abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133117181
Zwangerschap & geboorte

12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje (jongetje)
***11 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)

2014

03 januari: ikke_84 (jongetje)
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox (meisje)
14 januari: Oksel (papa)
25 januari: Lelie81 (meisje)
30 januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
18 februari: Alixia (tweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
Eind februari: gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
11 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
15 april: Tienervader (papa)
26 april: Poppejans

06 mei: Cocotrimonium
13 mei: Ikina
13 mei: Fazzoletti
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
10 juni: Kwisted
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry***
14 juni: JaleesaJoia

.. juli: DagenNachtdromer

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_133117200
Willen er al nieuwe zwangeren in het lijstje?! Eff quoten ;)
pi_133117228
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef martine1984 het volgende:
Ff een egopost er gebeurt wat in mn lijf. Het rommelt al een tijdje, harde buiken en wat krampachtig gevoel. Nog geen weeën maar volgens mij is de kleine man zn koffer al aan het pakken. Straks ff eten en mn zoon op tijd naar bed brengen en wie weet komt het op gang. Spannend!
Spannend!!! :% :%
pi_133117496
DJMomo een naam *O* De roepnaam moeten jullie nog bedenken? Is deze naam daar niet geschikt voor?

Hier echt een fijn weekend. Gister lekker naar Antwerpen geweest *; , terwijl dreumes bij z'n opa en oma was. En vandaag kwam de andere oma hier gezellig langs met gigantisch veel kleertjes. Heel leuk gehad met z'n drietjes (Wiebel was sporten) en nu ook een schoon huisje. _O_ O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133117565
Klinkt als een heel fijn weekend Soemp!
pi_133117645
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster. :@ :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133117666
En wat las ik, jij rent nog gewoon rond? :o
pi_133117818
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster. :@ :P
Oh heerlijk! Als we het geld ervoor hadden (lees: als vriend een baan heeft) dan zou ik dat ook wel willen. Zelfs voor ons kleine 50 m² flatje! O+

Ja goed he? Wel een meter of 20! Nja het was een soort van snelwandelen waarbij voeten iets hoger van de grond kwamen. Later kwamen we langs een groep ganzen en vond vriend het leuk te benadrukken dat ik net zo loop als zij! :') o|O
pi_133117916
Go martine!
pi_133117941
Oeh oeh Martine! Zet 'm op!! *O*

De cupcakes zijn prima gelukt, dankje Skips! ;) Ze zitten nu in de vriezer, want veel weeënactiviteit heeft het niet opgeleverd. Naja Sinte Maartje is ook leuk!

Oh lekker uitgelaten Mabawa! Hoofdpijn is minder. Vroeg naar bed maar.

Fijn Momo, een tweede naam!
pi_133118067
Nee, niet als roepnaam, dat wordt te veel Suske en Wiske album ;)

En heerlijk soemp! Morgen gaan we even de Hypotheker bellen, of we de hypo wat af kunnen lossen. Dus lagere maand lasten, dus mss ook wel weer geld over voor poets.. Lijkt me toch wel lekker met twee koters
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133118230
Hmmm cupcakes :9 :9~ Dat zou ik nu wel lusten! Of een magnum almond, of hangop met stoofpeertjes van de AH die niet meer in het assortiment zit of een berliner- en appelbol of kwarktaart of verse aardbeien met vers slagroom of mona griesmeelpudding of triple choc american cookies van de ah... of of of...

Valt het op dat ik trek heb in iets zoets?? :D :9
pi_133118324
Spannend wel Martine!

Hier komt morgen een schoonmaakster langs om kennis te maken...voelt zo decadent, maar lijkt me wel prettig. Is het maar vast geregeld voordat ik m'n ene been niet meer voor de andere kan zetten. Ook meer tijd voor m'n dochter dan...alhoewel, nu doe ik ook al weinig omdat moe, moe, moe! Gelukkig eind van de dag weer gehaald, nog wat opruimen en zo maar weer eens naar bed. Ben het echt zo zat dat moe zijn!
pi_133118440
Dat moe zijn is heel vervelend ja, vooral als je er nog eentje rond hebt lopen die ook de aandacht nodig heeft. Fijn hoor Kursor, hoef je in ieder geval geen van je weinige energie in schoonmaakklussen te steken!
pi_133118814
Martine *O* hopelijk zet het door..

Ik ben erg benieuwd naar de ouders van chanty ;)

En nieuwe zwangeren *O*

En schoonmaakster wil ik ook :P want groot huis. Maar heeft nog geen zin nu. Dak is wel nu eindelijk bijna waterdicht w/

Momo een naam *O*

Ik moet morgenochtend bellen voor de liggingsecho. Vk hoopt dat ik morgen of dinsdag terecht kan.
Beeb was wel erg actief vandaag dus ik dacht dat hij ging draaien, maar helaas... -O-
pi_133118829
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam! *O*

Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.

Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu. O+ Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn. :)
pi_133118930
Bijna waterdicht dak voor Angela is ook een jompel waard! *O* *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133118945
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam! *O*

Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.

Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu. O+ Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn. :)
Dat zou heull niet erg zijn! :7 :@

Uhm volgend weekend maar rust houden dan? Je zou toch een pyjamadagje hebben?

Jippie voor het dak van angelatje! Dat gaat de goede kant op. Jammer dat mini niet head first is gaan liggen...
pi_133118985
Martine zet hem op. Hoop dat het doorzet!
pi_133118991
Een schoonmaakster zou ik ook wel willen, maar van vriend hoeft het niet.

Spannend Martine! En een naam voor Momo! Onze Arie wordt vernoemd naar mijn oma die in januari is overleden en sindsdien haar eerste achterkleinkind is dus tweede en derde naam hebben we ook al :)

Wij hebben een van mijn ultieme comfort foods gegeten (pasta met spinazie, uitgebakken spekjes en kruidenkaas), maar daar hebben we altijd te weinig van :Y)

En ook benieuwd naar Chanty!
pi_133119216
Deze naam is ook een vernoeming, naar de oma's. Dus wel wat fantasie gebruikt om van een heel erge meisjesnaam een jongensvariant te maken. :s)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133119276
Ah cool Mo! Houdertje dus. Nu nog een eerste, zit daar ook al vaart in?

Hmmm Dot, dat klinkt ook lekker!
pi_133119462
Er is een lijstje... Zijn er vanavond twee van verdwenen. Of nee drie. 1) vond vent echt niet leuk 2) wordt de tweede naam 3) verschilt één letter met de tweede naam ;)

Vent zei vanaaf: " pffff zo moeilijk. Kies jij maar! Of nee, want dan wordt het 'naam'. :r "

Ach, nog een week of twaalf, toch? En nu kunnen we weer wat gerichter zoeken. Of althans, zo voelt het.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133119564
Dat gaat de goede kant op!!

Vriend zei toen we in het bos liepen ineens:"We kunnen nog kijken voor een andere naam." Toen zag hij mijn blik en zei hij dat het een grapje was :')
pi_133120671
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133121112
Haha Mabawa slim van je vriend om te zeggen dat het een grapje was. :D

En ohja ik zou een pyjamadag doen vandaag. Nouja, das dus niet helemaal gelukt. :') Maar ik heb wel alleen dingen gedaan die ik leuk vind. :) Of nouja... Bijna een half uur in de rij staan bij het ikea ontbijt :X was niet leuk. Al vond dochterlief het enorm tof om daar te ontbijten, dus it was worth the wait.

Momo jullie gaan vast nog wel uit de naam komen voor Sjakie 2 geboren wordt. Hoe is het met je flitsen, zijn ze nu weer weggebleven na die van eerder vandaag?

Dot, dat eten klinkt lekker!

Chanty!! Doe es een update!
pi_133121240
Ach ja dat is ook wat waard :)

Martine hoe is het nu?
pi_133121769
Mawaba dat je dat nog red een stukje hardlopen.

Momo een naam, weer een stap dichterbij een eigen identiteit van mini momo.

Schoonmaakster heb ik gehad heerlijk was dat. In het nieuwe jaar wil ik weer kijken of dat ik het kan passen in ons budget. Buik lijkt wat rustiger te worden ben bang voor gewoon voorwerk. Al had ik wel enorme honger vanavond, me volgepropt met worteltjes, maaltijdsalade, poffertjes (die mn zoon liet liggen) en net nog chocolade mousse. Nu ben ik wel voldaan :)
  zondag 10 november 2013 @ 20:27:05 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133122229
Wij hebben al dingen met de namen erop, dus veranderen doen we maar niet :P.

Vandaag de babykamer geverfd, alleen nu zijn de knieschotten de verkeerde kleur. Plinten en radiatorombouw moeten idd ook nog hier, dan is het af O+!
KuikenGuppy
pi_133122251
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba dat je dat nog red een stukje hardlopen.

Momo een naam, weer een stap dichterbij een eigen identiteit van mini momo.

Schoonmaakster heb ik gehad heerlijk was dat. In het nieuwe jaar wil ik weer kijken of dat ik het kan passen in ons budget. Buik lijkt wat rustiger te worden ben bang voor gewoon voorwerk. Al had ik wel enorme honger vanavond, me volgepropt met worteltjes, maaltijdsalade, poffertjes (die mn zoon liet liggen) en net nog chocolade mousse. Nu ben ik wel voldaan :)
daaaaar heb ik nou echt zin in!! :9~
En voorwerk is irritant, want dan zit je zo te wachten he.. Een schoonmaakster past hier in mijn wildste dromen nog niet in ons budget :') Maar we hebben een klein huisje, dat scheelt.

Ik wil wel in het voorjaar, voor de bevalling, mijn tuin aanpakken. Nu is het veel werk met gras en een perkje enzo. Ik heb nu al geen tijdzin om het bij te houden. Dus die wil ik gewoon volgooien met klinkers oid. En dan misschien daarna zo'n gaaf speeltoestel er neer zetten O+

Oh dear mijn hormonen zijn écht op hol geslagen. Ik ben echt een jankbal vandaag. Mijn (8> moet er echt om lachen. Ik ben ook al de hele dag heel aanhankelijk naar hem. Want ik hou zooooooooveel van hem :P

Mabawa, ik moest echt lachen om je post over de naam veranderen _O-

Oh en ik voel me verschrikkelijk maar ik heb een voorkeur voor het geslacht. Ik moet namelijk nog een meisje krijgen. Ik heb nog zo'n leuke meisjesnaam die ik heeel graag wil gebruiken. En jongensnaam lukt me maar niet :') Dus ik moet nu een meisje krijgen óf man zien te overtuigen dat we dan een 3e kindje moeten krijgen :P
pi_133122975
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Oh en ik voel me verschrikkelijk maar ik heb een voorkeur voor het geslacht. Ik moet namelijk nog een meisje krijgen. Ik heb nog zo'n leuke meisjesnaam die ik heeel graag wil gebruiken. En jongensnaam lukt me maar niet :') Dus ik moet nu een meisje krijgen óf man zien te overtuigen dat we dan een 3e kindje moeten krijgen :P
sja, hier had ik toch dikke pech, ondanks mijn geparkeerde meisjesnaam O+

@eten, vanmiddag een brunch gehad, ben echt stront misselijk :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133123459
Mabawa, wanneer moet je weer op controle? Het valt me op dat je pas postte over nachtelijke misselijkheid, een bloeddruk op de grens en nu hoofdpijn. Misschien is het goed om morgenochtend even je bloeddruk en urine te laten controleren :)
pi_133123538
Poffertjes nomnom...

Lig languit op de bank ema's te kijken. Ken de muziek en artiesten wel, maar de presentatie niet...wordt blijkbaar echt oud!
pi_133123774
Pfff, etenspraat..! Ik moet echt even niet aan eten denken. Heb bijna niks op maar voel me of ik me veel te vol heb gevroten bij de chinees. Dikke pens en misselijk. :P Beuhh.

Herkenbaar van de hormonen, Kwisted... ik ben zelf alleen meer op de agressieve toer. :')

Voorkeur voor het geslacht heb ik op zich niet, maar ik ben nu al helemaal obsessed met de namenkwestie. We komen niet uit een meisjesnaam. En dat hoeft ook totaaaaal nog niet, maar 'niet kunnen loslaten' staat erg hoog op mijn psychische kwalen-lijst. Ik kan het gewoon niet van me afzetten. Dus momenteel wil ik 20 weken zijn en weten dat we een jongetje krijgen.

Schoonmaakster hebben we een tijdje gehad, maar momenteel zitten we in een dure tijd (ivm met nieuwbouw) dus past het ff niet. Ik mis haar!!
pi_133123901
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef WupWup het volgende:
Mabawa, wanneer moet je weer op controle? Het valt me op dat je pas postte over nachtelijke misselijkheid, een bloeddruk op de grens en nu hoofdpijn. Misschien is het goed om morgenochtend even je bloeddruk en urine te laten controleren :)
Dank voor je alertheid! Ik moet morgen voor snelle bloeddrukcheck en donderdag op controle bij de gyn. :) Ik vind vooral de misselijkheid lastig te peilen omdat ik de hele zwangerschap door kotsmomenten heb gehad. Over de hoofdpijn was de vk heel duidelijk, als een gram pcm niet helpt dan bellen. Nu heeft het dus wel geholpen maar komt het nu langzaam terug. Ik drink een kopje thee, ga dan douchen en met pcm naar bed.
  zondag 10 november 2013 @ 20:51:41 #36
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133123939
Rijstebuiltje wat fijn van je goeie echo! O+

Chanty ja idd.. Heerlijk hoor, gewoon af en toe misselijk en niet de godganse dag!
Och bij jou wat minder lees ik ;(

Lalouchi welkom!! :* :D

DjMomo hihi ja een nieuwe bob hier (als je dat bedoelt :D)
Oeh, en een naam!! Supergaaf!! :D *O*

Kim oh wat een mooi momentje, dat is ook geweldig!! Genieten! O+

Sunshine welkom!! *O* jij hebt een engelengeduld moeten hebben zeg :* Gek dan idd he om dat te zeggen :D

Kwis fijn dat jouw misselijkheid ook minder wordt! Whaha XD Lekker vreten :9 het mag!
En och meis. :* wat vervelend dat je je nog zorgen maakt. Hoop dat je echo gewoon goed is hoor.. ga ik gewoon vanuit oke? :*
En oh god, hormonen. XD Whihihi. Bijna kraamtranen achtig als ik het zo hoor? :P

RFR :D _O-

Nikki :D _O- Whehehehe. Heerlijk he die enorm vage dromen. Hier ook, ik droom echt van de meest gestoorde dingen. Niet normaal. :')
Ohh kamertjes doen O+ te leuk!

Flowerbox, oh bah, maagzuur.. ;( En de standaard middeltjes helpen niet zeker?

Sethiwe nesteldrang jeuj! *O* Ik hier ook al hoor, maar met de meest nutteloze dingen. Mn man wordt er ook een beetje gek van dat ik zeur om stomme dingen die schoon moeten/opgeruimd. :')

En kortademigheid? Ik hijg als een werkpaard van 20 jaar als ik bovenaan de trap sta :')

Oh en ik heb al sinds het begin dat mn hart echt regelmatig overslaat. Vergeten tegen de vk te zeggen maar ik las op internet dat het bekend is. Door mn verpleegkundige achtergrond weet ik ook precies wat het is, das nog erger :') Hihi.

Burdie 26w!! :D *G*

Limone :o Spannend!! O+ En niet ermee bezig zijn? Nooit geprobeerd haha :') Het eerste voorwerk begon en toen zat ik al; oehhhhhh :D :D :D :D :9 XD
En omg cupcakes :o :9

Coco die katten whaha :D Hier maar 1tje maar die voelt zich al op zn pik getrapt als ie niet bij ons op de bank mag liggen :+ ach ja. En idd, als er ergens een deur openstaat neemt ie het er gelijk van XD (op ons bed liggen bijv). En dan heel schuldbewust kijken :D

DAN: het gaat er vooral om dat je geen toxoplasmose krijgt.. zolang je heul goed je handen wast komt het wel goed denk ik. Het zit toch in de uitwerpselen van katten? Daarom ook geen kattenbak doen enzo :)

Martine fijn dat het goed gaat! Ach joh.. beter te veel gebeld dan te weinig toch? ;)
En spannend.. succes/sterkte! :%

Mabawa omg :') Waarom ren je? XD Fijn dat de pcm hielp... Miss op tijd naar bed? Hoofdpijn hoort ook bij je zwangerschap he, helaas.. hier ook meestal wat meer last van idd.

Butterflower leuk, kamertjee! *O*

Soempie wat een fijn weekend O+ Schoon huis is ook altijd fijn!

Angelatje ohjee, ligt ie verkeerd? Nu al eigenwijs? :{w :P En jeej voor je dak *O*

Schoonmaakster? Dat ben ik gewoon hoor :') Ohnee, ik mag niet klagen, mn man stofzuigt vaak en heeft lekker gedweilt vandaag.. Niet de andere 10 klusjes maargoed :') Ik zeur maar niet!

Oh en qua namen vind ik wel dat we een leukere jongensnaam hebben dan een meisjesnaam. En als het een jongen is kan ik vernoemen naar mn vader en dat vind ik wel erg leuk... Als het een meisje wordt, wordt 't wat lastiger. Magoed het maakt me werkelijk niet uit :) O+ Manlief wil het liefst nog een dochter maar we denken dat het allebei een jongen wordt! :P Nog een kleine 10 weekjes en we weten het haha :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 november 2013 @ 20:56:39 #37
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133124290
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar ik zag wat dringende oproepen om te komen updaten :P

Allereerst: Martine aan het rommelen dus spannend *O*

Momo heeft in ieder geval een tweede naam :D

En wat MVM betreft: Ik vind het totaal geen moeite. Er wordt sowieso niet verwacht dat je een x aantal liter inlevert :P Ik werk gewoon dus plas alleen als ik thuis ben. De geur van de flessen heb ik ook totaal geen moeite mee en of ik nou in een kan pies of in de pot... maakt voor mij eigenlijk geen verschil. Dus ik zou zeggen: doen! Je maakt er een hoop mensen gelukkig mee want de medicatie is inderdaad schaars.

Dan nu mijn ouders. Die waren er om half twaalf en het ging aardig zoals verwacht. Ze zagen het dus gewoon niet ondanks dat ze er een meter vandaan zaten _O- Na 1,5 uur toen we een broodje zaten te eten begon mijn moeder ineens over dat de plant op de vensterbank zo mooi groeide (die stond dus naast het fotolijstje). Dus ik denk: nu moet ze het zien... maar niks hoor :D

Ietsjes later vraagt ze ineens hoe het nou gaat met zwanger worden. Dus ik zeg: tsja... Vriendinnetje is in ieder geval zwanger en... Moeder breekt meteen in: Dat interesseert me niet, hoe gaat het bij jou? Waarna ik mijn zin afmaak: ... die is twee weken verder dan ik *)

Toen kwam het hoor: Oh Echt!? En mijn vader meteen opspringen en feliciteren. En ik wijs naar de foto die ze al 1,5 uur niet zien en zeg: daar staat een foto van jullie kleinzoon/ dochter O+ Waarna mijn broertje dus zegt dat hij inderdaad wel had gezien dat er een foto van een echo stond maar dat hij de link niet had gelegd omdat hij dacht dat het misschien nog van mijn miskraam was. Mijn vader zag het niet omdat hij zijn bril niet op had :') En mijn moeder had het ook gewoon echt niet opgemerkt.

Nou ja, iedereen blij natuurlijk O+ Vervolgens oma ook maar gebeld en nu staat het ook op facebook dus ik ben eindelijk uit de kast en mag het van de daken schreeuwen *O* O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133124378
Chanty O+
pi_133124469
Wat een monsterpost Enf!

Grappig dat je man nog een meisje wil. Mijne was ook echt zo'n meisjes papa, hij vond jongens ook niets voor hem. Hij zei altijd: "let maar op, ik kan geen jongens maken." Nouja het is hem nu toch dubbelop gelukt en stiekem vindt hij het nu toch wel leuk dat de mannen straks in de meerderheid zijn.

Chanty, OMG dat je gewoon 1,5 uur je mond hebt kunnen houden! :o
pi_133124497
chanty!

en als het op FB staat, dan is het echt! :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133124577
Wat leuk Chanty! Ik zag het ook helemaal voor me, leuk beschreven :D
  zondag 10 november 2013 @ 21:04:16 #42
52229 Chanty
pi_133124903
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat een monsterpost Enf!

Grappig dat je man nog een meisje wil. Mijne was ook echt zo'n meisjes papa, hij vond jongens ook niets voor hem. Hij zei altijd: "let maar op, ik kan geen jongens maken." Nouja het is hem nu toch dubbelop gelukt en stiekem vindt hij het nu toch wel leuk dat de mannen straks in de meerderheid zijn.

Chanty, OMG dat je gewoon 1,5 uur je mond hebt kunnen houden! :o
Ik heb al 5 weken mijn mond gehouden :P die paar uurtjes konden er prima bij :D Had het ook goed nog langer volgehouden. Ook fijn... mijn ouders waren net binnen en mijn moeder vraagt ineens: Loop jij moeilijk?? Ikke: :? Euhmmm nee? gewoon mijn zondagse loopje :')
Loop dus wel moeilijk door de pijn in mijn stuitje :')
  zondag 10 november 2013 @ 21:04:32 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133124916
Chanty wat leuk en lief O+ grappig he dat familie het vaak niet gelijk door heeft :D

Nikki hihi ja ik dacht laat ik eens bijlezen :+ :D
Whaha XD En nou krijgt ie er twee!! Geweldig. Ja joh leuk toch.. Mijne vind het ook prima hoor, maar zo voelt ie het nu. En dat mag :) we gaan 't wel zien!

Ohja ik ging nog zeggen hoe het met mij ging. Misselijkheid is echt wat minder! Ben nog wel enorm snotterig, lijkt maar niet over te gaan }:| Magoed.
Verder wordt mn buik echt dik :o Ik zie mensen op mn werk er al naar kijken maar ze zeggen nog niks haha XD Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 10 november 2013 @ 21:05:58 #44
52229 Chanty
pi_133125024
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef DJMomo het volgende:
chanty!

en als het op FB staat, dan is het echt! :')
Inderdaad *) Nu ben ik pas echt zwanger.

Heel stom, maar ik heb zoveel zwangerschappen voorbij zien komen op mijn facebook de afgelopen jaren, sommigen al van hun tweede kind. En dan kijk je er wel echt naar uit, naar dat moment dat jij ook op facebook kunt posten dat je zwanger bent. Vooral omdat veel mensen via facebook toch onze "tocht" naar een kindje gevolgd hebben.
pi_133125149
:* chanty!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133125444
Leuk Chanty O+ En zooooo heerlijk voor je dat jij nu ook zulk tof nieuws op FB kunt zetten! Na zo'n tijd wachten is het toch wel extra speciaal.
pi_133125862
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijnes hoopt nu na 2 meiden juist echt wel op een jongetje... :)
pi_133125936
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben al dingen met de namen erop, dus veranderen doen we maar niet :P.

Vandaag de babykamer geverfd, alleen nu zijn de knieschotten de verkeerde kleur. Plinten en radiatorombouw moeten idd ook nog hier, dan is het af O+!
wat zijn knieschotten en hoe kunnen ze een verkeerde kleur zijn? wel tof dat het verder zo opschiet! foto's in het topic?

Ik ga hier in mijn verlof pas de babykamer ordenen. Maar veel hoeft er ook natuurlijk niet. Bedje leeg met rommel, en weer omhoog. Nieuw beddengoed wassen en erop, nieuw ankleedkussen op de commode en klaar!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133126455
Chanty *O* O+ Wat fijn dat je het nu van de daken 'mag' schreeuwen.

Hier bij mij voorkeur voor een tweede jongen, maar toen het een meisje bleek te zijn moest ik direct huilen van blijdschap en was het ook super. Afgelopen week bij de echo hoopte ik dat het nog steeds een meisje zou zijn en niet per ongeluk toch een jongen. Komt toch door zo'n toekomstbeeld wat dan al in je hoofd zit. O+
pi_133126798
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef DJMomo het volgende:

Ik ga hier in mijn verlof pas de babykamer ordenen. Maar veel hoeft er ook natuurlijk niet. Bedje leeg met rommel, en weer omhoog. Nieuw beddengoed wassen en erop, nieuw ankleedkussen op de commode en klaar!
Hier precies zo. Ben ik dus niet de enige die het bedje nu als opslagplaats in gebruik heeft. :D Misschien ga ik pas na de geboorte daar ordenen. De eerste tijd hebben we toch een wiegje op onze kamer.
pi_133127009
ja, dat is bij ons dan weer geen optie.. Jaap duikt gelijk zijn eigen bed in ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133127075
En ik voel me weer zo'n ontaarde zwangere die niet alles vrijwel niks op orde heeft een aantal weken voor de uitgerekende datum. :')
pi_133127474
ach, nog een maandje toch. kan snel geregeld zijn toch!?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133127993
Soemp, ieder zijn ding toch?! Zolang jij je er goed bij voelt is het prima toch.

Ik ben controlfreak, dat verklaart wel een beetje mijn vroege babykamerbezigheden. En omdat het er twee zijn ben ik een soort van extra gedreven om alles op tijd af te hebben. Stel je voor dat ik over een paar weken ineens niets meer mag of kan en alles moet nog gebeuren... ik zou het verschrikkelijk vinden als ik die dingen door anderen moet laten doen. :@ Mijn streven is om voor 1 januari alles af te hebben, dan ben ik 29 weken. En onder alles af hebben valt bijvoorbeeld ook de zolder opruimen en mijn kledingkast opruimen. Echt alles dus. Het wordt nog een hele uitdaging ben ik bang.
  zondag 10 november 2013 @ 21:42:55 #55
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133128029
Ik verlies bloed ;(. Vk is onderweg..

Beeb nog niet gevoeld vandaag.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 10 november 2013 @ 21:45:48 #56
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133128202
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
Chanty *O* O+ Wat fijn dat je het nu van de daken 'mag' schreeuwen.

Hier bij mij voorkeur voor een tweede jongen, maar toen het een meisje bleek te zijn moest ik direct huilen van blijdschap en was het ook super. Afgelopen week bij de echo hoopte ik dat het nog steeds een meisje zou zijn en niet per ongeluk toch een jongen. Komt toch door zo'n toekomstbeeld wat dan al in je hoofd zit. O+
Hier heb ik nu een lichte voorkeur voor een meisje. Maar nog een jongen maakt wel 3 musketiers ;). En dan kunnen we alles nog een keer gebruiken. Kostentechnisch wel zo handig ook (met een man die vanaf februari geen werk meer heeft en ik was al huisvrouw/mijn eigen poetshulp ;) ).
Als het weer een jongen wordt, hebben wel zeker weten weer een namen-kies-probleem... terwijl we al vanaf heel pril in mijn eerste zwangerschap een meisjesnaam hebben!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 november 2013 @ 21:46:44 #57
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133128271
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Kimpossible het volgende:

:( hoop dat het meevalt :*
pi_133128350
Ohh Kim wat akelig!! Hopelijk alles toch gewoon goed. Ik duim voor je!!
  zondag 10 november 2013 @ 21:52:14 #59
52229 Chanty
pi_133128683
quote:

:( Jakkes! Ik duim dat alles gewoon in orde is :*
  zondag 10 november 2013 @ 21:55:43 #60
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133128953
quote:

:{ :*
Oude (on)bekende.
  zondag 10 november 2013 @ 21:56:40 #61
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133129015
quote:

:*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 10 november 2013 @ 21:57:22 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129056
Kim, schrikken! :o
Ik duim dat alles goed is :*.
KuikenGuppy
  zondag 10 november 2013 @ 21:57:42 #63
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133129071
Bah, kp. Ik hoop heel hard mee dat alles goed is.
pi_133129241
Kim, ik duim voor je! :*
pi_133129275
KP getsie! Ik hoop dat alles gewoon goed is met je meisje. :*
pi_133129319
Kp ik hoop dat het meevalt!

Chanty fijn dat je het nu van de daken af kan schreeuwen!

Momo, nog niet gezegd, maar goed dat jullie nu een (tweede) naam hebben!
  zondag 10 november 2013 @ 22:01:59 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129338
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef DJMomo het volgende:

[..]

wat zijn knieschotten en hoe kunnen ze een verkeerde kleur zijn? wel tof dat het verder zo opschiet! foto's in het topic?
Knieschotten zijn schotten onder een schuin dak, waar je troep achter kunt zetten. Ze waren eerst oranje en toen hebben we ze grijs geverfd, maar nu de grote muur ook geverfd is, vind ik de knieschotten te licht van kleur. Dus die krijgt nog een laagje :).

Foto's komen nog wel een keer, momenteel is het één grote zooi.

Baby is trouwens al twee dagen weer flink tam, niet grappig, maak me dan meteen weer zorgen :{.
KuikenGuppy
pi_133129346
oh nee toch kim!!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133129368
Hopen dat het meevalt, kim. :D

Wat gaan jullie hard!

burdie, jurkje zit prima! Hij is leuk met die details. Mijn voetbal komt er mooi in uit.:)

Verder las ik iets over de babykamer. Gisteren heeft ml alle meubeltjes geschuurd. Volgende week laten spuiten. Ja, eindelijk zit er beweging in. Ben benieuwd.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_133129448
ah, plat dak hier, dus geen knieschotten in huis!
enne, check van de tamme beeb. Niet tof he?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 22:04:01 #71
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133129505
Ze doet het nog O+ :'( O+

Ze kon niet vinden waardoor ik bloed verlies. Het was ook best flink, 3 toiletpapiertjes vol... Trekkerig gevoel in m'n buik a la begin menstruatie. Ik schrok me dood. Baarmoeder gelukkig soepel. Belinstructies gekregen en nu hopen dat t stopt..

Men. :{
pi_133129522
quote:

Oh nee Kim wat schrikken!! :* hopelijk is de vk er snel.
pi_133129564
Kim, opluchting!!! *O*
  zondag 10 november 2013 @ 22:05:07 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129610
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
ah, plat dak hier, dus geen knieschotten in huis!
enne, check van de tamme beeb. Niet tof he?
Echt niet nee :{.

Kim, fijn O+
KuikenGuppy
pi_133129639
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:04 schreef Kimpossible het volgende:
Ze doet het nog O+ :'( O+

Ze kon niet vinden waardoor ik bloed verlies. Het was ook best flink, 3 toiletpapiertjes vol... Trekkerig gevoel in m'n buik a la begin menstruatie. Ik schrok me dood. Baarmoeder gelukkig soepel.

Men. :{
Oh gelukkig maar. Wat ontzettend naar zeg. Hopelijk is je buik snel rustig en blijft t hierbij. :*
pi_133129644
KP, gelukkig! Wat een schrik! :*
En wat is nu het vervolg?
pi_133129757
Burdie rustige beeb is echt niet leuk. Viel je m wel maar minder of gewoon helemaal niet??
pi_133129762
Kim wat zal je geschrokken zijn! Goed dat de vk gelijk is gekomen en de kleine zich heeft laten horen.
  zondag 10 november 2013 @ 22:07:22 #79
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_133129782
Fijn dat alles goed is kp! Dat is even flink schrikken.... niet fijn.
Hoop dat dit tot aan de bevalling het enige bloed is dat je nog ziet daaronder :* .
  zondag 10 november 2013 @ 22:09:12 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133129908
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:07 schreef Mabawa. het volgende:
Burdie rustige beeb is echt niet leuk. Viel je m wel maar minder of gewoon helemaal niet??
Gewoon minder, 1 of 2 schopjes steeds ipv echte draai/feestsessies. Misschien ligt 'ie gewoon raar ofzo, maar ik kan dan lastig relativeren.
KuikenGuppy
pi_133129914
Burdie, vervelend is dat hè! Ik heb er ook dagen bij dat ze bijna niets van zich laten horen en ik vind het ook echt niet grappig. Op dat soort dagen ben ik altijd blij dat ik even met mijn Angelsounds kan luisteren. Kun je 'm niet even proberen wakker te porren? :D O+
  zondag 10 november 2013 @ 22:10:28 #82
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133129988
Jullie zijn lief! O+

Als het hierbij blijft is het goed en anders moet ik bellen. Hartje was goddank erg constant en mooi vlot. Vind vooral de combinatie icm die buikpijn teel naar. Het voelt alsof ik net ongesteld ben geworden maar das natuurlijk heul niet zo. ;(

Burdie n rustige beeb, das ook stom! Hoop dat ie je snel n flinke schop geeft :D
pi_133129991
Kim, opluchting! nu lekker slapen, morgen dagje rustig aan doen even :*

Mijnes heeft nog zelden dikke housepartys gegeven. Volgens mij is het echt een heule tamme...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 22:10:53 #84
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133130011
Bohhhh KP wat een opluchting, hadecht kippenvel van je post. :o
  zondag 10 november 2013 @ 22:12:41 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133130101
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef _NIKKI_ het volgende:
Burdie, vervelend is dat hè! Ik heb er ook dagen bij dat ze bijna niets van zich laten horen en ik vind het ook echt niet grappig. Op dat soort dagen ben ik altijd blij dat ik even met mijn Angelsounds kan luisteren. Kun je 'm niet even proberen wakker te porren? :D O+
Ik luister ook vaak nog even, ook gewoon midden in de nacht ofzo ;).
KuikenGuppy
pi_133130223
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gewoon minder, 1 of 2 schopjes steeds ipv echte draai/feestsessies. Misschien ligt 'ie gewoon raar ofzo, maar ik kan dan lastig relativeren.
Ja misschien een comfortabele houding gevonden. Leuk is anders.
pi_133130247
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:10 schreef Kimpossible het volgende:
Jullie zijn lief! O+

Als het hierbij blijft is het goed en anders moet ik bellen. Hartje was goddank erg constant en mooi vlot. Vind vooral de combinatie icm die buikpijn teel naar. Het voelt alsof ik net ongesteld ben geworden maar das natuurlijk heul niet zo. ;(

Burdie n rustige beeb, das ook stom! Hoop dat ie je snel n flinke schop geeft :D
Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord. O+
Nu lekker gaan liggen met een kruikje tegen je buik een idee? Mijn buik wordt daar echt heel rustig van altijd, misschien helpt het tegen de vervelende pijntjes. En ik duim voor je dat het bloed gewoon wegblijft nu.
  zondag 10 november 2013 @ 22:17:14 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133130420
Kim, is er met de SEO gekeken naar de ligging van je placenta? Kan het bloed daarvan komen?
KuikenGuppy
  zondag 10 november 2013 @ 22:17:31 #89
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133130451
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Wat fijn dat je een mooie constante hartslag hebt gehoord. O+
Nu lekker gaan liggen met een kruikje tegen je buik een idee? Mijn buik wordt daar echt heel rustig van altijd, misschien helpt het tegen de vervelende pijntjes. En ik duim voor je dat het bloed gewoon wegblijft nu.
Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nut :{w wij willen geen bloed! Of buikpijn. Alleen tijdens de bevalling. Ofzo.
  zondag 10 november 2013 @ 22:19:03 #90
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133130561
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Burdie het volgende:
Kim, is er met de SEO gekeken naar de ligging van je placenta? Kan het bloed daarvan komen?
Ja, die lag zijwaarts dus kon het ook niet zijn.. Ik heb ook geen gemeenschap gehad, heel veel gedaan of zwaar getild of iets. Heel bijzonder en juist daarom zo schrikken, omdat ik het zelf ook niet thuis kon brengen en het zoveel was. ;(
pi_133130585
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 22:17 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Das een goede. Ik ga iig zo lekker naar bed, want ik ben er naar van, in een klap misselijk en hoofdpijn. Bloed heeft ook totaal geen nut :{w wij willen geen bloed! Of buikpijn. Alleen tijdens de bevalling. Ofzo.
Ja dat ja! Tijdens de bevalling is vroeg genoeg. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal naar van bent. Doe rustig aan. :*
pi_133130660
Oh KP toch! Hopelijk stopt het snel en kan je nog een beetje slapen/rusten :*
pi_133131235
Oei KP, dat is schrikken zeg. Rustig aan doen, hopelijk lukt het je om wat te slapen en hopelijk is het niks. :* Gelukkig dat er een duidelijke hartslag was te horen.
pi_133131788
Ik mocht van mezelf niet internetten vanavond, maar breek toch even in voor een :* aan Kim!

*sluipt weer weg*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_133132182
Kim wat naar!!
Gelukkig doet je meisje het nog :*
Hopelijk kun je vannacht wat slapen..
pi_133135078
Kimpossible wat een geruststelling om te horen dat het hartje klopt. Hoop dat het bloeden stopt en wegblijft.

Angelaatje ik las dat het dak dicht zit *O*

Chanty je had al aardig voorspelt hoe het zou gaan, maar fijn dat je het nu met de hele wereld kan delen.

Martine hoe is het bij jou? Heeft het gerommel doorgezet nu de grote op bed ligt?

Burdie misschien is de kleine anders gaan liggen, waardoor je minder voelt?

Nikki jou pyamadag spreekt me niet echt aan, als zijnde pyamadag. Maar wel echt een productief dagje.

Weer een heleboel vergeten, niet bewust maar teruglezen en posten op de mobiel is niet zo handig.
pi_133137874
KP wat een schrik zeg. Hoop dat het trekkerige gevoel weg is en je haar weer goed voelt ondertussen. Naar zeg, wanneer heb je weer een gewone controle? :*
pi_133138338
Gelukkig Kim. Wat een schrik zeg. Hoe was je nacht?
pi_133138424
Kim gelukkig doet je kleine meisje het nog! Dat is schrikken zeg. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Hier zit muk nog in zn huis en hij maakt momenteel helemaal geen aanstalten on buiten te komen kijken. Heb nog wel wat kleine krampjes gehad maar heb verder heerlijk kunnen slapen. Nu mezelf uit bed slepen om er voor te zorgen dat de grote op school komt.
pi_133138481
KP hoe gaat het met jou en je meisje? Heb je een beetje kunnen slapen?
En jij vandaag 22 weken. Das weer een jompel waard. *O*

Martine toch geen beebje die naar buiten wil. Het lijkt me best balen, dat je dan misschien stiekem denkt "het is zover/zou het zover zijn" en dat er dan vervolgens toch niets gebeurd. Wel fijn dat je goed geslapen hebt. :)

Ik mag vandaag werken en om 18:00 uur naar de eerste les haptonomie met man. Even een uurtje alleen wij en de babies, heerlijk. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')