Ondanks dat ik geen dame ben, krijg je wel een knuf terug en een kus op de wang. Hopelijk zie ik je nog terug voordat ik dit forum 'moet' verlaten.quote:Op maandag 11 november 2013 12:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik neem maar weer afscheid van jullie, ik hoop maar voor even.
Alle dames een dikke knuf van mij.
Is dit zo gek? Met 37 weken eten wij nog praktisch elke dag buiten de deur. Vaak lunch en avondeten.quote:Ik ga er idd ook maar vanuit dat mensen het goed bedoelen en zeg gewoon 'dankje!' alsof het een compliment isop een gegeven moment kon ik me er niet meer druk om maken. Net als toen we uit eten gingen rond mn verjaardag, ik was toen zo'n 32 weken. Personeel vroeg hoe lang ik nog moest, en schrokken zichtbaar en keken toen naar mn buik
Gisterenavond begonnen, en nu er middenin. Als een flinke menstruatie zeg maar.quote:Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef Kwisted het volgende:
Dnd, heb je bloedverlies? Of wat is er aan de hand? Wat rot zeg.. Knuffel terug!
Och meis tochquote:Op maandag 11 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Gisterenavond begonnen, en nu er middenin. Als een flinke menstruatie zeg maar.
Maarre alle dames een hele dikke kus omdat jullie allemaal zo lief zijn. En ik ga gewoon de arnold van dit topic worden... dus I'll be back!
Doet mij dan denken aan de kinderfeestjes van vroeger!quote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef Linda2205 het volgende:
En even in een nieuwe post.. voor de dames die een pretecho hebben gehad..ik heb er vanavond eente als verrassing voor mn moeder. Maar moet je iets meenemen? Zwangerboekje van de gyn, handdoekje ofzo?
Nee hoor, alleen jezelf en de babiesquote:Op maandag 11 november 2013 15:23 schreef Linda2205 het volgende:
En even in een nieuwe post.. voor de dames die een pretecho hebben gehad..ik heb er vanavond eente als verrassing voor mn moeder. Maar moet je iets meenemen? Zwangerboekje van de gyn, handdoekje ofzo?
Ik vind het echt zo stomquote:Op maandag 11 november 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga er idd ook maar vanuit dat mensen het goed bedoelen en zeg gewoon 'dankje!' alsof het een compliment is op een gegeven moment kon ik me er niet meer druk om maken. Net als toen we uit eten gingen rond mn verjaardag, ik was toen zo'n 32 weken. Personeel vroeg hoe lang ik nog moest, en schrokken zichtbaar en keken toen naar mn buik
Dat gaat lukkenquote:Op maandag 11 november 2013 15:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen jezelf en de babies.
Dnd en 2 maanden hier!quote:Op maandag 11 november 2013 15:52 schreef Kwisted het volgende:
Ahhh DnD, tot snel! Als t net zo gaat als bij mij, dan zien we je volgende maand alweer terug!
quote:Op maandag 11 november 2013 15:10 schreef Burdie het volgende:
Lekker Mabawa, mogen we straks een plakje komen halen?
quote:Op maandag 11 november 2013 15:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa, jij bent mijn goeiste zwangere dodo enzenzenz.
Delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |