quote:Op zondag 10 november 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
I DONT WANNA RUN AWAY BUT I CANT TAKE IT I DONT UNDERSTAND
quote:
sad songquote:Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef Jhali het volgende:
IF I'M NOT MADE FOR YOU THEN WHY DOES MY HEART TELL ME THAT I AM![]()
FFSquote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
omg, toto is best een leuke hondennaam. brb
Met tieten.quote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben dus bezig met een webontwerp voor hertog jan en er zit een vergelijkingspagina bij. Maar waar moet je bieren mee vergelijken? Wat zijn de meetbare verschillen tussen de verschillende pilsners?
zolangie maar een staart heeftquote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
omg, toto is best een leuke hondennaam. brb
flesjes onder elkaar?quote:Op zondag 10 november 2013 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben dus bezig met een webontwerp voor hertog jan en er zit een vergelijkingspagina bij. Maar waar moet je bieren mee vergelijken? Wat zijn de meetbare verschillen tussen de verschillende pilsners?
hoe bedoel je? Gaat om het product zelf, niet het flesje er om heenquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zolangie maar een staart heeft
huhquote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Gaat om het product zelf, niet het flesje er om heen
quote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zolangie maar een staart heeft
Ja. Ik moet hertog jan vergelijken met andere biertjes. Gemiddelde houdbaarheid is volgens mij verschillend door de groene flesjes. Misschien gemiddelde prijs ofzo?quote:
druipt wel meer tussen haar benen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jhali druipt met staart tussen de benen af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |