abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133129914
Burdie, vervelend is dat hè! Ik heb er ook dagen bij dat ze bijna niets van zich laten horen en ik vind het ook echt niet grappig. Op dat soort dagen ben ik altijd blij dat ik even met mijn Angelsounds kan luisteren. Kun je 'm niet even proberen wakker te porren? :D O+
  zondag 10 november 2013 @ 22:10:28 #82
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133129988
Jullie zijn lief! O+

Als het hierbij blijft is het goed en anders moet ik bellen. Hartje was goddank erg constant en mooi vlot. Vind vooral de combinatie icm die buikpijn teel naar. Het voelt alsof ik net ongesteld ben geworden maar das natuurlijk heul niet zo. ;(

Burdie n rustige beeb, das ook stom! Hoop dat ie je snel n flinke schop geeft :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133129991
Kim, opluchting! nu lekker slapen, morgen dagje rustig aan doen even :*

Mijnes heeft nog zelden dikke housepartys gegeven. Volgens mij is het echt een heule tamme...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 22:10:53 #84
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133130011
Bohhhh KP wat een opluchting, hadecht kippenvel van je post. :o
  zondag 10 november 2013 @ 22:12:41 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133130101
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie, vervelend is dat hè! Ik heb er ook dagen bij dat ze bijna niets van zich laten horen en ik vind het ook echt niet grappig. Op dat soort dagen ben ik altijd blij dat ik even met mijn Angelsounds kan luisteren. Kun je 'm niet even proberen wakker te porren? :D O+
Ik luister ook vaak nog even, ook gewoon midden in de nacht ofzo ;).
KuikenGuppy
pi_133130223
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gewoon minder, 1 of 2 schopjes steeds ipv echte draai/feestsessies. Misschien ligt 'ie gewoon raar ofzo, maar ik kan dan lastig relativeren.
Ja misschien een comfortabele houding gevonden. Leuk is anders.
pi_133130247
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief! O+

Als het hierbij blijft is het goed en anders moet ik bellen. Hartje was goddank erg constant en mooi vlot. Vind vooral de combinatie icm die buikpijn teel naar. Het voelt alsof ik net ongesteld ben geworden maar das natuurlijk heul niet zo. ;(

Burdie n rustige beeb, das ook stom! Hoop dat ie je snel n flinke schop geeft :D
Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord. O+
Nu lekker gaan liggen met een kruikje tegen je buik een idee? Mijn buik wordt daar echt heel rustig van altijd, misschien helpt het tegen de vervelende pijntjes. En ik duim voor je dat het bloed gewoon wegblijft nu.
  zondag 10 november 2013 @ 22:17:14 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133130420
Kim, is er met de SEO gekeken naar de ligging van je placenta? Kan het bloed daarvan komen?
KuikenGuppy
  zondag 10 november 2013 @ 22:17:31 #89
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133130451
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord. O+
Nu lekker gaan liggen met een kruikje tegen je buik een idee? Mijn buik wordt daar echt heel rustig van altijd, misschien helpt het tegen de vervelende pijntjes. En ik duim voor je dat het bloed gewoon wegblijft nu.
Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nut :{w wij willen geen bloed! Of buikpijn. Alleen tijdens de bevalling. Ofzo.
  zondag 10 november 2013 @ 22:19:03 #90
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133130561
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Burdie het volgende:
Kim, is er met de SEO gekeken naar de ligging van je placenta? Kan het bloed daarvan komen?
Ja, die lag zijwaarts dus kon het ook niet zijn.. Ik heb ook geen gemeenschap gehad, heel veel gedaan of zwaar getild of iets. Heel bijzonder en juist daarom zo schrikken, omdat ik het zelf ook niet thuis kon brengen en het zoveel was. ;(
pi_133130585
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nut :{w wij willen geen bloed! Of buikpijn. Alleen tijdens de bevalling. Ofzo.
Ja dat ja! Tijdens de bevalling is vroeg genoeg. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal naar van bent. Doe rustig aan. :*
pi_133130660
Oh KP toch! Hopelijk stopt het snel en kan je nog een beetje slapen/rusten :*
pi_133131235
Oei KP, dat is schrikken zeg. Rustig aan doen, hopelijk lukt het je om wat te slapen en hopelijk is het niks. :* Gelukkig dat er een duidelijke hartslag was te horen.
pi_133131788
Ik mocht van mezelf niet internetten vanavond, maar breek toch even in voor een :* aan Kim!

*sluipt weer weg*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133132182
Kim wat naar!!
Gelukkig doet je meisje het nog :*
Hopelijk kun je vannacht wat slapen..
pi_133135078
Kimpossible wat een geruststelling om te horen dat het hartje klopt. Hoop dat het bloeden stopt en wegblijft.

Angelaatje ik las dat het dak dicht zit *O*

Chanty je had al aardig voorspelt hoe het zou gaan, maar fijn dat je het nu met de hele wereld kan delen.

Martine hoe is het bij jou? Heeft het gerommel doorgezet nu de grote op bed ligt?

Burdie misschien is de kleine anders gaan liggen, waardoor je minder voelt?

Nikki jou pyamadag spreekt me niet echt aan, als zijnde pyamadag. Maar wel echt een productief dagje.

Weer een heleboel vergeten, niet bewust maar teruglezen en posten op de mobiel is niet zo handig.
pi_133137874
KP wat een schrik zeg. Hoop dat het trekkerige gevoel weg is en je haar weer goed voelt ondertussen. Naar zeg, wanneer heb je weer een gewone controle? :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133138338
Gelukkig Kim. Wat een schrik zeg. Hoe was je nacht?
pi_133138424
Kim gelukkig doet je kleine meisje het nog! Dat is schrikken zeg. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Hier zit muk nog in zn huis en hij maakt momenteel helemaal geen aanstalten on buiten te komen kijken. Heb nog wel wat kleine krampjes gehad maar heb verder heerlijk kunnen slapen. Nu mezelf uit bed slepen om er voor te zorgen dat de grote op school komt.
pi_133138481
KP hoe gaat het met jou en je meisje? Heb je een beetje kunnen slapen?
En jij vandaag 22 weken. Das weer een jompel waard. *O*

Martine toch geen beebje die naar buiten wil. Het lijkt me best balen, dat je dan misschien stiekem denkt "het is zover/zou het zover zijn" en dat er dan vervolgens toch niets gebeurd. Wel fijn dat je goed geslapen hebt. :)

Ik mag vandaag werken en om 18:00 uur naar de eerste les haptonomie met man. Even een uurtje alleen wij en de babies, heerlijk. O+
pi_133138492
Kim, heb je wel kunnen slapen, en is het bloeden/de buikpijn nu gestopt? Schrikken zeg :*
pi_133138510
Goedemorgen goed om te lezen dat er weinig schokkends meer is gebeurd. Even ontbijten met ML en dan verder slapen.
pi_133138652
Inderdaad nikki het is wel balen als je denkt dat je aan het begin staat van de bevalling en er gebeurd niks meer. Wil Muk graag ontmoeten en hem zijn echte naam geven. Ben benieuwd hoe onze omgeving hier op zal gaan reageren. Niet dat het een vreemde naam is maar er zit een vernoeming in. Vandaag me zelf maar een beetje sparen vanavond met kleuter sint maarten lopen/ waggelen
pi_133138693
Kim hoest nu?

Hier vandaag 28w! Waaah!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133138853
Ach Kim, wat eng! Hoe is het nu met je? Heb je je ziek gemeld/dagje vrij genomen van werk? Rustig aan! :*

Martine, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb heerlijk geslapen en nergens meer pijn. Maar om nu te zeggen dat ik baal, dat vind ik ook weer zo naar klinken. Nellie heeft het duidelijk nog naar haar zin bij mij, een groter compliment kan ik niet krijgen! O+
pi_133138890
Hoogzwanger en lekker slapen. Dacht dat dat haast niet kon. Maar gelukkig wel :)
pi_133138911
Ja joh! Een schoon bed, 2 rennies en BAM! :7
  maandag 11 november 2013 @ 08:32:00 #108
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133138968
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 08:25 schreef Limone het volgende:
Ja joh! Een schoon bed, 2 rennies en BAM! :7
Goed recept! :7
Ik de hele nacht F5en, wachtend op je bericht dat je watermeloen er was..maar nee hoor :( ;) Fijn dat je je goed voelt!

Kim, wat enorm schrikken :'( Hoe is jouw nacht gegaan? Doe maar heel rustig aan vandaag :*

Martine, je baby vindt de datum gewoon nog niet goed ;)
  maandag 11 november 2013 @ 08:32:30 #109
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133138970
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 07:53 schreef DJMomo het volgende:

Hier vandaag 28w! Waaah!
*O* Zullen 'we' gewoon alle 2 op 1 februari bevallen? Vind ik wel een mooie datum. 2 ook wel trouwens! Lekker in het weekend.

Volgens mij wilde Dot 1 of 2 topics geleden (jullie gaan zo hard het is echt niet meer bij te houden allemaal _O_ voor de monsterposts!) nog weten hoe het met vrouwlief gaat met de zwangerschapssuikers. Prima, ze heeft weinig problemen om op haar eten te letten de waardes zijn goed, voorlopig nog niet insuline spuiten en daar is ze blij mee! Kindje was vrijdag ook mooi 1200 gram.
pi_133139032
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 08:32 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

*O* Zullen 'we' gewoon alle 2 op 1 februari bevallen? Vind ik wel een mooie datum. 2 ook wel trouwens! Lekker in het weekend.

Volgens mij wilde Dot 1 of 2 topics geleden (jullie gaan zo hard het is echt niet meer bij te houden allemaal _O_ voor de monsterposts!) nog weten hoe het met vrouwlief gaat met de zwangerschapssuikers. Prima, ze heeft weinig problemen om op haar eten te letten de waardes zijn goed, voorlopig nog niet insuline spuiten en daar is ze blij mee! Kindje was vrijdag ook mooi 1200 gram.
Wat fijn voor d'r!
pi_133139052
Limone gelukkig slaap je ook goed. Balen is inderdaad niet het juiste woord. Maar zo vroeg in de ochtend kon ff niks anders verzinnen ;)

Nobowo fijn dat het zo goed gaat met je vrouw en kind. Zwangerschap suiker lijkt me toch een lastige complicatie waar je vaak bij stil moet staan. Maar alles voor het goede doel.

Momo al weer 28 weken * jompel *
  maandag 11 november 2013 @ 09:09:35 #112
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139367
Je moet er ook vaak bij stil staan, namelijk elke dag een paar keer. De eerste week moest ze nog elke dag een paar keer prikken, maar dat is inmiddels alweer om de dag een paar keer. Het is waarschijnlijk net toeval of pech of hoe je het maar wilt noemen dat het op het moment van meten net aan te hoog was. Het had ook zomaar 'normaal' kunnen zijn.

Van de andere kant het is nu een beetje vervelend, ook nog niet eens heel erg, maar mijn vrouw zal zeeeeeer waarschijnlijk niet zoveel aankomen als andere vrouwen op het moment dat ze thuis komt te zitten. Dit is vaak voor zwangere vrouwen het moment waarop ze meer gaan eten en minder gaan bewegen, mijn vrouw moet er dan gewoon op blijven letten (stok achter die spreekwoordelijke deur) en dat is misschien wel helemaal niet zo verkeerd.
pi_133139419
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 08:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Goed recept! :7
Ik de hele nacht F5en, wachtend op je bericht dat je watermeloen er was..maar nee hoor :( ;) Fijn dat je je goed voelt!

Kim, wat enorm schrikken :'( Hoe is jouw nacht gegaan? Doe maar heel rustig aan vandaag :*

Martine, je baby vindt de datum gewoon nog niet goed ;)
Nee joh, ik doe aan live bevallen. Met updates over cm's ontsluiting. Genoeg tijd dus om aan te sluiten ;)

Martine, ik snap prima wat je bedoelt hoor. In mijn omgeving is een vrouw van de uitgerekende datum tot de dag van inleiding boos geweest op haar kind omdat die niet kwam. Dat vond ik zo naar om te horen. Volgens mij voelt zo'n baby dat ook hoor, in de buik. en ik zou dan ook niet meer naar buiten willen. Kijken of we een nieuw woord kunnen verzinnen dat wel de lading dekt. ;)

Oh ja Enf: _O_ wat een post joh! Fijn at je minder misselijk bent. Wel arelaxed van de verkoudheid. Ziek + zwanger is zooo naar en zeker als je nog een beetje weeïg van de misselijkheid bent :*
pi_133139433
Ach, ik ben nog niet eens thuis voor verlof en de kilo's vliegen er al aan.

Ik vond dat ik gisteren wel een vervelende opmerking kreeg: 'Oeh, wat komt daar straks uit, een kleuter?' :'(

Ben niet-zwanger erg dun en misschien lijkt het daardoor nu ook erger, die buik.

Och, straks ga ik borstvoeding geven en de kilo's vliegen er dan meestal wel snel weer af. Toch?
pi_133139445
Hoe kun je nu boos zijn op een baby???? -O-
pi_133139501
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:13 schreef Limone het volgende:

[..]

Nee joh, ik doe aan live bevallen. Met updates over cm's ontsluiting. Genoeg tijd dus om aan te sluiten ;)

Martine, ik snap prima wat je bedoelt hoor. In mijn omgeving is een vrouw van de uitgerekende datum tot de dag van inleiding boos geweest op haar kind omdat die niet kwam. Dat vond ik zo naar om te horen. Volgens mij voelt zo'n baby dat ook hoor, in de buik. en ik zou dan ook niet meer naar buiten willen. Kijken of we een nieuw woord kunnen verzinnen dat wel de lading dekt. ;)

Oh ja Enf: _O_ wat een post joh! Fijn at je minder misselijk bent. Wel arelaxed van de verkoudheid. Ziek + zwanger is zooo naar en zeker als je nog een beetje weeïg van de misselijkheid bent :*
Daar is vast een lang moeilijk Duits woord voor :Y
  maandag 11 november 2013 @ 09:33:20 #117
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133139795
Fijn dat je vk he gerust kon stellen gister KP! Lijkt me zo schrikken :* Hoe is het nu?

Over buiken en kilo's gesproken: hier staat het al een paar weken stil en 's ochtends lijkt ik nauwelijks zwanger. Het is dat ik weet dat dit kind niet ongemerkt kan ontsnappen... :+ Kreeg vorige week zelfs via via te horen dat iemand zich zorgen maakte nadat ze mij gezien had want ik leek helemaal niet meer zwanger. En toch alweer bijna 20 weken :')
Oude (on)bekende.
pi_133139802
Boos op je baby kan ik me ook niks bij voorstellen. Vind hem juist heel lief en wil heel graag knuffelen. Gelukkig heb ik nog een kleuter die heel graag knuffelt en me heel vaak vertelt ' mama ik vind jou heeeel lief en ik hou van jou' ♡♥♡

Eh ik denk dat nieuwsgierig misschien wel het beste woord is in mijn beleving.

Bij mn eerste zwangerschap zat ik op +28 kilo maar dat was voornamelijk eten. Nu zit ik op op +16 kilo waarvan er 3 in de afgelopen week er bij zijn gekomen. Hoeraatje voor het vocht. Ik zou me niet al te veel zorgen maken nummer zolang je gezond eet en niet al te buitensporig komt het vast goed. Ik krijg trouwens regelmatig de opmerking weet je zeker dat het er maar eentje is? Tja dan zeg ik altijd maar nee een nest cavia's. Wordt daar zo moe van!
  maandag 11 november 2013 @ 09:36:48 #119
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139854
Mijn vrouw is nu ongeveer 8 kilo aangekomen (28+4), maar ze is net als ik van zichzelf al behoorlijk stevig, dus kan zijn dat ze slanker uit de zwangerschap komt dan dat ze er in ging!
pi_133139864
Oh ja, de vraag 'weet je zeker dat het er maar een is'?. Die krijg ik ook bijna dagelijks. -O-
Echt, met 25 weken heb je al wel wat echo's gehad natuurlijk.
Nou ja, ik laat het verder maar niet merken maar wordt ook echt moe van die vraag.
pi_133139888
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef NoBoNo het volgende:
Mijn vrouw is nu ongeveer 8 kilo aangekomen (28+4), maar ze is net als ik van zichzelf al behoorlijk stevig, dus kan zijn dat ze slanker uit de zwangerschap komt dan dat ze er in ging!
Wat schattig dat jij weet hoe ver je vrouw is in weken en zelf dagen. :P
Mijn partner weet de uitgerekende datum maar meer moet je hem ook echt niet vragen.
  maandag 11 november 2013 @ 09:38:55 #122
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139891
Nummer zoveel.....het punt met dat soort opmerkingen is dat men het niet verkeerd bedoelt, vaak als grapje, maar vergeten daarbij dat zij vaak verre van origineel zijn en dus niet de eerste die dat grapje maken, waardoor het leukste er wel af is.
  maandag 11 november 2013 @ 09:42:29 #123
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133139932
En in de categorie geruststellende verhalen: ik ben de vorige keer bij +25 gestopt met wegen, maar denk dat ik wel richting de + 30 ging (plat moeten liggen, eten als beste remedie tegen misselijkheid en vocht). Half jaar na de bevalling zat ik weer op mijn normale gewicht en na een jaar zat ik zelfs een paar kilo onder! Bv. heeft zoveel voordelen!
Oude (on)bekende.
  maandag 11 november 2013 @ 09:43:54 #124
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133139951
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mijn partner weet de uitgerekende datum maar meer moet je hem ook echt niet vragen.
Oh thanx.... :@ ;)
Nou ja jou partner is dan ook niet actief op een dusdanig forum denk ik?
Komt denk ik mede doordat ik heel erg van het informatie verzamelen ben. Wat staat er allemaal te gebeuren....hoe gaan we daar mee om, hoe gaan anderen daar mee om, wat zijn do's, wat zijn don'ts. Wat is 'normaal'... :D
Niet alleen op dit vlak hoor, maar sowieso.

Heeft ook z'n voordelen, dankzij dit forum hebben wij dan ook al het maandpak pampers (mt2) besteld via de Wehkamp voor zo'n 22 euro!
Helaas waren de maat 1 zaterdag bij de trekpleister al uitverkocht.....grrrrr...

Mijn vrouw vraagt zich ook wel eens af hoor, hoe weet jij nou weer dat dat daar en daar in de aanbieding is?
pi_133139984
Ach, ik kreeg die opmerking (zeker weten dat het er maar 1 is?) en anderen tijdens de zwangerschap van saar regelmatig naar mn hoofd, en ik heb mn nu ook alweer vaker gehoord. Heb me er serieus nog geen moment druk om kunnen maken. Tis niet alsof mensen bedoelen dat ik in zn totaal een dikke zeekoe ben ofzo :+ Ze bedoelen gewoon 'wat heb je al een mooie grote buik!'.

Dat mooie weet ik overigens niet zeker, maar dat bedenk ik er gewoon voor t gemak bij O+ Want dat vind ik zelf namelijk ook.

Vat het gewoon op als een compliment ipv een belediging of wéér een dertien in een dozijn opmerking. :Y
pi_133140038
Mo 28 weken!! *O*

Kim heb je een beetje kunnen slapen? Hopelijk is jullie meisje weer fijn aan t bewegen. :*

Martine en Limone rustig. Hier ook. Bloeddruk was 141/83 minder hoog dan vorige week, wel aandachtspunt maar donderdag naar de gyn. Geen echte hoofdpijn meer maar een algemeen 'Blugh'gevoel. Moet zometeen alleen boodschappen doen en daarna lekker niks!
pi_133140089
Ik weet dat mensen het niet naar bedoelen hoor en over het algemeen reageer ik best vriendelijk maar op sommige dagen *evil*

Mevrouw mus dat geeft de burger moed :)
pi_133140171
Nobo, ik heb wel het gevoel dat deze baby eerder komt. Nergens op gebaseerd uiteraard. En ook de 40w is nog een eind weg dus wie weet.

Fijn van de suikers.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133140186
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
En in de categorie geruststellende verhalen: ik ben de vorige keer bij +25 gestopt met wegen, maar denk dat ik wel richting de + 30 ging (plat moeten liggen, eten als beste remedie tegen misselijkheid en vocht). Half jaar na de bevalling zat ik weer op mijn normale gewicht en na een jaar zat ik zelfs een paar kilo onder! Bv. heeft zoveel voordelen!
Dat klinkt goed!

Bij Julian heb ik ook een paar weekjes borstvoeding gegeven maar toch snel gestopt. Ik wil het nu langer volhouden en hoop dat het makkelijker gaat. Ik weet nu wat ik kan verwachten allemaal en ga me voor 1000 procent inzetten.
Julian had in het ziekenhuis kunstvoeding gehad en dat hadden we mee naar huis gekregen en denk dat daardoor de verleiding toch groter was toen het even niet meezat met kunstvoeding te beginnen.
pi_133140258
Volgens mij moet ik mijn vrouw binnenkort maar meer laten rusten. Met 37 weken gaat ze nu alweer voor de derde dag op rij met een zwangere vriendin op stap. Tussen 34 en 36 weken was ze zelfs afgevallen van 70kg terug naar 69kg.
Bijna Papa
  maandag 11 november 2013 @ 10:01:41 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133140304
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef Dot. het volgende:

[..]

überheimlichtsgeschaft O+.
KuikenGuppy
pi_133140315
Gelukkig mabawa!

Kim, wat een schrik! Hou je maar kalm idd. Sterkte!

Over opmerkingen... Vanochtend naar de huisarts voor mn dochter, zegt dokter: "goh, hoogzwanger zie ik!" Eh, nou 27 weken, valt wel mee :')
Halve nacht wakker gelegen door een stuiterbaby en zo weer naar de verloskundige.
  maandag 11 november 2013 @ 10:07:50 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_133140405
Ik krijg helemaal niet zoveel opmerkingen. Een collega van me zei bij de vorige zwangerschap heel vaak: 'hey, buik op pootjes!' als hij me voorbij zag komen. Vond ik alleen maar lief. :D O+

Hier nu 6 kg aangekomen. Achter een jongetje aanrennen heeft zo z'n voordelen. :P

Net bij de vk geweest. Alles was goed, kindje vond ze inderdaad wel wat groot, maar ook weer niet schrikbarend. En ze is ingedaald en ligt vast in m'n bekken. *O* Merkte gister al dat ik wat meer ruimte en lucht had aan de bovenkant.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 11 november 2013 @ 10:11:29 #134
30252 Soempie
Procreating
pi_133140462
En de VK was wat aan het klooien met het printen: 'moet het nu zo of omgkeerd? Aan de voor- of achterkant?' En toen verzekerde ze me na een aantal minuten dat ze beter was in bevallingen. :') :D

Oja, jammer Limone en martine. Die laatste weken lijken vast te vertragen en dan ben je juist zo nieuwsgierig naar wie die kleine nou is. O+
pi_133140799
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:18 schreef Dot. het volgende:

[..]

:D O+
  maandag 11 november 2013 @ 10:25:48 #136
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133140801
Goedemorgen vrouwkes!

Enkel nog oud bloed hier en redelijk geslapen (nachtmerries :{ ). Werd vanochtend wel wakker met een bewegend meiske in m'n buik, dat is fijn! De schrik zit er goed in, evenals alle mogelijke rampscenario's. Probeer er maar niet aan te denken, het komt zoals het komt en ik kan niet meer doen dan goed voor mezelf zorgen.. Ik ben gelukkig vrij vandaag en heb m'n baas geïnformeerd. Ben benieuwd wat hij zegt.

Mo 28 weken :o wat ga je hard!

Nobono ook positief nieuws mbt de suikertjes! *O*

Mus stevent af op de helft en Enf is minder misselijk, hoppa!

Mabawa een minder hoge bloeddruk , das fijn! Hou vast :*

Goede controle voor soemp *O*

Limoontje en Martine met recht llm's, t einde is heus in zicht! Voor je t weet zijn ze er! *;
pi_133140833
Kun je geen echo krijgen Kim dat ze kunnen zien of alles goed uit ziet? Of krijg je die binnenkort al ofzo?
  maandag 11 november 2013 @ 10:30:15 #138
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133140908
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kun je geen echo krijgen Kim dat ze kunnen zien of alles goed uit ziet? Of krijg je die binnenkort al ofzo?
Nee, daar heeft ze niks over gezegd. Met als gevolg dat mijn hoofd tolt van de te incompetente baarmoederhalzen, verrotte placenta's en weet ik het al niet meer.. Ik durf dat soort dingen ook nooit zo goed te vragen omdat ik altijd bang ben dat ik me aanstel of dat ik aan hun expertise twijfel of zo. Gelukkig heb ik een angelsounds, maar daar moet fftjes een nieuw batterijtje in.
  maandag 11 november 2013 @ 10:40:02 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133141119
Momo 28 weken *O*

Kim, fijn dat je meisje weer lekker beweeglijk was vanmorgen O+. Mijn mini was vannacht en vanmorgen ook weer flink aan het feesten (zelfs mijn man kreeg een paar ferme beuken O+) dus ik ben ook weer soort van gerustgesteld ;).

Fijn te horen dat er meer dames zijn die veel aankomen :+. Ik zit al op +10 en moet nog 14 weken :{. Ik heb al mijn hoop dan ook gezet op de BV :').

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:13 schreef Limone het volgende:
O+ O+ O+ heb er nu al zin in *O*

quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mijn man heeft er zelfs een app voor op zijn telefoon :D O+.
Af en toe komt 'ie dan ineens met zo'n leuk 'weetje': "hee schat, deze week krijgt baby al haartjes!".

quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 10:25 schreef Kimpossible het volgende:
De schrik zit er goed in, evenals alle mogelijke rampscenario's. Probeer er maar niet aan te denken, het komt zoals het komt en ik kan niet meer doen dan goed voor mezelf zorgen.. Ik ben gelukkig vrij vandaag en heb m'n baas geïnformeerd. Ben benieuwd wat hij zegt.
:* Fijn dat je vrij bent, kan je even bijkomen :Y.

Is een pretecho niet nog een idee voor je? Kan je even ongestoord en leuk naar je meisje gluren.
KuikenGuppy
pi_133141363
Kim, zou voor je eigen gevoel toch vragen of ze even kunnen spieken ofzo.
Ik mag van de huisarts en van de vk niet alleen meer uitgaan van de doppler na 20 weken, omdat een hartslag niet altijd alles zegt volgens hen (niet om je bang te maken!!). Zij hebben liever dat je dan belt voor een extra echo, als je jezelf er niet gerust bij voelt, of als je minder leven voelt of wat dan ook.
Dus zou het toch vragen denk ik. Al is het maar voor je eigen gevoel! Stress is voor de baby niet fijn, maar ook zeker niet voor jou!
Tralalalaaa
  maandag 11 november 2013 @ 10:54:30 #141
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133141470
Ik zie net op de site van de echoscopiste een combinatiepakket met 2 echo's (tussen 22 en 24 wk en tussen 28 en 30 wk) voor een mooie prijs. Ik denk dat we dat maar gaan doen!
pi_133141632
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:11 schreef Soempie het volgende:
En de VK was wat aan het klooien met het printen: 'moet het nu zo of omgkeerd? Aan de voor- of achterkant?' En toen verzekerde ze me na een aantal minuten dat ze beter was in bevallingen. :') :D

Oja, jammer Limone en martine. Die laatste weken lijken vast te vertragen en dan ben je juist zo nieuwsgierig naar wie die kleine nou is. O+
LOL daar hou ik van!
pi_133141683
Kim, realiseer je wel dat een pretecho echt voor de lol is en dat er in principe geen medische onderzoeken worden gedaan. Als je goed naar de placenta wil laten kijken (waar je als je het mij vraagt een goede reden voor hebt), moet je dat via de verloskundige laten doen.
pi_133141794
Jeetje KP, wat een schrik... :{ hopelijk blijft het hierbij.
Wat fijn toch dat die echobureaus er zijn, kan me voorstellen dat je er echt behoefte aan hebt je baby even te zien.
Maar misschien is het ook goed om toch ook nog contact op te nemen met je verloskundige?
  maandag 11 november 2013 @ 11:08:38 #145
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133141873
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:02 schreef WupWup het volgende:
Kim, realiseer je wel dat een pretecho echt voor de lol is en dat er in principe geen medische onderzoeken worden gedaan. Als je goed naar de placenta wil laten kijken (waar je als je het mij vraagt een goede reden voor hebt), moet je dat via de verloskundige laten doen.
Dat is waar. Hmpf. Ik heb 9 december pas weer controle, dus misschien moet ik toch nog maar even aan de bel hangen inderdaad.
pi_133141887
De hormonen zijn hier echt ingekickt trouwens, gisteravond eerste onbedaarlijke huilbui gehad om een quote van Martin Luther King. :')
  maandag 11 november 2013 @ 11:13:59 #147
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133142020
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:08 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Dat is waar. Hmpf. Ik heb 9 december pas weer controle, dus misschien moet ik toch nog maar even aan de bel hangen inderdaad.
Gewoon bellen. Een extra echo vinden ze echt niet erg om te doen. Jouw stress vinden ze erger. :*

--

Ik duik op de bank onder mijn dekentje. /cocoon
pi_133142129
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 11:09 schreef Cantare het volgende:
De hormonen zijn hier echt ingekickt trouwens, gisteravond eerste onbedaarlijke huilbui gehad om een quote van Martin Luther King. :')
Wat? I have a dream? :D
pi_133142390
:W Hallo!

Wat een schrik KP! Hopelijk kun je eerder terecht voor een echo :*

Enf, dank voor je monsterpost eerder in dit topic, ben meteen weer een beetje bij!

Fijn dat je het eindelijk je ouders hebt kunnen vertellen Chanty! :)

Ik lees van alles over de babykamer, ik krijg af en toe al kriebels maar er moet nog zoveel gebeuren in ons huis! Gisteren ruzie met :7 omdat ik vond dat hij toch echt eens de trap moest afschilderen (ligt al 6 maanden :X ) ik krijg hem maar niet aan z'n verstand dat hij niet alles zelf moet willen doen en dat je ook vakmensen kunt inhuren :')

En aankomen, ik schommel een beetje :? , was eerst 3 kg zwaarder maar laatste keer was het nog maar 1,5. Voor de buitenwacht is er in ieder geval nog weinig te zien.

Morgen naar de VK, hopelijk nu eens luisteren naar het hartje want dat heb ik nog steeds niet gehoord. :)
pi_133142400
Jeetje Kim wat schrikken! Gelukkig is alles goed met jullie meisje, maar voor je eigen gemoedsrust idd misschien toch maar vragen om een extra echo.
  maandag 11 november 2013 @ 11:38:18 #151
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133142648
Soemp :D Ach ieder zn ding toch? Voordat mn voorwerk begon (en ze 2 dagen later geboren werd) MOEST er ineens van alles af :')

Kim oh noes!!! ;( :o Wat fijn dat alles goed is maar wat een schrik zeg.. jeutje! :*
Fijn dat meiske goed beweegt en je nu alleen nog maar wat oud bloed hebt.

Oranje voor een knieschot, pfff :X wij hebben gewoon lelijk bruin hier, prima :+

Jompels *O* *G*

Limone: whaha ja :+ nou ik denk ook dat het van die vervelende otrivin neusspray kwam. Moest ik gewoon even mee stoppen en nu zit mn neus al heel wat minder dicht :)
Oh en vandaag weer misselijk {:| Is gewoon eenmalig, heb ik besloten :{w zo maar eens wat eten.

Nummer_zoveel wat een opmerking zeg, jeez -O- :N

Ik ga er idd ook maar vanuit dat mensen het goed bedoelen en zeg gewoon 'dankje!' alsof het een compliment is :+ op een gegeven moment kon ik me er niet meer druk om maken. Net als toen we uit eten gingen rond mn verjaardag, ik was toen zo'n 32 weken. Personeel vroeg hoe lang ik nog moest, en schrokken zichtbaar en keken toen naar mn buik :')

Fazzo haha graag gedaan! :D :*

Ik droomde hier na een discussie met manlief gisteravond over dat hij dacht dat ik vreemdging, maar dat was niet zo, maar hij was boos joh! :') Pfff....

Ik ga mijn dreumes maar eens wat voeren, ze is hongerig volgens mij :+ en mezelf ook, tostitijd! *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133142819
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 10:40 schreef Burdie het volgende:

O+ O+ O+ heb er nu al zin in *O*

O+ Nou, wat lief! Kop thee en reep chocola erbij, vast beter dan TLC. ;)
pi_133142833
Kim, wat vreemd dat je geen echo krijgt -O- dat zou een stuk beter zijn voor je gemoedsrust...9 december is wel erg lang wachten nog..

Ik had iets te vroeg gejuicht over het dak die vandaag waterdicht zou worden gemaakt want de timmerman heeft zich ziekgemeld :( maar hij weet wel dat hij er morgen wel is :?

En morgen de liggingsecho....voor zover ik kan voelen ligt beeb nog steeds verkeerd om }:|
En heb ook alvast de vluchttas voor een deel ingepakt :)

Zaterdag heeft mijn vriend mijn buik gegipst...hij is niet echt een boetseerwonder maar wat hebben we gelachen zeg :D
pi_133143432
Ik neem maar weer afscheid van jullie, ik hoop maar voor even.
Alle dames een dikke knuf van mij.
pi_133143496
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Och lieverd wat naar. Sterkte :*
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 11 november 2013 @ 12:08:45 #156
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133143510
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat??? :o niet?

Heeeel dikke knuffel ;(
pi_133143521
DND, nee toch? ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133143536
En ik heb weer een sticker gekregen :) Beeb weer in stuit, of eigenlijk nog steeds, want ze maakt geen salto's meer sinds een week of twee. En een goed zwembad eromheen.
Net ook gebeld door de kraamzorg en ik mocht kiezen tussen een telefonische intake of één aan huis. Nou, telefonisch is me prima :D Half december bellen ze terug.
pi_133143553
DND, sterkte.
pi_133143583
Ach DND... Sterkte en dikke knuffel terug!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')