Lekker omslachtig weer, ik ken genoeg opleidingen die daarvoor kwalificeren.quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Hij doet pas iets waar op bezuinigd moet wordensoort creche, beetje knutselen enzo, maar dan voor pubers
http://saxion.nl/kntquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk heul niet wat jij doet, va.
Jij hebt geen studentenov?quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Godver he, dat stomme ritje van vandaag heeft me gewoon 30 euro gekost. Eventjes op en neer naar Utrecht (en werk..)
... het afwassen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter denk je aan mij tijdens [ afbeelding ]
Nuttig voor een ecologisch verantwoorde maatschappij,quote:Op maandag 11 november 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn opleiding dan?
Wat, waarom?! Reis je doordeweeks minder dan in 't weekend?quote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, in het weekend vrij reizen en door de weeks 40% korting.
Chillquote:
Goed dat het bestaat, zou me ook wel leuk lijken om te doen.quote:Op maandag 11 november 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja. Doordeweeks doe ik gewoon alles met de fiets zegquote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat, waarom?! Reis je doordeweeks minder dan in 't weekend?
Mooiquote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nuttig voor een ecologisch welvarende maatschappij, [ afbeelding ]
Wat deed jij ook al weer? Of gewoon nog middelbare?quote:Op maandag 11 november 2013 16:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed dat het bestaat, zou me ook wel leuk lijken om te doen.
Ik zal dit maar niet vragenquote:Op maandag 11 november 2013 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Toerisme (zie posts eerder op deze paginaquote:Op maandag 11 november 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat deed jij ook al weer? Of gewoon nog middelbare?
Oh, sorryquote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
Toerisme (zie posts eerder op deze pagina), is MBO niveau 4 opleiding, zit nu in het 2e.
Weet wel dat ik hierna ga studeren en most likely iets in een hele andere richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |