Oh. Ben benieuwd of het ook echt zo is, dan.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 10 november 2013 13:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh. Ben benieuwd of het ook echt zo is, dan.Eerst maar eens beginnen met de studie, ook wel handig.
Tsja.quote:Op zondag 10 november 2013 13:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het konijn dat je in zomer en herfst geneukt hebt opetenZiek ventje ben je.
Toedels.quote:Op zondag 10 november 2013 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
Nu toch maar dingetjes doen.
Toedeloe.
Ik ga naar Bangkok.quote:Op zondag 10 november 2013 13:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rustig, zooi opruimen van afgelopen weken hier. Waar ga je heen?
tieft maar opquote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
donnie pls stahpquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
donnie pls stahp
ik probeer VA uit deze sleur te helpen en je helpt niet echt.
Oh kut, zit ik weer in R&P?quote:Op zondag 10 november 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
donnie pls stahp
ik probeer VA uit deze sleur te helpen en je helpt niet echt.
nee.quote:
post jij wel eens iets anders dan gedeeltes van lyrics?quote:
pump that pussyquote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
post jij wel eens iets anders dan gedeeltes van lyrics?
het is watquote:Op zondag 10 november 2013 13:40 schreef Toto69 het volgende:
heb veel zin om te voetballen maar kan mn maat niet bereiken
quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet reageren op whatsapp14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die niet reageren op whatsapp14.gif
quote:
niet eens ontvangen en ik weet niet eens waarom ik naar je luister en die chicks wat stuurquote:
Wat een terinhoerquote:Op zondag 10 november 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
niet eens ontvangen en ik weet niet eens waarom ik naar je luister en die chicks wat stuur
Maar jij selecteert alleen op dat ze makkelijk zijnquote:
jaquote:Op zondag 10 november 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij selecteert alleen op dat ze makkelijk zijn
Ik wacht liever even op een meisje waarmee het klikt ofzoquote:
cevichequote:Op zondag 10 november 2013 14:09 schreef Ceviche het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn geboortedatum verkeerd had ingevuld op mijn profiel
Na twee jaar pas
Ik besloot te gaan sherlocken op supersof ipv sof en kwam dit tegenquote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef VMSDKR het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag besloot ik op 'VMS' te sherlocken in plaats van 'VMSDKR'. Er ging een wereld voor mij open.
[..]
Dat kan niet, tenzij ik stond te tanken.
[..]
Dit kun je ook niet met feiten onderbouwen - onzin dus.
[..]
Correct
[..]
Ook ongeveer correct.
[..]
Ja, blijft een lekker nummer.
Voor de rest:
[..]
en
[..]
Vandaag was een goede dag. Binnenkort maar weer eens mensen opbellen om al deze liefde terug te betalen. Cachets vader ofzo, om te vertellen dat ik gezien heb dat ze blowt.
Gr gr VMS
[ afbeelding ]
De cirkel is rondquote:Op zondag 10 november 2013 14:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik besloot te gaan sherlocken op supersof ipv sof en kwam dit tegen
vms
LBquote:
ja eh als je toch niet reageertquote:
toen ze nog heet wasquote:
je hoort dr bijna nietquote:
Ja eh ik sliepquote:Op zondag 10 november 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja eh als je toch niet reageert
ja eh ikquote:Op zondag 10 november 2013 14:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja eh ik sliep
Wie sms't er nou om drie uur 's nachts
Tevens zag ik je sms pas een kwartier geleden.
Ja eh Voelde me wel gevleid, dat welquote:Op zondag 10 november 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja eh als je toch niet reageert
quote:Op zondag 10 november 2013 14:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja eh Voelde me wel gevleid, dat wel
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens. Gelukkig dat ze dan nu een ban heeft, kunnen jullie er even aan wennen whaha nee hoor dat was niet netjes sof je bent een toffe meid als je dit leest deze is voor jou TOPPER.
Tevens is het een slang.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]:@:@:::@:@
wow
so sweet
many kindness
WTF heeft die gast voor tanquote:
misschien had ie een badpak aan ofzoquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien had ie een badpak aan ofzo
haha l0serquote:
goed! Met jou?quote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik voelde me al verlaten! Hoe is 't?
Oké, tentamens komen eraan maar heb totaal geen leerdrang, dus ik zal het wel al kennenquote:
Herkenbaar jaquote:Op zondag 10 november 2013 15:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké, tentamens komen eraan maar heb totaal geen leerdrang, dus ik zal het wel al kennenEn Xeor is naar de kerk, dus ik verveel me.
Laat ik z'n dm dan maar volspammen. Hij gaat ons voor twee weken verlaten.quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Sowieso kerk
Sowieso Xeor
Bang some cock.quote:Op zondag 10 november 2013 15:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat ik z'n dm dan maar volspammen. Hij gaat ons voor twee weken verlaten.. Bangkok
.
Vraag me af of Xeor zo verslaafd is aan grtd dat hij twee weken weg kan blijvenquote:Op zondag 10 november 2013 15:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat ik z'n dm dan maar volspammen. Hij gaat ons voor twee weken verlaten.. Bangkok
.
quote:Op zondag 10 november 2013 15:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoop dat hij veel penis vangt. [ afbeelding ]
XeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeor
Xeor stuurt me uitstekend fapmateriaal.quote:Op zondag 10 november 2013 15:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vraag me af of Xeor zo verslaafd is aan grtd dat hij twee weken weg kan blijven
Maar goed ik ben hier zelf ook nooit dus ik hebbgeen idee.
Xeor wat doe je
[ afbeelding ]
Deze mensen:quote:Op zondag 10 november 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]:@:@:::@:@
wow
so sweet
many kindness
quote:
quote:
Klinkt relevant, vertel meer.quote:Op zondag 10 november 2013 15:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Xeor stuurt me uitstekend fapmateriaal.
quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Sowieso kerk
Sowieso Xeor
Ik heb nog steeds me tas niet gepaktquote:Op zondag 10 november 2013 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als je het over Xeor de heilige hebt
waaarom sta ik in deze quote!??!?!?!quote:
In Thailand ook, mannen die sprekend op vrouwen lijken.quote:Op zondag 10 november 2013 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gewoon op FOK! blijven, hier kom je ook mutanten tegen.
Hier ook, nog nooit in tc geweest?quote:Op zondag 10 november 2013 15:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
In Thailand ook, mannen die sprekend op vrouwen lijken.
Jawelquote:Op zondag 10 november 2013 15:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hier ook, nog nooit in tc geweest?
Wil je eruit?quote:Op zondag 10 november 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
waaarom sta ik in deze quote!??!?!?!
quote:Op zondag 10 november 2013 15:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hier ook, nog nooit in tc geweest?
Moest deze quotenquote:Op zondag 10 november 2013 15:59 schreef Xeor het volgende:
Ik heb even kamagra gehaald voor het geval ik te zat ben jeweetz
: ((((((quote:
Ja rot op klootzak.quote:Op zondag 10 november 2013 16:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat ik niet te ver gaan, vorige keer werd LB boos.
NEEJquote:
y?quote:Op zondag 10 november 2013 16:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat ik niet te ver gaan, vorige keer werd LB boos.
Ga je mond spoelenquote:
jeetjemekreetjequote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gefrustreerd, jeetje.
Tijd van de maand, stuur sof chocolade!!!!!!!quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gefrustreerd, jeetje.
Die drie dagen dat ze niet menstrueert is het kattengejank ook niet om aan te horen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tijd van de maand, stuur sof chocolade!!!!!!!
heeft niks met de tijd van de maand te maken. Meisjes maak je ALTIJD blij met chocola.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tijd van de maand, stuur sof chocolade!!!!!!!
Flossen gaat mijn tandvlees altijd van bloeden, ik doe altijd poetsen en spoelen met listerine.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst flossen, dan poetsen en DAN pas spoelen Xeor.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die drie dagen dat ze niet menstrueert is het kattengejank ook niet om aan te horen.
LOL dan moe tje juist flossen. Als het gaat bloeden betekent dat het ontstoken is.quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Flossen gaat mijn tandvlees altijd van bloeden, ik doe altijd poetsen en spoelen met listerine.
Klopt ik moest chocola meenemen naar thailandquote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft niks met de tijd van de maand te maken. Meisjes maak je ALTIJD blij met chocola.
Ik doe hetzelfde, wtf. Voel je onze connectie ook sterker worden?quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Flossen gaat mijn tandvlees altijd van bloeden, ik doe altijd poetsen en spoelen met listerine.
Nee is niet ontstoken ik mag niet flossen van de tandartsquote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
LOL dan moe tje juist flossen. Als het gaat bloeden betekent dat het ontstoken is.
Eckte liefdequote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, wtf. Voel je onze connectie ook sterker worden? [ afbeelding ]
Dit is waar, ik ben zelf altijd te lui om te flossen en dan na een tijd is het weer ontstoken. Je moet wel oppassen Xeor, anders ben je op je 40e al je tanden kwijt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
LOL dan moe tje juist flossen. Als het gaat bloeden betekent dat het ontstoken is.
huh raar.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee is niet ontstoken ik mag niet flossen van de tandarts
dat zijn niet echt meisjesquote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt ik moest chocola meenemen naar thailand
Ik flos ook niet. Veel te veel werk.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is waar, ik ben zelf altijd te lui om te flossen en dan na een tijd is het weer ontstoken. Je moet wel oppassen Xeor, anders ben je op je 40e al je tanden kwijt.
Veel te veel tanden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik flos ook niet. Veel te veel werk.
Ik doe ook maar wat die man zegt, hij wilde het ook eens proberen op de "juiste" manier bij mij... resultaat was bloeden.quote:
Spreid je billetjes maarquote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wow, wacht, dat bedoelde ik niet. Onze connectie (nohomo) wordt sterker.
Dan is het dus ontstoken en moet je juist flossen tot de pijn minder wordt en het bloeden stopt. : Dquote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik doe ook maar wat die man zegt, hij wilde het ook eens proberen op de "juiste" manier bij mij... resultaat was bloeden.
Het is niet ontstoken het gaat gewoon bloeden zodra ik ga flossenquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan is het dus ontstoken en moet je juist flossen tot de pijn minder wordt en het bloeden stopt. : D
Ik verwacht DMquote:Op zondag 10 november 2013 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk kun je erop fappen en kotsen tegelijk. Kan het best naar je sturen via dm.
Bloeden = ontstoken in dit geval, wijsneus.quote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is niet ontstoken het gaat gewoon bloeden zodra ik ga flossen
Volgens de tandarts en de mondhygienist niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bloeden = ontstoken in dit geval, wijsneus.
Wat weten zij er nou van.quote:Op zondag 10 november 2013 16:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgens de tandarts en de mondhygienist niet.
Medicatie zoals anti-depressiva kunnen de mondgezondheid aantasten doordat zij leiden tot een vermindering van de speekselafgifte.quote:
neenquote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Xe, ik heb VA dat plaatje van bloedende vagijn gestuurd. Volgens mij is hij fappen.
Ik denk wel meer als dat ookquote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Xe, ik heb VA dat plaatje van bloedende vagijn gestuurd. Volgens mij is hij fappen.
Wat schattigquote:Op zondag 10 november 2013 16:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij bent de enige die mij servies mag noemen
Voor de rest is het gewoon se-fietsje.
Nou je het zegtquote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Medicatie zoals anti-depressiva kunnen de mondgezondheid aantasten doordat zij leiden tot een vermindering van de speekselafgifte.
Wuutquote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Xeor, waarom zou je zo je zaad verneuken aan sof's tandenborstel?
Jij mag me alleen Ceviche noemenquote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe mag ik je noemen ceviche?
........quote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
dude.quote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik dacht dat het keviesj isquote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij mag me alleen Ceviche noemen
maar je weet nooit
sure. wie danquote:
ga flossen mongoolquote:
haha neequote:Op zondag 10 november 2013 16:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Stuur haar dat gifje van die man die als slaaf wordt gebruikt.
Ja dat zei marco gisteren ook al jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik dacht dat het keviesj is
ik pas me aan aan het gedrag van de mensen waar ik mee omga.quote:
Leuke vrienden heb jij dan!!quote:Op zondag 10 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik pas me aan aan het gedrag van de mensen waar ik mee omga.
Jij woont in 't bejaardentehuis?quote:Op zondag 10 november 2013 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik pas me aan aan het gedrag van de mensen waar ik mee omga.
Nopequote:
Ja mijn ouders zijn fucking oudquote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij woont in 't bejaardentehuis?
Geen idee, heb het ook gedaan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Xeor, ik heb je bij friends gezet. Gebeurt er nu iets?
Wat ?quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xeor wtf stuur je mij voor bondage SM shit.
Xeor, laat je hem nu toe tot ons besloten clubjequote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xeor wtf stuur je mij voor bondage SM shit.
Neequote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Xeor, laat je hem nu toe tot ons besloten clubje?!
quote:
quote:
Wat liefquote:Op zondag 10 november 2013 16:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat jij 't bent komt deze in fobo![]()
xeor plsquote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Xeor het volgende:
supersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersof
Denk dat wij haar favo-users zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Xeor het volgende:
supersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersofsupersof supersof
Weet het wel zekerquote:Op zondag 10 november 2013 16:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk dat wij haar favo-users zijn.
Ik niet.quote:
Nee.quote:Op zondag 10 november 2013 16:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Sof, zet je het even in je fobo?
Ja je bent een soort uitslag. rot op.quote:
Nee ik blijf lekker hier.quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je bent een soort uitslag. rot op.
Beledigingen worden steeds beter, 7/10quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja je bent een soort uitslag. rot op.
zeg maar meteen dat je me weg wil, is geen ban voor nodigquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Omg. Schrok me kapot, ben pas een kwartiertje wakker.
howquote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Nee hoor lobi voor jouquote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeg maar meteen dat je me weg wil, is geen ban voor nodig
Crack_quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben net een kwartiertje uit bedquote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop dat je vliegtuig neerstortquote:
Doodwens TR gemacht.quote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vliegtuig neerstort
Niet doen sof. 2/10quote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vliegtuig neerstort
quote:
Alsof ik het meende.quote:
haha.quote:
Zoveel dingen erger dan dood.quote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef Xeor het volgende:
Ik zeg toch ook niet sof ik hoop dat je verongelukt en sterft...
Bepaalde ziektes ja.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoveel dingen erger dan dood.
Zoals jij.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zoveel dingen erger dan dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |