quote:Op zondag 10 november 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien had ie een badpak aan ofzo
haha l0serquote:
goed! Met jou?quote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik voelde me al verlaten! Hoe is 't?
Oké, tentamens komen eraan maar heb totaal geen leerdrang, dus ik zal het wel al kennenquote:
Herkenbaar jaquote:Op zondag 10 november 2013 15:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké, tentamens komen eraan maar heb totaal geen leerdrang, dus ik zal het wel al kennenEn Xeor is naar de kerk, dus ik verveel me.
Laat ik z'n dm dan maar volspammen. Hij gaat ons voor twee weken verlaten.quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Sowieso kerk
Sowieso Xeor
Bang some cock.quote:Op zondag 10 november 2013 15:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat ik z'n dm dan maar volspammen. Hij gaat ons voor twee weken verlaten.. Bangkok
.
Vraag me af of Xeor zo verslaafd is aan grtd dat hij twee weken weg kan blijvenquote:Op zondag 10 november 2013 15:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat ik z'n dm dan maar volspammen. Hij gaat ons voor twee weken verlaten.. Bangkok
.
quote:Op zondag 10 november 2013 15:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoop dat hij veel penis vangt. [ afbeelding ]
XeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeorXeor
Xeor stuurt me uitstekend fapmateriaal.quote:Op zondag 10 november 2013 15:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vraag me af of Xeor zo verslaafd is aan grtd dat hij twee weken weg kan blijven
Maar goed ik ben hier zelf ook nooit dus ik hebbgeen idee.
Xeor wat doe je
[ afbeelding ]
Deze mensen:quote:Op zondag 10 november 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]:@:@:::@:@
wow
so sweet
many kindness
quote:
quote:
Klinkt relevant, vertel meer.quote:Op zondag 10 november 2013 15:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Xeor stuurt me uitstekend fapmateriaal.
quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
Sowieso kerk
Sowieso Xeor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |