Comedy Central. Seinfeld nu.quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is er nu nog wat op tv dan?Mja, veel plezier en alvast trusten hombre.
Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.quote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.
Ok, top! Eng kan ik wel aan, maar vies niet zo.quote:Op maandag 11 november 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
DOei doei![]()
En hij is niet eng Ezell
Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker?quote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Redelijk wel. Vond 'm niet heeel super.
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Idee trekt je te weinig aan omdat je te materialistisch bent zeker?
1 van mijn favoriete filmsquote:Op maandag 11 november 2013 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele mooie film. En heel erg verdrietig. NU ECHT WEG.
Ik moet lachen nuquote:
Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt.quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet echt een keer wat aan dat materealisme doen
Ik ben soms wat te geobsedeerd.quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoeft toch niet. Als je er gelukkig van wordt en het niet erg vindt.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 11 november 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te geobsedeerd.
Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven.quote:
Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.quote:Op maandag 11 november 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een van mijn weinige drijfveren in het leven.
Ik vroeger ook, maar nu is het een van mijn hobby's!quote:
Da's wel waarquote:Op maandag 11 november 2013 02:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beter zo'n drijfveer dan helemaal geen drijfveer.
Wat is jouw drijfveer danquote:Op maandag 11 november 2013 02:44 schreef Ezell het volgende:
Ik ook
En ik ben niet eens zo materialistisch ingesteld.
same, ik weet alleen dat ik riches wil hebbenquote:Op maandag 11 november 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Heb op dit moment helemaal niks. Beetje verward met wat ik wil doen, dus yay-tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |