quote:Op maandag 11 november 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet
Even geheel terzijde: dat te pas en te onpas met dat V for Vendetta masker paraderenIk vind dat echt heel grappig. Allemaal een stelletje internethelden nadoen die op hun beurt weer kinderlijk een film naspelen
Deze foto vind ik veelzeggend:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Occupy heeft dat masker verkracht ja.quote:Op maandag 11 november 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
Dat masker doet mij altijd denken aan Occupy.
Nee joh. Te veel energie.quote:Op maandag 11 november 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
Weet iemand hoe het nu zit met Occupy? Bestaat het überhaupt nog?
Occupy is zelf verkracht.quote:Op maandag 11 november 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Occupy heeft dat masker verkracht ja.
er zitten hier en daar vast wat gefrustreerde baarden die denken dat ze de wereld veranderenquote:Op maandag 11 november 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
Weet iemand hoe het nu zit met Occupy? Bestaat het überhaupt nog?
Dat klopt, omdat zij dat ook gejat hebben van V for Vendetta. In die film gebruikt een terrorist het masker terwijl hij de halve stad opblaast als opstand tegen de overheid. Origineel komt het van Guy Fawkes, een man die in de zeventiende eeuw probeerde het Engelse parlement op te blazen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat masker doet mij altijd denken aan Occupy.
Ik laat mijn baard staan voor movember jaquote:Op maandag 11 november 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
er zitten hier en daar vast wat gefrustreerde baarden die denken dat ze de wereld veranderen
Moest lachen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat mijn baard staan voor movember ja
Wat is dit?quote:Op maandag 11 november 2013 01:36 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Deze is en blijft natuurlijk de mooiste actie.
[ afbeelding ]
Ik moest voor school naar die lui in Amsterdam. Sprak eerst met z'n heel aardig vrouwtje en zij ging voor mij kijken met wie ik het best kon spreken. Dus zij ging allemaal mensen die in buurt zaten beschrijven en de helft was gewoon, ook volgens haar, een beetje gek.quote:
Maar wat doen ze? Fakkels?quote:Op maandag 11 november 2013 01:37 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[..]
Actie in de 12e minuut tegen FC Twente halve finale beker.
Die was mooi ja.quote:Op maandag 11 november 2013 01:36 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
[ afbeelding ]
YOU'LL NEVER WALK ALONE!
Ik zit al letterlijk maanden vast op hetzelfde level. En Crack heeft me recent ingehaald want die lukte dat level wel maar ze wil het niet nog een keer op mijn telefoon doen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Eindelijk mijn oma van 87 ingehaald op Candycrush
Dat is zo irritant hequote:Op maandag 11 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit al letterlijk maanden vast op hetzelfde level. En Crack heeft me recent ingehaald want die lukte dat level wel maar ze wil het niet nog een keer op mijn telefoon doen.
Nee. Het is eerst makkelijk en leuk en dan raak je er compleet verslaafd aan en dan ontdek je dat de hogere levels steeds minder skill en steeds meer geluk worden en als het dan niet lukt kun je daar absoluut niets tegen doen maar ja je was al verslaafd dus dan wordt het gigantisch frustrerend en dan komt je vriendin aan 'lala mij lukt het wel' en dan is het dus nóg frustrerender tot je uiteindelijk mensen op straat gaat slaan om de stress te verlichten.quote:Op maandag 11 november 2013 01:46 schreef FeyenoordRotturdam het volgende:
Ik heb dat spel niet eens, ik hoor er veel over. Is het een leuk spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |