grapje togquote:
Zou hetzelfde doen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef Jhali het volgende:
Ik ken trouwens een meid die mocht thuis nooit katten en toen ging ze samenwonen met haar vriend waar ze 3 jaar iets mee had en toen kocht ze een kat en toen bleek dat die vriend allergisch was en toen trapte ze hem eruit![]()
Ik zou een konijn pakken.quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bij voorkeur je kat. Zachtere staart enz.
LOL hehehequote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef Jhali het volgende:
Ik ken trouwens een meid die mocht thuis nooit katten en toen ging ze samenwonen met haar vriend waar ze 3 jaar iets mee had en toen kocht ze een kat en toen bleek dat die vriend allergisch was en toen trapte ze hem eruit![]()
Gelukkig maar, je speelt met je neusbeentje.quote:
jij kan mij toch niet neerklappenquote:Op zondag 10 november 2013 12:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je speelt met je neusbeentje.
DONquote:Op zondag 10 november 2013 12:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Godverdomme nee. Komt je lul uit haar bek
Kloptquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jij kan mij toch niet neerklappen
Nee, hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 12:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Godverdomme nee. Komt je lul uit haar bek
Nee, niet doen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik wil ook een hond. Of kat. Of konijn.
Of vriendin.
Ik sliep half 5 of zo en was half 10 alweer wakkerquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is 't nooit. Ben erna ook maar een uur gaan slapen
Godver.quote:Op zondag 10 november 2013 12:54 schreef Jhali het volgende:
Belgiëquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Vlaamse reus pakken, heb je ook nog lange oren om aan te trekken.
Is rodawa homo? shitquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik moet me een beetje stoer gedragen natuurlijk.
Rodawa houdt van ruige kerels.
Wat ga je vandaag doen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sliep half 5 of zo en was half 10 alweer wakker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |