overleden was. En dat ik op haar hyvespagina ging kijken en allemaal condeleance-berichtjes zag, maar op de een of andere manier was mij dat helemaal niet meegedeeld ofzo. En toen ging ik naar haar huis toe, en liep ik naar haar kamer, en toen ik de deur opendeed. zag ik een meisje op haar stoel naar diezelfde hyvespagina kijken, en toen ze zich naar me toe draaide werd ik wakker. met tranen in mijn ogen.

Toen ik mijn vriendin op dat moment belde, vertelde ze dat ze diezelfde avond in haar bed na zat te denken wat er zou gebeuren als 1 van ons weg zou vallen, echt heel bizar..
Wow, eng toeval :{ Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
pi_133137899
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wow, eng toeval :{ Dromen over mensen die dood zijn is sowieso kut. Ik heb ook een keer gedroomd dat mijn vriendin overleden was, dan word je echt wakker met zo'n beklemmend koud gevoel in je borst voor je langzaam realiseert dat het écht niet waargebeurd is.
Ja inderdaad.. Ik wist ook gewoon eerst even niet wat nou waar was omdat ik huilde, ik ging ook gelijk op haar hyves kijken _O-
pi_133137902
Zin om nu Inception te kijken.
pi_133137905
HAHA ik krijg een mailtje van Philips:

quote:
Beste Tchock,

U hebt u 2 maanden geleden geregistreerd en er staat nog een leuke korting op u te wachten.

De volgende keer dat u zich aanmeldt bij Philips Online Shop en een product in uw shopping cart plaatst, wordt de korting automatisch verrekend.

(Ter informatie hier uw actiecode nog eens: xxxx)

Deze promotie kan niet worden gebruikt met andere actiecodes. Als er meer dan één actiecode actief is, wordt de gunstigste promotie automatisch voor u geactiveerd.

Als u vragen of zorgen hebt over deze e-mail of als u hulp nodig hebt, kunt u contact opnemen via neem dan contact met ons op.
Weten jullie dit nog? :D
pi_133137906
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
Zin om nu Inception te kijken.
Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.
pi_133137909
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Tchock het volgende:
HAHA ik krijg een mailtje van Philips:

[..]

Weten jullie dit nog? :D
Ja :')
pi_133137910
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Misschien moet ik nog eens shutter island kijken. Daar heb ik me 2-3 dagen kut vangevoeld.
Yikes, hoezo dat dan?
pi_133137914
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:

[..]

Yikes, hoezo dat dan?
Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n leven :')
pi_133137915
Fokkie had mij die film aangeraden.
pi_133137918
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik was echt bang dat ik in een psychose zat in m'n leven :')
Aai. :') Nu ben ik wel heel benieuwd naar die film. Even downloaden dus.
pi_133137921
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:

[..]

best goede film hoor.
pi_133137922
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:

[..]

Je hebt Shutter Island nog nooit gezien?
pi_133137923
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ook niet.
pi_133137924
quote:
15s.gif Op maandag 11 november 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zoveel films, zo weinig tijd.
pi_133137925
Bazenfilm, veel beter dan Inception
pi_133137926
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Leuke film.
pi_133137927
Echt zelden een film gezien die zo onder m'n huid ging. :')
pi_133137929
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Leuke film.
Ja goede promotie is dit :') 14.gif
pi_133137930
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja goede promotie is dit :') 14.gif
Ga kijken :7
pi_133137933
Ik ga nog even in bed liggen tvkijken en dan slapen. Adios!
pi_133137934
Dan bespreken we 'm binnekort.
pi_133137935
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Leuke film.
Wat vind je van Into the Wild?
pi_133137936
Is het een film die je 's avonds alleen kan kijken? _O-
pi_133137937
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Ciao :W
pi_133137938
OH FUCK YEAH IK HEB EEN NIEUW KUSSEN helemaal vergeten oh zo'n zin in nou dag kinders
pi_133137941
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
Is het een film die je 's avonds alleen kan kijken? _O-
ja
pi_133137942
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
Is er nu nog wat op tv dan? :o Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.
pi_133137943
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
OH FUCK YEAH IK HEB EEN NIEUW KUSSEN helemaal vergeten oh zo'n zin in nou dag kinders
_O-

DOei doei :W

En hij is niet eng Ezell :+
pi_133137944
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:

[..]

Is er nu nog wat op tv dan? :o Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.
Comedy Central. Seinfeld nu. O+
pi_133137946
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat vind je van Into the Wild?
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.
pi_133137949
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.
pi_133137950
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O-

DOei doei :W

En hij is niet eng Ezell :+
Ok, top! Eng kan ik wel aan, maar vies niet zo. :')
pi_133137952
Vinnie Paz is echt bazenrapper. ;(
pi_133137954
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker? :7
pi_133137955
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker? :7
Ja. :')
pi_133137960
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.
1 van mijn favoriete films
pi_133137961
Trouwens, schoon beddengoed is zo geweldig. Kon het maar elke avond. :'(
pi_133137963
Ik moet echt een keer wat aan dat materealisme doen :')
pi_133137964
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja. :')
Ik moet lachen nu _O-
Ik zie jou al helemaal die film kijken en je kapot ergeren aan het feit dat hij zijn geld verbrand _O-
pi_133137965
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt een keer wat aan dat materealisme doen :')
Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt. :P
pi_133137967
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:

[..]

Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt. :P
Ik ben soms wat te geobsedeerd.
pi_133137970
_O-
pi_133137972
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ben soms wat te geobsedeerd.
Hoe bedoel je?
pi_133137975
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:41 schreef Ezell het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven. :D
pi_133137979
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven. :D
Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.
  maandag 11 november 2013 @ 02:42:38 #93
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_133137983
quote:

[..]

Ik vroeger ook, maar nu is het een van mijn hobby's!

Heerlijk man, word je net wakker en dan weer omdraaien en weer slapen. Goede manier om dromen te herinneren ook.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_133137984
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 02:42 schreef Ezell het volgende:

[..]

Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.
Da's wel waar :7
pi_133137991
Maar ik ben wel jaloers om mensen die iets uit ideaal of passie kunnen doen.
pi_133137996
Ik ook

En ik ben niet eens zo materialistisch ingesteld.
pi_133137998
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Ik ook

En ik ben niet eens zo materialistisch ingesteld.
Wat is jouw drijfveer dan :D
pi_133138002
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat is jouw drijfveer dan :D
Geen idee. Heb op dit moment helemaal niks. Beetje verward met wat ik wil doen, dus yay-tijd. :')
pi_133138015
Fijne topickill.
pi_133138019
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:

[..]

Geen idee. Heb op dit moment helemaal niks. Beetje verward met wat ik wil doen, dus yay-tijd. :')
same, ik weet alleen dat ik riches wil hebben ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')