quote:Op zondag 10 november 2013 11:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[ afbeelding ]
Wou dat ik zo gemelkt werd
Linkin Parkquote:
Ben niet oversekst, gewoon realistisch.quote:Op zondag 10 november 2013 11:28 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme manEn dan was ik in de puberteit en oversekst?
Denken dat jij als zolderautist iemand kan neukenquote:Op zondag 10 november 2013 11:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben niet oversekst, gewoon realistisch.
Ik heb niet eens een zolderquote:Op zondag 10 november 2013 11:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denken dat jij als zolderautist iemand kan neuken
Davidquote:
Hoezo?quote:
Ik ben moequote:
Pics.quote:Op zondag 10 november 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou ik verveelde me en ging iets maken maar het ziet er niet uit
quote:
Klote tijdquote:
Kirby's mond is gewoon een gat.quote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef d4v1d het volgende:
Het was een kirby maar z'n mond ziet er echt niet uit
JA MAAR ER ZIT TOCH KLEUR IN?quote:Op zondag 10 november 2013 11:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kirby's mond is gewoon een gat.
Jaquote:
opnieuw*quote:Op zondag 10 november 2013 11:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga wel even kijken of ik de mond overnieuw kan doen
quote:
David is schattig.quote:Op zondag 10 november 2013 11:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Psst. protip. Mannen vinden het niet leuk als je ze schattig noemt
Goedemorgen Miniemquote:
Donnie, jij bent vooral raar eigenlijk. #OneLove.quote:
Raar > schattig op de ladder naar liefde.quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Donnie, jij bent vooral raar eigenlijk. #OneLove.
ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke ladder gebruik jij nou weer?quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Raar > schattig op de ladder naar liefde.
Goedemorgen Aldo.quote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moet nog een halfuur wachten tot ik kan vertrekken, maar het liefst wil ik nog even slapen
quote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
ok.Wow, perfect proportioneel gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het?quote:
quote:
Nee, ik was filmpje kijken met m'n zus en haar vriend.quote:
Goedemorgen sofquote:
onder het mom van 3e wielquote:Op zondag 10 november 2013 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik was filmpje kijken met m'n zus en haar vriend.
Behoefte aan een eigen vriend?quote:Op zondag 10 november 2013 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik was filmpje kijken met m'n zus en haar vriend.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef d4v1d het volgende:
Oke de mond is al beter nu.
Zal ik hem posten?
Misschienquote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Behoefte aan een eigen vriend?
quote:
goedmorgenquote:
Omdat 'ie kleiner moetquote:
Ging half vier slapen. Ben wel moe. Maar worth itquote:Op zondag 10 november 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik voel me een beetje brakjesen jij?
Goedemorgen VA.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ging half vier slapen. Ben wel moe. Maar worth it
Dan kom ik ook omgquote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komende week weer een keer een sicke TC avond
quote:Op zondag 10 november 2013 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat 'ie kleiner moet![]()
Wel goed gelukt
Komt ontzettend dik overquote:Op zondag 10 november 2013 11:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zitten ruim 10 gradients in ofzoIk klikte random dingen aan
Ja gister was echt tofquote:
Kirby is ook dik?quote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komt ontzettend dik overWel respect though
Is goed. ro heeft beloofd dat hij woensdag cam aan doet.quote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh woensdag kan ik ookquote:Op zondag 10 november 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed. ro heeft beloofd dat hij woensdag cam aan doet.
Hallo Soffquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja gister was echt tof
maar dat komt misschien ook door de hoeveelheid bier hier![]()
Avond, ja. Geen nacht.quote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goedquote:
oké goed zoquote:
haiiquote:
dan zorg ik dat ik helemaal opgeolied achter de pc zitquote:Op zondag 10 november 2013 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
oké goed zoik moet werken tot 20 maar daarna kan ik
niet doenquote:
Sowiesoquote:
quote:
Fopje is bezet, VA.quote:
Hij vergalde mijn avond, door in 1x uit het niets mijn naam te raden en nu weet bijna heel dit topic hetquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij vergalde mijn avond, door in 1x uit het niets mijn naam te raden en nu weet bijna heel dit topic het
iedereen weet ook mijn naamquote:Op zondag 10 november 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij vergalde mijn avond, door in 1x uit het niets mijn naam te raden en nu weet bijna heel dit topic het
Fopje weet m'n voornaam en achternaam. Tenminste hij was bij m'n kassa ooitquote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de flikker![]()
grapje fopje sherlock
godquote:
Ik weet ook jouw namenquote:Op zondag 10 november 2013 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fopje weet m'n voornaam en achternaam. Tenminste hij was bij m'n kassa ooit
ja en je heet superSOFquote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen weet ook mijn naam
maar dat komt omdat ik bijna iedereen op fb heb
hoezo dat?quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef Muto het volgende:
Aldo werd naarmate de avond vorderde steeds agressiever.
Ja okquote:
Ik jou niet.quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen weet ook mijn naam
maar dat komt omdat ik bijna iedereen op fb heb
ik ga maar mijn naam wijzigen naar iets paupers, zodat Fopje het niet meer kan radenquote:
Middelvingers etc.quote:
Stalker ;squote:
Ik hossel niemandquote:
Ja we WAREN vriendenquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mij heeft ze ook verwijderd hoor
after eight? #supersofquote:Op zondag 10 november 2013 12:08 schreef d4v1d het volgende:
I CHASE YOUR LOVE AROUND A FIGURREEE EIIGHT
hahahahaquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
I DONT WANNA RUN AWAY BUT I CANT TAKE IT I DONT UNDERSTAND
quote:
sad songquote:Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef Jhali het volgende:
IF I'M NOT MADE FOR YOU THEN WHY DOES MY HEART TELL ME THAT I AM![]()
FFSquote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
omg, toto is best een leuke hondennaam. brb
Met tieten.quote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben dus bezig met een webontwerp voor hertog jan en er zit een vergelijkingspagina bij. Maar waar moet je bieren mee vergelijken? Wat zijn de meetbare verschillen tussen de verschillende pilsners?
zolangie maar een staart heeftquote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
omg, toto is best een leuke hondennaam. brb
flesjes onder elkaar?quote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben dus bezig met een webontwerp voor hertog jan en er zit een vergelijkingspagina bij. Maar waar moet je bieren mee vergelijken? Wat zijn de meetbare verschillen tussen de verschillende pilsners?
hoe bedoel je? Gaat om het product zelf, niet het flesje er om heenquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zolangie maar een staart heeft
huhquote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Gaat om het product zelf, niet het flesje er om heen
quote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Ik moet hertog jan vergelijken met andere biertjes. Gemiddelde houdbaarheid is volgens mij verschillend door de groene flesjes. Misschien gemiddelde prijs ofzo?quote:
druipt wel meer tussen haar benen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jhali druipt met staart tussen de benen af
no ideaquote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Ik moet hertog jan vergelijken met andere biertjes. Gemiddelde houdbaarheid is volgens mij verschillend door de groene flesjes. Misschien gemiddelde prijs ofzo?
jaquote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VA.quote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
druipt wel meer tussen haar benen.
Ik. Kon. Het. Niet. Laten.
Robert-Jamquote:Op zondag 10 november 2013 12:37 schreef Jhali het volgende:
Of we noemen onze hond gewoon Robert-Jan, ook al is het een teefje. #yolo
IK HAD MIJN MOEDER BIJNA ZO VER OM DR SHIBA TE NOEMENquote:Op zondag 10 november 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou mijn hond Doge noemen
dat is een ras. Je gaat je paard ook geen shetland noemen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK HAD MIJN MOEDER BIJNA ZO VER OM DR SHIBA TE NOEMEN
De meme heet Shibe Doge, sukkel.quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is een ras. Je gaat je paard ook geen shetland noemen?
ga jij nou maar meer naaktpics fixenquote:Op zondag 10 november 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem je hond gewoon Ouwe vogelzoeker
nee dat zie ik nietquote:Op zondag 10 november 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja zie je mij al buiten staan
Shibeeee dogeee komm xdxd
Meer? Want hij heeft er al wat?quote:Op zondag 10 november 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga jij nou maar meer naaktpics fixen
Dit is de eerste post die ik lees vandaag.quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef Jhali het volgende:
Of gewoon gewillig zaadsletje, bekt ook wel lekker
boyce avanuequote:
Dat is niet mijn hondquote:
Mannen willen me niet voelen dus neequote:
Is dat niet jouw naam?quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef Jhali het volgende:
Of gewoon gewillig zaadsletje, bekt ook wel lekker
Jaa een beetjequote:
Heb je dat teefje al?quote:
SPANNEND. DAT IS OVER 8 MINUTEN.quote:
Retweetquote:Op zondag 10 november 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik wil ook een hond. Of kat. Of konijn.
Of vriendin.
Combineer één van de bovenste regel met de tweede.quote:Op zondag 10 november 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of vriendin.
ik heb het retweeten uit staan dus kan niet heb priveaccountquote:
Je hont neucken?quote:Op zondag 10 november 2013 12:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Combineer één van de bovenste regel met de tweede.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de flikker![]()
grapje fopje sherlock
gadver fopjequote:
waz met jouquote:
grapje togquote:
Zou hetzelfde doen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef Jhali het volgende:
Ik ken trouwens een meid die mocht thuis nooit katten en toen ging ze samenwonen met haar vriend waar ze 3 jaar iets mee had en toen kocht ze een kat en toen bleek dat die vriend allergisch was en toen trapte ze hem eruit![]()
Ik zou een konijn pakken.quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bij voorkeur je kat. Zachtere staart enz.
LOL hehehequote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef Jhali het volgende:
Ik ken trouwens een meid die mocht thuis nooit katten en toen ging ze samenwonen met haar vriend waar ze 3 jaar iets mee had en toen kocht ze een kat en toen bleek dat die vriend allergisch was en toen trapte ze hem eruit![]()
Gelukkig maar, je speelt met je neusbeentje.quote:
jij kan mij toch niet neerklappenquote:Op zondag 10 november 2013 12:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je speelt met je neusbeentje.
DONquote:Op zondag 10 november 2013 12:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Godverdomme nee. Komt je lul uit haar bek
Kloptquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kan mij toch niet neerklappen
Nee, hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 12:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Godverdomme nee. Komt je lul uit haar bek
Nee, niet doen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of vriendin.
Ik sliep half 5 of zo en was half 10 alweer wakkerquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is 't nooit. Ben erna ook maar een uur gaan slapen
Godver.quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef Jhali het volgende:
Belgiëquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Vlaamse reus pakken, heb je ook nog lange oren om aan te trekken.
Is rodawa homo? shitquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik moet me een beetje stoer gedragen natuurlijk.
Rodawa houdt van ruige kerels.
Wat ga je vandaag doen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sliep half 5 of zo en was half 10 alweer wakker![]()
Wel oppassen dat de oren niet afscheuren, heb dat wel eens vaker gehad.quote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Vlaamse reus pakken, heb je ook nog lange oren om aan te trekken.
Nijnen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Jhali het volgende:
Ik wil echt van m'n leven geen knaagdier meer, trouwens.
Hij is geen homo, maar voor mij maakt hij een uitzondering.quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Is rodawa homo? shitje mag hem hebben
Jij bent tweemaal eregastquote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dus alle tetten zijn eregast in dit topic? Zal het ze even doorgeven.
Gay4payquote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij is geen homo, maar voor mij maakt hij een uitzondering.
Waarom de neuk zou je een konijn bij de oren optillen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel oppassen dat de oren niet afscheuren, heb dat wel eens vaker gehad.
Ik twijfel tussen huiswerk voor school en daarna werken.quote:
Dan breng je 'm toch terug naar de dierenwinkel? Even uitleggen dat het slechte kwaliteit was.quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel oppassen dat de oren niet afscheuren, heb dat wel eens vaker gehad.
quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent tweemaal eregastWanneer post je weer in US?
Omdat tijdens neukenquote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom de neuk zou je een konijn bij de oren optillen?
Maar maar:quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar zou er zelf niet weer eentje hoeven.
Denk ik.
quote:
profit.quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Films kijken en chillen en daarna werken.
Huiswerkquote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen huiswerk voor school en daarna werken.
of
Films kijken en chillen en daarna werken.
Dus ik maak nog een kansquote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij is geen homo, maar voor mij maakt hij een uitzondering.
Idd, gwn een oor aannaaien.quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan breng je 'm toch terug naar de dierenwinkel? Even uitleggen dat het slechte kwaliteit was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |