Ik luister ook vaak nog even, ook gewoon midden in de nacht ofzoquote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie, vervelend is dat hè! Ik heb er ook dagen bij dat ze bijna niets van zich laten horen en ik vind het ook echt niet grappig. Op dat soort dagen ben ik altijd blij dat ik even met mijn Angelsounds kan luisteren. Kun je 'm niet even proberen wakker te porren?![]()
Ja misschien een comfortabele houding gevonden. Leuk is anders.quote:Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon minder, 1 of 2 schopjes steeds ipv echte draai/feestsessies. Misschien ligt 'ie gewoon raar ofzo, maar ik kan dan lastig relativeren.
Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief!![]()
Als het hierbij blijft is het goed en anders moet ik bellen. Hartje was goddank erg constant en mooi vlot. Vind vooral de combinatie icm die buikpijn teel naar. Het voelt alsof ik net ongesteld ben geworden maar das natuurlijk heul niet zo.
Burdie n rustige beeb, das ook stom! Hoop dat ie je snel n flinke schop geeft![]()
Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nutquote:Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord.
Nu lekker gaan liggen met een kruikje tegen je buik een idee? Mijn buik wordt daar echt heel rustig van altijd, misschien helpt het tegen de vervelende pijntjes. En ik duim voor je dat het bloed gewoon wegblijft nu.
Ja, die lag zijwaarts dus kon het ook niet zijn.. Ik heb ook geen gemeenschap gehad, heel veel gedaan of zwaar getild of iets. Heel bijzonder en juist daarom zo schrikken, omdat ik het zelf ook niet thuis kon brengen en het zoveel was.quote:Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Burdie het volgende:
Kim, is er met de SEO gekeken naar de ligging van je placenta? Kan het bloed daarvan komen?
Ja dat ja! Tijdens de bevalling is vroeg genoeg. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal naar van bent. Doe rustig aan.quote:Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nutwij willen geen bloed! Of buikpijn. Alleen tijdens de bevalling. Ofzo.
Goed recept!quote:Op maandag 11 november 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
Ja joh! Een schoon bed, 2 rennies en BAM!
quote:
Wat fijn voor d'r!quote:Op maandag 11 november 2013 08:32 schreef NoBoNo het volgende:
[..]Zullen 'we' gewoon alle 2 op 1 februari bevallen? Vind ik wel een mooie datum. 2 ook wel trouwens! Lekker in het weekend.
Volgens mij wilde Dot 1 of 2 topics geleden (jullie gaan zo hard het is echt niet meer bij te houden allemaalvoor de monsterposts!) nog weten hoe het met vrouwlief gaat met de zwangerschapssuikers. Prima, ze heeft weinig problemen om op haar eten te letten de waardes zijn goed, voorlopig nog niet insuline spuiten en daar is ze blij mee! Kindje was vrijdag ook mooi 1200 gram.
Nee joh, ik doe aan live bevallen. Met updates over cm's ontsluiting. Genoeg tijd dus om aan te sluitenquote:Op maandag 11 november 2013 08:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed recept!![]()
Ik de hele nacht F5en, wachtend op je bericht dat je watermeloen er was..maar nee hoor![]()
Fijn dat je je goed voelt!
Kim, wat enorm schrikkenHoe is jouw nacht gegaan? Doe maar heel rustig aan vandaag
![]()
Martine, je baby vindt de datum gewoon nog niet goed
Daar is vast een lang moeilijk Duits woord voorquote:Op maandag 11 november 2013 09:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh, ik doe aan live bevallen. Met updates over cm's ontsluiting. Genoeg tijd dus om aan te sluiten
Martine, ik snap prima wat je bedoelt hoor. In mijn omgeving is een vrouw van de uitgerekende datum tot de dag van inleiding boos geweest op haar kind omdat die niet kwam. Dat vond ik zo naar om te horen. Volgens mij voelt zo'n baby dat ook hoor, in de buik. en ik zou dan ook niet meer naar buiten willen. Kijken of we een nieuw woord kunnen verzinnen dat wel de lading dekt.
Oh ja Enf:wat een post joh! Fijn at je minder misselijk bent. Wel arelaxed van de verkoudheid. Ziek + zwanger is zooo naar en zeker als je nog een beetje weeïg van de misselijkheid bent
Wat schattig dat jij weet hoe ver je vrouw is in weken en zelf dagen.quote:Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef NoBoNo het volgende:
Mijn vrouw is nu ongeveer 8 kilo aangekomen (28+4), maar ze is net als ik van zichzelf al behoorlijk stevig, dus kan zijn dat ze slanker uit de zwangerschap komt dan dat ze er in ging!
Oh thanx....quote:Op maandag 11 november 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat schattig dat jij weet hoe ver je vrouw is in weken en zelf dagen.![]()
Mijn partner weet de uitgerekende datum maar meer moet je hem ook echt niet vragen.
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 11 november 2013 09:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
En in de categorie geruststellende verhalen: ik ben de vorige keer bij +25 gestopt met wegen, maar denk dat ik wel richting de + 30 ging (plat moeten liggen, eten als beste remedie tegen misselijkheid en vocht). Half jaar na de bevalling zat ik weer op mijn normale gewicht en na een jaar zat ik zelfs een paar kilo onder! Bv. heeft zoveel voordelen!
überheimlichtsgeschaftquote:Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daar is vast een lang moeilijk Duits woord voor
quote:Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daar is vast een lang moeilijk Duits woord voor
Nee, daar heeft ze niks over gezegd. Met als gevolg dat mijn hoofd tolt van de te incompetente baarmoederhalzen, verrotte placenta's en weet ik het al niet meer.. Ik durf dat soort dingen ook nooit zo goed te vragen omdat ik altijd bang ben dat ik me aanstel of dat ik aan hun expertise twijfel of zo. Gelukkig heb ik een angelsounds, maar daar moet fftjes een nieuw batterijtje in.quote:Op maandag 11 november 2013 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je geen echo krijgen Kim dat ze kunnen zien of alles goed uit ziet? Of krijg je die binnenkort al ofzo?
quote:Op maandag 11 november 2013 09:13 schreef Limone het volgende:
Nee joh, ik doe aan live bevallen. Met updates over cm's ontsluiting. Genoeg tijd dus om aan te sluiten
Mijn man heeft er zelfs een app voor op zijn telefoonquote:Op maandag 11 november 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat schattig dat jij weet hoe ver je vrouw is in weken en zelf dagen.![]()
Mijn partner weet de uitgerekende datum maar meer moet je hem ook echt niet vragen.
quote:Op maandag 11 november 2013 10:25 schreef Kimpossible het volgende:
De schrik zit er goed in, evenals alle mogelijke rampscenario's. Probeer er maar niet aan te denken, het komt zoals het komt en ik kan niet meer doen dan goed voor mezelf zorgen.. Ik ben gelukkig vrij vandaag en heb m'n baas geïnformeerd. Ben benieuwd wat hij zegt.
LOL daar hou ik van!quote:Op maandag 11 november 2013 10:11 schreef Soempie het volgende:
En de VK was wat aan het klooien met het printen: 'moet het nu zo of omgkeerd? Aan de voor- of achterkant?' En toen verzekerde ze me na een aantal minuten dat ze beter was in bevallingen.![]()
Oja, jammer Limone en martine. Die laatste weken lijken vast te vertragen en dan ben je juist zo nieuwsgierig naar wie die kleine nou is.
Dat is waar. Hmpf. Ik heb 9 december pas weer controle, dus misschien moet ik toch nog maar even aan de bel hangen inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef WupWup het volgende:
Kim, realiseer je wel dat een pretecho echt voor de lol is en dat er in principe geen medische onderzoeken worden gedaan. Als je goed naar de placenta wil laten kijken (waar je als je het mij vraagt een goede reden voor hebt), moet je dat via de verloskundige laten doen.
Gewoon bellen. Een extra echo vinden ze echt niet erg om te doen. Jouw stress vinden ze erger.quote:Op maandag 11 november 2013 11:08 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dat is waar. Hmpf. Ik heb 9 december pas weer controle, dus misschien moet ik toch nog maar even aan de bel hangen inderdaad.
Wat? I have a dream?quote:Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef Cantare het volgende:
De hormonen zijn hier echt ingekickt trouwens, gisteravond eerste onbedaarlijke huilbui gehad om een quote van Martin Luther King.
Och lieverd wat naar. Sterktequote:Op maandag 11 november 2013 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik neem maar weer afscheid van jullie, ik hoop maar voor even.
Alle dames een dikke knuf van mij.
Wat???quote:Op maandag 11 november 2013 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik neem maar weer afscheid van jullie, ik hoop maar voor even.
Alle dames een dikke knuf van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |