Spannend!!!quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef martine1984 het volgende:
Ff een egopost er gebeurt wat in mn lijf. Het rommelt al een tijdje, harde buiken en wat krampachtig gevoel. Nog geen weeën maar volgens mij is de kleine man zn koffer al aan het pakken. Straks ff eten en mn zoon op tijd naar bed brengen en wie weet komt het op gang. Spannend!
Oh heerlijk! Als we het geld ervoor hadden (lees: als vriend een baan heeft) dan zou ik dat ook wel willen. Zelfs voor ons kleine 50 m² flatje!quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef Soempie het volgende:
Ja dat was het zeker. En nu op zoek naar een schoonmaakster.![]()
Dat zou heull niet erg zijn!quote:Op zondag 10 november 2013 19:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo een naam! Zeker jompelwaardig, ook al is het alleen nog 'maar' de tweede naam!
Mabawa kijk je wel uit met je hardloopactie, straks rammelt je mini er nog uit.
Wij hebben vandaag matrasjes gekocht voor de bedjes, de maxicosi's zijn gewassen en weer in elkaar gezet en we hebben een muur in de babykamer turqoise geverfd en alles wat niet in de babykamer hoort eruit gehaald. Het is zo mooi geworden nu.Ik ben tevreden met het resultaat van dit weekend. Op naar de missie van volgend weekend... eens even bedenken wat dat gaat zijn.
daaaaar heb ik nou echt zin in!!quote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba dat je dat nog red een stukje hardlopen.
Momo een naam, weer een stap dichterbij een eigen identiteit van mini momo.
Schoonmaakster heb ik gehad heerlijk was dat. In het nieuwe jaar wil ik weer kijken of dat ik het kan passen in ons budget. Buik lijkt wat rustiger te worden ben bang voor gewoon voorwerk. Al had ik wel enorme honger vanavond, me volgepropt met worteltjes, maaltijdsalade, poffertjes (die mn zoon liet liggen) en net nog chocolade mousse. Nu ben ik wel voldaan
sja, hier had ik toch dikke pech, ondanks mijn geparkeerde meisjesnaamquote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Oh en ik voel me verschrikkelijk maar ik heb een voorkeur voor het geslacht. Ik moet namelijk nog een meisje krijgen. Ik heb nog zo'n leuke meisjesnaam die ik heeel graag wil gebruiken. En jongensnaam lukt me maar nietDus ik moet nu een meisje krijgen óf man zien te overtuigen dat we dan een 3e kindje moeten krijgen
Dank voor je alertheid! Ik moet morgen voor snelle bloeddrukcheck en donderdag op controle bij de gyn.quote:Op zondag 10 november 2013 20:43 schreef WupWup het volgende:
Mabawa, wanneer moet je weer op controle? Het valt me op dat je pas postte over nachtelijke misselijkheid, een bloeddruk op de grens en nu hoofdpijn. Misschien is het goed om morgenochtend even je bloeddruk en urine te laten controleren
Ik heb al 5 weken mijn mond gehoudenquote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat een monsterpost Enf!
Grappig dat je man nog een meisje wil. Mijne was ook echt zo'n meisjes papa, hij vond jongens ook niets voor hem. Hij zei altijd: "let maar op, ik kan geen jongens maken." Nouja het is hem nu toch dubbelop gelukt en stiekem vindt hij het nu toch wel leuk dat de mannen straks in de meerderheid zijn.
Chanty, OMG dat je gewoon 1,5 uur je mond hebt kunnen houden!
Inderdaadquote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef DJMomo het volgende:
chanty!
en als het op FB staat, dan is het echt!
Mijnes hoopt nu na 2 meiden juist echt wel op een jongetje...quote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef _NIKKI_ het volgende:
Grappig dat je man nog een meisje wil. Mijne was ook echt zo'n meisjes papa, hij vond jongens ook niets voor hem. Hij zei altijd: "let maar op, ik kan geen jongens maken." Nouja het is hem nu toch dubbelop gelukt en stiekem vindt hij het nu toch wel leuk dat de mannen straks in de meerderheid zijn.
wat zijn knieschotten en hoe kunnen ze een verkeerde kleur zijn? wel tof dat het verder zo opschiet! foto's in het topic?quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben al dingen met de namen erop, dus veranderen doen we maar niet.
Vandaag de babykamer geverfd, alleen nu zijn de knieschotten de verkeerde kleur. Plinten en radiatorombouw moeten idd ook nog hier, dan is het af!
Hier precies zo. Ben ik dus niet de enige die het bedje nu als opslagplaats in gebruik heeft.quote:Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef DJMomo het volgende:
Ik ga hier in mijn verlof pas de babykamer ordenen. Maar veel hoeft er ook natuurlijk niet. Bedje leeg met rommel, en weer omhoog. Nieuw beddengoed wassen en erop, nieuw ankleedkussen op de commode en klaar!
Hier heb ik nu een lichte voorkeur voor een meisje. Maar nog een jongen maakt wel 3 musketiersquote:Op zondag 10 november 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
Chanty![]()
Wat fijn dat je het nu van de daken 'mag' schreeuwen.
Hier bij mij voorkeur voor een tweede jongen, maar toen het een meisje bleek te zijn moest ik direct huilen van blijdschap en was het ook super. Afgelopen week bij de echo hoopte ik dat het nog steeds een meisje zou zijn en niet per ongeluk toch een jongen. Komt toch door zo'n toekomstbeeld wat dan al in je hoofd zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Kimpossible het volgende:
Ik verlies bloed. Vk is onderweg..
Beeb nog niet gevoeld vandaag.
Knieschotten zijn schotten onder een schuin dak, waar je troep achter kunt zetten. Ze waren eerst oranje en toen hebben we ze grijs geverfd, maar nu de grote muur ook geverfd is, vind ik de knieschotten te licht van kleur. Dus die krijgt nog een laagjequote:Op zondag 10 november 2013 21:16 schreef DJMomo het volgende:
[..]
wat zijn knieschotten en hoe kunnen ze een verkeerde kleur zijn? wel tof dat het verder zo opschiet! foto's in het topic?
Oh nee Kim wat schrikken!!quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef Kimpossible het volgende:
Echt niet neequote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef DJMomo het volgende:
ah, plat dak hier, dus geen knieschotten in huis!
enne, check van de tamme beeb. Niet tof he?
Oh gelukkig maar. Wat ontzettend naar zeg. Hopelijk is je buik snel rustig en blijft t hierbij.quote:Op zondag 10 november 2013 22:04 schreef Kimpossible het volgende:
Ze doet het nog![]()
![]()
![]()
Ze kon niet vinden waardoor ik bloed verlies. Het was ook best flink, 3 toiletpapiertjes vol... Trekkerig gevoel in m'n buik a la begin menstruatie. Ik schrok me dood. Baarmoeder gelukkig soepel.
Men.
Gewoon minder, 1 of 2 schopjes steeds ipv echte draai/feestsessies. Misschien ligt 'ie gewoon raar ofzo, maar ik kan dan lastig relativeren.quote:Op zondag 10 november 2013 22:07 schreef Mabawa. het volgende:
Burdie rustige beeb is echt niet leuk. Viel je m wel maar minder of gewoon helemaal niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |