no ideaquote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Ik moet hertog jan vergelijken met andere biertjes. Gemiddelde houdbaarheid is volgens mij verschillend door de groene flesjes. Misschien gemiddelde prijs ofzo?
jaquote:Op zondag 10 november 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zolangie maar een staart heeft
VA.quote:Op zondag 10 november 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
druipt wel meer tussen haar benen.
Ik. Kon. Het. Niet. Laten.
Robert-Jamquote:Op zondag 10 november 2013 12:37 schreef Jhali het volgende:
Of we noemen onze hond gewoon Robert-Jan, ook al is het een teefje. #yolo
IK HAD MIJN MOEDER BIJNA ZO VER OM DR SHIBA TE NOEMENquote:Op zondag 10 november 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou mijn hond Doge noemen
dat is een ras. Je gaat je paard ook geen shetland noemen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK HAD MIJN MOEDER BIJNA ZO VER OM DR SHIBA TE NOEMEN
De meme heet Shibe Doge, sukkel.quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is een ras. Je gaat je paard ook geen shetland noemen?
ga jij nou maar meer naaktpics fixenquote:Op zondag 10 november 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem je hond gewoon Ouwe vogelzoeker
nee dat zie ik nietquote:Op zondag 10 november 2013 12:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja zie je mij al buiten staan
Shibeeee dogeee komm xdxd
Meer? Want hij heeft er al wat?quote:Op zondag 10 november 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga jij nou maar meer naaktpics fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |