abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133117181
Zwangerschap & geboorte

12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***
14 juni: JaleesaJoia

.. juli: DagenNachtdromer

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_133117200
Willen er al nieuwe zwangeren in het lijstje?! Eff quoten ;)
pi_133117228
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef martine1984 het volgende:
Ff een egopost er gebeurt wat in mn lijf. Het rommelt al een tijdje, harde buiken en wat krampachtig gevoel. Nog geen weeën maar volgens mij is de kleine man zn koffer al aan het pakken. Straks ff eten en mn zoon op tijd naar bed brengen en wie weet komt het op gang. Spannend!
Spannend!!! :% :%
pi_133117496
DJMomo een naam *O* De roepnaam moeten jullie nog bedenken? Is deze naam daar niet geschikt voor?

Hier echt een fijn weekend. Gister lekker naar Antwerpen geweest *; , terwijl dreumes bij z'n opa en oma was. En vandaag kwam de andere oma hier gezellig langs met gigantisch veel kleertjes. Heel leuk gehad met z'n drietjes (Wiebel was sporten) en nu ook een schoon huisje. _O_ O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133117565
Klinkt als een heel fijn weekend Soemp!
pi_133117645
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster. :@ :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133117666
En wat las ik, jij rent nog gewoon rond? :o
pi_133117818
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster. :@ :P
Oh heerlijk! Als we het geld ervoor hadden (lees: als vriend een baan heeft) dan zou ik dat ook wel willen. Zelfs voor ons kleine 50 m² flatje! O+

Ja goed he? Wel een meter of 20! Nja het was een soort van snelwandelen waarbij voeten iets hoger van de grond kwamen. Later kwamen we langs een groep ganzen en vond vriend het leuk te benadrukken dat ik net zo loop als zij! :') o|O
pi_133117916
Go martine!
pi_133117941
Oeh oeh Martine! Zet 'm op!! *O*

De cupcakes zijn prima gelukt, dankje Skips! ;) Ze zitten nu in de vriezer, want veel weeënactiviteit heeft het niet opgeleverd. Naja Sinte Maartje is ook leuk!

Oh lekker uitgelaten Mabawa! Hoofdpijn is minder. Vroeg naar bed maar.

Fijn Momo, een tweede naam!
pi_133118067
Nee, niet als roepnaam, dat wordt te veel Suske en Wiske album ;)

En heerlijk soemp! Morgen gaan we even de Hypotheker bellen, of we de hypo wat af kunnen lossen. Dus lagere maand lasten, dus mss ook wel weer geld over voor poets.. Lijkt me toch wel lekker met twee koters
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133118230
Hmmm cupcakes :9 :9~ Dat zou ik nu wel lusten! Of een magnum almond, of hangop met stoofpeertjes van de AH die niet meer in het assortiment zit of een berliner- en appelbol of kwarktaart of verse aardbeien met vers slagroom of mona griesmeelpudding of triple choc american cookies van de ah... of of of...

Valt het op dat ik trek heb in iets zoets?? :D :9
pi_133118324
Spannend wel Martine!

Hier komt morgen een schoonmaakster langs om kennis te maken...voelt zo decadent, maar lijkt me wel prettig. Is het maar vast geregeld voordat ik m'n ene been niet meer voor de andere kan zetten. Ook meer tijd voor m'n dochter dan...alhoewel, nu doe ik ook al weinig omdat moe, moe, moe! Gelukkig eind van de dag weer gehaald, nog wat opruimen en zo maar weer eens naar bed. Ben het echt zo zat dat moe zijn!
pi_133118440
Dat moe zijn is heel vervelend ja, vooral als je er nog eentje rond hebt lopen die ook de aandacht nodig heeft. Fijn hoor Kursor, hoef je in ieder geval geen van je weinige energie in schoonmaakklussen te steken!
pi_133118814
Martine *O* hopelijk zet het door..

Ik ben erg benieuwd naar de ouders van chanty ;)

En nieuwe zwangeren *O*

En schoonmaakster wil ik ook :P want groot huis. Maar heeft nog geen zin nu. Dak is wel nu eindelijk bijna waterdicht w/

Momo een naam *O*

Ik moet morgenochtend bellen voor de liggingsecho. Vk hoopt dat ik morgen of dinsdag terecht kan.
Beeb was wel erg actief vandaag dus ik dacht dat hij ging draaien, maar helaas... -O-
pi_133118829
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam! *O*

Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.

Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu. O+ Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn. :)
pi_133118930
Bijna waterdicht dak voor Angela is ook een jompel waard! *O* *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133118945
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam! *O*

Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.

Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu. O+ Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn. :)
Dat zou heull niet erg zijn! :7 :@

Uhm volgend weekend maar rust houden dan? Je zou toch een pyjamadagje hebben?

Jippie voor het dak van angelatje! Dat gaat de goede kant op. Jammer dat mini niet head first is gaan liggen...
pi_133118985
Martine zet hem op. Hoop dat het doorzet!
pi_133118991
Een schoonmaakster zou ik ook wel willen, maar van vriend hoeft het niet.

Spannend Martine! En een naam voor Momo! Onze Arie wordt vernoemd naar mijn oma die in januari is overleden en sindsdien haar eerste achterkleinkind is dus tweede en derde naam hebben we ook al :)

Wij hebben een van mijn ultieme comfort foods gegeten (pasta met spinazie, uitgebakken spekjes en kruidenkaas), maar daar hebben we altijd te weinig van :Y)

En ook benieuwd naar Chanty!
pi_133119216
Deze naam is ook een vernoeming, naar de oma's. Dus wel wat fantasie gebruikt om van een heel erge meisjesnaam een jongensvariant te maken. :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133119276
Ah cool Mo! Houdertje dus. Nu nog een eerste, zit daar ook al vaart in?

Hmmm Dot, dat klinkt ook lekker!
pi_133119462
Er is een lijstje... Zijn er vanavond twee van verdwenen. Of nee drie. 1) vond vent echt niet leuk 2) wordt de tweede naam 3) verschilt één letter met de tweede naam ;)

Vent zei vanaaf: " pffff zo moeilijk. Kies jij maar! Of nee, want dan wordt het 'naam'. :r "

Ach, nog een week of twaalf, toch? En nu kunnen we weer wat gerichter zoeken. Of althans, zo voelt het.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133119564
Dat gaat de goede kant op!!

Vriend zei toen we in het bos liepen ineens:"We kunnen nog kijken voor een andere naam." Toen zag hij mijn blik en zei hij dat het een grapje was :')
pi_133120671
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133121112
Haha Mabawa slim van je vriend om te zeggen dat het een grapje was. :D

En ohja ik zou een pyjamadag doen vandaag. Nouja, das dus niet helemaal gelukt. :') Maar ik heb wel alleen dingen gedaan die ik leuk vind. :) Of nouja... Bijna een half uur in de rij staan bij het ikea ontbijt :X was niet leuk. Al vond dochterlief het enorm tof om daar te ontbijten, dus it was worth the wait.

Momo jullie gaan vast nog wel uit de naam komen voor Sjakie 2 geboren wordt. Hoe is het met je flitsen, zijn ze nu weer weggebleven na die van eerder vandaag?

Dot, dat eten klinkt lekker!

Chanty!! Doe es een update!
pi_133121240
Ach ja dat is ook wat waard :)

Martine hoe is het nu?
pi_133121769
Mawaba dat je dat nog red een stukje hardlopen.

Momo een naam, weer een stap dichterbij een eigen identiteit van mini momo.

Schoonmaakster heb ik gehad heerlijk was dat. In het nieuwe jaar wil ik weer kijken of dat ik het kan passen in ons budget. Buik lijkt wat rustiger te worden ben bang voor gewoon voorwerk. Al had ik wel enorme honger vanavond, me volgepropt met worteltjes, maaltijdsalade, poffertjes (die mn zoon liet liggen) en net nog chocolade mousse. Nu ben ik wel voldaan :)
  zondag 10 november 2013 @ 20:27:05 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133122229
Wij hebben al dingen met de namen erop, dus veranderen doen we maar niet :P.

Vandaag de babykamer geverfd, alleen nu zijn de knieschotten de verkeerde kleur. Plinten en radiatorombouw moeten idd ook nog hier, dan is het af O+!
KuikenGuppy
pi_133122251
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba dat je dat nog red een stukje hardlopen.

Momo een naam, weer een stap dichterbij een eigen identiteit van mini momo.

Schoonmaakster heb ik gehad heerlijk was dat. In het nieuwe jaar wil ik weer kijken of dat ik het kan passen in ons budget. Buik lijkt wat rustiger te worden ben bang voor gewoon voorwerk. Al had ik wel enorme honger vanavond, me volgepropt met worteltjes, maaltijdsalade, poffertjes (die mn zoon liet liggen) en net nog chocolade mousse. Nu ben ik wel voldaan :)
daaaaar heb ik nou echt zin in!! :9~
En voorwerk is irritant, want dan zit je zo te wachten he.. Een schoonmaakster past hier in mijn wildste dromen nog niet in ons budget :') Maar we hebben een klein huisje, dat scheelt.

Ik wil wel in het voorjaar, voor de bevalling, mijn tuin aanpakken. Nu is het veel werk met gras en een perkje enzo. Ik heb nu al geen tijdzin om het bij te houden. Dus die wil ik gewoon volgooien met klinkers oid. En dan misschien daarna zo'n gaaf speeltoestel er neer zetten O+

Oh dear mijn hormonen zijn écht op hol geslagen. Ik ben echt een jankbal vandaag. Mijn (8> moet er echt om lachen. Ik ben ook al de hele dag heel aanhankelijk naar hem. Want ik hou zooooooooveel van hem :P

Mabawa, ik moest echt lachen om je post over de naam veranderen _O-

Oh en ik voel me verschrikkelijk maar ik heb een voorkeur voor het geslacht. Ik moet namelijk nog een meisje krijgen. Ik heb nog zo'n leuke meisjesnaam die ik heeel graag wil gebruiken. En jongensnaam lukt me maar niet :') Dus ik moet nu een meisje krijgen óf man zien te overtuigen dat we dan een 3e kindje moeten krijgen :P
pi_133122975
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Oh en ik voel me verschrikkelijk maar ik heb een voorkeur voor het geslacht. Ik moet namelijk nog een meisje krijgen. Ik heb nog zo'n leuke meisjesnaam die ik heeel graag wil gebruiken. En jongensnaam lukt me maar niet :') Dus ik moet nu een meisje krijgen óf man zien te overtuigen dat we dan een 3e kindje moeten krijgen :P
sja, hier had ik toch dikke pech, ondanks mijn geparkeerde meisjesnaam O+

@eten, vanmiddag een brunch gehad, ben echt stront misselijk :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133123459
Mabawa, wanneer moet je weer op controle? Het valt me op dat je pas postte over nachtelijke misselijkheid, een bloeddruk op de grens en nu hoofdpijn. Misschien is het goed om morgenochtend even je bloeddruk en urine te laten controleren :)
pi_133123538
Poffertjes nomnom...

Lig languit op de bank ema's te kijken. Ken de muziek en artiesten wel, maar de presentatie niet...wordt blijkbaar echt oud!
pi_133123774
Pfff, etenspraat..! Ik moet echt even niet aan eten denken. Heb bijna niks op maar voel me of ik me veel te vol heb gevroten bij de chinees. Dikke pens en misselijk. :P Beuhh.

Herkenbaar van de hormonen, Kwisted... ik ben zelf alleen meer op de agressieve toer. :')

Voorkeur voor het geslacht heb ik op zich niet, maar ik ben nu al helemaal obsessed met de namenkwestie. We komen niet uit een meisjesnaam. En dat hoeft ook totaaaaal nog niet, maar 'niet kunnen loslaten' staat erg hoog op mijn psychische kwalen-lijst. Ik kan het gewoon niet van me afzetten. Dus momenteel wil ik 20 weken zijn en weten dat we een jongetje krijgen.

Schoonmaakster hebben we een tijdje gehad, maar momenteel zitten we in een dure tijd (ivm met nieuwbouw) dus past het ff niet. Ik mis haar!!
pi_133123901
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef WupWup het volgende:
Mabawa, wanneer moet je weer op controle? Het valt me op dat je pas postte over nachtelijke misselijkheid, een bloeddruk op de grens en nu hoofdpijn. Misschien is het goed om morgenochtend even je bloeddruk en urine te laten controleren :)
Dank voor je alertheid! Ik moet morgen voor snelle bloeddrukcheck en donderdag op controle bij de gyn. :) Ik vind vooral de misselijkheid lastig te peilen omdat ik de hele zwangerschap door kotsmomenten heb gehad. Over de hoofdpijn was de vk heel duidelijk, als een gram pcm niet helpt dan bellen. Nu heeft het dus wel geholpen maar komt het nu langzaam terug. Ik drink een kopje thee, ga dan douchen en met pcm naar bed.
  zondag 10 november 2013 @ 20:51:41 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133123939
Rijstebuiltje wat fijn van je goeie echo! O+

Chanty ja idd.. Heerlijk hoor, gewoon af en toe misselijk en niet de godganse dag!
Och bij jou wat minder lees ik ;(

Lalouchi welkom!! :* :D

DjMomo hihi ja een nieuwe bob hier (als je dat bedoelt :D)
Oeh, en een naam!! Supergaaf!! :D *O*

Kim oh wat een mooi momentje, dat is ook geweldig!! Genieten! O+

Sunshine welkom!! *O* jij hebt een engelengeduld moeten hebben zeg :* Gek dan idd he om dat te zeggen :D

Kwis fijn dat jouw misselijkheid ook minder wordt! Whaha XD Lekker vreten :9 het mag!
En och meis. :* wat vervelend dat je je nog zorgen maakt. Hoop dat je echo gewoon goed is hoor.. ga ik gewoon vanuit oke? :*
En oh god, hormonen. XD Whihihi. Bijna kraamtranen achtig als ik het zo hoor? :P

RFR :D _O-

Nikki :D _O- Whehehehe. Heerlijk he die enorm vage dromen. Hier ook, ik droom echt van de meest gestoorde dingen. Niet normaal. :')
Ohh kamertjes doen O+ te leuk!

Flowerbox, oh bah, maagzuur.. ;( En de standaard middeltjes helpen niet zeker?

Sethiwe nesteldrang jeuj! *O* Ik hier ook al hoor, maar met de meest nutteloze dingen. Mn man wordt er ook een beetje gek van dat ik zeur om stomme dingen die schoon moeten/opgeruimd. :')

En kortademigheid? Ik hijg als een werkpaard van 20 jaar als ik bovenaan de trap sta :')

Oh en ik heb al sinds het begin dat mn hart echt regelmatig overslaat. Vergeten tegen de vk te zeggen maar ik las op internet dat het bekend is. Door mn verpleegkundige achtergrond weet ik ook precies wat het is, das nog erger :') Hihi.

Burdie 26w!! :D *G*

Limone :o Spannend!! O+ En niet ermee bezig zijn? Nooit geprobeerd haha :') Het eerste voorwerk begon en toen zat ik al; oehhhhhh :D :D :D :D :9 XD
En omg cupcakes :o :9

Coco die katten whaha :D Hier maar 1tje maar die voelt zich al op zn pik getrapt als ie niet bij ons op de bank mag liggen :+ ach ja. En idd, als er ergens een deur openstaat neemt ie het er gelijk van XD (op ons bed liggen bijv). En dan heel schuldbewust kijken :D

DAN: het gaat er vooral om dat je geen toxoplasmose krijgt.. zolang je heul goed je handen wast komt het wel goed denk ik. Het zit toch in de uitwerpselen van katten? Daarom ook geen kattenbak doen enzo :)

Martine fijn dat het goed gaat! Ach joh.. beter te veel gebeld dan te weinig toch? ;)
En spannend.. succes/sterkte! :%

Mabawa omg :') Waarom ren je? XD Fijn dat de pcm hielp... Miss op tijd naar bed? Hoofdpijn hoort ook bij je zwangerschap he, helaas.. hier ook meestal wat meer last van idd.

Butterflower leuk, kamertjee! *O*

Soempie wat een fijn weekend O+ Schoon huis is ook altijd fijn!

Angelatje ohjee, ligt ie verkeerd? Nu al eigenwijs? :{w :P En jeej voor je dak *O*

Schoonmaakster? Dat ben ik gewoon hoor :') Ohnee, ik mag niet klagen, mn man stofzuigt vaak en heeft lekker gedweilt vandaag.. Niet de andere 10 klusjes maargoed :') Ik zeur maar niet!

Oh en qua namen vind ik wel dat we een leukere jongensnaam hebben dan een meisjesnaam. En als het een jongen is kan ik vernoemen naar mn vader en dat vind ik wel erg leuk... Als het een meisje wordt, wordt 't wat lastiger. Magoed het maakt me werkelijk niet uit :) O+ Manlief wil het liefst nog een dochter maar we denken dat het allebei een jongen wordt! :P Nog een kleine 10 weekjes en we weten het haha :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 november 2013 @ 20:56:39 #37
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133124290
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar ik zag wat dringende oproepen om te komen updaten :P

Allereerst: Martine aan het rommelen dus spannend *O*

Momo heeft in ieder geval een tweede naam :D

En wat MVM betreft: Ik vind het totaal geen moeite. Er wordt sowieso niet verwacht dat je een x aantal liter inlevert :P Ik werk gewoon dus plas alleen als ik thuis ben. De geur van de flessen heb ik ook totaal geen moeite mee en of ik nou in een kan pies of in de pot... maakt voor mij eigenlijk geen verschil. Dus ik zou zeggen: doen! Je maakt er een hoop mensen gelukkig mee want de medicatie is inderdaad schaars.

Dan nu mijn ouders. Die waren er om half twaalf en het ging aardig zoals verwacht. Ze zagen het dus gewoon niet ondanks dat ze er een meter vandaan zaten _O- Na 1,5 uur toen we een broodje zaten te eten begon mijn moeder ineens over dat de plant op de vensterbank zo mooi groeide (die stond dus naast het fotolijstje). Dus ik denk: nu moet ze het zien... maar niks hoor :D

Ietsjes later vraagt ze ineens hoe het nou gaat met zwanger worden. Dus ik zeg: tsja... Vriendinnetje is in ieder geval zwanger en... Moeder breekt meteen in: Dat interesseert me niet, hoe gaat het bij jou? Waarna ik mijn zin afmaak: ... die is twee weken verder dan ik *)

Toen kwam het hoor: Oh Echt!? En mijn vader meteen opspringen en feliciteren. En ik wijs naar de foto die ze al 1,5 uur niet zien en zeg: daar staat een foto van jullie kleinzoon/ dochter O+ Waarna mijn broertje dus zegt dat hij inderdaad wel had gezien dat er een foto van een echo stond maar dat hij de link niet had gelegd omdat hij dacht dat het misschien nog van mijn miskraam was. Mijn vader zag het niet omdat hij zijn bril niet op had :') En mijn moeder had het ook gewoon echt niet opgemerkt.

Nou ja, iedereen blij natuurlijk O+ Vervolgens oma ook maar gebeld en nu staat het ook op facebook dus ik ben eindelijk uit de kast en mag het van de daken schreeuwen *O* O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133124378
Chanty O+
pi_133124469
Wat een monsterpost Enf!

Grappig dat je man nog een meisje wil. Mijne was ook echt zo'n meisjes papa, hij vond jongens ook niets voor hem. Hij zei altijd: "let maar op, ik kan geen jongens maken." Nouja het is hem nu toch dubbelop gelukt en stiekem vindt hij het nu toch wel leuk dat de mannen straks in de meerderheid zijn.

Chanty, OMG dat je gewoon 1,5 uur je mond hebt kunnen houden! :o
pi_133124497
chanty!

en als het op FB staat, dan is het echt! :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133124577
Wat leuk Chanty! Ik zag het ook helemaal voor me, leuk beschreven :D
  zondag 10 november 2013 @ 21:04:16 #42
52229 Chanty
pi_133124903
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat een monsterpost Enf!

Grappig dat je man nog een meisje wil. Mijne was ook echt zo'n meisjes papa, hij vond jongens ook niets voor hem. Hij zei altijd: "let maar op, ik kan geen jongens maken." Nouja het is hem nu toch dubbelop gelukt en stiekem vindt hij het nu toch wel leuk dat de mannen straks in de meerderheid zijn.

Chanty, OMG dat je gewoon 1,5 uur je mond hebt kunnen houden! :o
Ik heb al 5 weken mijn mond gehouden :P die paar uurtjes konden er prima bij :D Had het ook goed nog langer volgehouden. Ook fijn... mijn ouders waren net binnen en mijn moeder vraagt ineens: Loop jij moeilijk?? Ikke: :? Euhmmm nee? gewoon mijn zondagse loopje :')
Loop dus wel moeilijk door de pijn in mijn stuitje :')
  zondag 10 november 2013 @ 21:04:32 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133124916
Chanty wat leuk en lief O+ grappig he dat familie het vaak niet gelijk door heeft :D

Nikki hihi ja ik dacht laat ik eens bijlezen :+ :D
Whaha XD En nou krijgt ie er twee!! Geweldig. Ja joh leuk toch.. Mijne vind het ook prima hoor, maar zo voelt ie het nu. En dat mag :) we gaan 't wel zien!

Ohja ik ging nog zeggen hoe het met mij ging. Misselijkheid is echt wat minder! Ben nog wel enorm snotterig, lijkt maar niet over te gaan }:| Magoed.
Verder wordt mn buik echt dik :o Ik zie mensen op mn werk er al naar kijken maar ze zeggen nog niks haha XD Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren :P
  zondag 10 november 2013 @ 21:05:58 #44
52229 Chanty
pi_133125024
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef DJMomo het volgende:
chanty!

en als het op FB staat, dan is het echt! :')
Inderdaad *) Nu ben ik pas echt zwanger.

Heel stom, maar ik heb zoveel zwangerschappen voorbij zien komen op mijn facebook de afgelopen jaren, sommigen al van hun tweede kind. En dan kijk je er wel echt naar uit, naar dat moment dat jij ook op facebook kunt posten dat je zwanger bent. Vooral omdat veel mensen via facebook toch onze "tocht" naar een kindje gevolgd hebben.
pi_133125149
:* chanty!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133125444
Leuk Chanty O+ En zooooo heerlijk voor je dat jij nu ook zulk tof nieuws op FB kunt zetten! Na zo'n tijd wachten is het toch wel extra speciaal.
pi_133125862
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijnes hoopt nu na 2 meiden juist echt wel op een jongetje... :)
pi_133125936
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben al dingen met de namen erop, dus veranderen doen we maar niet :P.

Vandaag de babykamer geverfd, alleen nu zijn de knieschotten de verkeerde kleur. Plinten en radiatorombouw moeten idd ook nog hier, dan is het af O+!
wat zijn knieschotten en hoe kunnen ze een verkeerde kleur zijn? wel tof dat het verder zo opschiet! foto's in het topic?

Ik ga hier in mijn verlof pas de babykamer ordenen. Maar veel hoeft er ook natuurlijk niet. Bedje leeg met rommel, en weer omhoog. Nieuw beddengoed wassen en erop, nieuw ankleedkussen op de commode en klaar!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133126455
Chanty *O* O+ Wat fijn dat je het nu van de daken 'mag' schreeuwen.

Hier bij mij voorkeur voor een tweede jongen, maar toen het een meisje bleek te zijn moest ik direct huilen van blijdschap en was het ook super. Afgelopen week bij de echo hoopte ik dat het nog steeds een meisje zou zijn en niet per ongeluk toch een jongen. Komt toch door zo'n toekomstbeeld wat dan al in je hoofd zit. O+
pi_133126798
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef DJMomo het volgende:

Ik ga hier in mijn verlof pas de babykamer ordenen. Maar veel hoeft er ook natuurlijk niet. Bedje leeg met rommel, en weer omhoog. Nieuw beddengoed wassen en erop, nieuw ankleedkussen op de commode en klaar!
Hier precies zo. Ben ik dus niet de enige die het bedje nu als opslagplaats in gebruik heeft. :D Misschien ga ik pas na de geboorte daar ordenen. De eerste tijd hebben we toch een wiegje op onze kamer.
pi_133127009
ja, dat is bij ons dan weer geen optie.. Jaap duikt gelijk zijn eigen bed in ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133127075
En ik voel me weer zo'n ontaarde zwangere die niet alles vrijwel niks op orde heeft een aantal weken voor de uitgerekende datum. :')
pi_133127474
ach, nog een maandje toch. kan snel geregeld zijn toch!?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133127993
Soemp, ieder zijn ding toch?! Zolang jij je er goed bij voelt is het prima toch.

Ik ben controlfreak, dat verklaart wel een beetje mijn vroege babykamerbezigheden. En omdat het er twee zijn ben ik een soort van extra gedreven om alles op tijd af te hebben. Stel je voor dat ik over een paar weken ineens niets meer mag of kan en alles moet nog gebeuren... ik zou het verschrikkelijk vinden als ik die dingen door anderen moet laten doen. :@ Mijn streven is om voor 1 januari alles af te hebben, dan ben ik 29 weken. En onder alles af hebben valt bijvoorbeeld ook de zolder opruimen en mijn kledingkast opruimen. Echt alles dus. Het wordt nog een hele uitdaging ben ik bang.
  zondag 10 november 2013 @ 21:42:55 #55
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133128029
Ik verlies bloed ;(. Vk is onderweg..

Beeb nog niet gevoeld vandaag.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 10 november 2013 @ 21:45:48 #56
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133128202
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
Chanty *O* O+ Wat fijn dat je het nu van de daken 'mag' schreeuwen.

Hier bij mij voorkeur voor een tweede jongen, maar toen het een meisje bleek te zijn moest ik direct huilen van blijdschap en was het ook super. Afgelopen week bij de echo hoopte ik dat het nog steeds een meisje zou zijn en niet per ongeluk toch een jongen. Komt toch door zo'n toekomstbeeld wat dan al in je hoofd zit. O+
Hier heb ik nu een lichte voorkeur voor een meisje. Maar nog een jongen maakt wel 3 musketiers ;). En dan kunnen we alles nog een keer gebruiken. Kostentechnisch wel zo handig ook (met een man die vanaf februari geen werk meer heeft en ik was al huisvrouw/mijn eigen poetshulp ;) ).
Als het weer een jongen wordt, hebben wel zeker weten weer een namen-kies-probleem... terwijl we al vanaf heel pril in mijn eerste zwangerschap een meisjesnaam hebben!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 november 2013 @ 21:46:44 #57
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133128271
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Kimpossible het volgende:

:( hoop dat het meevalt :*
pi_133128350
Ohh Kim wat akelig!! Hopelijk alles toch gewoon goed. Ik duim voor je!!
  zondag 10 november 2013 @ 21:52:14 #59
52229 Chanty
pi_133128683
quote:

:( Jakkes! Ik duim dat alles gewoon in orde is :*
  zondag 10 november 2013 @ 21:55:43 #60
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133128953
quote:

:{ :*
Oude (on)bekende.
  zondag 10 november 2013 @ 21:56:40 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133129015
quote:

:*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 10 november 2013 @ 21:57:22 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129056
Kim, schrikken! :o
Ik duim dat alles goed is :*.
KuikenGuppy
  zondag 10 november 2013 @ 21:57:42 #63
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133129071
Bah, kp. Ik hoop heel hard mee dat alles goed is.
pi_133129241
Kim, ik duim voor je! :*
pi_133129275
KP getsie! Ik hoop dat alles gewoon goed is met je meisje. :*
pi_133129319
Kp ik hoop dat het meevalt!

Chanty fijn dat je het nu van de daken af kan schreeuwen!

Momo, nog niet gezegd, maar goed dat jullie nu een (tweede) naam hebben!
  zondag 10 november 2013 @ 22:01:59 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129338
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef DJMomo het volgende:

[..]

wat zijn knieschotten en hoe kunnen ze een verkeerde kleur zijn? wel tof dat het verder zo opschiet! foto's in het topic?
Knieschotten zijn schotten onder een schuin dak, waar je troep achter kunt zetten. Ze waren eerst oranje en toen hebben we ze grijs geverfd, maar nu de grote muur ook geverfd is, vind ik de knieschotten te licht van kleur. Dus die krijgt nog een laagje :).

Foto's komen nog wel een keer, momenteel is het één grote zooi.

Baby is trouwens al twee dagen weer flink tam, niet grappig, maak me dan meteen weer zorgen :{.
KuikenGuppy
pi_133129346
oh nee toch kim!!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133129368
Hopen dat het meevalt, kim. :D

Wat gaan jullie hard!

burdie, jurkje zit prima! Hij is leuk met die details. Mijn voetbal komt er mooi in uit.:)

Verder las ik iets over de babykamer. Gisteren heeft ml alle meubeltjes geschuurd. Volgende week laten spuiten. Ja, eindelijk zit er beweging in. Ben benieuwd.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133129448
ah, plat dak hier, dus geen knieschotten in huis!
enne, check van de tamme beeb. Niet tof he?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 22:04:01 #71
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133129505
Ze doet het nog O+ :'( O+

Ze kon niet vinden waardoor ik bloed verlies. Het was ook best flink, 3 toiletpapiertjes vol... Trekkerig gevoel in m'n buik a la begin menstruatie. Ik schrok me dood. Baarmoeder gelukkig soepel. Belinstructies gekregen en nu hopen dat t stopt..

Men. :{
pi_133129522
quote:

Oh nee Kim wat schrikken!! :* hopelijk is de vk er snel.
pi_133129564
Kim, opluchting!!! *O*
  zondag 10 november 2013 @ 22:05:07 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129610
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
ah, plat dak hier, dus geen knieschotten in huis!
enne, check van de tamme beeb. Niet tof he?
Echt niet nee :{.

Kim, fijn O+
KuikenGuppy
pi_133129639
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:04 schreef Kimpossible het volgende:
Ze doet het nog O+ :'( O+

Ze kon niet vinden waardoor ik bloed verlies. Het was ook best flink, 3 toiletpapiertjes vol... Trekkerig gevoel in m'n buik a la begin menstruatie. Ik schrok me dood. Baarmoeder gelukkig soepel.

Men. :{
Oh gelukkig maar. Wat ontzettend naar zeg. Hopelijk is je buik snel rustig en blijft t hierbij. :*
pi_133129644
KP, gelukkig! Wat een schrik! :*
En wat is nu het vervolg?
pi_133129757
Burdie rustige beeb is echt niet leuk. Viel je m wel maar minder of gewoon helemaal niet??
pi_133129762
Kim wat zal je geschrokken zijn! Goed dat de vk gelijk is gekomen en de kleine zich heeft laten horen.
  zondag 10 november 2013 @ 22:07:22 #79
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133129782
Fijn dat alles goed is kp! Dat is even flink schrikken.... niet fijn.
Hoop dat dit tot aan de bevalling het enige bloed is dat je nog ziet daaronder :* .
  zondag 10 november 2013 @ 22:09:12 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129908
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:07 schreef Mabawa. het volgende:
Burdie rustige beeb is echt niet leuk. Viel je m wel maar minder of gewoon helemaal niet??
Gewoon minder, 1 of 2 schopjes steeds ipv echte draai/feestsessies. Misschien ligt 'ie gewoon raar ofzo, maar ik kan dan lastig relativeren.
KuikenGuppy
pi_133129914
Burdie, vervelend is dat hè! Ik heb er ook dagen bij dat ze bijna niets van zich laten horen en ik vind het ook echt niet grappig. Op dat soort dagen ben ik altijd blij dat ik even met mijn Angelsounds kan luisteren. Kun je 'm niet even proberen wakker te porren? :D O+
  zondag 10 november 2013 @ 22:10:28 #82
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133129988
Jullie zijn lief! O+

Als het hierbij blijft is het goed en anders moet ik bellen. Hartje was goddank erg constant en mooi vlot. Vind vooral de combinatie icm die buikpijn teel naar. Het voelt alsof ik net ongesteld ben geworden maar das natuurlijk heul niet zo. ;(

Burdie n rustige beeb, das ook stom! Hoop dat ie je snel n flinke schop geeft :D
pi_133129991
Kim, opluchting! nu lekker slapen, morgen dagje rustig aan doen even :*

Mijnes heeft nog zelden dikke housepartys gegeven. Volgens mij is het echt een heule tamme...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 22:10:53 #84
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133130011
Bohhhh KP wat een opluchting, hadecht kippenvel van je post. :o
  zondag 10 november 2013 @ 22:12:41 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133130101
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie, vervelend is dat hè! Ik heb er ook dagen bij dat ze bijna niets van zich laten horen en ik vind het ook echt niet grappig. Op dat soort dagen ben ik altijd blij dat ik even met mijn Angelsounds kan luisteren. Kun je 'm niet even proberen wakker te porren? :D O+
Ik luister ook vaak nog even, ook gewoon midden in de nacht ofzo ;).
KuikenGuppy
pi_133130223
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gewoon minder, 1 of 2 schopjes steeds ipv echte draai/feestsessies. Misschien ligt 'ie gewoon raar ofzo, maar ik kan dan lastig relativeren.
Ja misschien een comfortabele houding gevonden. Leuk is anders.
pi_133130247
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief! O+

Als het hierbij blijft is het goed en anders moet ik bellen. Hartje was goddank erg constant en mooi vlot. Vind vooral de combinatie icm die buikpijn teel naar. Het voelt alsof ik net ongesteld ben geworden maar das natuurlijk heul niet zo. ;(

Burdie n rustige beeb, das ook stom! Hoop dat ie je snel n flinke schop geeft :D
Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord. O+
Nu lekker gaan liggen met een kruikje tegen je buik een idee? Mijn buik wordt daar echt heel rustig van altijd, misschien helpt het tegen de vervelende pijntjes. En ik duim voor je dat het bloed gewoon wegblijft nu.
  zondag 10 november 2013 @ 22:17:14 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133130420
Kim, is er met de SEO gekeken naar de ligging van je placenta? Kan het bloed daarvan komen?
KuikenGuppy
  zondag 10 november 2013 @ 22:17:31 #89
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133130451
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord. O+
Nu lekker gaan liggen met een kruikje tegen je buik een idee? Mijn buik wordt daar echt heel rustig van altijd, misschien helpt het tegen de vervelende pijntjes. En ik duim voor je dat het bloed gewoon wegblijft nu.
Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nut :{w wij willen geen bloed! Of buikpijn. Alleen tijdens de bevalling. Ofzo.
  zondag 10 november 2013 @ 22:19:03 #90
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133130561
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Burdie het volgende:
Kim, is er met de SEO gekeken naar de ligging van je placenta? Kan het bloed daarvan komen?
Ja, die lag zijwaarts dus kon het ook niet zijn.. Ik heb ook geen gemeenschap gehad, heel veel gedaan of zwaar getild of iets. Heel bijzonder en juist daarom zo schrikken, omdat ik het zelf ook niet thuis kon brengen en het zoveel was. ;(
pi_133130585
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nut :{w wij willen geen bloed! Of buikpijn. Alleen tijdens de bevalling. Ofzo.
Ja dat ja! Tijdens de bevalling is vroeg genoeg. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal naar van bent. Doe rustig aan. :*
pi_133130660
Oh KP toch! Hopelijk stopt het snel en kan je nog een beetje slapen/rusten :*
pi_133131235
Oei KP, dat is schrikken zeg. Rustig aan doen, hopelijk lukt het je om wat te slapen en hopelijk is het niks. :* Gelukkig dat er een duidelijke hartslag was te horen.
pi_133131788
Ik mocht van mezelf niet internetten vanavond, maar breek toch even in voor een :* aan Kim!

*sluipt weer weg*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133132182
Kim wat naar!!
Gelukkig doet je meisje het nog :*
Hopelijk kun je vannacht wat slapen..
pi_133135078
Kimpossible wat een geruststelling om te horen dat het hartje klopt. Hoop dat het bloeden stopt en wegblijft.

Angelaatje ik las dat het dak dicht zit *O*

Chanty je had al aardig voorspelt hoe het zou gaan, maar fijn dat je het nu met de hele wereld kan delen.

Martine hoe is het bij jou? Heeft het gerommel doorgezet nu de grote op bed ligt?

Burdie misschien is de kleine anders gaan liggen, waardoor je minder voelt?

Nikki jou pyamadag spreekt me niet echt aan, als zijnde pyamadag. Maar wel echt een productief dagje.

Weer een heleboel vergeten, niet bewust maar teruglezen en posten op de mobiel is niet zo handig.
pi_133137874
KP wat een schrik zeg. Hoop dat het trekkerige gevoel weg is en je haar weer goed voelt ondertussen. Naar zeg, wanneer heb je weer een gewone controle? :*
pi_133138338
Gelukkig Kim. Wat een schrik zeg. Hoe was je nacht?
pi_133138424
Kim gelukkig doet je kleine meisje het nog! Dat is schrikken zeg. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Hier zit muk nog in zn huis en hij maakt momenteel helemaal geen aanstalten on buiten te komen kijken. Heb nog wel wat kleine krampjes gehad maar heb verder heerlijk kunnen slapen. Nu mezelf uit bed slepen om er voor te zorgen dat de grote op school komt.
pi_133138481
KP hoe gaat het met jou en je meisje? Heb je een beetje kunnen slapen?
En jij vandaag 22 weken. Das weer een jompel waard. *O*

Martine toch geen beebje die naar buiten wil. Het lijkt me best balen, dat je dan misschien stiekem denkt "het is zover/zou het zover zijn" en dat er dan vervolgens toch niets gebeurd. Wel fijn dat je goed geslapen hebt. :)

Ik mag vandaag werken en om 18:00 uur naar de eerste les haptonomie met man. Even een uurtje alleen wij en de babies, heerlijk. O+
pi_133138492
Kim, heb je wel kunnen slapen, en is het bloeden/de buikpijn nu gestopt? Schrikken zeg :*
pi_133138510
Goedemorgen goed om te lezen dat er weinig schokkends meer is gebeurd. Even ontbijten met ML en dan verder slapen.
pi_133138652
Inderdaad nikki het is wel balen als je denkt dat je aan het begin staat van de bevalling en er gebeurd niks meer. Wil Muk graag ontmoeten en hem zijn echte naam geven. Ben benieuwd hoe onze omgeving hier op zal gaan reageren. Niet dat het een vreemde naam is maar er zit een vernoeming in. Vandaag me zelf maar een beetje sparen vanavond met kleuter sint maarten lopen/ waggelen
pi_133138693
Kim hoest nu?

Hier vandaag 28w! Waaah!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133138853
Ach Kim, wat eng! Hoe is het nu met je? Heb je je ziek gemeld/dagje vrij genomen van werk? Rustig aan! :*

Martine, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb heerlijk geslapen en nergens meer pijn. Maar om nu te zeggen dat ik baal, dat vind ik ook weer zo naar klinken. Nellie heeft het duidelijk nog naar haar zin bij mij, een groter compliment kan ik niet krijgen! O+
pi_133138890
Hoogzwanger en lekker slapen. Dacht dat dat haast niet kon. Maar gelukkig wel :)
pi_133138911
Ja joh! Een schoon bed, 2 rennies en BAM! :7
  maandag 11 november 2013 @ 08:32:00 #108
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133138968
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
Ja joh! Een schoon bed, 2 rennies en BAM! :7
Goed recept! :7
Ik de hele nacht F5en, wachtend op je bericht dat je watermeloen er was..maar nee hoor :( ;) Fijn dat je je goed voelt!

Kim, wat enorm schrikken :'( Hoe is jouw nacht gegaan? Doe maar heel rustig aan vandaag :*

Martine, je baby vindt de datum gewoon nog niet goed ;)
  maandag 11 november 2013 @ 08:32:30 #109
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133138970
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 07:53 schreef DJMomo het volgende:

Hier vandaag 28w! Waaah!
*O* Zullen 'we' gewoon alle 2 op 1 februari bevallen? Vind ik wel een mooie datum. 2 ook wel trouwens! Lekker in het weekend.

Volgens mij wilde Dot 1 of 2 topics geleden (jullie gaan zo hard het is echt niet meer bij te houden allemaal _O_ voor de monsterposts!) nog weten hoe het met vrouwlief gaat met de zwangerschapssuikers. Prima, ze heeft weinig problemen om op haar eten te letten de waardes zijn goed, voorlopig nog niet insuline spuiten en daar is ze blij mee! Kindje was vrijdag ook mooi 1200 gram.
pi_133139032
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 08:32 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

*O* Zullen 'we' gewoon alle 2 op 1 februari bevallen? Vind ik wel een mooie datum. 2 ook wel trouwens! Lekker in het weekend.

Volgens mij wilde Dot 1 of 2 topics geleden (jullie gaan zo hard het is echt niet meer bij te houden allemaal _O_ voor de monsterposts!) nog weten hoe het met vrouwlief gaat met de zwangerschapssuikers. Prima, ze heeft weinig problemen om op haar eten te letten de waardes zijn goed, voorlopig nog niet insuline spuiten en daar is ze blij mee! Kindje was vrijdag ook mooi 1200 gram.
Wat fijn voor d'r!
pi_133139052
Limone gelukkig slaap je ook goed. Balen is inderdaad niet het juiste woord. Maar zo vroeg in de ochtend kon ff niks anders verzinnen ;)

Nobowo fijn dat het zo goed gaat met je vrouw en kind. Zwangerschap suiker lijkt me toch een lastige complicatie waar je vaak bij stil moet staan. Maar alles voor het goede doel.

Momo al weer 28 weken * jompel *
  maandag 11 november 2013 @ 09:09:35 #112
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139367
Je moet er ook vaak bij stil staan, namelijk elke dag een paar keer. De eerste week moest ze nog elke dag een paar keer prikken, maar dat is inmiddels alweer om de dag een paar keer. Het is waarschijnlijk net toeval of pech of hoe je het maar wilt noemen dat het op het moment van meten net aan te hoog was. Het had ook zomaar 'normaal' kunnen zijn.

Van de andere kant het is nu een beetje vervelend, ook nog niet eens heel erg, maar mijn vrouw zal zeeeeeer waarschijnlijk niet zoveel aankomen als andere vrouwen op het moment dat ze thuis komt te zitten. Dit is vaak voor zwangere vrouwen het moment waarop ze meer gaan eten en minder gaan bewegen, mijn vrouw moet er dan gewoon op blijven letten (stok achter die spreekwoordelijke deur) en dat is misschien wel helemaal niet zo verkeerd.
pi_133139419
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 08:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Goed recept! :7
Ik de hele nacht F5en, wachtend op je bericht dat je watermeloen er was..maar nee hoor :( ;) Fijn dat je je goed voelt!

Kim, wat enorm schrikken :'( Hoe is jouw nacht gegaan? Doe maar heel rustig aan vandaag :*

Martine, je baby vindt de datum gewoon nog niet goed ;)
Nee joh, ik doe aan live bevallen. Met updates over cm's ontsluiting. Genoeg tijd dus om aan te sluiten ;)

Martine, ik snap prima wat je bedoelt hoor. In mijn omgeving is een vrouw van de uitgerekende datum tot de dag van inleiding boos geweest op haar kind omdat die niet kwam. Dat vond ik zo naar om te horen. Volgens mij voelt zo'n baby dat ook hoor, in de buik. en ik zou dan ook niet meer naar buiten willen. Kijken of we een nieuw woord kunnen verzinnen dat wel de lading dekt. ;)

Oh ja Enf: _O_ wat een post joh! Fijn at je minder misselijk bent. Wel arelaxed van de verkoudheid. Ziek + zwanger is zooo naar en zeker als je nog een beetje weeïg van de misselijkheid bent :*
pi_133139433
Ach, ik ben nog niet eens thuis voor verlof en de kilo's vliegen er al aan.

Ik vond dat ik gisteren wel een vervelende opmerking kreeg: 'Oeh, wat komt daar straks uit, een kleuter?' :'(

Ben niet-zwanger erg dun en misschien lijkt het daardoor nu ook erger, die buik.

Och, straks ga ik borstvoeding geven en de kilo's vliegen er dan meestal wel snel weer af. Toch?
pi_133139445
Hoe kun je nu boos zijn op een baby???? -O-
pi_133139501
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee joh, ik doe aan live bevallen. Met updates over cm's ontsluiting. Genoeg tijd dus om aan te sluiten ;)

Martine, ik snap prima wat je bedoelt hoor. In mijn omgeving is een vrouw van de uitgerekende datum tot de dag van inleiding boos geweest op haar kind omdat die niet kwam. Dat vond ik zo naar om te horen. Volgens mij voelt zo'n baby dat ook hoor, in de buik. en ik zou dan ook niet meer naar buiten willen. Kijken of we een nieuw woord kunnen verzinnen dat wel de lading dekt. ;)

Oh ja Enf: _O_ wat een post joh! Fijn at je minder misselijk bent. Wel arelaxed van de verkoudheid. Ziek + zwanger is zooo naar en zeker als je nog een beetje weeïg van de misselijkheid bent :*
Daar is vast een lang moeilijk Duits woord voor :Y
  maandag 11 november 2013 @ 09:33:20 #117
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133139795
Fijn dat je vk he gerust kon stellen gister KP! Lijkt me zo schrikken :* Hoe is het nu?

Over buiken en kilo's gesproken: hier staat het al een paar weken stil en 's ochtends lijkt ik nauwelijks zwanger. Het is dat ik weet dat dit kind niet ongemerkt kan ontsnappen... :+ Kreeg vorige week zelfs via via te horen dat iemand zich zorgen maakte nadat ze mij gezien had want ik leek helemaal niet meer zwanger. En toch alweer bijna 20 weken :')
Oude (on)bekende.
pi_133139802
Boos op je baby kan ik me ook niks bij voorstellen. Vind hem juist heel lief en wil heel graag knuffelen. Gelukkig heb ik nog een kleuter die heel graag knuffelt en me heel vaak vertelt ' mama ik vind jou heeeel lief en ik hou van jou' ♡♥♡

Eh ik denk dat nieuwsgierig misschien wel het beste woord is in mijn beleving.

Bij mn eerste zwangerschap zat ik op +28 kilo maar dat was voornamelijk eten. Nu zit ik op op +16 kilo waarvan er 3 in de afgelopen week er bij zijn gekomen. Hoeraatje voor het vocht. Ik zou me niet al te veel zorgen maken nummer zolang je gezond eet en niet al te buitensporig komt het vast goed. Ik krijg trouwens regelmatig de opmerking weet je zeker dat het er maar eentje is? Tja dan zeg ik altijd maar nee een nest cavia's. Wordt daar zo moe van!
  maandag 11 november 2013 @ 09:36:48 #119
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139854
Mijn vrouw is nu ongeveer 8 kilo aangekomen (28+4), maar ze is net als ik van zichzelf al behoorlijk stevig, dus kan zijn dat ze slanker uit de zwangerschap komt dan dat ze er in ging!
pi_133139864
Oh ja, de vraag 'weet je zeker dat het er maar een is'?. Die krijg ik ook bijna dagelijks. -O-
Echt, met 25 weken heb je al wel wat echo's gehad natuurlijk.
Nou ja, ik laat het verder maar niet merken maar wordt ook echt moe van die vraag.
pi_133139888
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef NoBoNo het volgende:
Mijn vrouw is nu ongeveer 8 kilo aangekomen (28+4), maar ze is net als ik van zichzelf al behoorlijk stevig, dus kan zijn dat ze slanker uit de zwangerschap komt dan dat ze er in ging!
Wat schattig dat jij weet hoe ver je vrouw is in weken en zelf dagen. :P
Mijn partner weet de uitgerekende datum maar meer moet je hem ook echt niet vragen.
  maandag 11 november 2013 @ 09:38:55 #122
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139891
Nummer zoveel.....het punt met dat soort opmerkingen is dat men het niet verkeerd bedoelt, vaak als grapje, maar vergeten daarbij dat zij vaak verre van origineel zijn en dus niet de eerste die dat grapje maken, waardoor het leukste er wel af is.
  maandag 11 november 2013 @ 09:42:29 #123
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133139932
En in de categorie geruststellende verhalen: ik ben de vorige keer bij +25 gestopt met wegen, maar denk dat ik wel richting de + 30 ging (plat moeten liggen, eten als beste remedie tegen misselijkheid en vocht). Half jaar na de bevalling zat ik weer op mijn normale gewicht en na een jaar zat ik zelfs een paar kilo onder! Bv. heeft zoveel voordelen!
Oude (on)bekende.
  maandag 11 november 2013 @ 09:43:54 #124
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139951
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mijn partner weet de uitgerekende datum maar meer moet je hem ook echt niet vragen.
Oh thanx.... :@ ;)
Nou ja jou partner is dan ook niet actief op een dusdanig forum denk ik?
Komt denk ik mede doordat ik heel erg van het informatie verzamelen ben. Wat staat er allemaal te gebeuren....hoe gaan we daar mee om, hoe gaan anderen daar mee om, wat zijn do's, wat zijn don'ts. Wat is 'normaal'... :D
Niet alleen op dit vlak hoor, maar sowieso.

Heeft ook z'n voordelen, dankzij dit forum hebben wij dan ook al het maandpak pampers (mt2) besteld via de Wehkamp voor zo'n 22 euro!
Helaas waren de maat 1 zaterdag bij de trekpleister al uitverkocht.....grrrrr...

Mijn vrouw vraagt zich ook wel eens af hoor, hoe weet jij nou weer dat dat daar en daar in de aanbieding is?
pi_133139984
Ach, ik kreeg die opmerking (zeker weten dat het er maar 1 is?) en anderen tijdens de zwangerschap van saar regelmatig naar mn hoofd, en ik heb mn nu ook alweer vaker gehoord. Heb me er serieus nog geen moment druk om kunnen maken. Tis niet alsof mensen bedoelen dat ik in zn totaal een dikke zeekoe ben ofzo :+ Ze bedoelen gewoon 'wat heb je al een mooie grote buik!'.

Dat mooie weet ik overigens niet zeker, maar dat bedenk ik er gewoon voor t gemak bij O+ Want dat vind ik zelf namelijk ook.

Vat het gewoon op als een compliment ipv een belediging of wéér een dertien in een dozijn opmerking. :Y
pi_133140038
Mo 28 weken!! *O*

Kim heb je een beetje kunnen slapen? Hopelijk is jullie meisje weer fijn aan t bewegen. :*

Martine en Limone rustig. Hier ook. Bloeddruk was 141/83 minder hoog dan vorige week, wel aandachtspunt maar donderdag naar de gyn. Geen echte hoofdpijn meer maar een algemeen 'Blugh'gevoel. Moet zometeen alleen boodschappen doen en daarna lekker niks!
pi_133140089
Ik weet dat mensen het niet naar bedoelen hoor en over het algemeen reageer ik best vriendelijk maar op sommige dagen *evil*

Mevrouw mus dat geeft de burger moed :)
pi_133140171
Nobo, ik heb wel het gevoel dat deze baby eerder komt. Nergens op gebaseerd uiteraard. En ook de 40w is nog een eind weg dus wie weet.

Fijn van de suikers.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133140186
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
En in de categorie geruststellende verhalen: ik ben de vorige keer bij +25 gestopt met wegen, maar denk dat ik wel richting de + 30 ging (plat moeten liggen, eten als beste remedie tegen misselijkheid en vocht). Half jaar na de bevalling zat ik weer op mijn normale gewicht en na een jaar zat ik zelfs een paar kilo onder! Bv. heeft zoveel voordelen!
Dat klinkt goed!

Bij Julian heb ik ook een paar weekjes borstvoeding gegeven maar toch snel gestopt. Ik wil het nu langer volhouden en hoop dat het makkelijker gaat. Ik weet nu wat ik kan verwachten allemaal en ga me voor 1000 procent inzetten.
Julian had in het ziekenhuis kunstvoeding gehad en dat hadden we mee naar huis gekregen en denk dat daardoor de verleiding toch groter was toen het even niet meezat met kunstvoeding te beginnen.
pi_133140258
Volgens mij moet ik mijn vrouw binnenkort maar meer laten rusten. Met 37 weken gaat ze nu alweer voor de derde dag op rij met een zwangere vriendin op stap. Tussen 34 en 36 weken was ze zelfs afgevallen van 70kg terug naar 69kg.
Bijna Papa
  maandag 11 november 2013 @ 10:01:41 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133140304
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef Dot. het volgende:

[..]

überheimlichtsgeschaft O+.
KuikenGuppy
pi_133140315
Gelukkig mabawa!

Kim, wat een schrik! Hou je maar kalm idd. Sterkte!

Over opmerkingen... Vanochtend naar de huisarts voor mn dochter, zegt dokter: "goh, hoogzwanger zie ik!" Eh, nou 27 weken, valt wel mee :')
Halve nacht wakker gelegen door een stuiterbaby en zo weer naar de verloskundige.
  maandag 11 november 2013 @ 10:07:50 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_133140405
Ik krijg helemaal niet zoveel opmerkingen. Een collega van me zei bij de vorige zwangerschap heel vaak: 'hey, buik op pootjes!' als hij me voorbij zag komen. Vond ik alleen maar lief. :D O+

Hier nu 6 kg aangekomen. Achter een jongetje aanrennen heeft zo z'n voordelen. :P

Net bij de vk geweest. Alles was goed, kindje vond ze inderdaad wel wat groot, maar ook weer niet schrikbarend. En ze is ingedaald en ligt vast in m'n bekken. *O* Merkte gister al dat ik wat meer ruimte en lucht had aan de bovenkant.
  maandag 11 november 2013 @ 10:11:29 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_133140462
En de VK was wat aan het klooien met het printen: 'moet het nu zo of omgkeerd? Aan de voor- of achterkant?' En toen verzekerde ze me na een aantal minuten dat ze beter was in bevallingen. :') :D

Oja, jammer Limone en martine. Die laatste weken lijken vast te vertragen en dan ben je juist zo nieuwsgierig naar wie die kleine nou is. O+
pi_133140799
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef Dot. het volgende:

[..]

:D O+
  maandag 11 november 2013 @ 10:25:48 #136
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133140801
Goedemorgen vrouwkes!

Enkel nog oud bloed hier en redelijk geslapen (nachtmerries :{ ). Werd vanochtend wel wakker met een bewegend meiske in m'n buik, dat is fijn! De schrik zit er goed in, evenals alle mogelijke rampscenario's. Probeer er maar niet aan te denken, het komt zoals het komt en ik kan niet meer doen dan goed voor mezelf zorgen.. Ik ben gelukkig vrij vandaag en heb m'n baas geïnformeerd. Ben benieuwd wat hij zegt.

Mo 28 weken :o wat ga je hard!

Nobono ook positief nieuws mbt de suikertjes! *O*

Mus stevent af op de helft en Enf is minder misselijk, hoppa!

Mabawa een minder hoge bloeddruk , das fijn! Hou vast :*

Goede controle voor soemp *O*

Limoontje en Martine met recht llm's, t einde is heus in zicht! Voor je t weet zijn ze er! *;
pi_133140833
Kun je geen echo krijgen Kim dat ze kunnen zien of alles goed uit ziet? Of krijg je die binnenkort al ofzo?
  maandag 11 november 2013 @ 10:30:15 #138
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133140908
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je geen echo krijgen Kim dat ze kunnen zien of alles goed uit ziet? Of krijg je die binnenkort al ofzo?
Nee, daar heeft ze niks over gezegd. Met als gevolg dat mijn hoofd tolt van de te incompetente baarmoederhalzen, verrotte placenta's en weet ik het al niet meer.. Ik durf dat soort dingen ook nooit zo goed te vragen omdat ik altijd bang ben dat ik me aanstel of dat ik aan hun expertise twijfel of zo. Gelukkig heb ik een angelsounds, maar daar moet fftjes een nieuw batterijtje in.
  maandag 11 november 2013 @ 10:40:02 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133141119
Momo 28 weken *O*

Kim, fijn dat je meisje weer lekker beweeglijk was vanmorgen O+. Mijn mini was vannacht en vanmorgen ook weer flink aan het feesten (zelfs mijn man kreeg een paar ferme beuken O+) dus ik ben ook weer soort van gerustgesteld ;).

Fijn te horen dat er meer dames zijn die veel aankomen :+. Ik zit al op +10 en moet nog 14 weken :{. Ik heb al mijn hoop dan ook gezet op de BV :').

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:13 schreef Limone het volgende:
O+ O+ O+ heb er nu al zin in *O*

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn man heeft er zelfs een app voor op zijn telefoon :D O+.
Af en toe komt 'ie dan ineens met zo'n leuk 'weetje': "hee schat, deze week krijgt baby al haartjes!".

quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 10:25 schreef Kimpossible het volgende:
De schrik zit er goed in, evenals alle mogelijke rampscenario's. Probeer er maar niet aan te denken, het komt zoals het komt en ik kan niet meer doen dan goed voor mezelf zorgen.. Ik ben gelukkig vrij vandaag en heb m'n baas geïnformeerd. Ben benieuwd wat hij zegt.
:* Fijn dat je vrij bent, kan je even bijkomen :Y.

Is een pretecho niet nog een idee voor je? Kan je even ongestoord en leuk naar je meisje gluren.
KuikenGuppy
pi_133141363
Kim, zou voor je eigen gevoel toch vragen of ze even kunnen spieken ofzo.
Ik mag van de huisarts en van de vk niet alleen meer uitgaan van de doppler na 20 weken, omdat een hartslag niet altijd alles zegt volgens hen (niet om je bang te maken!!). Zij hebben liever dat je dan belt voor een extra echo, als je jezelf er niet gerust bij voelt, of als je minder leven voelt of wat dan ook.
Dus zou het toch vragen denk ik. Al is het maar voor je eigen gevoel! Stress is voor de baby niet fijn, maar ook zeker niet voor jou!
Tralalalaaa
  maandag 11 november 2013 @ 10:54:30 #141
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133141470
Ik zie net op de site van de echoscopiste een combinatiepakket met 2 echo's (tussen 22 en 24 wk en tussen 28 en 30 wk) voor een mooie prijs. Ik denk dat we dat maar gaan doen!
pi_133141632
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:11 schreef Soempie het volgende:
En de VK was wat aan het klooien met het printen: 'moet het nu zo of omgkeerd? Aan de voor- of achterkant?' En toen verzekerde ze me na een aantal minuten dat ze beter was in bevallingen. :') :D

Oja, jammer Limone en martine. Die laatste weken lijken vast te vertragen en dan ben je juist zo nieuwsgierig naar wie die kleine nou is. O+
LOL daar hou ik van!
pi_133141683
Kim, realiseer je wel dat een pretecho echt voor de lol is en dat er in principe geen medische onderzoeken worden gedaan. Als je goed naar de placenta wil laten kijken (waar je als je het mij vraagt een goede reden voor hebt), moet je dat via de verloskundige laten doen.
pi_133141794
Jeetje KP, wat een schrik... :{ hopelijk blijft het hierbij.
Wat fijn toch dat die echobureaus er zijn, kan me voorstellen dat je er echt behoefte aan hebt je baby even te zien.
Maar misschien is het ook goed om toch ook nog contact op te nemen met je verloskundige?
  maandag 11 november 2013 @ 11:08:38 #145
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133141873
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef WupWup het volgende:
Kim, realiseer je wel dat een pretecho echt voor de lol is en dat er in principe geen medische onderzoeken worden gedaan. Als je goed naar de placenta wil laten kijken (waar je als je het mij vraagt een goede reden voor hebt), moet je dat via de verloskundige laten doen.
Dat is waar. Hmpf. Ik heb 9 december pas weer controle, dus misschien moet ik toch nog maar even aan de bel hangen inderdaad.
pi_133141887
De hormonen zijn hier echt ingekickt trouwens, gisteravond eerste onbedaarlijke huilbui gehad om een quote van Martin Luther King. :')
  maandag 11 november 2013 @ 11:13:59 #147
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133142020
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:08 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Dat is waar. Hmpf. Ik heb 9 december pas weer controle, dus misschien moet ik toch nog maar even aan de bel hangen inderdaad.
Gewoon bellen. Een extra echo vinden ze echt niet erg om te doen. Jouw stress vinden ze erger. :*

--

Ik duik op de bank onder mijn dekentje. /cocoon
pi_133142129
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef Cantare het volgende:
De hormonen zijn hier echt ingekickt trouwens, gisteravond eerste onbedaarlijke huilbui gehad om een quote van Martin Luther King. :')
Wat? I have a dream? :D
pi_133142390
:W Hallo!

Wat een schrik KP! Hopelijk kun je eerder terecht voor een echo :*

Enf, dank voor je monsterpost eerder in dit topic, ben meteen weer een beetje bij!

Fijn dat je het eindelijk je ouders hebt kunnen vertellen Chanty! :)

Ik lees van alles over de babykamer, ik krijg af en toe al kriebels maar er moet nog zoveel gebeuren in ons huis! Gisteren ruzie met :7 omdat ik vond dat hij toch echt eens de trap moest afschilderen (ligt al 6 maanden :X ) ik krijg hem maar niet aan z'n verstand dat hij niet alles zelf moet willen doen en dat je ook vakmensen kunt inhuren :')

En aankomen, ik schommel een beetje :? , was eerst 3 kg zwaarder maar laatste keer was het nog maar 1,5. Voor de buitenwacht is er in ieder geval nog weinig te zien.

Morgen naar de VK, hopelijk nu eens luisteren naar het hartje want dat heb ik nog steeds niet gehoord. :)
pi_133142400
Jeetje Kim wat schrikken! Gelukkig is alles goed met jullie meisje, maar voor je eigen gemoedsrust idd misschien toch maar vragen om een extra echo.
  maandag 11 november 2013 @ 11:38:18 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133142648
Soemp :D Ach ieder zn ding toch? Voordat mn voorwerk begon (en ze 2 dagen later geboren werd) MOEST er ineens van alles af :')

Kim oh noes!!! ;( :o Wat fijn dat alles goed is maar wat een schrik zeg.. jeutje! :*
Fijn dat meiske goed beweegt en je nu alleen nog maar wat oud bloed hebt.

Oranje voor een knieschot, pfff :X wij hebben gewoon lelijk bruin hier, prima :+

Jompels *O* *G*

Limone: whaha ja :+ nou ik denk ook dat het van die vervelende otrivin neusspray kwam. Moest ik gewoon even mee stoppen en nu zit mn neus al heel wat minder dicht :)
Oh en vandaag weer misselijk {:| Is gewoon eenmalig, heb ik besloten :{w zo maar eens wat eten.

Nummer_zoveel wat een opmerking zeg, jeez -O- :N

Ik ga er idd ook maar vanuit dat mensen het goed bedoelen en zeg gewoon 'dankje!' alsof het een compliment is :+ op een gegeven moment kon ik me er niet meer druk om maken. Net als toen we uit eten gingen rond mn verjaardag, ik was toen zo'n 32 weken. Personeel vroeg hoe lang ik nog moest, en schrokken zichtbaar en keken toen naar mn buik :')

Fazzo haha graag gedaan! :D :*

Ik droomde hier na een discussie met manlief gisteravond over dat hij dacht dat ik vreemdging, maar dat was niet zo, maar hij was boos joh! :') Pfff....

Ik ga mijn dreumes maar eens wat voeren, ze is hongerig volgens mij :+ en mezelf ook, tostitijd! *O*
pi_133142819
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:40 schreef Burdie het volgende:

O+ O+ O+ heb er nu al zin in *O*

O+ Nou, wat lief! Kop thee en reep chocola erbij, vast beter dan TLC. ;)
pi_133142833
Kim, wat vreemd dat je geen echo krijgt -O- dat zou een stuk beter zijn voor je gemoedsrust...9 december is wel erg lang wachten nog..

Ik had iets te vroeg gejuicht over het dak die vandaag waterdicht zou worden gemaakt want de timmerman heeft zich ziekgemeld :( maar hij weet wel dat hij er morgen wel is :?

En morgen de liggingsecho....voor zover ik kan voelen ligt beeb nog steeds verkeerd om }:|
En heb ook alvast de vluchttas voor een deel ingepakt :)

Zaterdag heeft mijn vriend mijn buik gegipst...hij is niet echt een boetseerwonder maar wat hebben we gelachen zeg :D
pi_133143432
Ik neem maar weer afscheid van jullie, ik hoop maar voor even.
Alle dames een dikke knuf van mij.
pi_133143496
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Och lieverd wat naar. Sterkte :*
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 11 november 2013 @ 12:08:45 #156
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133143510
quote:
Wat??? :o niet?

Heeeel dikke knuffel ;(
pi_133143521
DND, nee toch? ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133143536
En ik heb weer een sticker gekregen :) Beeb weer in stuit, of eigenlijk nog steeds, want ze maakt geen salto's meer sinds een week of twee. En een goed zwembad eromheen.
Net ook gebeld door de kraamzorg en ik mocht kiezen tussen een telefonische intake of één aan huis. Nou, telefonisch is me prima :D Half december bellen ze terug.
pi_133143553
DND, sterkte.
pi_133143583
Ach DND... Sterkte en dikke knuffel terug!
  maandag 11 november 2013 @ 12:13:03 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133143629
Angelatje oh jammer van de timmerman zeg :(
Leuk, gipsen! :D

DND nee meid dat meen je!! :( ;( Bah! Heel veel sterkte! :*

Wupwup jij ook al een eigenwijs kind? :+ :P
pi_133143664
DND sterkte... En een knuffel...
  maandag 11 november 2013 @ 12:18:05 #163
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133143753
Neee dnd... :*
pi_133143759
DND -O- sterkte
pi_133143776
Sterkte DND ;(
pi_133143902
Heel veel sterkte DND :*
pi_133143921
quote:
Knuffel en sterkte.
pi_133143966
Dnd wat naar! Sterkte! :*
  maandag 11 november 2013 @ 12:27:03 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133143972
DND ;(.
Sterkte :*.
KuikenGuppy
pi_133144400
Ah da's klote DND. Sterkte :*
Tralalalaaa
pi_133144402
Sterkte DND :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133144421
Ah verdorie DND, sterkte :*
pi_133144638
Wat jammer DND :*
  maandag 11 november 2013 @ 12:59:06 #174
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133144646
quote:
Och jeetje nee... Hele dikke knuffel en sterkte :*.
pi_133144665
Dnd, heb je bloedverlies? Of wat is er aan de hand? Wat rot zeg.. Knuffel terug!
  maandag 11 november 2013 @ 13:02:09 #176
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133144709
quote:
Ondanks dat ik geen dame ben, krijg je wel een knuf terug en een kus op de wang. Hopelijk zie ik je nog terug voordat ik dit forum 'moet' verlaten.
Sterkte!
pi_133144743
quote:
Ik ga er idd ook maar vanuit dat mensen het goed bedoelen en zeg gewoon 'dankje!' alsof het een compliment is :+ op een gegeven moment kon ik me er niet meer druk om maken. Net als toen we uit eten gingen rond mn verjaardag, ik was toen zo'n 32 weken. Personeel vroeg hoe lang ik nog moest, en schrokken zichtbaar en keken toen naar mn buik :')

Is dit zo gek? Met 37 weken eten wij nog praktisch elke dag buiten de deur. Vaak lunch en avondeten.
Bijna Papa
pi_133144833
Shit DND... sterkte. :*
pi_133144858
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef Kwisted het volgende:
Dnd, heb je bloedverlies? Of wat is er aan de hand? Wat rot zeg.. Knuffel terug!
Gisterenavond begonnen, en nu er middenin. Als een flinke menstruatie zeg maar.

Maarre alle dames en heer! een hele dikke kus omdat jullie allemaal zo lief zijn. En ik ga gewoon de arnold van dit topic worden... dus I'll be back! ;)
  maandag 11 november 2013 @ 13:11:28 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_133144875
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Gisterenavond begonnen, en nu er middenin. Als een flinke menstruatie zeg maar.

Maarre alle dames een hele dikke kus omdat jullie allemaal zo lief zijn. En ik ga gewoon de arnold van dit topic worden... dus I'll be back! ;)
Och meis toch ;( wat kut! :*
disclaimer
  maandag 11 november 2013 @ 13:20:04 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_133145080
DND wat verdrietig. ;( Sterkte. :*
pi_133145810
Wat sneu Dnd, sterkte :*
pi_133145872
Wup ook weer goedgekeurd, altijd fijn :)

Angelatje weer een tegenvaller. Hopelijk is hij er morgen echt weer en kan hij flink aan de bak.

Zo... ik heb mijn verplichtingen achter de rug. Boodschappen in huis, was opgevouwen en eentje opgehangen, keuken opgeruimd en cake in de oven. Nu voetjes omhoog!
pi_133148298
Lekker verse cake! Heb er nu ook zin om er eentje te bakken. Misschien morgen maar doen.

Dnd lijkt mij een prima plan doe de arnold.
  maandag 11 november 2013 @ 15:10:22 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133148358
Lekker Mabawa, mogen we straks een plakje komen halen? :9
KuikenGuppy
  maandag 11 november 2013 @ 15:14:02 #186
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133148452
Mabawa, jij bent mijn goeiste zwangere dodo enzenzenz.

Delen? :9
pi_133148703
Dnd heel veel sterkte :*
Lotte!
Noah!
pi_133148744
En even in een nieuwe post.. voor de dames die een pretecho hebben gehad..ik heb er vanavond eente als verrassing voor mn moeder. Maar moet je iets meenemen? Zwangerboekje van de gyn, handdoekje ofzo?
Lotte!
Noah!
pi_133148765
DND -O- :*
pi_133148840
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef Linda2205 het volgende:
En even in een nieuwe post.. voor de dames die een pretecho hebben gehad..ik heb er vanavond eente als verrassing voor mn moeder. Maar moet je iets meenemen? Zwangerboekje van de gyn, handdoekje ofzo?
Doet mij dan denken aan de kinderfeestjes van vroeger!
We zeggen niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee :+

Maar nee je hoeft niets mee te nemen, :)
  maandag 11 november 2013 @ 15:25:34 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133148848
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef Linda2205 het volgende:
Nee hoor, alleen jezelf en de babies ;).
KuikenGuppy
pi_133148913
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga er idd ook maar vanuit dat mensen het goed bedoelen en zeg gewoon 'dankje!' alsof het een compliment is op een gegeven moment kon ik me er niet meer druk om maken. Net als toen we uit eten gingen rond mn verjaardag, ik was toen zo'n 32 weken. Personeel vroeg hoe lang ik nog moest, en schrokken zichtbaar en keken toen naar mn buik
Ik vind het echt zo stom :D
En het begon al zo rond de 20 weken en nu vallen mensen om van schrik bijna als ik zeg dat ik nog 10 weken moet :')
pi_133148990
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 15:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen jezelf en de babies ;).
Dat gaat lukken :+
Lotte!
Noah!
pi_133149928
Dnd :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133149956
Ahhh DnD, tot snel! Als t net zo gaat als bij mij, dan zien we je volgende maand alweer terug!
pi_133150013
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:52 schreef Kwisted het volgende:
Ahhh DnD, tot snel! Als t net zo gaat als bij mij, dan zien we je volgende maand alweer terug!
Dnd en 2 maanden hier!
pi_133150379
Wat akelig DND! Heel veel sterkte.

Er is een topic waar je je verhaal kwijt kan, mocht je daar behoefte aan hebben. Het heeft mij toen erg goed geholpen! OUD / Zwanger... en dan gaat het mis #16

:*
pi_133150402
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:10 schreef Burdie het volgende:
Lekker Mabawa, mogen we straks een plakje komen halen? :9
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa, jij bent mijn goeiste zwangere dodo enzenzenz.

Delen? :9
:D Nou vooruit dames! Kom maar halen. Dit is de chocoladevariant, als het niet voldoende is dan gooi ik nog een normale in de oven ;)

Mn moeder+vriend komen zo en mijn vriend gaat koken dat is ook al zo jummie! :9 :9~
pi_133150907
Veel sterkte DND, hopelijk zien we je hier snel weer terug. :*
pi_133151743
Klinkt goed mawaba! Helaas ik moet mn zoonlief mee sint maarten waggelen
  maandag 11 november 2013 @ 17:50:45 #201
52229 Chanty
pi_133154317
Ahw nee DND ;( wat naar hele dikke knuffel en tot snel
pi_133154769
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef martine1984 het volgende:
Klinkt goed mawaba! Helaas ik moet mn zoonlief mee sint maarten waggelen
Veel plezier succes!
pi_133156096
Spitsuur. Ik kom thuis om kwart voor zes. Snel eten, snel Sint Maarten lopen, snel kind op bed. En nu naar de puf club!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 11 november 2013 @ 18:44:24 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133156138
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:04 schreef Sicarius1985 het volgende:

[..]

Is dit zo gek? Met 37 weken eten wij nog praktisch elke dag buiten de deur. Vaak lunch en avondeten.
Ze waren meer onder de indruk van mijn blijkbaar giga buik ofzo, en dat ik nog zo lang moest. Ja, ik weet het ook niet. Misschien moet je je vanaf een bepaalde week thuis verstoppen? :+
pi_133156251
Er zijn wel mensen die niet snappen dat je nog naar buiten gaat rond de 40 weken..
Mensen die vinden dat je thuis op de bank moet liggen enzo :')
pi_133156392
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Pvoesss het volgende:
Er zijn wel mensen die niet snappen dat je nog naar buiten gaat rond de 40 weken..
Mensen die vinden dat je thuis op de bank moet liggen enzo :')
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat 'vroeger' gewoon niet snapte :D Ik dacht echt dat een bevalling zoals in films ging. Dat vanuit het niets je water breekt, en je vervolgens meteen enorme weeën hebt, en een uur later je kind uit poept :+ Zonder enig voorteken en alles.

Toen ik zelf zwanger was, had ik inmiddels wel al in de gaten dat het (meestal :+ ) niet zo werkt, en dat je dus best nog de deur uit kunt, ook al ben je hoogzwanger :P
  maandag 11 november 2013 @ 19:00:23 #207
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133156758
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat 'vroeger' gewoon niet snapte :D Ik dacht echt dat een bevalling zoals in films ging. Dat vanuit het niets je water breekt, en je vervolgens meteen enorme weeën hebt, en een uur later je kind uit poept :+ Zonder enig voorteken en alles.

Toen ik zelf zwanger was, had ik inmiddels wel al in de gaten dat het (meestal :+ ) niet zo werkt, en dat je dus best nog de deur uit kunt, ook al ben je hoogzwanger :P
Ja oke, zoiets dacht ik idd ook, maar soms zijn het gewoon volwassenen die ook kinderen hebben die er rare ideeen op na houden :P Van sommigen kan ik het ze wel vergeven/begrijpen (heel oud, heel jong), maar als ze niet zoveel schelen dan denk ik toch; goh, hoe kom je hier nou bij? :+
pi_133157119
Wat verdrietig DND :*
  maandag 11 november 2013 @ 19:13:05 #209
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133157226
Wat een verdrietig nieuws DND..
Sterkte voor jullie :*

Qua gewicht klaag ik (nog) niet!
Hier woensdag 21 weken, en de schade is tot nu toe +5 kilo :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133157883
Leuke reacties Chanty! Wel grappig dat ze het helemaal niet is opgevallen.. Zo zie je maar dat mensen eigenlijk helemaal niet goed naar details (foto's, plantjes, andere prullaria) kijken..

Hoe is het nu, Kim? Nog nieuws?

Angela, hopelijk is de timmerman er morgen echt wel. Maar het einde is dan in ieder geval in zicht.

DND nee toch! Hopelijk zien we je heel, heel snel weer!

(Iemand trouwens ook fan van de Coen en Sandershow? En iemand de aankondiging van Sander gehoord? Die reactie van Coen is priceless _O- . Fragment is hier te vinden.
It will set you free
  maandag 11 november 2013 @ 19:34:58 #211
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133158087
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:30 schreef RunForrestRun het volgende:
Leuke reacties Chanty! Wel grappig dat ze het helemaal niet is opgevallen.. Zo zie je maar dat mensen eigenlijk helemaal niet goed naar details (foto's, plantjes, andere prullaria) kijken..

Hoe is het nu, Kim? Nog nieuws?

Angela, hopelijk is de timmerman er morgen echt wel. Maar het einde is dan in ieder geval in zicht.

DND nee toch! Hopelijk zien we je heel, heel snel weer!

(Iemand trouwens ook fan van de Coen en Sandershow? En iemand de aankondiging van Sander gehoord? Die reactie van Coen is priceless _O- . Fragment is hier te vinden.
Hij kwam net voorbij in m'n Whatsapp. Ik heb even lekker emotioneel incontinent zitten wezen. O+
  maandag 11 november 2013 @ 19:37:07 #212
30252 Soempie
Procreating
pi_133158188
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Weet het niet meer zeker, maar volgens mij dacht ik dit ook. Ik wist ook totaal niks over ontsluiting, verschillende soorten weeën, enz. 8)7
  maandag 11 november 2013 @ 19:37:09 #213
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133158191
Martine, doe je rustig aan? Veel plezier!

Mabawa lekker aan de kooksels en cake, jammie!

Angela ik hoop dat je dak vlug gefixt is, dit is echt zuur. :{

Hier geen bloed meer gezien *O* en een relatief druk meiske in de buik. Dat had ik even nodig. Durf niet te hoesten, niesen, plassen en bij vriendlief is het er toch ook goed ingehakt. Eerst de bekkeninstabiliteit en nu dit geintje, die had hij beiden niet zo voorzien. Eigenlijk was ie best aangeslagen toen ie thuis kwam. Maar ik wijt het ook een beetje aan een samenloop van omstandigheden: op zijn werk is de reorganisatiekogel ook door de kerk en dat betekent dat 30 juni zijn laatste dag is. Het klinkt ver weg, maar het raakt hem door zijn motivatie en inspanningen ontzettend. T zijn rare dagen. Ik ga nu maar even knuffelen met paardlief, daar wordt vandaag goed voor gezorgd maar ik moet nog even naar stal om het paspoort te brengen ivm een rondje entingen deze week. Maar goed van het moment gebruik maken om even te kroelen!
pi_133158192
hoooi! ik kom me aanmelden :D :D :D
afgelopen vrijdag 2 positieve testen :') want de eerste geloofde ik niet.

En gewoon overmorgen al een afspraak bij de VK :X spannend enzo
  maandag 11 november 2013 @ 19:42:25 #215
30252 Soempie
Procreating
pi_133158451
Kim, gelukkig geen bloed meer! Wat een opluchting. Ga je nog contact opnemen met de vk voor een echo?
En flink rot dat je vriend z'n baan verliest. -O- Hakt er natuurlijk allemaal flink in.

Fondu, welkom. :) Wat kun je al snel bij de vk terecht.

Hier vandaag 6 jaar samen met Wiebel. *; Afgelopen weekend al weggeweest en vandaag hebben we het gevierd door koekjes te bakken met dreumes en het aannemen van een huishoudelijke hulp. :+

Oh, en ik baal dat ze hier niet aan Sint Maarten doen. -O-
pi_133158577
Ja klopt! super fijn.
Het is wel alleen een echo om te bepalen hoe ver ik ben.
De echte intake komt een andere keer.
pi_133158822
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:02 schreef WupWup het volgende:
Gelukkig mabawa!

Kim, wat een schrik! Hou je maar kalm idd. Sterkte!

Over opmerkingen... Vanochtend naar de huisarts voor mn dochter, zegt dokter: "goh, hoogzwanger zie ik!" Eh, nou 27 weken, valt wel mee :')
Halve nacht wakker gelegen door een stuiterbaby en zo weer naar de verloskundige.
Ach... jij bént tenminste zwanger :') t kan erger :P
:)
pi_133159008
Fondu welkom, je mag al snel naar de verloskundige. Hoe ver ben je?

Kim wat fijn dat alles goed gaat met je meisje, krijg je nog een extra echo? Of heb ik daar overheen gelezen?

Soempie waar woon je dan? Ik dacht dat het een landelijk iets was het sint maarten.

Kleuter was heel moe en wilde eigenlijk helemaal niet lopen. Vanmiddag is hij ook al thuis gebleven van school waardoor hij daar het sint maarten heeft gemist. Heb hem over kunnen halen om toch nog even te gaan. Na 20 minuten vond hij het genoeg en wilde hij naar huis en naar bed. Om kwart voor zeven lag hij al in zijn bedje. Eerlijk gezegd vond ik dat ook zo erg. Het is koud buiten en ik dacht slim te zijn om handschoenen mee te nemen, maar ja dan moet je niet twee linkse meenemen. ...
  maandag 11 november 2013 @ 19:54:44 #219
52229 Chanty
pi_133159016
Welkom fondue. Eerste kindje? Spannend en echo hoever denk je zelf dat je bent?

Kim fijn dat alles in orde lijkt met beeb O+ en baan verliezen is gewoon niet tof. Is in zijn sector en beetje werk te vinden?

Soempie gefeliciteerd :D

Mijn papa is heel trots Facebook aan het vol spammen met grappige opa plaatjes O+
pi_133159332
Ik heb werkelijk geen idee hoe ver ik ben :D
Dit gaat onze tweede keer worden O+
  maandag 11 november 2013 @ 20:03:04 #221
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133159487
Ik heb de vk nog gebeld en tenzij opnieuw bloedverlies staat een echo niet op de planning. Ze vind het geruststellend genoeg dat been druk is en ik kan niet zo goed dwingelanden..

Mbt baan: gehandicaptenzorg, erg afhankelijk van de bezuinigingen dus..
pi_133159765
Fondu welkom!

Wat een saaie dag hier! En we wachten en wachten en wachten, want we zijn in blijde verwachting.
pi_133160414
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hij kwam net voorbij in m'n Whatsapp. Ik heb even lekker emotioneel incontinent zitten wezen. O+
Ik luisterde hem terug op Facebook en moest ook een beetje huilen.

Kim, fijn dat er geen bloed meer is geweest. Jammer van de baan van vriend! Gelukkig is het 'pas' in juni, dus er is ruim tijd om verder te zoeken. Maar het blijft altijd zuur en ook spannend om te zien wat je ervoor terug vindt.

Fondue, welkom!

Ik heb vandaag met mijn werkgever gesproken en aangegeven dat ik toch zes weken van tevoren verlof wil.
Na het laatste gesprek met de vk en het feit dat ik - ook al heb ik een aantal weken al een dag minder gewerkt - vorige week twee avonden huilend thuis kwam omdat ik zo moe was, heb ik na overleg met lief besloten dat ik zes weken van tevoren met verlof ga. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik vier weken van tevoren met verlof wilde omdat ik niet 'wilde zeuren', niet wilde onderdoen voor alle niet-zwangere collega's en de incidentele collega die tijdens haar zwangerschap wél vier weken van tevoren met verlof ging. Ik dacht dat ik een aansteller zou zijn als ik zes weken van tevoren met zwangerschapsverlof zou gaan :@ .
It will set you free
pi_133160726
Ach, DND hopelijk kom je snel terug!

Wat leuk van je vader, chanty! zo trots.

Voor de rest alles gelezen maar ook weer vergeten. Sorry!

Vandaag gewerkt en nu echt zo moe. Frummel lag.zo net ook heerlijk te draaien. Keiharde voetbalbuik tot gevolg. Au!
pi_133162006
RFR klinkt mij als een verstandig besluit. Je doet dit niet alleen voor jezelf maar ook voor je kleine en man.
pi_133163139
DND wat een rotnieuws! Sterkte! :*

Kim wat fijn dat het bloeden weg is gebleven en dat je nu zo'n heerlijk druk meisje in je buik hebt gehad. Lijkt me inderdaad een hele geruststelling.
En wat balen van de baan van je vriend. Hopelijk vindt hij snel wat anders. Ik kan me voorstellen dat hij door zulk nieuws een beetje extra emotioneel is.

RFR wat goed dat je eerder met verlof wilt gaan. En niemand die zegt dat je een aansteller bent hoor. Wat niet gaat, dat gaat niet. Simple as that!

Wij hebben onze eerste les haptonomie weer achter de rug. En wat is het toch heerlijk! O+ Ten eerste al de quality time samen met manlief en de babies zonder dwarrelende peuter en ten tweede alle goede tips die we weer hebben gekregen. We hebben een aantal oefeningen herhaald die we vorige zwangerschap geleerd hadden. De babies schopten manlief toen hij contact met ze probeerde te maken door zijn handen op mijn buik te laten rusten en zacht te wiegen. O+ Eindelijk had manlief ook even echt het geduld om op de babies te wachten. En ik voelde met name één baby echt richting de handen van manlief bewegen, ik kon hem echt schuiven. Enorm schattig.
Ik heb ook weer even wat tips gehad in verband met het voorkomen van bekkeninstabiliteit omdat ik daar nu door de tweeling wat meer kans op heb en ook twee oefeningen gedaan waarbij man mijn rug als het ware ging 'verlengen' echt goddelijk is dat, na de oefening lijkt mijn rug dan echt langer en is niet langer hol, maar ligt helemaal plat op het bed. Een hele vreemde gewaarwording, maar echt zo lekker. Dat mag manlief vanaf nu weer vaker gaan doen bij me. :)
pi_133163501
Weer een nieuwe!
En nu heb ik zin in choco fondue. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133163502
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 19:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ach... jij bént tenminste zwanger :') t kan erger :P
_O- true that. Was ik alweer vergeten :D
pi_133165190
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:11 schreef DJMomo het volgende:
Weer een nieuwe!
En nu heb ik zin in choco fondue. -O-
:7
  maandag 11 november 2013 @ 23:09:12 #230
30252 Soempie
Procreating
pi_133169763
Martine, wel lekker dat je na een minuut of 20 weer naar huis kon. Lijkt me ook niet alles om als LLM nog Sint Maarten te gaan lopen. Hier in Breda vieren ze het niet. Volgens mij is vandaag het carnavalsseizoen weer begonnen? ;( Ik kom zelf uit N-H en heb helemaal niks met carnaval en aan Sint Maarten heb ik heel goede herinneringen. O+

RFR, natuurlijk ben je geen aansteller, gek! Juist goed dat je aangeeft dat je eerder met verlof wil en dat je zo op jezelf past. Ik ken trouwens ook zat vrouwen die de 34 weken niet vol hebben gemaakt.
pi_133170184
Maar hoe zit dat nou precies met verlof? je hebt toch recht op 16 weken in totaal?
Als je het dan niet meer vol kan houden met 34 weken betekend dat dat je na je zwangerschap het met minder moet doen?
  maandag 11 november 2013 @ 23:20:49 #232
30252 Soempie
Procreating
pi_133170292
Je hebt altijd recht op 10 weken na de bevalling. En samen met je zwangerschapsverlof heb je dan minimaal 16 weken verlof.
  maandag 11 november 2013 @ 23:21:03 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133170300
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:17 schreef fondu-au-noir het volgende:
Maar hoe zit dat nou precies met verlof? je hebt toch recht op 16 weken in totaal?
Als je het dan niet meer vol kan houden met 34 weken betekend dat dat je na je zwangerschap het met minder moet doen?
Nee hoor, je hebt altijd minimaal 16 weken verlof. Als je eerder moet stoppen, wordt dat dus langer.
KuikenGuppy
  maandag 11 november 2013 @ 23:23:00 #234
30252 Soempie
Procreating
pi_133170375
Het is dus ook een beetje een gok. Vorige zwangerschap heb ik doorgewerkt tot 36 weken, zodat ik die twee weken na de bevalling in kon zetten, maar ik liep langer door. :)

Wat ik dus bedoel te zeggen: als je doorgaat tot 36 weken en je bevalt op je uitgerekende datum, dan heb je 4 weken voor je bevalling en 12 weken erna.

Stel je gaat met 34 weken met verlof en je loopt door tot 42 weken, dan heb je dus zwangerschapsverlof van 8 weken en daarna nog eens 10 weken.
  maandag 11 november 2013 @ 23:28:03 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133170578
Ja en als je door werkt tot 36 weken en je loopt twee weken overtijd, dan heb je 4+2+12=18 weken verlof. Werk je tot 34 weken en je loopt twee weken overtijd, heb je 6+2+10= dus ook 18 weken verlof, maar daarvan wel maar 10 met baby ipv 12.
Werk je tot 34 weken en je bevalt de dag erna, heb je 16 weken bevallingsverlof.
Klopt zo, toch?
KuikenGuppy
  maandag 11 november 2013 @ 23:30:10 #236
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133170687
Jullie zijn in sync :D

Hier doorgewerkt tot 36 weken en 9 dagen overtijd. Ipv weer moeten starten met werken op 29 december, mag ik nu op 9 januari starten. ( ;(). Dus ik heb 17w2d verlof, waarvan 5w2d zwangerschapsverlof en 12w bevallingsverlof.
  maandag 11 november 2013 @ 23:30:30 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_133170707
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Burdie het volgende:
Ja en als je door werkt to 36 weken en je loopt twee weken overtijd, dan heb je 4+2+12=18 weken verlof.
Geldt die 12 dan nog wel en wordt het dan niet 10? Dat weet ik dus niet zeker meer. 8)7
  maandag 11 november 2013 @ 23:32:49 #238
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133170803
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:

[..]

Geldt die 12 dan nog wel en wordt het dan niet 10? Dat weet ik dus niet zeker meer. 8)7
Gelukkig wel, anders zou het nutteloos zijn :P Alleen je zwangerschapsverlof is dan langer.
  maandag 11 november 2013 @ 23:32:59 #239
30252 Soempie
Procreating
pi_133170805
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef GotC het volgende:
Jullie zijn in sync :D

Hier doorgewerkt tot 36 weken en 9 dagen overtijd. Ipv weer moeten starten met werken op 29 december, mag ik nu op 9 januari starten. ( ;(). Dus ik heb 17w2d verlof, waarvan 5w2d zwangerschapsverlof en 12w bevallingsverlof.
Ah oke, dus als je doorwerkt tot 36 weken heb je hoe dan ook recht op die 12 weken na de bevalling? De extra dagen als je overtijd gaat gaan daar niet af dus.
  maandag 11 november 2013 @ 23:33:16 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133170820
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef Soempie het volgende:

[..]

Dat blijft dan 12.
KuikenGuppy
  maandag 11 november 2013 @ 23:34:31 #241
30252 Soempie
Procreating
pi_133170884
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Gelukkig wel, anders zou het nutteloos zijn :P Alleen je bevallingsverlof is dan langer.
Daarom dacht ik dus dat het een beetje een gok was. Ik kon het me niet goed meer herinneren. |:(
  maandag 11 november 2013 @ 23:34:49 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133170897
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ah oke, dus als je doorwerkt tot 36 weken heb je hoe dan ook recht op die 12 weken na de bevalling? De extra dagen als je overtijd gaat gaan daar niet af dus.
Klopt :) Je houdt die 12 weken erna en je zwangerschapsverlof wordt langer.
  maandag 11 november 2013 @ 23:36:12 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133170969
Ik word er moe van :P.
Slaap lekker dames :*.

(Behalve Limone, die moet baren vannacht *O*).
KuikenGuppy
  maandag 11 november 2013 @ 23:36:21 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133170978
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Daarom dacht ik dus dat het een beetje een gok was. Ik kon het me niet goed meer herinneren. |:(
M'n collega's zeiden een dag voor m'n verlof hetzelfde, dat als ik overtijd liep ik korter bevallingsverlof zou krijgen. Ik compleet in de stress, dus ff uitgezocht :+
  maandag 11 november 2013 @ 23:37:13 #245
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133171033
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:36 schreef Burdie het volgende:
Ik word er moe van :P.
Slaap lekker dames :*.

(Behalve Limone, die moet baren vannacht *O*).
Limone gaat gewoon voor 12-11-13 :Y Ze is te stil naar m'n zin :P
pi_133171035
Weer wat geleerd :D

Ik hoop wel zo lang mogelijk te kunnen werken. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 9 maanden op een wolk geleefd :D geen pijntje, misselijkheid of iets. Alleen zo godsgruwelijk moe vanaf het begin. Nu ook weer }:|

Afgelopen zondag wel lekker een hele nacht geslapen en uitgeslapen tot 12 uur en om 3 uur lag ik weer in bed tot half 7 :')
  maandag 11 november 2013 @ 23:38:09 #247
30252 Soempie
Procreating
pi_133171078
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Klopt :) Je houdt die 12 weken erna en je zwangerschapsverlof wordt langer.
Duidelijk. :Y Vandaar dat ik de vorige keer zo vast bleef houden aan die 36 weken. Met 34 weken heb ik nog wel twijfels gehad, omdat anderen hier toen wel met verlof gingen. Daar was ik toen ook wel aan toe. :P
  maandag 11 november 2013 @ 23:39:37 #248
30252 Soempie
Procreating
pi_133171125
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:37 schreef GotC het volgende:

[..]

Limone gaat gewoon voor 12-11-13 :Y Ze is te stil naar m'n zin :P
.
Mooie datum :Y

Hup meloentje! *O*
  dinsdag 12 november 2013 @ 05:15:55 #249
30252 Soempie
Procreating
pi_133174429
Limone 40 weken! :o *O*
pi_133174482
Limone vandaag is het dday en een prachtige datum om jarig te zijn dus hup aan de bak jij. Als je dat al niet gedaan hebt want je was wel erg stil gisteren.

Hier een redelijke nacht maar helaas is mn kleuter al weer wakker. En ik dus ook. Heb pijn in mn rug, volgens mij door het lopen van gisteren en verkeerd gelegen vanacht. Zo maar ff douchen dat helpt vast. Vanmiddag weer op controle bij de verloskundige.
pi_133174645
Niets aan het handje, jongens! Als er maar iets was begonnen dan had ik dat wel gepost, x5! :')

De dag die ik wist dat zou komen is eindelijk hier! Bizar. :D

Ik had gister iets te veel prikkels gehad ofzo. Bellen met een vriendin + koken + radio luisteren + veel posts in dit topic waar ik wel op wilde reageren.. Het was gewoon te veel. Herkent iemand dit? Het past wel goed bij de gemiddelde fokker ;)
pi_133174698
Limone 40 weken! *O*
Spreek je minimoentje even toe en zeg dat het vandaag of morgen echt moet gebeuren. Morgen vind ik ook een mooie datum 13-11-13. Onze dochter heeft ook zo'n soort datum als verjaardag. 10-04-10. Ik O+ zulke datums.
pi_133174726
13-11-13 was de eerste uitgerekende datum! En zou perfect overeenkomen met de innesteling. Morgen, 37 weken geleden, wist ik dat het wel eens raak kon zijn. Een week later testte ik positief. Wat is er veel gebeurd in de tussentijd! O+ :') :o
pi_133174815
Mogguh, zo ml de deur uit. Ik weer lekker mn bed in voor ronde 2.....verder weinig nieuws te melden. Tot over een paar uur.

Nog geen Limone update?
pi_133174818
Limone, je D-Day! Dat vraagt om een (citroen)taartje ;)
pi_133174820
O crosspost, goede morgen Limone
pi_133174824
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 07:48 schreef Dot. het volgende:
Limone, je D-Day! Dat vraagt om een (citroen)taartje ;)
Jaaaa! Of een chocomuffin, of zal ik nog eens cupcakes bakken? :9

Moring Purple!

Ik vroeg net aan mijn man of hij nog een cadeautje had voor de 40 weken (ik probeerde zonder het expliciet te zeggen een chocomuffin te ritselen O-) ), maar volgens hem heb ik al een cadeautje in mijn buik en hoef ik het er alleen nog maar zelf uit te halen.. }:|

[ Bericht 25% gewijzigd door Limone op 12-11-2013 07:55:34 ]
pi_133174876
Meld!

Dé datum voor Nellie!! *O*

Welkom Fondu!
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:24:28 #259
52229 Chanty
pi_133175050
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 07:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Jaaaa! Of een chocomuffin, of zal ik nog eens cupcakes bakken? :9

Moring Purple!

Ik vroeg net aan mijn man of hij nog een cadeautje had voor de 40 weken (ik probeerde zonder het expliciet te zeggen een chocomuffin te ritselen O-) ), maar volgens hem heb ik al een cadeautje in mijn buik en hoef ik het er alleen nog maar zelf uit te halen.. }:|
:D ja limone ga eens uitpakken! !!
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:54:26 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133175363
Je man heeft humor, limone ;).
KuikenGuppy
pi_133175563
Oh nu heb ik zin in chocolademuffin.

Prachtige datum qua cijfers morgen, limone.
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:12:28 #262
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133175604
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:30 schreef RunForrestRun het volgende:

Zette net de radio aan toen hij het al gezegd had, maar dankzij jou heb ik het nog net even gehoord! Thanx! Hahahaha humor! En ook lief van Coen. O+
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:15:21 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133175653
Oh btw, vanmorgen de limone-test gedaan: failed ;(.
Bye bye doosje ;(.
KuikenGuppy
pi_133175707
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 23:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee hoor, je hebt altijd minimaal 16 weken verlof. Als je eerder moet stoppen, wordt dat dus langer.
Maar als je eerder bevalt, gaat die tijd wel van je bevallingsverlof af, toch? Zo werd dat mij in ieder geval gezegd: stel dat je twee weken te vroeg bevalt, dan gaan die weken van je bevallingsverlof af en heb je nog maar veertien weken in totaal over.
In mijn geval en in dit voorbeeld:
Ik ga zes weken voor tijd met verlof, maar na vier weken beval ik al. Dan heb ik nog tien weken zwangerschapsverlof over en krijg ik die twee weken bevallingsverlof er niet meer aan het einde bij.
Of is dat dan niet zo?

Ben wel blij dat jullie me ook geen aansteller vinden :@ :) .

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 07:50 schreef Limone het volgende:
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:12 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Zette net de radio aan toen hij het al gezegd had, maar dankzij jou heb ik het nog net even gehoord! Thanx! Hahahaha humor! En ook lief van Coen. O+
Vooral als Sander zegt: "Dan mag je nu iets zeggen." en het blijft zo mooi stil O+
It will set you free
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:20:35 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133175736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:18 schreef RunForrestRun het volgende:
Maar als je eerder bevalt, gaat die tijd wel van je bevallingsverlof af, toch? Zo werd dat mij in ieder geval gezegd: stel dat je twee weken te vroeg bevalt, dan gaan die weken van je bevallingsverlof af en heb je nog maar veertien weken in totaal over.
In mijn geval en in dit voorbeeld:
Ik ga zes weken voor tijd met verlof, maar na vier weken beval ik al. Dan heb ik nog tien weken zwangerschapsverlof over en krijg ik die twee weken bevallingsverlof er niet meer aan het einde bij.
Of is dat dan niet zo?
Nope, je verlof is altijd minstens 16 weken. Als jij op je eerste verlofdag bevalt, heb je 16 weken bevalverlof met je baby.
KuikenGuppy
pi_133175740
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:15 schreef Burdie het volgende:
Bye bye doosje ;(.
;( Tot over een tijdje! :'(
pi_133175782
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope, je verlof is altijd minstens 16 weken. Als jij op je eerste verlofdag bevalt, heb je 16 weken bevalverlof met je baby.
Oh dan zal ik mijn vk er eens op aanspreken want die zei dat namelijk o|O .
Maar het scheelt wel weer :)
It will set you free
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:24:29 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133175794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:23 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Oh dan zal ik mijn vk er eens op aanspreken want die zei dat namelijk o|O .
Maar het scheelt wel weer :)
Yep ;) hier staat het precies uitgelegd: http://www.rijksoverheid.(...)-en-bevallingsverlof
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 09:25:18 #269
5428 crew  miss_sly
pi_133175814
quote:

[..]

Nee, dat klopt niet!
Je hebt recht op 4-6 weken voor je bevalling en 10 weken na je bevalling. Stop je 6 weken voor de uitgerekende datum en beval je na 4 weken, heb je nog 10 weken verlof en dat is totaal dus 14 weken. Aan de andere kant: loop je twee weken over tijd, krijg je ook nog 10 weken verlof en heb je in totaal 18 weken.

http://www.rijksoverheid.(...)-en-bevallingsverlof

O, dat is dan wel veranderd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133175816
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:15 schreef Burdie het volgende:
Bye bye doosje ;(.
RIP aan de nabestaanden ;(
pi_133175823
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

Yep ;) hier staat het precies uitgelegd: http://www.rijksoverheid.(...)-en-bevallingsverlof
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet!
Je hebt recht op 4-6 weken voor je bevalling en 10 weken na je bevalling. Stop je 6 weken voor de uitgerekende datum en beval je na 4 weken, heb je nog 10 weken verlof en dat is totaal dus 14 weken. Aan de andere kant: loop je twee weken over tijd, krijg je ook nog 10 weken verlof en heb je in totaal 18 weken.

Jongens, wat maken jullie het moeiluuuuk!
En allebei nog dezelfde link ook :D !
It will set you free
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:26:32 #272
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133175831
quote:

[..]

Nee, dat klopt niet!

Nee hoor, er staat:

Het zwangerschapsverlof en bevallingsverlof moet samen minstens 16 weken zijn.

Of ik moet dat verkeerd begrijpen?
KuikenGuppy
pi_133175838
quote:

[..]

Nee, dat klopt niet!

In jouw link staat meteen 'minstens 16 weken'! Minder dan dat gebeurt niet, dan heb je gewoon langer na de bevalling.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 09:27:23 #274
5428 crew  miss_sly
pi_133175840
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee hoor, er staat:

Het zwangerschapsverlof en bevallingsverlof moet samen minstens 16 weken zijn.

Of ik moet dat verkeerd begrijpen?
Nee, je begrijpt het goed en als je doorklikt, wordt het nogmaals bevestigd. 4 jaar geleden was het nog zoals ik zei, en dachten ook veel mensen dat het was zoals jij zei :)
pi_133175851
Dit staat er:
quote:
Duur zwangerschapsverlof en bevallingsverlof

U heeft recht op zwangerschapsverlof vanaf 6 tot 4 weken voor de dag na de uitgerekende bevallingsdatum. Dit verlof duurt tot en met de dag van de bevalling. U heeft recht op minstens 10 weken bevallingsverlof. Het bevallingsverlof gaat in op de dag na de bevalling.

Het zwangerschapsverlof en bevallingsverlof moet samen minstens 16 weken zijn. U kunt het verlof niet in delen opnemen. Het verlof duurt niet langer als u bevalt van een meerling.
Dan lees ik het inderdaad zoals Burdie zegt.
It will set you free
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:28:44 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133175862
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het goed en als je doorklikt, wordt het nogmaals bevestigd. 4 jaar geleden was het nog zoals ik zei, en dachten ook veel mensen dat het was zoals jij zei :)
Ik weet niet hoe het 4 jaar geleden was natuurlijk ;).
Opgelost, slotje! :P
KuikenGuppy
pi_133175934
quote:

[..]

Uhhh??? Wanneer dan want het is al jaren zo als dat het nu is.
Het was in 2008 ook dat het minimum 16 weken was. :Y
pi_133176020
Mijn ticker zegt dat Arie zo groot is als een banana squash vandaag, dus ik opzoeken hoe groot die zijn, kunnen ze tussen de 20-36 inch (50-91 cm) zijn. Ik mag toch hopen van niet :X Mn app zegt dat de baby zo groot is als een spaghetti squash, die zijn zo'n 23 cm...
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:43:05 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133176083
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Dot. het volgende:
Mijn ticker zegt dat Arie zo groot is als een banana squash vandaag, dus ik opzoeken hoe groot die zijn, kunnen ze tussen de 20-36 inch (50-91 cm) zijn. Ik mag toch hopen van niet :X Mn app zegt dat de baby zo groot is als een spaghetti squash, die zijn zo'n 23 cm...
Die app klopt volgens mij niet helemaal, de mijne vond een avocado bijvoorbeeld ook groter dan een mango :P
KuikenGuppy
pi_133176210
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:43 schreef Burdie het volgende:

[..]

Die app klopt volgens mij niet helemaal, de mijne vond een avocado bijvoorbeeld ook groter dan een mango :P
Mango staat idd voor volgende week op de planning zag ik, maar ik vind een mango ook niet echt groter dan een pompoen. Maar het is een Amerikaanse app, dus een Nederlandse paprika zal vast ook kleiner zijn :P
pi_133176228
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Dot. het volgende:
Mijn app zegt dat Nellie nog groter is dan een watermeloen! :o :')

Een jackfruit. WTF is een jackfruit?!

Edit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133176278
Wat is dat voor app? :D
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:56:06 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133176313
Succes daarmee, limone ;( :X
KuikenGuppy
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:56:26 #284
52229 Chanty
pi_133176326
Volgens mijn zwangerschapsboek is mijn mini nu zo groot als een walnoot O+
pi_133176328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:54 schreef LaLouchi het volgende:
Ik heb van deze website: http://www.babycenter.com/slideshow-baby-size?slideNumber=2

Volgens die website is Limini nu zo groot als een kleine pompoen...
pi_133176372
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Uhhh??? Wanneer dan want het is al jaren zo als dat het nu is.
Het was in 2008 ook dat het minimum 16 weken was. :Y
In 2001 ook al hoor. En ik heb zelf bij het UWV gewerkt, moest dit ook vaak uitrekenen. Mijn kinderen kwamen allebei twee weken te laat, heb dus 2x extra lang (4 + 2 + 12 weken) verlof gehad.

Toen ik zelf met verlof ging, hadden ze het trouwens verkeerd uitgerekend bij het UWV :') en heb ik er toen nog achteraan moeten bellen :)
pi_133176378
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Mijn app zegt dat Nellie nog groter is dan een watermeloen! :o :')

Een jackfruit. WTF is een jackfruit?!

Edit:

SPOILER
Auw! :X
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:16:13 #288
52229 Chanty
pi_133176627
Aangemeld voor kraamzorg *O* het wordt steeds echter :D
pi_133177253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:16 schreef Chanty het volgende:
Aangemeld voor kraamzorg *O* het wordt steeds echter :D
*O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133177262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:54 schreef LaLouchi het volgende:
Het is eigenlijk een ticker.. van www.thebump.com. Gezellig vind ik 'm.
pi_133177280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:59 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Auw! :X
Nee joh, een baby heeft toch niet van zulke stekels..? :P :')
pi_133177368
quote:

[..]

Dit dus idd! :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:55:48 #293
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133177438
Zeg uhhhh, als dat van 'je lichaam maakt zich leeg vlak voor je gaat bevallen' klopt, dan ga ik jullie allemaal voorbij! :X

--

Chanty! O+

--

Limone mijlpaal der mijlpalen! Mijn planning was om dat om 00.00uur te posten, maar dat is mislukt.

--

Oeh, dat van áltijd minimaal 16 weken in totaal wist ik niet! Mij is ook wijsgemaakt dat als je met 37 weken bevalt dat je dan gewoon pech hebt en je (in mijn geval) nog steeds maar 10 weken daarna hebt.

--

Welkom Fondu!
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:00:46 #294
52229 Chanty
pi_133177539
Lichaam leegmaken? :? Dat klinkt ranzig :')

Net kwam een Italiaanse collega naar me toe met een heerlijk Italiaans chocolaatje "pour di mamma" of zo O+
pi_133177602
Ohjee Skipper. Verder nog ergens last van? Ik heb ook een hele erge aanval rond jouw termijn gehad. Dat was echt niet grappig. Ik vind helemaal leeg wel een lekker gevoel. :7

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:55 schreef ProjSkippy het volgende:

Limone mijlpaal der mijlpalen! Mijn planning was om dat om 00.00uur te posten, maar dat is mislukt.

De gedachte is ook lief ;)
pi_133177678
Wat is de limonetest?

Net mezelf getrakteerd op een rondje kapper. Weer geknipt en gekleurd dus mn haar zit in ieder geval goed op de kraamfoto's. Heb sinds gisteren al buikpijn, strak gevoel en soort van spierpijn in mn onderbuik. Zodra Muk beweegt doet het nog meer pijn. Net dus ook maar weer een plasje naar de huisarts gebracht zal me niet verbazen als blaasontsteking nummer zeven een feit is. Beste oplossing lijkt me gewoon bevallen en dan is het vast met een kuurtje ab afgelopen.
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:10:50 #297
52229 Chanty
pi_133177787
De limonetest is volgens mij of je zonder hulp van spiegels nog in staat ben je doos te zien :P
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:23:09 #298
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133178092
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:10 schreef Chanty het volgende:
De limonetest is volgens mij of je zonder hulp van spiegels nog in staat ben je doos te zien :P
Dat wat zij zegt! Ik faal al ruim 15 weken jammerlijk. ;(

En jup.. Leegmaken als in leegmaken. 100 keer echt rennen naar de WC. Mijn nacht was geweldig kan ik je zeggen ^O^.

--

Ah, fijn Limone, dan is het misschien toch een fabeltje ;). Verder behalve dat ik alleen maar wil cocoonen niet echt ergens last van.

--

Martine, nummer 7.. Dat zal toch niet?

--

Vanaf wanneer heb je hier nou meldplicht trouwens? 36 of 37 weken?
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:24:13 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133178122
37 weken. Of wil je nu al? :P
KuikenGuppy
pi_133178128
quote:

[..]

Als jou op die manier een paar weken door de neus zijn geboord, zou ik ze alsnog gaan claimen :D In elk geval sinds 2005 is het niet veranderd namelijk.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 11:28:44 #301
5428 crew  miss_sly
pi_133178249
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:24 schreef WupWup het volgende:

[..]

Als jou op die manier een paar weken door de neus zijn geboord, zou ik ze alsnog gaan claimen :D In elk geval sinds 2005 is het niet veranderd namelijk.
Ik ben bevallen met 38+3 en met verlof (verplicht wegens al gedeeltelijk ziek) 6 weken voor de uitgerekende datum. Ik zou na moeten kijken hoe het is gegaan, maar als het zo is, wil ik nog wel die twee weken terug :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')