Goedemorgen Miniemquote:
Donnie, jij bent vooral raar eigenlijk. #OneLove.quote:
Raar > schattig op de ladder naar liefde.quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Donnie, jij bent vooral raar eigenlijk. #OneLove.
ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke ladder gebruik jij nou weer?quote:Op zondag 10 november 2013 11:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Raar > schattig op de ladder naar liefde.
Goedemorgen Aldo.quote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moet nog een halfuur wachten tot ik kan vertrekken, maar het liefst wil ik nog even slapen
quote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
ok.Wow, perfect proportioneel gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het?quote:
quote:
Nee, ik was filmpje kijken met m'n zus en haar vriend.quote:
Goedemorgen sofquote:
onder het mom van 3e wielquote:Op zondag 10 november 2013 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik was filmpje kijken met m'n zus en haar vriend.
Behoefte aan een eigen vriend?quote:Op zondag 10 november 2013 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik was filmpje kijken met m'n zus en haar vriend.
quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef d4v1d het volgende:
Oke de mond is al beter nu.
Zal ik hem posten?
Misschienquote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Behoefte aan een eigen vriend?
quote:
goedmorgenquote:
Omdat 'ie kleiner moetquote:
Ging half vier slapen. Ben wel moe. Maar worth itquote:Op zondag 10 november 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik voel me een beetje brakjesen jij?
Goedemorgen VA.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ging half vier slapen. Ben wel moe. Maar worth it
Dan kom ik ook omgquote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komende week weer een keer een sicke TC avond
quote:Op zondag 10 november 2013 11:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat 'ie kleiner moet![]()
Wel goed gelukt
Komt ontzettend dik overquote:Op zondag 10 november 2013 11:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zitten ruim 10 gradients in ofzoIk klikte random dingen aan
Ja gister was echt tofquote:
Kirby is ook dik?quote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Komt ontzettend dik overWel respect though
Is goed. ro heeft beloofd dat hij woensdag cam aan doet.quote:Op zondag 10 november 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komende week weer een keer een sicke TC avond
oh woensdag kan ik ookquote:Op zondag 10 november 2013 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed. ro heeft beloofd dat hij woensdag cam aan doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |