En dan loop je nog eens tegen het probleem aan dat je 'onterecht' verliest of punten verspeelt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:51 schreef Maastoren het volgende:
Het rendement begint wel steeds treuriger te worden. We hebben serieus een stuk of 7 kansen nodig voor 1 goal.
Dat zal allemaal wel maar ik snap niet hoe je het uit je strot kan krijgen als je dat schandaal van een voetballer de hele wedstrijd hebt zien spelen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Dreiging ja. Kwam zijn man ook voorbij. Maar die pisboogballetjes als voorzetten werken niet. En zeker in vergelijking met Schaken en Armenteros speelde hij prima.
Krijgt ook weinig bruikbare ballen maar zijn rendement is uitstekendquote:
Het type speler dat hij is, past niet in dit Feyenoord.quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Maastoren het volgende:
En kan Armenteros aub terug naar Anderlecht in de winterstop? Wat loopt die gozer er ongeinteresseerd bij zeg. Doet ook helemaal niks goed.
Had nog wel wat assistjes begin dit seizoen volgens mij, en is best technisch. Altijd handig om erbij te houden, zeker nu Boetiüs en Schaken dramatisch spelenquote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef Maastoren het volgende:
En kan Armenteros aub terig naar Anderlecht in de winterstop? Wat loopt die gozer er ongeinteresseerd bij zeg. Doet ook helemaal niks goed.
Wat voor type speler is hij dan. Hij kan volgens mij best aardig voetballen maar hij heeft er gewoon geen zin in geloof ik.quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het type speler dat hij is, past niet in dit Feyenoord.
Ja dat dacht ik aanvankelijk ook. Maar hij hoe de laatste paar wedstrijden speelt. Zelfs zondag 5e klasse onwaardig.quote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Had nog wel wat assistjes begin dit seizoen volgens mij, en is best technisch. Altijd handig om erbij te houden, zeker nu Boetiüs en Schaken dramatisch spelen
Bakkal is sowieso het beste wel van af. Past ook helemaal niet op dit middenveld.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelden slechtere invalbeurten gezien dan die van Bakkal en Armenteros vandaag.
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat voor type speler is hij dan. Hij kan volgens mij best aardig voetballen maar hij heeft er gewoon geen zin in geloof ik.
Lekker meevoetballenquote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.
Kan het stapje hogerop gewoon niet aan. Simpel.quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet ook om Pelle heenzwerven. De lange bal wordt ook veel te veel gebruikt bij Feyenoord wat zijn kracht niet is. Lekker voetballen, niet vechtvoetbal.
Uit die korte corner komt gewoon een tegengoal. Sowieso treurig dat corners bij Feyenoord al jaaaaaaaaren dramatisch zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 21:09 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kreeg ook weer jeuk van de corners. Of ze waren weer veel te laag, of het waren van die enorme boogballen 10 meter voorbij de tweede paal.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn......
Zal vast wel word herhaald vanavond op 1 van de kanalen op Fox.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef mega-worstje het volgende:
Kun je ergens heel de wedstrijd terug kijken of krijgen?
Nou.. nee.quote:Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Je zou toch (bijna) heimwee krijgen naar Cabral
morgen pas zie ik, om 22:00 naja primaquote:Op zondag 10 november 2013 21:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zal vast wel word herhaald vanavond op 1 van de kanalen op Fox.
Eens. Ondanks het puntverlies was de kater niet eens zo heel groot. Feyenoord was goed, en kakte pas in na die klote penalty, en het sfeertje was ook lekker.quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kan eindelijk terugkijken naar een prima wedstrijd met een prima sfeer in De Kuip. Heb genoten van dit Feijenoord vandaag.
Enige minpunten waren de 0-1 en 2-2 en dat het bier (zoals altijd) weer niet te zuipen was.
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.quote:Op zondag 10 november 2013 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Ondanks het puntverlies was de kater niet eens zo heel groot. Feyenoord was goed, en kakte pas in na die klote penalty, en het sfeertje was ook lekker.
Was ook niet gek nee. En dan komt zo'n 2-2 hard aan, ook nog eens vlak nadat je zelf een grote kans laat liggen om de wedstrijd binnen te slepen. Maar met dit spel gaan er nog veel wedstrijden gewonnen worden. AZ had grote delen van de wedstrijd helemaal niets in te brengen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:12 schreef Muto het volgende:
[..]
De spelers waren na 70 minuten op. Niet zo gek nadat je 70 minuten lang er kort opzit. En zelfs toen kwam je er af en toe nog vrij goed uit.
Precies, Mulder is altijd een twijfelaar geweest. Nooit echt het niveau gehad van eerdere feyenoordkeepers zoals De Goeij, Dudek etc. Ben benieuwd naar die Hahn...heb zelf nog helemaal niets van hem gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb trouwens Mulder nog nooit op een fatsoenlijjke uittrap kunnen betrappen. Die gozer pakt ook echt nooit punten. Ben benieuwd op die Hahn veel beter is. Al kan slechter niet dus dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |