Heb jij shotgun geroepen?quote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat is deze, broer, blijf van Crack_
Heel simpel (als het over jongeren gaat) : neequote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onderzoek doen of fruit goedkoper maken ook werkt of niet om mensen gezonder te laten eten in een kantine
Oh ja sorry. We zullen dan eerst nog even wat andere mensen uitnodigen voor een gesprek en dan iemand anders aannemen. sorry voor de overlastquote:Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Maar wat een onzin he. Eerst mij helemaal KAPOT laten stressen. Ik kreeg dus eerst een mailtje 'ja halllooo, wij willen meer sollicitanten dus we wachten even
![]()
"
EN VERGOLGENS ALLEEN MIJ LATEN KOMEN EN ME METEEN AANNEMEN WAT IS DIT VOOR ONZIN.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heel simpel (als het over jongeren gaat) : neebij ons op de middelbare kon je af en toe gewoon voor niks appels en sinaasappelen pakken maar dan nog met z'n allen naar de C1000 een frikandelbroodje halen want fruit is niet stoer
quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aangenomen op stageplek!!!!!!!!!!
Het gaat niet over jongeren. Maar dat vind ik zulke leuke dingenquote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heel simpel (als het over jongeren gaat) : neebij ons op de middelbare kon je af en toe gewoon voor niks appels en sinaasappelen pakken maar dan nog met z'n allen naar de C1000 een frikandelbroodje halen want fruit is niet stoer
Wat is deze, Erno-BE kloon?quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja sorry. We zullen dan eerst nog even wat andere mensen uitnodigen voor een gesprek en dan iemand anders aannemen. sorry voor de overlast
Gr gr, je stageplek
Hoelang duurt de stage?quote:Op maandag 11 november 2013 16:02 schreef Crack_ het volgende:
Nou mooi, dan ga ik buiten mn stage ook niet nog 'n bijbaantje erbij doen denk ik. Ik ga er wel op achteruit wat betreft loon.. maar ik hoef niet in de min te komen.
Ahquote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Nee ik bedoel, ik ging kapot van de stress want ik moet tegen andere meisjes strijden voor die plek.. maar dat is dus nooit gebeurd. Ben ik wel blij om natuurlijk.
daar moet op bezuinigd wordenquote:Op maandag 11 november 2013 16:04 schreef Jhali het volgende:
Ohja, kuttekut, stage. Ik moet ook nog even een sollicitatiebriefje in mekaar gooien
Trouwens net te horen gekregen dat we begin april op werkweek naar Parijs gaan, met een dagje DisneylandNog nooit geweest, leuk. En dan eind maart al 2 dagen naar Dublin voor een project
Toerismeopleiding
quote:Op maandag 11 november 2013 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar moet op bezuinigd worden
Ik weet eigenlijk heul niet wat jij doet, va.quote:Op maandag 11 november 2013 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
daar moet op bezuinigd worden
OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hij doet pas iets waar op bezuinigd moet wordenquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk heul niet wat jij doet, va.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |