Wat loop jij iedereen neger te noemen steeds?quote:
Watquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steekvlam bij hamburgers bakken.
Dan zat ik er niet ver naast.quote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steekvlam bij hamburgers bakken.
Ik mag dat, ik kom zelf uit China. Daardoor heb ik een donkere huidskleur en een kleine penerquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat loop jij iedereen neger te noemen steeds?
Boter lag wat te dik.quote:
Ohja als buitenlander zijnde kun je zelf niet racistisch zijn natuurlijk, sorry was ik even vergetenquote:Op maandag 11 november 2013 16:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik mag dat, ik kom zelf uit China. Daardoor heb ik een donkere huidskleur en een kleine pener
Ik heb serieus nog nooit de vlam in de pan gehadquote:
Wel de dubbele regelingen kennen, ess.quote:Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja als buitenlander zijnde kun je zelf niet racistisch zijn natuurlijk, sorry was ik even vergeten
quote:Op maandag 11 november 2013 16:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wel de dubbele regelingen kennen, ess.
Ik ga het allemaal deze week kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog maar 10 afleveringen Breaking Bad. Ik durf niet te kijken
NEEEEEE!!!!!quote:Oops. TPB is currently unavailable. This usually means TPB is under attack or has some downtime. Stay tuned! Will retry in:
26 seconds
Ik zal 't ook wel afmaken, heb toch nog maar 2x3 uur.quote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal deze week kijken.
Spatie! Wat een rust hier!quote:
Probleem is dat ik nog 510 bladzijdes voor Engels moet lezen, nog een practicum voor natuurkunde en nog wat dingen, ik heb geen tijd voor BrBaquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal 't ook wel afmaken, heb toch nog maar 2x3 uur.
Jaja, smoesjes!quote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet genoeg tijd moest het zijn *
quote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap het niet. Hij heeft nu gewoon 480k, wat kan er nog mis gaan?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is de gelukkige kerel?quote:Op maandag 11 november 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Hoi, ik heb zo een date, dus ik ga zo weg en ben een beetje nerveus.
Fappen. 't Lijkt waarschijnlijk of ik een grap maak, maar je gaat me bedanken.quote:Op maandag 11 november 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Hoi, ik heb zo een date, dus ik ga zo weg en ben een beetje nerveus.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Fappen. 't Lijkt waarschijnlijk of ik een grap maak, maar je gaat me bedanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |