Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat voor type speler is hij dan. Hij kan volgens mij best aardig voetballen maar hij heeft er gewoon geen zin in geloof ik.
Lekker meevoetballenquote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.
Kan het stapje hogerop gewoon niet aan. Simpel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.
Uit die korte corner komt gewoon een tegengoal. Sowieso treurig dat corners bij Feyenoord al jaaaaaaaaren dramatisch zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 21:09 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kreeg ook weer jeuk van de corners. Of ze waren weer veel te laag, of het waren van die enorme boogballen 10 meter voorbij de tweede paal.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn......
Zal vast wel word herhaald vanavond op 1 van de kanalen op Fox.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Kun je ergens heel de wedstrijd terug kijken of krijgen?
Nou.. nee.quote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Je zou toch (bijna) heimwee krijgen naar Cabral
morgen pas zie ik, om 22:00 naja primaquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zal vast wel word herhaald vanavond op 1 van de kanalen op Fox.
Eens. Ondanks het puntverlies was de kater niet eens zo heel groot. Feyenoord was goed, en kakte pas in na die klote penalty, en het sfeertje was ook lekker.quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kan eindelijk terugkijken naar een prima wedstrijd met een prima sfeer in De Kuip. Heb genoten van dit Feijenoord vandaag.
Enige minpunten waren de 0-1 en 2-2 en dat het bier (zoals altijd) weer niet te zuipen was.
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.quote:Op zondag 10 november 2013 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Ondanks het puntverlies was de kater niet eens zo heel groot. Feyenoord was goed, en kakte pas in na die klote penalty, en het sfeertje was ook lekker.
Was ook niet gek nee. En dan komt zo'n 2-2 hard aan, ook nog eens vlak nadat je zelf een grote kans laat liggen om de wedstrijd binnen te slepen. Maar met dit spel gaan er nog veel wedstrijden gewonnen worden. AZ had grote delen van de wedstrijd helemaal niets in te brengen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:12 schreef Muto het volgende:
[..]
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.
Precies, Mulder is altijd een twijfelaar geweest. Nooit echt het niveau gehad van eerdere feyenoordkeepers zoals De Goeij, Dudek etc. Ben benieuwd naar die Hahn...heb zelf nog helemaal niets van hem gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb trouwens Mulder nog nooit op een fatsoenlijjke uittrap kunnen betrappen. Die gozer pakt ook echt nooit punten. Ben benieuwd op die Hahn veel beter is. Al kan slechter niet dus dat scheelt.
Misschien dat ie morgen op usenet staat.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Kun je ergens heel de wedstrijd terug kijken of krijgen?
Inzet was top maar toch speel je tegen een tegenstander die donderdag nog een zware wedstrijd heeft gehad. Ik had juist gehoopt dat dit in de laatste 20 minuten de doorslag zou geven.quote:Op zondag 10 november 2013 22:12 schreef Muto het volgende:
[..]
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.
1e tegengoal: slecht reageren op een counter.quote:Op maandag 11 november 2013 00:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Met een paar aanpassingen zou dit elftal bijzonder goed kunnen draaien. Vooral op de vleugels en middenveld wat wijzigen en dan staat er echt wel een goed team. Paar kansen extra afmaken en gaan met die banaan.
Over Mulder: tja, die goals waren gewoon matig verdedigen, al werkte het middenveld er ook aan mee. Desalniettemin zal Hahn nu of in de toekomst sowieso beter zijn/worden. Heb tegen Sparta op hem gelet: kiest goed positie, geweldige reflexen en legt ballen over 50 meter op de stropdas. Halen!
Eens.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden slechtere invalbeurten gezien dan die van Bakkal en Armenteros vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |