Ik kreeg medelijden met hem.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef PIETR het volgende:
De fak. Net bij VI, Cisse op de training. Echt bizar slechte afronding.
In een nieuw stadion komen ongetwijfeld ook avondwedstrijden neem ik aan. Hopelijk spelen ze dan wel gewoon met een open dak, zodat je ten volle van de sfeer van zo'n avondwedstrijd kunt genieten.quote:Op maandag 11 november 2013 21:37 schreef Grifte het volgende:
Tja Sissie is gewoon een afgelopen verhaal.
Wel mooi om te zien hoe Hansie altijd geniet van De Kuip. Zulke (avond)wedstrijden als gister met zo'n sfeer, toch benieuwd hoe veel er dat nog gaan worden. Zo'n nieuw stadion was maar 4-5 jaar in de toekomst, zit je toch na te denken hoe vaak je hier nog van kan genieten.
Idd. Alsof ie last van z'n teen had.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef PIETR het volgende:
Dat vind ik zo'n onzin. Alsof we ons daar nu al bij neer moeten leggen. Volgens mij maken wij die sfeer grotendeels nog altijd zelf. Ongetwijfeld is De Kuip ook van invloed op de imponerende sfeer en uitstraling, maar Feyenoordsupporters kunnen echt wel van ieder stadion een gevreesd en imponerende heksenketel maken, al zal dat wellicht niet vanaf minuut 1 in een nieuw stadion het geval zijn en moet dat dan weer even groeien.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef PIETR het volgende:
Met een nieuw stadion is deze unieke sfeer voorgoed verdwenen.
Rare retweet van JPtwitter:JPvanGastel twitterde op maandag 11-11-2013 om 15:51:08Van Gastel niet automatisch opvolger 'vertrekkende' Koeman http://t.co/yOJwfG1Iws via @fr12nl reageer retweet
Is het een reactie op een vraag via Twitter?quote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Sunri5e het volgende:
Rare retweet van JPtwitter:JPvanGastel twitterde op maandag 11-11-2013 om 15:51:08Van Gastel niet automatisch opvolger 'vertrekkende' Koeman http://t.co/yOJwfG1Iws via @fr12nl reageer retweet
Nee, is gewoon een retweet van hem op een bericht van FR 12. Heel vreemd.quote:Op maandag 11 november 2013 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is het een reactie op een vraag via Twitter?
Of istie misschien op z'n pik getrapt vanwege uitspraken van Van Geel die bovenstaande heeft gezegd voor de camera's van de NOS?
De atmosfeer die in de Kuip hangt wordt echt zwaar onderschat. Feyenoorders zijn fanatiek, maar echt niet uniek. De Kuip + de felheid van de supporters die bijna op het veld zitten maakt dat het bij veel tegenstanders dun door de broek loopt.quote:Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. Alsof we ons daar nu al bij neer moeten leggen. Volgens mij maken wij die sfeer grotendeels nog altijd zelf. Ongetwijfeld is De Kuip ook van invloed op de imponerende sfeer en uitstraling, maar Feyenoordsupporters kunnen echt wel van ieder stadion een gevreesd en imponerende heksenketel maken, al zal dat wellicht niet vanaf minuut 1 in een nieuw stadion het geval zijn en moet dat dan weer even groeien.
Overigens vind ik qua sfeer de Europese wedstrijden ongeëvenaard, om aan te sluiten bij de voorbeelden die je opnoemde. Je voorbeelden halen het wat mij betreft niet bij wedstrijden uit een wat verder verleden bijv Feyenoord - Inter Milan, of Feyenoord - Olympique Marseille, of Feyenoord - Juventus bijvoorbeeld. Dat waren echt magistrale avonden. Die zal ik mijn leven lang herinneren denk ik.
Ooit had ik nog een filmpje geplaatst waar onze helden aan het afronden waren. Cissé is niet de enige die er niks van kan. Kan het alleen niet meer vinden.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef PIETR het volgende:
Misschien wil 'ie zelf niet perse hoofdtrainer worden.quote:Op maandag 11 november 2013 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een retweet van hem op een bericht van FR 12. Heel vreemd.
Ja, wat in De Kuip zo goed is, dat moet uiteraard in een eventueel nieuw stadion wel behouden blijven. Dat de supporters dicht op het veld zitten werkt uitstekend, en ook de mooie ronde vorm, zonder 'dooie hoeken' waar geen supporters zitten maar beton zichtbaar is. Dat moet je niet hebben in een stadion.quote:Op maandag 11 november 2013 22:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
De atmosfeer die in de Kuip hangt wordt echt zwaar onderschat. Feyenoorders zijn fanatiek, maar echt niet uniek. De Kuip + de felheid van de supporters die bijna op het veld zitten maakt dat het bij veel tegenstanders dun door de broek loopt.
Ben bang dat die unieke sfeer verdwijnt in een nieuw stadion.
Het valt me in wedstrijden in elk geval wel altijd op. Niet alleen Immers, maar ook de schoten op doel van oa Clasie, Vilhena, Nelom, Martins Indi en Janmaat zijn vaak om te janken. (Zij het gelukkig niet altijd, maar ze mogen best wat vaker minimaal tussen de palen).quote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ooit had ik nog een filmpje geplaatst waar onze helden aan het afronden waren. Cissé is niet de enige die er niks van kan. Kan het alleen niet meer vinden.
Nee, alsof de rest zo veel beter is.quote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Vasion het volgende:
Gelieve Vilhena een tijdje uit de selectie zetten.
Wat eigenlijk bizar is met Koeman, van Bronckhorst en van Gastel als trainers.quote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het valt me in wedstrijden in elk geval wel altijd op. Niet alleen Immers, maar ook de schoten op doel van oa Clasie, Vilhena, Nelom, Martins Indi en Janmaat zijn vaak om te janken. (Zij het gelukkig niet altijd, maar ze mogen best wat vaker minimaal tussen de palen).
Je kan trainen wat je wilt natuurlijk, maar als het er niet in zit, dan zit het er niet in.quote:Op maandag 11 november 2013 22:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat eigenlijk bizar is met Koeman, van Bronckhorst en van Gastel als trainers.
Logisch toch?quote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef Sunri5e het volgende:
Mooie foto's. Zo zou ik een eventueel nieuw Feyenoord stadion wel graag willen zien.quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef Luni het volgende:
Of de Kuip renoveren........
http://m.imgur.com/a/OSyvl
En dan maken we een mooi apart discussietopic.quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooie foto's. Zo zou ik een eventueel nieuw Feyenoord stadion wel graag willen zien.
Al zie ik in dat geval het nut van een renovatie van De Kuip niet in, aangezien De Kuip dan niet echt meer als zodanig herkenbaar is. Dan kun je net zo goed een compleet nieuw stadion bouwen die lijkt op het stadion op de foto's. Is nog goedkoper ook, lijkt me ook niet onbelangrijk.
Maar laten we deze discussie ajb weer bewaren voor de periode dat er weer stadionnieuws is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |