Hoi Mexicanoquote:
Hoiquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Dearest het volgende:
Er mag ook gewoon hoi tegen mij gezegd worden hoor
nee dat mag nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Dearest het volgende:
Wat aardig dat dat mag van jequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Dearest het volgende:
WOP WOP WOP WOPquote:
Zo werkt het leven soms. In de een d'r fobo lurk je meer dan in de ander d'r fobo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi Mexicano
Je lurkt wel vaak in mn fobo
BBMquote:
Oke nu moet ik die luisteren om 'm eruit te krijgen fakjou madafakaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is oké, denk ik.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo werkt het leven soms. In de een d'r fobo lurk je meer dan in de ander d'r fobo.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:39 schreef denkjedat het volgende:
Halloi !
halhoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik dacht even als in ''kick'' op habbo vroeger als je uit een kamer werd gemieterdquote:
Badooquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:39 schreef Toto69 het volgende:
WHAHAHA
badoo profiel:
Naam: S. R.
Nummer: 06.....
Relatie: Ja met R.
Halloi !
halloiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
One lovequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oke nu moet ik die luisteren om 'm eruit te krijgen fakjou madafaka
Oh, ja dat ik wel. De dag voordat ik op wintersport ging was ik echt mega ziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me ook niet heugen de laatste keer dat ik echt ziek in bed lag of zo, echt al jaren geleden waarschijnlijk
quote:
Halloi !
Doet me denken aan zo'n Tumblr post van iemand die een bal tegen iemands hoofd aanschopte en ''I'm so fucking sorry!'' en ''Are you okay?'' tegelijk wilde zeggen en daar ''ARE YOU FUCKING SORRY?!'' van maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i still see your shadows in my room
FaceTimequote:
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je geslapen had jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat ik wel. De dag voordat ik op wintersport ging was ik echt mega ziek. Was echt een drama want moest mn tas inpakken en daarvoor nog shit kopen en nog een take home tentamen maken
. En de volgende dag dus op wintersport
. Nou die shit heb ik gedaan en vervolgens de hele dag geslapen.. en de volgende dag op reis ook alleen maar geslapen en toen we aankwamen moesten we nog 5 uur wachten voordat we in het huisje konden en toen maar die 5 uur op een bakje geslapen
.
Maar dat was het wel ja. Heel lulverhaal meteen
....
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n Tumblr post van iemand die een bal tegen iemands hoofd aanschopte en ''I'm so fucking sorry!'' en ''Are you okay?'' tegelijk wilde zeggen en daar ''ARE YOU FUCKING SORRY?!'' van maakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |