Spreid je billetjes maarquote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wow, wacht, dat bedoelde ik niet. Onze connectie (nohomo) wordt sterker.
Dan is het dus ontstoken en moet je juist flossen tot de pijn minder wordt en het bloeden stopt. : Dquote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik doe ook maar wat die man zegt, hij wilde het ook eens proberen op de "juiste" manier bij mij... resultaat was bloeden.
Het is niet ontstoken het gaat gewoon bloeden zodra ik ga flossenquote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan is het dus ontstoken en moet je juist flossen tot de pijn minder wordt en het bloeden stopt. : D
Ik verwacht DMquote:Op zondag 10 november 2013 15:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk kun je erop fappen en kotsen tegelijk. Kan het best naar je sturen via dm.
Bloeden = ontstoken in dit geval, wijsneus.quote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Het is niet ontstoken het gaat gewoon bloeden zodra ik ga flossen
Volgens de tandarts en de mondhygienist niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bloeden = ontstoken in dit geval, wijsneus.
Wat weten zij er nou van.quote:Op zondag 10 november 2013 16:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Volgens de tandarts en de mondhygienist niet.
Medicatie zoals anti-depressiva kunnen de mondgezondheid aantasten doordat zij leiden tot een vermindering van de speekselafgifte.quote:
neenquote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Xe, ik heb VA dat plaatje van bloedende vagijn gestuurd. Volgens mij is hij fappen.
Ik denk wel meer als dat ookquote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Xe, ik heb VA dat plaatje van bloedende vagijn gestuurd. Volgens mij is hij fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |