quote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh je bent al weer los ja?
toto wil skinny jeans aan zijn luxe benen maar zijn ouders zeggen NEENquote:
Zal 't niet meer doen, sorry cachetquote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo gaat dat cirkeltje wel weer rond ja
Dagdromen is dan wel de TT maar dat was niet het gespreksonderwerpquote:
Oh, ik zou ook NEEN tegen, zelden een man tegengekomen bij wie skinnyjeans goed staanquote:Op maandag 11 november 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto wil skinny jeans aan zijn luxe benen maar zijn ouders zeggen NEEN
quote:Op maandag 11 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zou ook NEEN tegen, zelden een man tegengekomen bij wie skinnyjeans goed staan
mannen in skinny jeansquote:Op maandag 11 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zou ook NEEN tegen, zelden een man tegengekomen bij wie skinnyjeans goed staan
Gewoon een spijkerbroekquote:Op maandag 11 november 2013 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe rokje, kun je in de auto makkelijk naar beneden doen, ertegenaan gaan, omhoogtrekken en dan winkelen.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aangenomen op stageplek!!!!!!!!!!
Handicapsquote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
GEwoon een spijkerbroek =/= skinnyjeans..quote:
Goed gedaan meisje.quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Nou dat is dus het chille, ik heb zoals het op mij overkwam niet echt vaste taken. Ik loop wat mee met de medewerkers en ga daarna aan de slag met eigen opdrachten (onderzoek doen of fruit goedkoper maken ook werkt of niet om mensen gezonder te laten eten in een kantine, dat soort dingen)quote:
Nee haha. Dat was optie twee en ik ben heel blij dat ik ben aangenomen bij optie 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |