echt snel retour wat een lulletje lampekatoen.quote:
Ik wel. Is gewoon een dramatische speler.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelde vandaag gewoon een prima wedstrijd. Ik snap dat gezeik op hem niet zo.
Eensquote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef Slobeend het volgende:
Dikke kut ditMathijssen, Immers en Clasie vandaag
Er zijn er die dramatischer zijn, imo. Zeker vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Is gewoon een dramatische speler.
De verdediging kost ons gewoon punten.quote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef Cara het volgende:
2 schoten op doel AZ, 2 schoten op doel Heracles, 2 schoten op doel Go Ahead, het is elke week weer genieten.
Tegenstanders zijn idd supereffectief, zelfs halve kansen gaan erin. Armenteros mag trouwens zo snel mogelijk terug naar Brussel, wat een drama is die gozerquote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef Cara het volgende:
2 schoten op doel AZ, 2 schoten op doel Heracles, 2 schoten op doel Go Ahead, het is elke week weer genieten.
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn idd supereffectief, zelfs halve kansen gaan erin. Armenteros mag trouwens zo snel mogelijk terug naar Brussel, wat een drama is die gozer
Ja, en nog zijn er mensen die puur en alleen Immers afkraken. Ik snap dat niet.quote:Op zondag 10 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena toch niet het superdupertalent? Wat speelt die matig, het hele seizoen al.
Zelfs dubbel gedektquote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.
Heb je met een blinddoek op zitten kijken?quote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.
Godver.quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef PIETR het volgende:
Immers speelde echt fantastisch vandaag. Altijd al een geweldige speler gevonden.
Hij was een plaaggeest voor de AZ verdediging en sowieso 10 keer beter dan Armenteros. Alhoewel dat niet zo moeilijk is.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je met een blinddoek op zitten kijken?
quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo hebben alle tegenstanders van Feyenoord ineens superveel geluk? Met net zoveel geluk als AZ win je vandaag gewoon 28-2
Hij was ook een plaaggeest voor je eigen aanval. Constant Janmaat overslaan of hem te laat aanspelen, dramatische voorzetten ook.quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij was een plaaggeest voor de AZ verdediging en sowieso 10 keer beter dan Armenteros. Alhoewel dat niet zo moeilijk is.
Als we het gaan hebben over gemiste kansen, dan moet je die van Tonny ook noemen. Op die positie met zoveel tijd moet je gewoon scoren. Beetje nep om dan Immers er weer uit te pikken terwijl hij later wel gescoord heeft en verder een hele goede wedstrijd speelde.quote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef whizzzerrr het volgende:
Immers miste weer een paar goede kansen in het begin van de eerste helft.
Feyenoord speelde een goede wedstrijd.
Die scheidsrechter is echt een mongool, hij had aan het begin van de wedstrijd een paar gele kaarten aan az kunnen geven, maar gaf eerst paar Feyenoorders een kaart voor praten.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
Koeman: "In veel wedstrijden zijn we de betere en heeft de tegenstander maar een kleine kans nodig om een goal te maken"
quote:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
Koeman: "In veel wedstrijden zijn we de betere en heeft de tegenstander maar een kleine kans nodig om een goal te maken"
Ligt ook deels aan onze matige keeper. Pakt nooit punten voor de club. Of een penalty. Alles op alles zetten om die van Dord in de winter al te halen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat jij de enige bent die Sisse er weer bij wil halen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, speelde vandaag gewoon prima. Wel weer jammer dat hij twee 100% kansen weet te missen.
Armenteros kun je per direct terugsturen, voegt niets toe. Ook Manu stelt teleur. Dus gewoon Cisse weer bij de selectie halen. Je betaalt hem grof, zonde om daar niets mee te doen.
Ik vind het een beetje te kort door de bocht persoonlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ligt ook deels aan onze matige keeper. Pakt nooit punten voor de club. Of een penalty. Alles op alles zetten om die van Dord in de winter al te halen.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, speelde vandaag gewoon prima. Wel weer jammer dat hij twee 100% kansen weet te missen.
Armenteros kun je per direct terugsturen, voegt niets toe. Ook Manu stelt teleur. Dus gewoon Cisse weer bij de selectie halen. Je betaalt hem grof, zonde om daar niets mee te doen.
Ongelooflijk hoe mensen Mulder overal de schuld van weten te geven.quote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ligt ook deels aan onze matige keeper. Pakt nooit punten voor de club. Of een penalty. Alles op alles zetten om die van Dord in de winter al te halen.
Hij krijgt de schuld niet, maar hij pakt echt werkelijk nooit een bijzondere bal ofzo. Je hebt er niks extra's aan.quote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe mensen Mulder overal de schuld van weten te geven.
Ze krijgen in principe maar twee kansen, De Vrij had dichter op Johannsson moeten zitten bij de 0-1 en Janmaat had niet zo naïef moeten verdedigen. Dat is het enige wat je ze kan verwijten, verder stond het prima.quote:Op zondag 10 november 2013 18:57 schreef Dekatria het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan organisatie achterin. Dat is het al tijden.
Ik ben allang al blij dat hij vandaag geen bal recht in de voeten van de tegenstander heeft getrapt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt de schuld niet, maar hij pakt echt werkelijk nooit een bijzondere bal ofzo. Je hebt er niks extra's aan.
Hij is dan ook heel slecht. Maar vandaag geen blunders.quote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe mensen Mulder overal de schuld van weten te geven.
Als Schaken op het middenveld gewoon die kerel kapot trapt, krijgt die geel en is dr niks aan de hand.quote:Op zondag 10 november 2013 19:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze krijgen in principe maar twee kansen, De Vrij had dichter op Johannsson moeten zitten bij de 0-1 en Janmaat had niet zo naïef moeten verdedigen. Dat is het enige wat je ze kan verwijten, verder stond het prima.
Die heb je dan gemist, maar die was er wel. 2e helft, hoge bal halverwege eigen helft.quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben allang al blij dat hij vandaag geen bal recht in de voeten van de tegenstander heeft getrapt.
Gast, stel je niet zo aanquote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Die samenvatting van de nos is helemaal lachwekkend voor zo een wedstrijd hahaha nog geen 10 minuten
Ala ajax zo een wedstrijd speelt duurt die samenvatting minimaal 20 minuten...
gaat toch weg man, dit was 1 van de best voetballende wedstrijden van dit seizoen. Ze hebben de helft van de kansen niet eens laten zien. Bij ajax laten ze elk balletje breed nog zien....quote:
Langer mogen ze niet uitzenden, als er dus geen ruk gebeurt in zo'n wedstrijd krijg je al snel de balletjes breed. Gebeurt er teveel dan moeten er dingen geskipt worden.quote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Die samenvatting van de nos is helemaal lachwekkend voor zo een wedstrijd hahaha nog geen 10 minuten
quote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Ach ja, altijd toch. Een groot Ajax bolwerk daar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
gaat toch weg man, dit was 1 van de best voetballende wedstrijden van dit seizoen. Ze hebben de helft van de kansen niet eens laten zien. Bij ajax laten ze elk balletje breed nog zien....
Dat weet je best..quote:Op zondag 10 november 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom die van jou weer 'toevallig' z'n kontje naar ons toe?
Wel eens. Bovendien zijn die spelhervattingen drama. Als verdediger speel je ook niet vrijuit wetende dat Mulder achter je staat.quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt de schuld niet, maar hij pakt echt werkelijk nooit een bijzondere bal ofzo. Je hebt er niks extra's aan.
Hij was echt overal op het veldquote:Op zondag 10 november 2013 19:30 schreef Muto het volgende:
En laatste post:
Immers.
Iedereen zit te zeiken op hem om die gemiste kans op de 3-1. Maar die vergeten even dat hij wel erg knap die 2-1 maakt.
Ik snap de kritiek wel op hem, maar mensen die Bakkal prefereren boven Immers neem ik vanaf vandaag niet meer serieus.quote:
Ik vond dat hij het vrij goed invulde. Zeker voor basisdebuut.quote:
Hij kreeg een vinger in zijn oog zei hij, of zoiets. Kopgoal was wel prima, speelde goed.quote:Op zondag 10 november 2013 19:03 schreef whizzzerrr het volgende:
Jezus ik zie net die kans van Immers terug...
echt he...
volgens mij heeft die elke week een vinger in zijn oog, hij is blind als hij voor het doel komt...quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij kreeg een vinger in zijn oog zei hij, of zoiets. Kopgoal was wel prima, speelde goed.
Helemaal mee eens, ware het niet dat de vervangers even kut zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef Maastoren het volgende:
Vilhena en Boetius moeten een paar wedstrijden lekker op t bankie gaan zitten. Voegen helemaal niks toe.
Ik denk dat zelfs Verhoek beter is dan Boetius in z'n huidige vorm. Die komt echt geen lantaarnpaal voorbij. Dramatisch.quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ware het niet dat de vervangers even kut zijn.
Zou Vilhena indd even n weekje of 3 rust geven. Zeer zware dip.
Immers, als hij dit lijntje doortrekt wordt 't nog een echte onomstreden cultheld.
'Ik denk dat AZ natuurlijk met de billen bloot natuurlijk achteruit gaat.'quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef Muto het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)aal-fit-te-zijn.html
Vliegende keepquote:Op zondag 10 november 2013 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Is het misschien een idee om zonder keeper te spelen zodat je een man meer op het middenveld hebt? Aangezien toch letterlijk elk schot op doel een doelpunt oplevert tegen Feyenoord?
Met Schaken als dieptepuntquote:Op zondag 10 november 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
Clasie was echt heel goed ja. Is al weken één van de uitblinkers, al blijf ik het jammer vinden dat hij zo weinig scorend vermogen heeft. Sowieso al die rechtsbenige spelers die met links schieten, dat leek weer helemaal nergens op.
Dreiging ja. Kwam zijn man ook voorbij. Maar die pisboogballetjes als voorzetten werken niet. En zeker in vergelijking met Schaken en Armenteros speelde hij prima.quote:Op zondag 10 november 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
Maar Koeman vond Schaken wel veel dreiging hebben
En dan loop je nog eens tegen het probleem aan dat je 'onterecht' verliest of punten verspeelt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Het rendement begint wel steeds treuriger te worden. We hebben serieus een stuk of 7 kansen nodig voor 1 goal.
Dat zal allemaal wel maar ik snap niet hoe je het uit je strot kan krijgen als je dat schandaal van een voetballer de hele wedstrijd hebt zien spelen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Dreiging ja. Kwam zijn man ook voorbij. Maar die pisboogballetjes als voorzetten werken niet. En zeker in vergelijking met Schaken en Armenteros speelde hij prima.
Krijgt ook weinig bruikbare ballen maar zijn rendement is uitstekendquote:
Het type speler dat hij is, past niet in dit Feyenoord.quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Maastoren het volgende:
En kan Armenteros aub terug naar Anderlecht in de winterstop? Wat loopt die gozer er ongeinteresseerd bij zeg. Doet ook helemaal niks goed.
Had nog wel wat assistjes begin dit seizoen volgens mij, en is best technisch. Altijd handig om erbij te houden, zeker nu Boetiüs en Schaken dramatisch spelenquote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Maastoren het volgende:
En kan Armenteros aub terig naar Anderlecht in de winterstop? Wat loopt die gozer er ongeinteresseerd bij zeg. Doet ook helemaal niks goed.
Wat voor type speler is hij dan. Hij kan volgens mij best aardig voetballen maar hij heeft er gewoon geen zin in geloof ik.quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het type speler dat hij is, past niet in dit Feyenoord.
Ja dat dacht ik aanvankelijk ook. Maar hij hoe de laatste paar wedstrijden speelt. Zelfs zondag 5e klasse onwaardig.quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Had nog wel wat assistjes begin dit seizoen volgens mij, en is best technisch. Altijd handig om erbij te houden, zeker nu Boetiüs en Schaken dramatisch spelen
Bakkal is sowieso het beste wel van af. Past ook helemaal niet op dit middenveld.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden slechtere invalbeurten gezien dan die van Bakkal en Armenteros vandaag.
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat voor type speler is hij dan. Hij kan volgens mij best aardig voetballen maar hij heeft er gewoon geen zin in geloof ik.
Lekker meevoetballenquote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.
Kan het stapje hogerop gewoon niet aan. Simpel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.
Uit die korte corner komt gewoon een tegengoal. Sowieso treurig dat corners bij Feyenoord al jaaaaaaaaren dramatisch zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 21:09 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kreeg ook weer jeuk van de corners. Of ze waren weer veel te laag, of het waren van die enorme boogballen 10 meter voorbij de tweede paal.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn......
Zal vast wel word herhaald vanavond op 1 van de kanalen op Fox.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Kun je ergens heel de wedstrijd terug kijken of krijgen?
Nou.. nee.quote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Je zou toch (bijna) heimwee krijgen naar Cabral
morgen pas zie ik, om 22:00 naja primaquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zal vast wel word herhaald vanavond op 1 van de kanalen op Fox.
Eens. Ondanks het puntverlies was de kater niet eens zo heel groot. Feyenoord was goed, en kakte pas in na die klote penalty, en het sfeertje was ook lekker.quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kan eindelijk terugkijken naar een prima wedstrijd met een prima sfeer in De Kuip. Heb genoten van dit Feijenoord vandaag.
Enige minpunten waren de 0-1 en 2-2 en dat het bier (zoals altijd) weer niet te zuipen was.
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.quote:Op zondag 10 november 2013 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Ondanks het puntverlies was de kater niet eens zo heel groot. Feyenoord was goed, en kakte pas in na die klote penalty, en het sfeertje was ook lekker.
Was ook niet gek nee. En dan komt zo'n 2-2 hard aan, ook nog eens vlak nadat je zelf een grote kans laat liggen om de wedstrijd binnen te slepen. Maar met dit spel gaan er nog veel wedstrijden gewonnen worden. AZ had grote delen van de wedstrijd helemaal niets in te brengen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:12 schreef Muto het volgende:
[..]
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.
Precies, Mulder is altijd een twijfelaar geweest. Nooit echt het niveau gehad van eerdere feyenoordkeepers zoals De Goeij, Dudek etc. Ben benieuwd naar die Hahn...heb zelf nog helemaal niets van hem gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb trouwens Mulder nog nooit op een fatsoenlijjke uittrap kunnen betrappen. Die gozer pakt ook echt nooit punten. Ben benieuwd op die Hahn veel beter is. Al kan slechter niet dus dat scheelt.
Misschien dat ie morgen op usenet staat.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Kun je ergens heel de wedstrijd terug kijken of krijgen?
Inzet was top maar toch speel je tegen een tegenstander die donderdag nog een zware wedstrijd heeft gehad. Ik had juist gehoopt dat dit in de laatste 20 minuten de doorslag zou geven.quote:Op zondag 10 november 2013 22:12 schreef Muto het volgende:
[..]
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.
1e tegengoal: slecht reageren op een counter.quote:Op maandag 11 november 2013 00:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Met een paar aanpassingen zou dit elftal bijzonder goed kunnen draaien. Vooral op de vleugels en middenveld wat wijzigen en dan staat er echt wel een goed team. Paar kansen extra afmaken en gaan met die banaan.
Over Mulder: tja, die goals waren gewoon matig verdedigen, al werkte het middenveld er ook aan mee. Desalniettemin zal Hahn nu of in de toekomst sowieso beter zijn/worden. Heb tegen Sparta op hem gelet: kiest goed positie, geweldige reflexen en legt ballen over 50 meter op de stropdas. Halen!
Eens.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden slechtere invalbeurten gezien dan die van Bakkal en Armenteros vandaag.
Inderdaad, hij had erg goede dribbels, maar dat heeft helaas weinig zin als je dan geen goed schot op goal/goede voorzet levert.quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Dreiging ja. Kwam zijn man ook voorbij. Maar die pisboogballetjes als voorzetten werken niet. En zeker in vergelijking met Schaken en Armenteros speelde hij prima.
Ik had persoonlijk Vormer er in gebracht ipv. Bakkal, die levert namelijk ook arbeid, en dat konden we op dat moment wel gebruiken. Tevens kan hij een corner en een vrije trap nemen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Arbeid leveren was m.i. niet echt noodzakelijk aangezien Vilhena dat ook deed. Dan wissel je 'arbeid' voor 'arbeid'. Ik had dan Goossens gebracht als soort van pinchhitter. Daarnaast is linkshalf ook zijn oorspronkelijke positie.quote:Op maandag 11 november 2013 08:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk Vormer er in gebracht ipv. Bakkal, die levert namelijk ook arbeid, en dat konden we op dat moment wel gebruiken. Tevens kan hij een corner en een vrije trap nemen.
Dat Armenteros er niks van bakte, klopt. Maar Boëtius was verschrikkelijk slecht gisteren, hopelijk krijgt die zijn voor een dezer dagen weer terug... Ik vind ook dat hij veel gaten dichtloopt en dat hij het breder moet houden, hij maakt het zichzelf (en zijn ploeggenoten) erg lastig door telkens naar binnen te trekken.quote:Op maandag 11 november 2013 08:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens.
Armenteros voor Boëtius was gewoon een slechte wissel. Daarmee was alle kans op 3 punten eigenlijk gewoon verkeken. Boëtius was redelijk bezig en toen Armenteros erin kwam was alle dreiging vanaf links weg. Armenteros is in zijn hoofd volgens mij 10x zo goed als hij daadwerkelijk is, want hij heeft altijd hele mooie intenties maar niks lukt.
Bakkal moet je niet 10 minuten voor tijd inbrengen. Bakkal is geen speler die het moet hebben van 'inzet' of 'strijd', hij moet gewoon af en toe op de juiste plek staan en slimme passjes geven. Echter, zolang hij dat niet doet is het gewoon een anonieme speler en het is gewoon mogelijk dat hij 20 minuten lang niet in het spel voorkomt. Kortom, je moet hem minimaal een helft laten spelen, ander is het gewoon zinloos.
Ik vond Boëtius ook niet goed maar op het moment van zijn wissel was hij net redelijk bezig.quote:Op maandag 11 november 2013 08:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat Armenteros er niks van bakte, klopt. Maar Boëtius was verschrikkelijk slecht gisteren, hopelijk krijgt die zijn voor een dezer dagen weer terug... Ik vind ook dat hij veel gaten dichtloopt en dat hij het breder moet houden, hij maakt het zichzelf (en zijn ploeggenoten) erg lastig door telkens naar binnen te trekken.
Goossens had inderdaad ook gekund. Maar vond eigenlijk niet dat Vilhena nou op de juiste manier die arbeid leverde, was eigenlijk nooit op tijd, weinig balveroveringen, redelijk veel balverlies. De enige die slechter was, was Boëtius.quote:Op maandag 11 november 2013 08:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Arbeid leveren was m.i. niet echt noodzakelijk aangezien Vilhena dat ook deed. Dan wissel je 'arbeid' voor 'arbeid'. Ik had dan Goossens gebracht als soort van pinchhitter. Daarnaast is linkshalf ook zijn oorspronkelijke positie.
Armenteros was inderdaad nóg slechterquote:Op maandag 11 november 2013 08:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond Boëtius ook niet goed maar op het moment van zijn wissel was hij net redelijk bezig.
En daanaast was Armenteros nog veel slechter dan Boëtius.
Verhoek niet, Cissé wel ja. Die heeft toch af en toe zijn waarde gehad, bijvoorbeeld Twente-uit twee jaar geleden.quote:Op maandag 11 november 2013 08:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Armenteros was inderdaad nóg slechter
Intussen verlang ik terug naar Verhoek en Cissé
Ja, snap niet dat hij nooit meer mag spelen eigenlijk... Snel en krachtig, niet te beroerd om mee te verdedigen.quote:Op maandag 11 november 2013 08:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Verhoek niet, Cissé wel ja. Die heeft toch af en toe zijn waarde gehad, bijvoorbeeld Twente-uit twee jaar geleden.Iig een betere sub dan Armenteros.
Je romantiseert het verleden.. Je passte Cissé een bal, hij probeerde aan te nemen en je was de bal kwijt. Handig met ballen achter de verdediging, maar hij heeft geen voortzetting met de balquote:Op maandag 11 november 2013 08:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat hij nooit meer mag spelen eigenlijk... Snel en krachtig, niet te beroerd om mee te verdedigen.
Ik weet dat het geen echte topper is, maar je hebt meer aan hem dan aan Armenteros.quote:Op maandag 11 november 2013 09:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je romantiseert het verleden.. Je passte Cissé een bal, hij probeerde aan te nemen en je was de bal kwijt. Handig met ballen achter de verdediging, maar hij heeft geen voortzetting met de bal
Een van de beste van het veld gisteren. En dat is bijna elke week zo.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Is gewoon een dramatische speler.
Ik ben het met Happel eens.quote:Op maandag 11 november 2013 09:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Een van de beste van het veld gisteren. En dat is bijna elke week zo.
Alsof de rest van onze spelers ze er wél inschietenquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
volgens mij heeft die elke week een vinger in zijn oog, hij is blind als hij voor het doel komt...
hij speelde niet slecht, voldoende was het.
Mensen zien een paar acties en vinden iemand dan goed spelen
Ja, die klote Estebanquote:Op maandag 11 november 2013 09:52 schreef Merkie het volgende:
Nutteloze discussies hier. Gisteren heb ik de beste wedstrijd van het seizoen gezien. Statistieken zullen de meesten hier wel niet zo boeiend vinden, maar na de eerste helft hadden we 67% balbezit en 10 schoten op doel (1 voor AZ, ook gelijk een goal), dat zegt wel wat hoor. Zelden zo'n dominant Feyenoord gezien. Het is dat Esteban zeer goed stond te keepen, want anders had AZ er weinig tegen in kunnen brengen als het bij rust 3-1 stond.
Die penalty vond ik trouwens wel erg makkelijk gegeven, maar feitelijk gezien had de scheidsrechter wel gelijk. Jammer.
Wissels Bakkal en Armenteros waren inderdaad behoorlijk nutteloos, maar zoveel keus heeft Koeman ook niet.
Hij is toch weer geblesseerd pas ?quote:Op maandag 11 november 2013 08:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, snap niet dat hij nooit meer mag spelen eigenlijk... Snel en krachtig, niet te beroerd om mee te verdedigen.
Ik vond Clasie het beste. Hij zorgde dat de druk erop bleef en deed bijna niets fout.quote:Op maandag 11 november 2013 10:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof de rest van onze spelers ze er wél inschietenVilhena in de eerste minuten al een mega kans bijvoorbeeld.
Vond Immers eigenlijk zelfs de beste man van het veld. Al was Clasie ook erg goed.
Mwa, maakte een aardig blundertje bij die goal van Te Vrede.quote:Op maandag 11 november 2013 10:05 schreef H.FR het volgende:
Dat die keeper dan weer uitgerekend tegen ons de wedstrijd van zijn leven keept...
En alsnog was hij in de ogen van de AZ'ers de man van de wedstrijd. Dat zegt toch wel wat dan.quote:Op maandag 11 november 2013 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maakte een aardig blundertje bij die goal van Te Vrede.
Tja, maar hij pakt ook een stuk of 4 ballen die de gemiddelde keeper niet zou hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, maakte een aardig blundertje bij die goal van Te Vrede.
True, de rest van het elftal speelde inderdaad vrij matig. Laf eigenlijk hoe ze speelde.quote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
En alsnog was hij in de ogen van de AZ'ers de man van de wedstrijd. Dat zegt toch wel wat dan.
Niet laf, ze kwamen er gewoon niet uit. Feyenoord zat er zo kort en fel op. Zag van de week hier een statistiek voorbijkomen dat Feyenoord minste balonderscheppingen of veroveringen had, maar dat aantal is gisteren flink opgekrikt.quote:Op maandag 11 november 2013 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, de rest van het elftal speelde inderdaad vrij matig. Laf eigenlijk hoe ze speelde.
Dat vond ik wel meevallen eigenlijk. Probeerden constant de aanvallende oplossing te zoeken (zelfs in de slotfase) maar kwamen er vaak gewoon niet uit.quote:Op maandag 11 november 2013 10:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, de rest van het elftal speelde inderdaad vrij matig. Laf eigenlijk hoe ze speelde.
Tsja en zelfs dan verprutst hij weer een enorme mogelijkheid en een zekere overwinning.. door de bal tegen Esteban te rossen i.p.v. gewoon laag binnen te schuiven voor de 3-1. Ik word zo moe van die kerel..quote:Op maandag 11 november 2013 10:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Respect voor Immers, die was gister nog de beste Feyenoorder. Speelde echt goed.
Normaliter gezien heb je gelijk, gisteren echter niet, hij speelde goed en hij mikte (bijna) al zijn doelpogingen tussen de palen.quote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja en zelfs dan verprutst hij weer een enorme mogelijkheid en een zekere overwinning.. door de bal tegen Esteban te rossen i.p.v. gewoon laag binnen te schuiven voor de 3-1. Ik word zo moe van die kerel..
Inderdaad zeg. Indirect was de 0-1 ook zijn fout, omdat de counter kwam uit een (wederom) zeer zwak ingespeelde voorzet van Vilhena uit een korte corner.quote:Op maandag 11 november 2013 12:47 schreef Elan het volgende:
Immers => Vilhena.
Wat speelt die al weken matig zeg.
In de 1e helft, dat 2 spelers achter elkaar recht op esteban schieten,quote:Op maandag 11 november 2013 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, maar hij pakt ook een stuk of 4 ballen die de gemiddelde keeper niet zou hebben.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In de 1e helft, dat 2 spelers achter elkaar recht op esteban schieten,
Dat valt best mee hoor. Vilhena en Boetius werden en dat is niet voor de eerste keer met de grond gelijk gemaakt. Waar ik altijd sta tenminste.quote:Op maandag 11 november 2013 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Vilhena kan (net als Boetius) volgens velen weinig fout doen, want is een zogenaamd supertalent. Maar er wordt wel gefocust op alles wat Immers fout doet, terwijl hij gisteren meer goed deed dan fout deed. Bovendien is Immers al weken belangrijk voor het elftal. Eigenlijk sinds Bakkal is gearriveerd speelt Immers vrij goed.
De 0-1 viel uit een counter doordat BMI op de 10 positie (quote:Op maandag 11 november 2013 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Indirect was de 0-1 ook zijn fout, omdat de counter kwam uit een (wederom) zeer zwak ingespeelde voorzet van Vilhena uit een korte corner.
Maar Vilhena kan (net als Boetius) volgens velen weinig fout doen, want is een zogenaamd supertalent. Maar er wordt wel gefocust op alles wat Immers fout doet, terwijl hij gisteren meer goed deed dan fout deed. Bovendien is Immers al weken belangrijk voor het elftal. Eigenlijk sinds Bakkal is gearriveerd speelt Immers vrij goed.
Het uitlichten van die gemiste kans van Immers vind ik sowieso nogal gezocht, omdat het ten eerste niet de meest eenvoudige kans was, en ten tweede zijn er gisteren grotere kansen gemist, waaronder door Vilhena en door Stefan de Vrij.
Maar al met al heb ik toch een positief gevoel overgehouden aan de wedstrijd, Feyenoord speelde goed, aanvallend en verzorgd voetbal, als ze dit weten vol te houden biedt dat hoop voor de toekomst.
Maar waarschijnlijk zal Feyenoord (net als de overige ploegen) wel wisselvalligheid troef blijven.
Al is verkeerd dekken in deze situatie niks doen en lekker toekijken hoe Az een aanval opzet. Al heb ik bij Vilhena sowieso het idee dat hij het liefste stilstaat.quote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
De 0-1 viel uit een counter doordat BMI op de 10 positie () een verkeerde pass naar Te Vrede gaf om daarna terug te sjokken. Vilhena liep daarna wel verkeerd te dekken bij die Gudjonson of hoe dat ventje ook heet. Maar hij moest dus de fout van BMI herstellen.
Verder eens met je betoog, Immers speelde wel een puike pot.
Wat een flauwekul zeg, een verdediger mag toch een keer inschuiven.quote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
De 0-1 viel uit een counter doordat BMI op de 10 positie () een verkeerde pass naar Te Vrede gaf om daarna terug te sjokken. Vilhena liep daarna wel verkeerd te dekken bij die Gudjonson of hoe dat ventje ook heet. Maar hij moest dus de fout van BMI herstellen.
Klopt wel, maar het risico achterin moet je dan wel minimaliseren. Heb de wedstrijd helaas niet kunnen kijken, maar als Vilhena dan verkeerd dekt dan wordt het risico niet verkleind.quote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg, een verdediger mag toch een keer inschuiven.
Er moet dan iemand overpakken ja. En dat deed Vilhena niet goed genoeg. Maar om dan Indi de schuld te geven gaat een beetje ver.quote:Op maandag 11 november 2013 14:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt wel, maar het risico achterin moet je dan wel minimaliseren. Heb de wedstrijd helaas niet kunnen kijken, maar als Vilhena dan verkeerd dekt dan wordt het risico niet verkleind.
Dat magquote:Op maandag 11 november 2013 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg, een verdediger mag toch een keer inschuiven.
Was wel mooi om de golf van afkeuring vanaf de tribunes te horen toen ze diep in de tweede helft wéér zo'n debiele korte corner dreigden te nemen. Het werd toch maar een lange.quote:Op maandag 11 november 2013 14:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ging me er ook vooral om dat er geen corner aan vooraf ging..
Al waren die wel heel erg gisteren
Haha idd, wat bezielde ze om dat steeds te proberen? Kan geen plausibele reden bedenkenquote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Was wel mooi om de golf van afkeuring vanaf de tribunes te horen toen ze diep in de tweede helft wéér zo'n debiele korte corner dreigden te nemen. Het werd toch maar een lange.
Haha, ja, dat was wel mooi ja.quote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Was wel mooi om de golf van afkeuring vanaf de tribunes te horen toen ze diep in de tweede helft wéér zo'n debiele korte corner dreigden te nemen. Het werd toch maar een lange.
Als je een corner 8x oprij niet over de eerste verdediger heen krijgt is het tijd voor alternatieven. Aan de andere kant heeft een alternatief weinig nut als je de bal in eerste instantie als niet over de eerste verdediger heen kunt schieten.quote:Op maandag 11 november 2013 14:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha idd, wat bezielde ze om dat steeds te proberen? Kan geen plausibele reden bedenken![]()
Alle voorzetten van Vilhena waren belachelijk trouwens, alleen die vrije trap waaruit De Vrij bijna scoorde was redelijk..
Laat een andere speler ze dan maar nemen, dit sloeg helemaal nergens opquote:Op maandag 11 november 2013 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een corner 8x oprij niet over de eerste verdediger heen krijgt is het tijd voor alternatieven. Aan de andere kant heeft een alternatief weinig nut als je de bal in eerste instantie als niet over de eerste verdediger heen kunt schieten.
Ja en vlak daarvoor scoort een zeer knap doelpunt met zijn hoofd. Die hadden veel Eredivisiespelers niet gemaakt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tsja en zelfs dan verprutst hij weer een enorme mogelijkheid en een zekere overwinning.. door de bal tegen Esteban te rossen i.p.v. gewoon laag binnen te schuiven voor de 3-1. Ik word zo moe van die kerel..
Die 0-1 was een aanschakeling aan fouten. Vilhena die de positie van BMI niet overpakt, BMI die niet alert reageert op balverlies, Vilhena die zich vervolgens te makkelijk liet uitkappen, De Vrij die niet kort op z'n man zat.quote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat vergat ik allemaal even..quote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die 0-1 was een aanschakeling aan fouten. Vilhena die de positie van BMI niet overpakt, BMI die niet alert reageert op balverlies, Vilhena die zich vervolgens te makkelijk liet uitkappen, De Vrij die niet kort op z'n man zat.
Veel te makkelijk - als je het interview nadien leest vertelt Lex dat hij bij dat schot wat vingers in z'n ogen werden geduwd. Hij heeft de bal daardoor niet zien vertrekken, en da's ook de reden dat hij na dat schot even voorover met z'n gezicht in het shirt staat.quote:Op maandag 11 november 2013 11:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat gezeik op Immers mag weleens kappen.
Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veel te makkelijk - als je het interview nadien leest vertelt Lex dat hij bij dat schot wat vingers in z'n ogen werden geduwd. Hij heeft de bal daardoor niet zien vertrekken, en da's ook de reden dat hij na dat schot even voorover met z'n gezicht in het shirt staat.
Dat gezeik op Immers mag weleens kappen.
Je hoorde bij die corner voorafgaand aan de 2 2 gewoon een zucht dat het weer zo'n belachelijke korte variant was...quote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij speelt al langer meer dan prima, zeker als je het afzet tegen de prestaties van zijn collega's. Op je stelling "Dan moet hij maar geen vinger..." ga ik geeneens inquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.
Hij speelde goed voor zijn doen, maar komt in zijn geheel veel te kort.
Die strafschop kwam uit wederom een korte kutcorner!quote:Op zondag 10 november 2013 20:44 schreef Caland het volgende:
Mensen die alleen de verdediging de schuld geven van de makkelijke tegengoals hebben er maar weinig van begrepen trouwens.
Was opzich een logische wissel want Boëtius was gewoon slecht, is misschien 1x z'n man voorbei gekomen, voor de rest lag hij op de grond, maar Armenteros was nog 3 klassen slechter!quote:Op maandag 11 november 2013 08:47 schreef TC03 het volgende:
Armenteros voor Boëtius was gewoon een slechte wissel. Daarmee was alle kans op 3 punten eigenlijk gewoon verkeken. Boëtius was redelijk bezig en toen Armenteros erin kwam was alle dreiging vanaf links weg. Armenteros is in zijn hoofd volgens mij 10x zo goed als hij daadwerkelijk is, want hij heeft altijd hele mooie intenties maar niks lukt.
Dat zit hij altijd. Gewoon de beste CV in de eredivisie denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 16:36 schreef Slobeend het volgende:
Mathijsen liet gisteren trouwens zien wat dominant verdedigen is, hij zat overal bovenop
Daar irriteerde ik me ook aan, de hoeveelheid spelers die op de balletschoentjes onderuit gingen! koop gewoon een paar fatsoenlijke schoenen met 6 pinnen, dan blijf je tenminste staan.quote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef Muto het volgende:
Boëtius had zijn ijzers nog onder. Gleed heel de wedstrijd weg.
want dat heeft hij ook zelf in de handquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom ? Na 1 goede wedstrijd ? Waarbij hij ook weer kansen mist. En je moet je geen vingers in je oog laten duwen.
Hij speelde goed voor zijn doen, maar komt in zijn geheel veel te kort.
Hij ziet ook gewoon steeds beter de ruimte op de zijkant, passing verbetert.quote:Op maandag 11 november 2013 18:08 schreef Maastoren het volgende:
Als Immers zo door blijft spelen word ik nog fan.
Nooit verwacht dat ik dat ooit nog zou zeggen
Hij doet het ook goedquote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Het ligt er gewoon aan hoe hoog je Immers inschat. Als je hem op het niveau Iniesta vergelijkt, is het een slechte speler. Maar als je gewoon realistisch bekijkt, doet hij het vaak zeer behoorlijk. Alleen is het schijnbaar mode geweest om alle schuld altijd bij Immers te leggen.
Probleem is meer dat ik liever iets van de kwaliteiten (nouja, eigenlijk alleen zijn loopvermogen) van Immers bij Vilhena en Clasie had gezien. Het blijft uiteindelijk doodzonde dat je op die positie zo'n beperkte voetballer hebt rondlopen.quote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Het ligt er gewoon aan hoe hoog je Immers inschat. Als je hem op het niveau Iniesta vergelijkt, is het een slechte speler. Maar als je gewoon realistisch bekijkt, doet hij het vaak zeer behoorlijk. Alleen is het schijnbaar mode geweest om alle schuld altijd bij Immers te leggen.
Laten we niet vergeten dat hij ook heel wat rampzalige wedstrijden heeft gespeeld en daarnaast ook nog eens een Europees avontuur verknalt heeft.quote:Op maandag 11 november 2013 18:47 schreef Muto het volgende:
Toch beginnen zijn assists ook steeds beter te worden. Hij heeft wel degelijk inzicht alleen valt dat niet altijd op vanwege zijn scheve voet.quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is meer dat ik liever iets van de kwaliteiten (nouja, eigenlijk alleen zijn loopvermogen) van Immers bij Vilhena en Clasie had gezien. Het blijft uiteindelijk doodzonde dat je op die positie zo'n beperkte voetballer hebt rondlopen.
Schaken kwam zondag ook om de haverklap naar binnen toe ipv het veld breed te houden.quote:Op maandag 11 november 2013 18:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Hij doet het ook goedzit iig veel verbetering in. Ook zijn aanname bijvoorbeld, terwijl ik dat bij Schaken nog steeds ergerlijk vind hoe hij die bal met buitenkantje aan neemt. Waardoor die bal altijd een halve meter van 'm af springt.
Ik erger me zo aan die vent, hij weet elke wedstrijd dood te praten. Bijna net zo irritant als die neus die liedjes schrijft voor Marco Borsato.quote:
Plus het feit dat hij naast donkere spelers nu ook de blanke spelers niet meer uit elkaar kan houden.quote:Op maandag 11 november 2013 19:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik erger me zo aan die vent, hij weet elke wedstrijd dood te praten. Bijna net zo irritant als die neus die liedjes schrijft voor Marco Borsato.
Dat viel mij ook al op ja, hij haalde Clasie en Immers door elkaar en Boëtius en Martins Indi. Het komt dan duidelijk in beeld en hij corrigeert het niet eens. Echt vermoeiend, maakt de wedstrijd bijna minder leuk om te kijken.quote:Op maandag 11 november 2013 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Plus het feit dat hij naast donkere spelers nu ook de blanke spelers niet meer uit elkaar kan houden.De keren dat hij goed heeft welke speler iets deed zijn op 2 handen te tellen. (beetje overdreven
maar you get the point)
Donderdag natuurlijk wel gevoetbald + punt in de Kuip blijft voor veel clubs toch een extraatje, dus zo gek vind ik het niet. Ik erger mij er ook aan, maar vind het wel logischquote:Op maandag 11 november 2013 19:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja, hij haalde Clasie en Immers door elkaar en Boëtius en Martins Indi. Het komt dan duidelijk in beeld en hij corrigeert het niet eens. Echt vermoeiend, maakt de wedstrijd bijna minder leuk om te kijken.
Ik heb me trouwens ook zitten ergeren aan dat tijdrekken van AZ gisteren, ik snap wel dat je blij bent met een punt tegen Feyenoord maar kom op, je bent koploper.
Ik kreeg medelijden met hem.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef PIETR het volgende:
De fak. Net bij VI, Cisse op de training. Echt bizar slechte afronding.
In een nieuw stadion komen ongetwijfeld ook avondwedstrijden neem ik aan. Hopelijk spelen ze dan wel gewoon met een open dak, zodat je ten volle van de sfeer van zo'n avondwedstrijd kunt genieten.quote:Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef Grifte het volgende:
Tja Sissie is gewoon een afgelopen verhaal.
Wel mooi om te zien hoe Hansie altijd geniet van De Kuip. Zulke (avond)wedstrijden als gister met zo'n sfeer, toch benieuwd hoe veel er dat nog gaan worden. Zo'n nieuw stadion was maar 4-5 jaar in de toekomst, zit je toch na te denken hoe vaak je hier nog van kan genieten.
Idd. Alsof ie last van z'n teen had.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef PIETR het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin. Alsof we ons daar nu al bij neer moeten leggen. Volgens mij maken wij die sfeer grotendeels nog altijd zelf. Ongetwijfeld is De Kuip ook van invloed op de imponerende sfeer en uitstraling, maar Feyenoordsupporters kunnen echt wel van ieder stadion een gevreesd en imponerende heksenketel maken, al zal dat wellicht niet vanaf minuut 1 in een nieuw stadion het geval zijn en moet dat dan weer even groeien.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef PIETR het volgende:
Met een nieuw stadion is deze unieke sfeer voorgoed verdwenen.
Rare retweet van JPtwitter:JPvanGastel twitterde op maandag 11-11-2013 om 15:51:08Van Gastel niet automatisch opvolger 'vertrekkende' Koeman http://t.co/yOJwfG1Iws via @fr12nl reageer retweet
Is het een reactie op een vraag via Twitter?quote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Sunri5e het volgende:
Rare retweet van JPtwitter:JPvanGastel twitterde op maandag 11-11-2013 om 15:51:08Van Gastel niet automatisch opvolger 'vertrekkende' Koeman http://t.co/yOJwfG1Iws via @fr12nl reageer retweet
Nee, is gewoon een retweet van hem op een bericht van FR 12. Heel vreemd.quote:Op maandag 11 november 2013 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is het een reactie op een vraag via Twitter?
Of istie misschien op z'n pik getrapt vanwege uitspraken van Van Geel die bovenstaande heeft gezegd voor de camera's van de NOS?
De atmosfeer die in de Kuip hangt wordt echt zwaar onderschat. Feyenoorders zijn fanatiek, maar echt niet uniek. De Kuip + de felheid van de supporters die bijna op het veld zitten maakt dat het bij veel tegenstanders dun door de broek loopt.quote:Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Alsof we ons daar nu al bij neer moeten leggen. Volgens mij maken wij die sfeer grotendeels nog altijd zelf. Ongetwijfeld is De Kuip ook van invloed op de imponerende sfeer en uitstraling, maar Feyenoordsupporters kunnen echt wel van ieder stadion een gevreesd en imponerende heksenketel maken, al zal dat wellicht niet vanaf minuut 1 in een nieuw stadion het geval zijn en moet dat dan weer even groeien.
Overigens vind ik qua sfeer de Europese wedstrijden ongeëvenaard, om aan te sluiten bij de voorbeelden die je opnoemde. Je voorbeelden halen het wat mij betreft niet bij wedstrijden uit een wat verder verleden bijv Feyenoord - Inter Milan, of Feyenoord - Olympique Marseille, of Feyenoord - Juventus bijvoorbeeld. Dat waren echt magistrale avonden. Die zal ik mijn leven lang herinneren denk ik.
Ooit had ik nog een filmpje geplaatst waar onze helden aan het afronden waren. Cissé is niet de enige die er niks van kan. Kan het alleen niet meer vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef PIETR het volgende:
Misschien wil 'ie zelf niet perse hoofdtrainer worden.quote:Op maandag 11 november 2013 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een retweet van hem op een bericht van FR 12. Heel vreemd.
Ja, wat in De Kuip zo goed is, dat moet uiteraard in een eventueel nieuw stadion wel behouden blijven. Dat de supporters dicht op het veld zitten werkt uitstekend, en ook de mooie ronde vorm, zonder 'dooie hoeken' waar geen supporters zitten maar beton zichtbaar is. Dat moet je niet hebben in een stadion.quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
De atmosfeer die in de Kuip hangt wordt echt zwaar onderschat. Feyenoorders zijn fanatiek, maar echt niet uniek. De Kuip + de felheid van de supporters die bijna op het veld zitten maakt dat het bij veel tegenstanders dun door de broek loopt.
Ben bang dat die unieke sfeer verdwijnt in een nieuw stadion.
Het valt me in wedstrijden in elk geval wel altijd op. Niet alleen Immers, maar ook de schoten op doel van oa Clasie, Vilhena, Nelom, Martins Indi en Janmaat zijn vaak om te janken. (Zij het gelukkig niet altijd, maar ze mogen best wat vaker minimaal tussen de palen).quote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ooit had ik nog een filmpje geplaatst waar onze helden aan het afronden waren. Cissé is niet de enige die er niks van kan. Kan het alleen niet meer vinden.
Nee, alsof de rest zo veel beter is.quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Vasion het volgende:
Gelieve Vilhena een tijdje uit de selectie zetten.
Wat eigenlijk bizar is met Koeman, van Bronckhorst en van Gastel als trainers.quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het valt me in wedstrijden in elk geval wel altijd op. Niet alleen Immers, maar ook de schoten op doel van oa Clasie, Vilhena, Nelom, Martins Indi en Janmaat zijn vaak om te janken. (Zij het gelukkig niet altijd, maar ze mogen best wat vaker minimaal tussen de palen).
Je kan trainen wat je wilt natuurlijk, maar als het er niet in zit, dan zit het er niet in.quote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat eigenlijk bizar is met Koeman, van Bronckhorst en van Gastel als trainers.
Logisch toch?quote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Sunri5e het volgende:
Mooie foto's. Zo zou ik een eventueel nieuw Feyenoord stadion wel graag willen zien.quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef Luni het volgende:
Of de Kuip renoveren........
http://m.imgur.com/a/OSyvl
En dan maken we een mooi apart discussietopic.quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooie foto's. Zo zou ik een eventueel nieuw Feyenoord stadion wel graag willen zien.
Al zie ik in dat geval het nut van een renovatie van De Kuip niet in, aangezien De Kuip dan niet echt meer als zodanig herkenbaar is. Dan kun je net zo goed een compleet nieuw stadion bouwen die lijkt op het stadion op de foto's. Is nog goedkoper ook, lijkt me ook niet onbelangrijk.
Maar laten we deze discussie ajb weer bewaren voor de periode dat er weer stadionnieuws is.
De atmosfeer is heerlijk idd. Ondanks dat het visueel wat kalmpjes oogt (weinig vlaggen e.d.) is het wel geweldig als het publiek opleeft in de kuip.quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
De atmosfeer die in de Kuip hangt wordt echt zwaar onderschat. Feyenoorders zijn fanatiek, maar echt niet uniek. De Kuip + de felheid van de supporters die bijna op het veld zitten maakt dat het bij veel tegenstanders dun door de broek loopt.
Ben bang dat die unieke sfeer verdwijnt in een nieuw stadion.
Bernabeu 2.0quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef Luni het volgende:
Of de Kuip renoveren........
http://m.imgur.com/a/OSyvl
Als je met Mathijsen speelt, zou ik geen buitenspelval spelen. Mocht het dan namelijk een keer verkeerd gaan, heeft Joris niet de snelheid om op tijd terug de zijn. Verder zie ik vaak genoeg dat onze verdediging te veel blijft hangen als een aanval is afgewend, dus dat heeft dan ook geen zin.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:18 schreef ace_eleven het volgende:
We zijn trouwens dus hekkensluiter wat betreft tegenstanders buitenspel zetten![]()
Was me nog niet zo erg opgevallen, maar dat kan best wel een redelijke bron van tegendoelpunten zijn, dit seizoen dus pas 18 keer een tegenstander buitenspel gezet tov gemiddeld 40x van de andere 'topclubs'
Verder heb ik gisteren wel genoten van de pot, en beaam ik inderdaad dat Immers, Clasie en Mathijsen een erg goede pot speelden, wel frustrerend dat we er geen 3 punten voor kregen, maar wekt wel veel vertrouwen voor de nabije toekomst
Dit interview kwam ik toevallig tegen... ik kreeg er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Volgens mij denkt Immers dat al de mensen die kritiek op hem hebben blind zijn, geen moment kijkt hij eens in de spiegel.quote:Lex Immers: Ik laat me niet kapot maken
Na anderhalf jaar is Feyenoorder Lex Immers de kritiek op hem zat. „Het wordt nu te persoonlijk. Ik kan niet eens meer normaal met mijn kinderen naar de supermarkt.”
Kalmte
Anderhalf uur lang staat hij in alle rust en kalmte op het veld. Als trainer van zijn eigen voetbalschool legt Lex Immers aan jongetjes vanaf 8 jaar uit hoe ze de bal het best kunnen stil leggen en naar een medespeler kunnen verplaatsen. Hier en daar geeft hij een aai over een bol en droogt hij een traan. Verder wordt er vooral veel gelachen op het veld van vv Wilhelmus in Den Haag.
Over schieten
Maar na de oefensessie op het Haagse trainingsveld verheft de middenvelder van Feyenoord zijn stem en is alle vrolijkheid verdwenen. Aanleiding zijn de reacties op een tweet van de verslaggever. ’Op bezoek bij de voetbalschool van Lex Immers’ luidde de mededeling, met daarbij een foto van de middenvelder die de veters van een spelertje strikt. Enkele mentions: ’Wat leren de kinderen dan? Ballen over schieten?’, ’Moet hij niet eerst zelf leren voetballen?’ en ’Krijgt hij zelf les?’.
Gewaardeerd
„Tja, wat moet ik daarmee”, zegt Immers. „Het valt me op dat deze reacties komen van personen die niet dicht bij mij staan en mij goed kennen. Het gaat mij om de mensen die hier langs de kant staan en hun kinderen op het veld. Door hen wordt het gewaardeerd. De mensen die commentaar hebben op mijn voetbalschool kunnen het ook anders bekijken. Ik doe op deze manier iets terug voor de maatschappij. Ik wil niet zeggen dat ik deze jongetjes van de straat houd, maar ze kunnen wel lekker met voetbal bezig zijn. Ze vinden het leuk dat ik uit Den Haag kom en voor Feyenoord speel.”
Niet goed genoeg
Sinds Immers in Rotterdam-Zuid onder contract staat, heeft hij heel wat kritiek over zich heen gekregen. Samenvattend: hij is niet goed genoeg voor de Nederlandse top, hij mist te veel kansen en als Feyenoord wil groeien, moet er een betere voetballer op zijn positie komen te staan. Lange tijd trok Immers zich er weinig van aan.
Neerhalen
„Maar na anderhalf jaar ben ik er wel een beetje klaar mee. Er zijn een paar journalisten - ik ga geen namen noemen - die mij lijken te willen neerhalen. Ik heb geen idee waarom. Zien ze liever alleen maar eigen jeugd in het eerste van Feyenoord? Komt het omdat ik uit Den Haag kom? Mogen ze me daarom niet? Willen ze iemand anders op mijn plek? Ze blijven maar negatief over mij schrijven en hopen dat Ronald Koeman dat op een gegeven moment zat is en mij uit het elftal haalt. Ze doen hun best maar; ik laat me er niet door kapot maken of van de wijs brengen”
Rendement
Immers heeft er uitgebreid met Koeman over gesproken. De trainer zelf vindt overigens nog steeds dat het rendement van zijn middenvelder omhoog moet. Neem de kans die Immers afgelopen zondag tegen AZ kreeg, nadat hij Feyenoord op een 2-1 voorspong had gezet. Daarna had hij de wedstrijd op slot moeten gooien, maar kwam hij niet voorbij doelman Esteban.
Stoelpoten
„Koeman heeft alle vertrouwen in mij. Hij zal mij er nooit zomaar uit halen. Dat heeft hij niet alleen tegen mij gezegd, maar ook in de media. Dat was voor mij heel belangrijk. En misschien frustreert het die verslaggevers, waardoor ze nog meer negatieve dingen over mij schrijven en aan mijn stoelpoten blijven zagen. Kritiek op zich is natuurlijk geen probleem, maar wel als het persoonlijk wordt. Ik kan niet eens meer normaal naar de supermarkt met mijn kinderen. Als ik daar loop, zeggen mensen van alles tegen me en moet ik mijn zoontje en dochtertje uitleggen waarom ze van die rare en lelijke dingen zeggen. Ze roepen dat ik beter mijn best moet doen, want ze geloven wat ze lezen.”
Kappen
„Als voetballer heb ik er geen last van. Als ik een bal pass, denk ik echt niet: ik moet het goed doen, want anders hebben ze weer wat om negatief over mij te schrijven. Maar op een gegeven moment is het wel genoeg en moet ik aan de bel trekken. Als mensen mij proberen zwart te maken, heeft dat een negatieve invloed op het elftal en op de club. Nu is het leuk geweest. Ze moeten er mee kappen. Op het moment dat het invloed heeft op mijn privéleven, gaat het te ver.”
Crimineel
Het beeld van de anti-Ajax-liedjes zingende Immers op de bar in het supportershome van ADO Den Haag zal niet snel verdwijnen. Of is het oprichten van een eigen voetbalschool voor kleine jochies een poging om zijn imago te verbeteren? „Dat heeft geen enkele zin, want in Nederland heeft iedereen zijn mening toch wel klaar. Maar ik ben geen gek of crimineel die alleen maar rare dingen doet. Ik lijd een heel normaal leven met mijn gezin. Met mijn voetbalschool hoop ik goede ervaring op te doen, zodat ik later als trainer aan de slag kan in de voetbalwereld. Dáár gaat het mij om, niet om wat mensen van mij denken.”
Mathijsen is wel ervaren en slim genoeg om te weten wanneer hij moet stappen, verder hebben we dit seizoen natuurlijk al veel wedstrijden met BMI en De Vrij centraal gespeeldquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je met Mathijsen speelt, zou ik geen buitenspelval spelen. Mocht het dan namelijk een keer verkeerd gaan, heeft Joris niet de snelheid om op tijd terug de zijn. Verder zie ik vaak genoeg dat onze verdediging te veel blijft hangen als een aanval is afgewend, dus dat heeft dan ook geen zin.
Buitenspelval is natuurlijk een extra risico, waar nu voor gekozen is is meestal de wat veiligere keuze. Ben het met je eens dat we belachelijk veel tegengoals krijgen, maar tegenstanders zijn ook wel supereffectief de laatste weken. Heracles, AZ, GAE, allemaal zowat 100% effectief en denk niet dat je dat oplost met de buitenspelval, meer met omschakelen, positie overnemen en niet slordig zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mathijsen is wel ervaren en slim genoeg om te weten wanneer hij moet stappen, verder hebben we dit seizoen natuurlijk al veel wedstrijden met BMI en De Vrij centraal gespeeld
Ik ben het wel met je eens dat het door Mathijsen zijn beperkte snelheid wel een extra risico is, maar het is wel een opvallende statistiek vind ik. (hier het fox-filmpje trouwens)
EDIT:
Hmmm... alle voorbeelden die hij erbij pakt zijn trouwens wel een Mathijsen/ De Vrij-samenstelling![]()
Sorry hoor, maar het AD is al vanaf het moment dat Immers hier kwam voetballen bezig die jongen de afgrond in te schrijven. Hij kan NIETS goed doen bij ze. Tuurlijk, hij mist kansen, tuurlijk zijn techniek is niet die van Pellè. Maar om te zeggen dat het een slechte speler is voor dit Feyenoord? Nee, zeker niet. Je wordt 100% zeker niet beter van een andere speler op die plek. Hij houdt meerdere spelers van de tegenstander bezig, leidt de aandacht gedeeltelijk af van Pellè, heeft redelijk veel intercepties en jaagt continu af.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit interview kwam ik toevallig tegen... ik kreeg er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Volgens mij denkt Immers dat al de mensen die kritiek op hem hebben blind zijn, geen moment kijkt hij eens in de spiegel.
Wat een ongelofelijke zielenpoot is die Immers overigens.. Verslaggevers die kritiek op zijn spel hebben, zijn volgens hem 'persoonlijk' in hun kritiek. Ik heb anders nog nooit kritiek gelezen op de mens Immers, alleen dat hij er geen hout van kan.
Ja beetje zielig. En het is wel grappig dat Immers kinderen les geeft in voetballen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit interview kwam ik toevallig tegen... ik kreeg er een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Volgens mij denkt Immers dat al de mensen die kritiek op hem hebben blind zijn, geen moment kijkt hij eens in de spiegel.
Wat een ongelofelijke zielenpoot is die Immers overigens.. Verslaggevers die kritiek op zijn spel hebben, zijn volgens hem 'persoonlijk' in hun kritiek. Ik heb anders nog nooit kritiek gelezen op de mens Immers, alleen dat hij er geen hout van kan.
Man hij heeft 3 wedstrijden een 7 gehaald. Ja hij werkt hard, ik ook. En dan ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het AD is al vanaf het moment dat Immers hier kwam voetballen bezig die jongen de afgrond in te schrijven. Hij kan NIETS goed doen bij ze. Tuurlijk, hij mist kansen, tuurlijk zijn techniek is niet die van Pellè. Maar om te zeggen dat het een slechte speler is voor dit Feyenoord? Nee, zeker niet. Je wordt 100% zeker niet beter van een andere speler op die plek. Hij houdt meerdere spelers van de tegenstander bezig, leidt de aandacht gedeeltelijk af van Pellè, heeft redelijk veel intercepties en jaagt continu af.
Tuurlijk word ik ook af en toe verdrietig als hij weer eens knullig balverlies lijdt of als hij een kans mist, maar Vilhena doet dit net zo goed, Boëtius ook. Maar als die spelers 1 goede actie maken in zo'n wedstrijd, lijkt iedereen de 10 mislukte acties vergeten te zijn. Immers kan een 7 halen, maar dan heeft men het alleen over die 2 kansen die hij gemist heeft in plaats van over zijn goal, zijn belangrijke intercepties en goede openingen.
Dat een speler een kans mist kan altijd, maar ik heb bij Feyenoord nooit eerder een speler gezien die zo enorm veel kansen om zeep hielp als Immers. Zelfs Tomasson niet in zijn beginperiode. Voor dit Feyenoord is er helaas geen beter alternatief beschikbaar (Bakkal is ook niet het einde) maar als ik Immers zie spelen doet dat pijn aan mijn ogen, ook al haalt hij soms een 7.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het AD is al vanaf het moment dat Immers hier kwam voetballen bezig die jongen de afgrond in te schrijven. Hij kan NIETS goed doen bij ze. Tuurlijk, hij mist kansen, tuurlijk zijn techniek is niet die van Pellè. Maar om te zeggen dat het een slechte speler is voor dit Feyenoord? Nee, zeker niet. Je wordt 100% zeker niet beter van een andere speler op die plek. Hij houdt meerdere spelers van de tegenstander bezig, leidt de aandacht gedeeltelijk af van Pellè, heeft redelijk veel intercepties en jaagt continu af.
Tuurlijk word ik ook af en toe verdrietig als hij weer eens knullig balverlies lijdt of als hij een kans mist, maar Vilhena doet dit net zo goed, Boëtius ook. Maar als die spelers 1 goede actie maken in zo'n wedstrijd, lijkt iedereen de 10 mislukte acties vergeten te zijn. Immers kan een 7 halen, maar dan heeft men het alleen over die 2 kansen die hij gemist heeft in plaats van over zijn goal, zijn belangrijke intercepties en goede openingen.
Hij voetbalt al weken goed. Vorig seizoen heeft hij ook genoeg wedstrijden goed gespeeld, het AD hoor je daar nooit over, en volgens mij is dat zijn punt. Hij weet zelf ook wel dat hij meer uit zijn kansen moet halen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Man hij heeft 3 wedstrijden een 7 gehaald. Ja hij werkt hard, ik ook. En dan ?
Die jonge spelers worden nog beter, hebben krediet, mede omdat het eigen jeugd is ja.
Immers doet het de laatste tijd gewoon goed. Dat gezeik op Immers is al tijden 'niet meer hip'. Als je nu echt eens terechte kritiek uit wil delen, doe dat dan eens bij Tonny Vilhena. Als er een speler is die niets goeds doet de laatste tijd is het hij wel. Lex werkt gewoon keihard en geeft zich iedere wedstrijd 100%, die drive kan ik de laatste tijd niet ontdekken bij Vilhena.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat een speler een kans mist kan altijd, maar ik heb bij Feyenoord nooit eerder een speler gezien die zo enorm veel kansen om zeep hielp als Immers. Zelfs Tomasson niet in zijn beginperiode. Voor dit Feyenoord is er helaas geen beter alternatief beschikbaar (Bakkal is ook niet het einde) maar als ik Immers zie spelen doet dat pijn aan mijn ogen, ook al haalt hij soms een 7.
Er is inderdaad geen beter alternatief, en ik zou hem ook niet willen ruilen voor een Toivonen bijvoorbeeld. Hij is gewoon een belangrijke schakel in dit Feyenoord. En hij mist inderdaad teveel kansen, maar het is jammer dat hij dat als enige te horen krijgt van de media, terwijl anderen ook erg veel kansen missen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat een speler een kans mist kan altijd, maar ik heb bij Feyenoord nooit eerder een speler gezien die zo enorm veel kansen om zeep hielp als Immers. Zelfs Tomasson niet in zijn beginperiode. Voor dit Feyenoord is er helaas geen beter alternatief beschikbaar (Bakkal is ook niet het einde) maar als ik Immers zie spelen doet dat pijn aan mijn ogen, ook al haalt hij soms een 7.
Dat is niet hip, want het AD roept daar niks overquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers doet het de laatste tijd gewoon goed. Dat gezeik op Immers is al tijden 'niet meer hip'. Als je nu echt eens terechte kritiek uit wil delen, doe dat dan eens bij Tonny Vilhena. Als er een speler is die niets goeds doet de laatste tijd is het hij wel. Lex werkt gewoon keihard en geeft zich iedere wedstrijd 100%, die drive kan ik de laatste tijd niet ontdekken bij Vilhena.
Tien keer liever Immers dan Boetius of Vilhena op het moment. Dat oeverloze gekanker op hem komt me echt de strot uit. Natuurlijk is hij niet goed genoeg, maar voor het moment doet hij het goed en heeft hij een grotere meerwaarde in de selectie ten opzichte van onze jeugdspelers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Man hij heeft 3 wedstrijden een 7 gehaald. Ja hij werkt hard, ik ook. En dan ?
Die jonge spelers worden nog beter, hebben krediet, mede omdat het eigen jeugd is ja.
Mij niet. Als aanvoerder was het al niks, als trainer lijkt het me dan ook niks. Toch liever Van Gastel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:40 schreef Sunri5e het volgende:
Gio lijkt me trouwens een perfecte keuze om Koeman op te laten volgen. Ben alleen benieuwd hoe ver hij al is.
Wat Vilhena en Boetius betreft klopt het wel.. Van Vilhena vraag ik mij soms af waarom men in hem een toptalent zag, want ik zie nooit eens opvallende dingen bij hem.. en Boetius is misschien ook te vroeg omhoog geschreven.. ik zie bij hem veel te veel mislukken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers doet het de laatste tijd gewoon goed. Dat gezeik op Immers is al tijden 'niet meer hip'. Als je nu echt eens terechte kritiek uit wil delen, doe dat dan eens bij Tonny Vilhena. Als er een speler is die niets goeds doet de laatste tijd is het hij wel. Lex werkt gewoon keihard en geeft zich iedere wedstrijd 100%, die drive kan ik de laatste tijd niet ontdekken bij Vilhena.
En dan weer miskopen binnenhalen ? Ga maar met eigen jeugd verder, er komen toch goede jongens aan ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat Vilhena en Boetius betreft klopt het wel.. Van Vilhena vraag ik mij soms af waarom men in hem een toptalent zag, want ik zie nooit eens opvallende dingen bij hem.. en Boetius is misschien ook te vroeg omhoog geschreven.. ik zie bij hem veel te veel mislukken.
Ach ja, het is wachten op betere financiële tijden.
Een mix van talenten en aankopen met extra kwaliteiten is het beste denk ik.. aankopen zoals Pelle. Die vond ik relatief goedkoop gezien zijn enorme meerwaarde.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
En dan weer miskopen binnenhalen ? Ga maar met eigen jeugd verder, er komen toch goede jongens aan ?
Dat inderdaad, al blijft dat an sic natuurlijk een pijnlijke constatering.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Tien keer liever Immers dan Boetius of Vilhena op het moment. Dat oeverloze gekanker op hem komt me echt de strot uit. Natuurlijk is hij niet goed genoeg, maar voor het moment doet hij het goed en heeft hij een grotere meerwaarde in de selectie ten opzichte van onze jeugdspelers.
Juist het tegendeel is waar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Buitenspelval is natuurlijk een extra risico, waar nu voor gekozen is is meestal de wat veiligere keuze. Ben het met je eens dat we belachelijk veel tegengoals krijgen, maar tegenstanders zijn ook wel supereffectief de laatste weken. Heracles, AZ, GAE, allemaal zowat 100% effectief en denk niet dat je dat oplost met de buitenspelval, meer met omschakelen, positie overnemen en niet slordig zijn
Je vergelijkt een spits (Tomasson) met een middenvelderquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De Turkse of Russische competitie lijkt mij het max haalbare voor Ruben.quote:
Zoveel andere keuzes waren er ook weer nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:54 schreef Luni het volgende:
Die bejaarde seniel moet ook weer eens z'n zegje doen:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)e-captain-zijn.dhtml
Narsingh is dan ook 10x beterder dan onze Rubinho...quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:11 schreef Elan het volgende:
Schaken zijn plaats definief kwijt aan die Narsingh? Opzich wel logisch, al rendeerde hij daar nog niet eens zo heel slecht.
Dat was hij wel, dat moet hij nu maar eens laten zien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Narsingh is dan ook 10x beterder dan onze Rubinho...
Ik wat hij in Feyenoord doet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Narsingh is dan ook 10x beterder dan onze Rubinho...
heb nooit begrepen wat hij in Oranje deed..
Hij heeft zijn waarde gehad. Maar dat zo'n beperkte speler uitgroeit tot een smaakmaker zegt eigenlijk al genoeg. Dat is toch ook gewoon waarom Feyenoord nooit kampioen gaat worden. Als je bepalende spelers naar namen als Schaken en Immers luisterenquote:
Hier heeft Caland toch wel een (pijnlijke) punt mee helaas.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zijn waarde gehad. Maar dat zo'n beperkte speler uitgroeit tot een smaakmaker zegt eigenlijk al genoeg. Dat is toch ook gewoon waarom Feyenoord nooit kampioen gaat worden. Als je bepalende spelers naar namen als Schaken en Immers luisteren
Hoeveel rechtsbuitens zijn er in Nederland die bruikbaarder zijn dan Schaken dan? Elke eredivisieteam heeft daar een kneus staan, dan valt Schaken nog wel mee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft zijn waarde gehad. Maar dat zo'n beperkte speler uitgroeit tot een smaakmaker zegt eigenlijk al genoeg. Dat is toch ook gewoon waarom Feyenoord nooit kampioen gaat worden. Als je bepalende spelers naar namen als Schaken en Immers luisteren
Ik zeg toch ook dat hij bruikbaar is. Maar of je er kampioen mee wordt is een tweede. Temeer omdat het spel van Feyenoord (meer dan van een Ajax, Vitesse, AZ noem maar op) enorm afhankelijk is van het spel van de vleugelspelers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel rechtsbuitens zijn er in Nederland die bruikbaarder zijn dan Schaken dan? Elke eredivisieteam heeft daar een kneus staan, dan valt Schaken nog wel mee.
Dat is toch niet de schuld van Schaken?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat hij bruikbaar is. Maar of je er kampioen mee wordt is een tweede. Temeer omdat het spel van Feyenoord (meer dan van een Ajax, Vitesse, AZ noem maar op) enorm afhankelijk is van het spel van de vleugelspelers.
Schaken is net als Boetius gewoon veel te wisselvallig. Van een zelfbenoemde ervaren kracht verwacht je dat toch wat minder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is toch niet de schuld van Schaken?
Noem mij onze laatste fatsoenlijke flankaanvaller. (En dan niet die Jap die 1,5 wedstrijd heeft meegedaan)quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaken is net als Boetius gewoon veel te wisselvallig. Van een zelfbenoemde ervaren kracht verwacht je dat toch wat minder.
Smaakmakerquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad ver terug (Castelen?). Maar dat gegeven is toch eigenlijk al te triest voor woorden. Boetius gaat het wel waar maken, maar daar verwacht je die wisselvalligheid nog wel van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Noem mij onze laatste fatsoenlijke flankaanvaller. (En dan niet die Jap die 1,5 wedstrijd heeft meegedaan)
Zelfs Castelen vond ik niet van het niveau dat wij moeten nastreven. Voor hem kom je volgens mij zelfs bij Taument en Blinker terecht...quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad ver terug (Castelen?). Maar dat gegeven is toch eigenlijk al te triest voor woorden. Boetius gaat het wel waar maken, maar daar verwacht je die wisselvalligheid nog wel van.
Kalou (de ekte).quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfs Castelen vond ik niet van het niveau dat wij moeten nastreven. Voor hem kom je volgens mij zelfs bij Taument en Blinker terecht...
Als nu blijkt dat bijvoorbeeld Boetius het ook niet redt, moeten we serieus eens gaan nadenken of we niet gewoon 4-4-2 moeten gaan spelen.
Daar zat ik me ook week in week uit aan te ergeren ook in zijn topseizoen, toen scoorde hij volgens mij 8 x en 15 assists.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet je inderdaad ver terug (Castelen?).
Dat is ook wel zo. Ik stoor me ook niet zo snel aan spelers. Maar wel als ze letterlijk elke vorm van een goede basistechniek missen. Vandaar dat Schaken nooit een favoriet van mij zal worden gok ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Daar zat ik me ook week in week uit aan te ergeren ook in zijn topseizoen, toen scoorde hij volgens mij 8 x en 15 assists.
lit misschien aan mij, maar komt misschien ook aan het type speler dat een buitenspeler is dat je je daar vaker aan irriteert, ik had het met Blinker en Taument ook wel.
Toch heeft de goede man een voetbalschool die focussed op techniek.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Ik stoor me ook niet zo snel aan spelers. Maar wel als ze letterlijk elke vorm van een goede basistechniek missen. Vandaar dat Schaken nooit een favoriet van mij zal worden gok ik
Niks mis met Rubinho man, hater.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Ik stoor me ook niet zo snel aan spelers. Maar wel als ze letterlijk elke vorm van een goede basistechniek missen. Vandaar dat Schaken nooit een favoriet van mij zal worden gok ik
Gewoon een geldkwestie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat systeem slaat sowieso nergens op in mijn ogen, aangezien er amper goals vallen uit de voorzetten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat hij bruikbaar is. Maar of je er kampioen mee wordt is een tweede. Temeer omdat het spel van Feyenoord (meer dan van een Ajax, Vitesse, AZ noem maar op) enorm afhankelijk is van het spel van de vleugelspelers.
En voor de titel gaan lijkt toch een iets te ambitieus plan voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al weer gaan voor de titel uitspraken in de media. Dat mag wel wat minder zorg eerst maar dat we vier wedstrijden op rij winnen voor spelers en of trainers titel uitspraken gaan doen. Geen zin in gefrustreerde tafarelen zo als bij Psv vorig seizoen.
Sinds Schaken niet meer speelde, kreeg Pellè ook nauwelijks nog een voorzet. Volgens mij 1 van de redenen van zijn mindere en gefrustreerde spel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een geldkwestie.
[..]
Dat systeem slaat sowieso nergens op in mijn ogen, aangezien er amper goals vallen uit de voorzetten.
Feyenoord heeft eerder een probleem aan gemakzucht dan frustratie om kampioen te worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al weer gaan voor de titel uitspraken in de media. Dat mag wel wat minder zorg eerst maar dat we vier wedstrijden op rij winnen voor spelers en of trainers titel uitspraken gaan doen. Geen zin in gefrustreerde tafarelen zo als bij Psv vorig seizoen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Dat systeem slaat sowieso nergens op in mijn ogen, aangezien er amper goals vallen uit de voorzetten.
Omdat ze niet met de druk om kunnen gaan geloof ik er ook niet echt in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
En voor de titel gaan lijkt toch een iets te ambitieus plan voor Feyenoord.
dagdromers zijn het.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja precies. Zoals die Schaken bijvoorbeeld. Een speler met zoveel dreiging naar de 16 en dan op het moment dat er ruimte ligt zo'n lullige voorzet geven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:38 schreef eight het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Tijdens een aanval gaat haast elke bal richting de vleugelspeler
Mathijsen maakte zondag bij een 2-2 stand ook een domme overtreding in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:55 schreef Merkie het volgende:
Mathijsen moet basis vind ik. Is gewoon beter dan BMI.
Ja penalty en rood. Met Mathijsen ga je het ook niet redden. Geef Kongolo maar eens de kans, desnoods als LB als hij dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:00 schreef eight het volgende:
[..]
Mathijsen maakte zondag bij een 2-2 stand ook een domme overtreding in het strafschopgebied.
Als Nijhuis dat gezien had was Mathijsen nu de kop van jut geweest..
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:16 schreef Muto het volgende:
Van Beek. Ik heb wel vertrouwen gekregen in die jongen in die paar wedstrijden dat hij mee mocht spelen. Raar dat Van Gaal hem niet selecteert.
Leuk voor hem. Heeft eigenlijk altijd op de nominatie gestaan om eruit getrapt te worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:16 schreef Muto het volgende:
Van Beek. Ik heb wel vertrouwen gekregen in die jongen in die paar wedstrijden dat hij mee mocht spelen. Raar dat Van Gaal hem niet selecteert.
Wat doet Simon tegenwoordig?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Mja, we moeten gewoon af van de eeuwig voorspelbare systeem, bijna elke aanval gaat bij ons over de vleugels (omdat je ook een creatieve nummer 10 mist...), waarna een hoge voorzet volgt, zelfs als er iemand in de spits staat van 1,50m...
Dat soort spelers zitten er soms tussen, ja. Andersom ook: grote talenten die het niet redden. (Isoufi)quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk voor hem. Heeft eigenlijk altijd op de nominatie gestaan om eruit getrapt te worden.
Was weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:00 schreef eight het volgende:
[..]
Mathijsen maakte zondag bij een 2-2 stand ook een domme overtreding in het strafschopgebied.
Als Nijhuis dat gezien had was Mathijsen nu de kop van jut geweest..
Aboutalebquote:De voetbalwedstrijden van Feyenoord vroegen in het seizoen 2011/2012 verreweg het meeste van de politie. In totaal ging het om meer dan 27 duizend uur aan inzet. Dat meldt het KRO-programma De Rekenkamer dinsdag op basis van cijfers van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV).
FC Utrecht en Ajax completeren de top drie met respectievelijk 16.488 en 16.161 uur. Na Feyenoord, Utrecht en Ajax kwam alleen ADO Den Haag ook boven de tienduizend. PSV (9772), FC Twente (9451) en Vitesse (8686) eindigden in de middenmoot. Bij Heracles Almelo was twee seizoenen geleden de minste politie nodig. In het relatief kleine stadion waren agenten 2700 uur bezig. RKC, De Graafschap, NEC, Excelsior en FC Groningen bleven allemaal onder de vijfduizend uur.'
Het gaat volgens de Rekenkamer om politie-inzet tijdens de wedstrijden. De voorbereiding en afwikkeling is niet meegerekend.
Zelden zulke onzin meegemaakt op dit forumquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:21 schreef whizzzerrr het volgende:
ik heb vanochtend dat intervieuw van Immers gelezen in de spits ....
HAHAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAT een mongolen zijn die hagenezen toch.
Die gast heeft een voetbalschool en kan geen pass over 2 meter goed passen. En dan maar te zwijgen over zijn schietvermogen, en dat leert aan onze jeugd hoe ze moeten voetballen. Geen wonder dat het Nederlandse voetbal zo achteruit gaat.
Die goser valt echt niet meer serieus te nemen na dit interview. Het toont zijn mentale zwakte aan, nog effe of hij gaat tijdens een wedstrijd janken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |