Ik weet niet hoe het 4 jaar geleden was natuurlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het goed en als je doorklikt, wordt het nogmaals bevestigd. 4 jaar geleden was het nog zoals ik zei, en dachten ook veel mensen dat het was zoals jij zei
Uhhh??? Wanneer dan want het is al jaren zo als dat het nu is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het goed en als je doorklikt, wordt het nogmaals bevestigd. 4 jaar geleden was het nog zoals ik zei, en dachten ook veel mensen dat het was zoals jij zei
Die app klopt volgens mij niet helemaal, de mijne vond een avocado bijvoorbeeld ook groter dan een mangoquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Dot. het volgende:
Mijn ticker zegt dat Arie zo groot is als een banana squash vandaag, dus ik opzoeken hoe groot die zijn, kunnen ze tussen de 20-36 inch (50-91 cm) zijn. Ik mag toch hopen van nietMn app zegt dat de baby zo groot is als een spaghetti squash, die zijn zo'n 23 cm...
Mango staat idd voor volgende week op de planning zag ik, maar ik vind een mango ook niet echt groter dan een pompoen. Maar het is een Amerikaanse app, dus een Nederlandse paprika zal vast ook kleiner zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die app klopt volgens mij niet helemaal, de mijne vond een avocado bijvoorbeeld ook groter dan een mango
Mijn app zegt dat Nellie nog groter is dan een watermeloen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Dot. het volgende:
Mijn ticker zegt dat Arie zo groot is als een banana squash vandaag, dus ik opzoeken hoe groot die zijn, kunnen ze tussen de 20-36 inch (50-91 cm) zijn. Ik mag toch hopen van nietMn app zegt dat de baby zo groot is als een spaghetti squash, die zijn zo'n 23 cm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van deze website: http://www.babycenter.com/slideshow-baby-size?slideNumber=2quote:
In 2001 ook al hoor. En ik heb zelf bij het UWV gewerkt, moest dit ook vaak uitrekenen. Mijn kinderen kwamen allebei twee weken te laat, heb dus 2x extra lang (4 + 2 + 12 weken) verlof gehad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Uhhh??? Wanneer dan want het is al jaren zo als dat het nu is.
Het was in 2008 ook dat het minimum 16 weken was.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Mijn app zegt dat Nellie nog groter is dan een watermeloen!![]()
![]()
Een jackfruit. WTF is een jackfruit?!
Edit:Auw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:16 schreef Chanty het volgende:
Aangemeld voor kraamzorghet wordt steeds echter
Dit dus idd!quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nope, je verlof is altijd minstens 16 weken. Als jij op je eerste verlofdag bevalt, heb je 16 weken bevalverlof met je baby.
De gedachte is ook liefquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:55 schreef ProjSkippy het volgende:
Limone mijlpaal der mijlpalen! Mijn planning was om dat om 00.00uur te posten, maar dat is mislukt.
Dat wat zij zegt! Ik faal al ruim 15 weken jammerlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:10 schreef Chanty het volgende:
De limonetest is volgens mij of je zonder hulp van spiegels nog in staat ben je doos te zien
Als jou op die manier een paar weken door de neus zijn geboord, zou ik ze alsnog gaan claimenquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |