y?quote:Op zondag 10 november 2013 16:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat ik niet te ver gaan, vorige keer werd LB boos.
Ga je mond spoelenquote:
jeetjemekreetjequote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gefrustreerd, jeetje.
Tijd van de maand, stuur sof chocolade!!!!!!!quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben je zo gefrustreerd, jeetje.
Die drie dagen dat ze niet menstrueert is het kattengejank ook niet om aan te horen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tijd van de maand, stuur sof chocolade!!!!!!!
heeft niks met de tijd van de maand te maken. Meisjes maak je ALTIJD blij met chocola.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tijd van de maand, stuur sof chocolade!!!!!!!
Flossen gaat mijn tandvlees altijd van bloeden, ik doe altijd poetsen en spoelen met listerine.quote:Op zondag 10 november 2013 16:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst flossen, dan poetsen en DAN pas spoelen Xeor.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die drie dagen dat ze niet menstrueert is het kattengejank ook niet om aan te horen.
LOL dan moe tje juist flossen. Als het gaat bloeden betekent dat het ontstoken is.quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Flossen gaat mijn tandvlees altijd van bloeden, ik doe altijd poetsen en spoelen met listerine.
Klopt ik moest chocola meenemen naar thailandquote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heeft niks met de tijd van de maand te maken. Meisjes maak je ALTIJD blij met chocola.
Ik doe hetzelfde, wtf. Voel je onze connectie ook sterker worden?quote:Op zondag 10 november 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Flossen gaat mijn tandvlees altijd van bloeden, ik doe altijd poetsen en spoelen met listerine.
Nee is niet ontstoken ik mag niet flossen van de tandartsquote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
LOL dan moe tje juist flossen. Als het gaat bloeden betekent dat het ontstoken is.
Eckte liefdequote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, wtf. Voel je onze connectie ook sterker worden? [ afbeelding ]
Dit is waar, ik ben zelf altijd te lui om te flossen en dan na een tijd is het weer ontstoken. Je moet wel oppassen Xeor, anders ben je op je 40e al je tanden kwijt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
LOL dan moe tje juist flossen. Als het gaat bloeden betekent dat het ontstoken is.
huh raar.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee is niet ontstoken ik mag niet flossen van de tandarts
dat zijn niet echt meisjesquote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt ik moest chocola meenemen naar thailand
Ik flos ook niet. Veel te veel werk.quote:Op zondag 10 november 2013 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is waar, ik ben zelf altijd te lui om te flossen en dan na een tijd is het weer ontstoken. Je moet wel oppassen Xeor, anders ben je op je 40e al je tanden kwijt.
Veel te veel tanden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik flos ook niet. Veel te veel werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |