Oh, oke. Zo maar eens ff downloaden hahahaquote:Op maandag 11 november 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Het is eerst makkelijk en leuk en dan raak je er compleet verslaafd aan en dan ontdek je dat de hogere levels steeds minder skill en steeds meer geluk worden en als het dan niet lukt kun je daar absoluut niets tegen doen maar ja je was al verslaafd dus dan wordt het gigantisch frustrerend en dan komt je vriendin aan 'lala mij lukt het wel' en dan is het dus nóg frustrerender tot je uiteindelijk mensen op straat gaat slaan om de stress te verlichten.

Ik zit nu op dat level met die 4 vierkantjes, en ik krijg echt de neiging om met mijn ipad te gaan smijtenquote:Op maandag 11 november 2013 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Het is eerst makkelijk en leuk en dan raak je er compleet verslaafd aan en dan ontdek je dat de hogere levels steeds minder skill en steeds meer geluk worden en als het dan niet lukt kun je daar absoluut niets tegen doen maar ja je was al verslaafd dus dan wordt het gigantisch frustrerend en dan komt je vriendin aan 'lala mij lukt het wel' en dan is het dus nóg frustrerender tot je uiteindelijk mensen op straat gaat slaan om de stress te verlichten.

Geloof het of niet, maar iPads kunnen wel tegen een stootje.quote:Op maandag 11 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit nu op dat level met die 4 vierkantjes, en ik krijg echt de neiging om met mijn ipad te gaan smijten

Tip: als je levens op zijn moet je je klok een dag vooruit zetten, het spel weer laden, je klok terugzetten en verder spelen. Niet vergeten terug te zetten vóór je gaat spelen. Later ga je me bedanken voor deze tip.quote:Op maandag 11 november 2013 01:48 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Oh, oke. Zo maar eens ff downloaden hahaha

Oke, thanks alvast hahaquote:Op maandag 11 november 2013 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tip: als je levens op zijn moet je je klok een dag vooruit zetten, het spel weer laden, je klok terugzetten en verder spelen. Niet vergeten terug te zetten vóór je gaat spelen. Later ga je me bedanken voor deze tip.

Welke is dat? Ik ben bij 147.quote:Op maandag 11 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit nu op dat level met die 4 vierkantjes, en ik krijg echt de neiging om met mijn ipad te gaan smijten

147...quote:

Jij moe?quote:Op maandag 11 november 2013 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
even nog paar classics luisteren voordat ik ga slapen

Kutwerkquote:
Mijn slaapritme was eerste 2 weken na vakantie goed maar nu weer dramaquote:

Ik vind 't wel chill als ik niet hoef te werken. Kutste periode van de dag slaap je doorheenquote:Op maandag 11 november 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Mijn slaapritme was eerste 2 weken na vakantie goed maar nu weer drama

Nah, sochtends al wakker zijn is opzich ook wel lekker hoor, heb je tenminste nog iets aan je dagquote:Op maandag 11 november 2013 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind 't wel chill als ik niet hoef te werken. Kutste periode van de dag slaap je doorheen

Ik doe toch niets.quote:Op maandag 11 november 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, sochtends al wakker zijn is opzich ook wel lekker hoor, heb je tenminste nog iets aan je dag

quote:

Dan is het wel echt chill om pas tegen uur of 2-3 wakker te worden vind ikquote:

Ik kende een meid, nu niet meer overigens, die ging gewoon elke dag,pas om 6 uur sochtends slapen of zo, en werd eind van de middag wakker, kwam om 9 uur eens naar beneden om haar moeder wat voor haar te laten kokenquote:Op maandag 11 november 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het wel echt chill om pas tegen uur of 2-3 wakker te worden vind ik
 Dat kind was echt ziek
 Dat kind was echt ziek

Dat heb afgelopen week een paar keer gehad. Niet zo chill als het klinkt.quote:Op maandag 11 november 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is het wel echt chill om pas tegen uur of 2-3 wakker te worden vind ik

Die grap moet je eens proberen als je op jezelf woont.quote:Op maandag 11 november 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kende een meid, nu niet meer overigens, die ging gewoon elke dag,pas om 6 uur sochtends slapen of zo, en werd eind van de middag wakker, kwam om 9 uur eens naar beneden om haar moeder wat voor haar te laten kokenDat kind was echt ziek
 Huisgenoten vanaf 10, winkeltijden, studie, dat zou ik echt niet meer kunnen. En dan ben ik nog iemand die veel laat op is en veel lang uitslaapt.
 Huisgenoten vanaf 10, winkeltijden, studie, dat zou ik echt niet meer kunnen. En dan ben ik nog iemand die veel laat op is en veel lang uitslaapt.

Het is ook niet normaal vind ik. Je begint dan als een zombie te levenquote:Op maandag 11 november 2013 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die grap moet je eens proberen als je op jezelf woont.Huisgenoten vanaf 10, winkeltijden, studie, dat zou ik echt niet meer kunnen. En dan ben ik nog iemand die veel laat op is en veel lang uitslaapt.

Ik heb het zo'n 50% de laatste half jaar.quote:Op maandag 11 november 2013 02:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat heb afgelopen week een paar keer gehad. Niet zo chill als het klinkt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |