echt snel retour wat een lulletje lampekatoen.quote:
Ik wel. Is gewoon een dramatische speler.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelde vandaag gewoon een prima wedstrijd. Ik snap dat gezeik op hem niet zo.
Eensquote:Op zondag 10 november 2013 18:24 schreef Slobeend het volgende:
Dikke kut ditMathijssen, Immers en Clasie vandaag
Er zijn er die dramatischer zijn, imo. Zeker vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wel. Is gewoon een dramatische speler.
De verdediging kost ons gewoon punten.quote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef Cara het volgende:
2 schoten op doel AZ, 2 schoten op doel Heracles, 2 schoten op doel Go Ahead, het is elke week weer genieten.
Tegenstanders zijn idd supereffectief, zelfs halve kansen gaan erin. Armenteros mag trouwens zo snel mogelijk terug naar Brussel, wat een drama is die gozerquote:Op zondag 10 november 2013 18:28 schreef Cara het volgende:
2 schoten op doel AZ, 2 schoten op doel Heracles, 2 schoten op doel Go Ahead, het is elke week weer genieten.
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn idd supereffectief, zelfs halve kansen gaan erin. Armenteros mag trouwens zo snel mogelijk terug naar Brussel, wat een drama is die gozer
Ja, en nog zijn er mensen die puur en alleen Immers afkraken. Ik snap dat niet.quote:Op zondag 10 november 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena toch niet het superdupertalent? Wat speelt die matig, het hele seizoen al.
Zelfs dubbel gedektquote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.
Heb je met een blinddoek op zitten kijken?quote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Pelle weer terug is gewoon maar weer Ruben in de basis, speelde prima pot vandaag.
Godver.quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef PIETR het volgende:
Immers speelde echt fantastisch vandaag. Altijd al een geweldige speler gevonden.
Hij was een plaaggeest voor de AZ verdediging en sowieso 10 keer beter dan Armenteros. Alhoewel dat niet zo moeilijk is.quote:Op zondag 10 november 2013 18:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb je met een blinddoek op zitten kijken?
quote:Op zondag 10 november 2013 18:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo hebben alle tegenstanders van Feyenoord ineens superveel geluk? Met net zoveel geluk als AZ win je vandaag gewoon 28-2
Hij was ook een plaaggeest voor je eigen aanval. Constant Janmaat overslaan of hem te laat aanspelen, dramatische voorzetten ook.quote:Op zondag 10 november 2013 18:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij was een plaaggeest voor de AZ verdediging en sowieso 10 keer beter dan Armenteros. Alhoewel dat niet zo moeilijk is.
Als we het gaan hebben over gemiste kansen, dan moet je die van Tonny ook noemen. Op die positie met zoveel tijd moet je gewoon scoren. Beetje nep om dan Immers er weer uit te pikken terwijl hij later wel gescoord heeft en verder een hele goede wedstrijd speelde.quote:Op zondag 10 november 2013 18:43 schreef whizzzerrr het volgende:
Immers miste weer een paar goede kansen in het begin van de eerste helft.
Feyenoord speelde een goede wedstrijd.
Die scheidsrechter is echt een mongool, hij had aan het begin van de wedstrijd een paar gele kaarten aan az kunnen geven, maar gaf eerst paar Feyenoorders een kaart voor praten.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
Koeman: "In veel wedstrijden zijn we de betere en heeft de tegenstander maar een kleine kans nodig om een goal te maken"
quote:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
Koeman: "In veel wedstrijden zijn we de betere en heeft de tegenstander maar een kleine kans nodig om een goal te maken"
Ligt ook deels aan onze matige keeper. Pakt nooit punten voor de club. Of een penalty. Alles op alles zetten om die van Dord in de winter al te halen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat jij de enige bent die Sisse er weer bij wil halen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, speelde vandaag gewoon prima. Wel weer jammer dat hij twee 100% kansen weet te missen.
Armenteros kun je per direct terugsturen, voegt niets toe. Ook Manu stelt teleur. Dus gewoon Cisse weer bij de selectie halen. Je betaalt hem grof, zonde om daar niets mee te doen.
Ik vind het een beetje te kort door de bocht persoonlijk.quote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ligt ook deels aan onze matige keeper. Pakt nooit punten voor de club. Of een penalty. Alles op alles zetten om die van Dord in de winter al te halen.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, speelde vandaag gewoon prima. Wel weer jammer dat hij twee 100% kansen weet te missen.
Armenteros kun je per direct terugsturen, voegt niets toe. Ook Manu stelt teleur. Dus gewoon Cisse weer bij de selectie halen. Je betaalt hem grof, zonde om daar niets mee te doen.
Ongelooflijk hoe mensen Mulder overal de schuld van weten te geven.quote:Op zondag 10 november 2013 18:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ligt ook deels aan onze matige keeper. Pakt nooit punten voor de club. Of een penalty. Alles op alles zetten om die van Dord in de winter al te halen.
Hij krijgt de schuld niet, maar hij pakt echt werkelijk nooit een bijzondere bal ofzo. Je hebt er niks extra's aan.quote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe mensen Mulder overal de schuld van weten te geven.
Ze krijgen in principe maar twee kansen, De Vrij had dichter op Johannsson moeten zitten bij de 0-1 en Janmaat had niet zo naïef moeten verdedigen. Dat is het enige wat je ze kan verwijten, verder stond het prima.quote:Op zondag 10 november 2013 18:57 schreef Dekatria het volgende:
Het is gewoon een gebrek aan organisatie achterin. Dat is het al tijden.
Ik ben allang al blij dat hij vandaag geen bal recht in de voeten van de tegenstander heeft getrapt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt de schuld niet, maar hij pakt echt werkelijk nooit een bijzondere bal ofzo. Je hebt er niks extra's aan.
Hij is dan ook heel slecht. Maar vandaag geen blunders.quote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe mensen Mulder overal de schuld van weten te geven.
Als Schaken op het middenveld gewoon die kerel kapot trapt, krijgt die geel en is dr niks aan de hand.quote:Op zondag 10 november 2013 19:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze krijgen in principe maar twee kansen, De Vrij had dichter op Johannsson moeten zitten bij de 0-1 en Janmaat had niet zo naïef moeten verdedigen. Dat is het enige wat je ze kan verwijten, verder stond het prima.
Die heb je dan gemist, maar die was er wel. 2e helft, hoge bal halverwege eigen helft.quote:Op zondag 10 november 2013 19:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik ben allang al blij dat hij vandaag geen bal recht in de voeten van de tegenstander heeft getrapt.
Gast, stel je niet zo aanquote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Die samenvatting van de nos is helemaal lachwekkend voor zo een wedstrijd hahaha nog geen 10 minuten
Ala ajax zo een wedstrijd speelt duurt die samenvatting minimaal 20 minuten...
gaat toch weg man, dit was 1 van de best voetballende wedstrijden van dit seizoen. Ze hebben de helft van de kansen niet eens laten zien. Bij ajax laten ze elk balletje breed nog zien....quote:
Langer mogen ze niet uitzenden, als er dus geen ruk gebeurt in zo'n wedstrijd krijg je al snel de balletjes breed. Gebeurt er teveel dan moeten er dingen geskipt worden.quote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Die samenvatting van de nos is helemaal lachwekkend voor zo een wedstrijd hahaha nog geen 10 minuten
quote:Op zondag 10 november 2013 19:11 schreef whizzzerrr het volgende:
Ach ja, altijd toch. Een groot Ajax bolwerk daar.quote:Op zondag 10 november 2013 19:14 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
gaat toch weg man, dit was 1 van de best voetballende wedstrijden van dit seizoen. Ze hebben de helft van de kansen niet eens laten zien. Bij ajax laten ze elk balletje breed nog zien....
Dat weet je best..quote:Op zondag 10 november 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom die van jou weer 'toevallig' z'n kontje naar ons toe?
Wel eens. Bovendien zijn die spelhervattingen drama. Als verdediger speel je ook niet vrijuit wetende dat Mulder achter je staat.quote:Op zondag 10 november 2013 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt de schuld niet, maar hij pakt echt werkelijk nooit een bijzondere bal ofzo. Je hebt er niks extra's aan.
Hij was echt overal op het veldquote:Op zondag 10 november 2013 19:30 schreef Muto het volgende:
En laatste post:
Immers.
Iedereen zit te zeiken op hem om die gemiste kans op de 3-1. Maar die vergeten even dat hij wel erg knap die 2-1 maakt.
Ik snap de kritiek wel op hem, maar mensen die Bakkal prefereren boven Immers neem ik vanaf vandaag niet meer serieus.quote:
Ik vond dat hij het vrij goed invulde. Zeker voor basisdebuut.quote:
Hij kreeg een vinger in zijn oog zei hij, of zoiets. Kopgoal was wel prima, speelde goed.quote:Op zondag 10 november 2013 19:03 schreef whizzzerrr het volgende:
Jezus ik zie net die kans van Immers terug...
echt he...
volgens mij heeft die elke week een vinger in zijn oog, hij is blind als hij voor het doel komt...quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij kreeg een vinger in zijn oog zei hij, of zoiets. Kopgoal was wel prima, speelde goed.
Helemaal mee eens, ware het niet dat de vervangers even kut zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef Maastoren het volgende:
Vilhena en Boetius moeten een paar wedstrijden lekker op t bankie gaan zitten. Voegen helemaal niks toe.
Ik denk dat zelfs Verhoek beter is dan Boetius in z'n huidige vorm. Die komt echt geen lantaarnpaal voorbij. Dramatisch.quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ware het niet dat de vervangers even kut zijn.
Zou Vilhena indd even n weekje of 3 rust geven. Zeer zware dip.
Immers, als hij dit lijntje doortrekt wordt 't nog een echte onomstreden cultheld.
'Ik denk dat AZ natuurlijk met de billen bloot natuurlijk achteruit gaat.'quote:Op zondag 10 november 2013 20:20 schreef Muto het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)aal-fit-te-zijn.html
Vliegende keepquote:Op zondag 10 november 2013 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Is het misschien een idee om zonder keeper te spelen zodat je een man meer op het middenveld hebt? Aangezien toch letterlijk elk schot op doel een doelpunt oplevert tegen Feyenoord?
Met Schaken als dieptepuntquote:Op zondag 10 november 2013 20:42 schreef Grifte het volgende:
Clasie was echt heel goed ja. Is al weken één van de uitblinkers, al blijf ik het jammer vinden dat hij zo weinig scorend vermogen heeft. Sowieso al die rechtsbenige spelers die met links schieten, dat leek weer helemaal nergens op.
Dreiging ja. Kwam zijn man ook voorbij. Maar die pisboogballetjes als voorzetten werken niet. En zeker in vergelijking met Schaken en Armenteros speelde hij prima.quote:Op zondag 10 november 2013 20:50 schreef Caland het volgende:
Maar Koeman vond Schaken wel veel dreiging hebben
En dan loop je nog eens tegen het probleem aan dat je 'onterecht' verliest of punten verspeelt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Het rendement begint wel steeds treuriger te worden. We hebben serieus een stuk of 7 kansen nodig voor 1 goal.
Dat zal allemaal wel maar ik snap niet hoe je het uit je strot kan krijgen als je dat schandaal van een voetballer de hele wedstrijd hebt zien spelen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Dreiging ja. Kwam zijn man ook voorbij. Maar die pisboogballetjes als voorzetten werken niet. En zeker in vergelijking met Schaken en Armenteros speelde hij prima.
Krijgt ook weinig bruikbare ballen maar zijn rendement is uitstekendquote:
Het type speler dat hij is, past niet in dit Feyenoord.quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Maastoren het volgende:
En kan Armenteros aub terug naar Anderlecht in de winterstop? Wat loopt die gozer er ongeinteresseerd bij zeg. Doet ook helemaal niks goed.
Had nog wel wat assistjes begin dit seizoen volgens mij, en is best technisch. Altijd handig om erbij te houden, zeker nu Boetiüs en Schaken dramatisch spelenquote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Maastoren het volgende:
En kan Armenteros aub terig naar Anderlecht in de winterstop? Wat loopt die gozer er ongeinteresseerd bij zeg. Doet ook helemaal niks goed.
Wat voor type speler is hij dan. Hij kan volgens mij best aardig voetballen maar hij heeft er gewoon geen zin in geloof ik.quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het type speler dat hij is, past niet in dit Feyenoord.
Ja dat dacht ik aanvankelijk ook. Maar hij hoe de laatste paar wedstrijden speelt. Zelfs zondag 5e klasse onwaardig.quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Had nog wel wat assistjes begin dit seizoen volgens mij, en is best technisch. Altijd handig om erbij te houden, zeker nu Boetiüs en Schaken dramatisch spelen
Bakkal is sowieso het beste wel van af. Past ook helemaal niet op dit middenveld.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden slechtere invalbeurten gezien dan die van Bakkal en Armenteros vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |