Wat loop jij iedereen neger te noemen steeds?quote:
Watquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steekvlam bij hamburgers bakken.
Dan zat ik er niet ver naast.quote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Steekvlam bij hamburgers bakken.
Ik mag dat, ik kom zelf uit China. Daardoor heb ik een donkere huidskleur en een kleine penerquote:Op maandag 11 november 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat loop jij iedereen neger te noemen steeds?
Boter lag wat te dik.quote:
Ohja als buitenlander zijnde kun je zelf niet racistisch zijn natuurlijk, sorry was ik even vergetenquote:Op maandag 11 november 2013 16:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik mag dat, ik kom zelf uit China. Daardoor heb ik een donkere huidskleur en een kleine pener
Ik heb serieus nog nooit de vlam in de pan gehadquote:
Wel de dubbele regelingen kennen, ess.quote:Op maandag 11 november 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja als buitenlander zijnde kun je zelf niet racistisch zijn natuurlijk, sorry was ik even vergeten
quote:Op maandag 11 november 2013 16:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wel de dubbele regelingen kennen, ess.
Ik ga het allemaal deze week kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 17:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nog maar 10 afleveringen Breaking Bad. Ik durf niet te kijken
NEEEEEE!!!!!quote:Oops. TPB is currently unavailable. This usually means TPB is under attack or has some downtime. Stay tuned! Will retry in:
26 seconds
Ik zal 't ook wel afmaken, heb toch nog maar 2x3 uur.quote:Op maandag 11 november 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het allemaal deze week kijken.
Spatie! Wat een rust hier!quote:
Probleem is dat ik nog 510 bladzijdes voor Engels moet lezen, nog een practicum voor natuurkunde en nog wat dingen, ik heb geen tijd voor BrBaquote:Op maandag 11 november 2013 17:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal 't ook wel afmaken, heb toch nog maar 2x3 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |