Rijstebuiltje wat fijn van je goeie echo!

Chanty ja idd.. Heerlijk hoor, gewoon af en toe misselijk en niet de godganse dag!
Och bij jou wat minder lees ik

Lalouchi welkom!!

DjMomo hihi ja een nieuwe bob hier (als je dat bedoelt

)
Oeh, en een naam!! Supergaaf!!

Kim oh wat een mooi momentje, dat is ook geweldig!! Genieten!

Sunshine welkom!!

jij hebt een engelengeduld moeten hebben zeg

Gek dan idd he om dat te zeggen

Kwis fijn dat jouw misselijkheid ook minder wordt! Whaha XD Lekker vreten

het mag!
En och meis.

wat vervelend dat je je nog zorgen maakt. Hoop dat je echo gewoon goed is hoor.. ga ik gewoon vanuit oke?

En oh god, hormonen. XD Whihihi. Bijna kraamtranen achtig als ik het zo hoor?

RFR

Nikki

Whehehehe. Heerlijk he die enorm vage dromen. Hier ook, ik droom echt van de meest gestoorde dingen. Niet normaal.

Ohh kamertjes doen

te leuk!
Flowerbox, oh bah, maagzuur..

En de standaard middeltjes helpen niet zeker?
Sethiwe nesteldrang jeuj!

Ik hier ook al hoor, maar met de meest nutteloze dingen. Mn man wordt er ook een beetje gek van dat ik zeur om stomme dingen die schoon moeten/opgeruimd.

En kortademigheid? Ik hijg als een werkpaard van 20 jaar als ik bovenaan de trap sta

Oh en ik heb al sinds het begin dat mn hart echt regelmatig overslaat. Vergeten tegen de vk te zeggen maar ik las op internet dat het bekend is. Door mn verpleegkundige achtergrond weet ik ook precies wat het is, das nog erger

Hihi.
Burdie 26w!!

Limone

Spannend!!

En niet ermee bezig zijn? Nooit geprobeerd haha

Het eerste voorwerk begon en toen zat ik al; oehhhhhh

XD
En omg cupcakes

Coco die katten whaha

Hier maar 1tje maar die voelt zich al op zn pik getrapt als ie niet bij ons op de bank mag liggen

ach ja. En idd, als er ergens een deur openstaat neemt ie het er gelijk van XD (op ons bed liggen bijv). En dan heel schuldbewust kijken

DAN: het gaat er vooral om dat je geen toxoplasmose krijgt.. zolang je heul goed je handen wast komt het wel goed denk ik. Het zit toch in de uitwerpselen van katten? Daarom ook geen kattenbak doen enzo

Martine fijn dat het goed gaat! Ach joh.. beter te veel gebeld dan te weinig toch?

En spannend.. succes/sterkte!

Mabawa omg

Waarom ren je? XD Fijn dat de pcm hielp... Miss op tijd naar bed? Hoofdpijn hoort ook bij je zwangerschap he, helaas.. hier ook meestal wat meer last van idd.
Butterflower leuk, kamertjee!

Soempie wat een fijn weekend

Schoon huis is ook altijd fijn!
Angelatje ohjee, ligt ie verkeerd? Nu al eigenwijs?

En jeej voor je dak

Schoonmaakster? Dat ben ik gewoon hoor

Ohnee, ik mag niet klagen, mn man stofzuigt vaak en heeft lekker gedweilt vandaag.. Niet de andere 10 klusjes maargoed

Ik zeur maar niet!
Oh en qua namen vind ik wel dat we een leukere jongensnaam hebben dan een meisjesnaam. En als het een jongen is kan ik vernoemen naar mn vader en dat vind ik wel erg leuk... Als het een meisje wordt, wordt 't wat lastiger. Magoed het maakt me werkelijk niet uit

Manlief wil het liefst nog een dochter maar we denken dat het allebei een jongen wordt!

Nog een kleine 10 weekjes en we weten het haha
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥