Sta je daar nog achter? Ik hoop niet dat hij op andere vlakken net zo handelt zoals dit onderwerp.quote:Op zondag 10 november 2013 13:06 schreef BlauwWolkje het volgende:
Allebei 23, wonen nog niet samen, maar dat gaat als het goed is binnen nu en een paar maanden gebeuren.
Dit is natuurlijk complete larie. De reden dat hij er geen andere mannen bij wil betrekken is exact dezelfde waarom jij er geen andere vrouwen bij wil betrekken. Hij denkt dus alleen aan zichzelf.quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef BlauwWolkje het volgende:
"Daarom wil ik ook geen andere mannen erbij betrekken" is dan het antwoord wat ik krijg.
Ja helemaal, met ons seks leven is absoluut niks mis, dat kan eigenlijk niet beter.quote:Op zondag 10 november 2013 13:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sta je daar nog achter? Ik hoop niet dat hij op andere vlakken net zo handelt zoals dit onderwerp.
Zijn jullie op seksgebied wel compatibel?
Dit.quote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef probeer het volgende:
Dit gaat weer zo'n topic waar elke user tegen TS zegt dat ze er mee moet kappen. Maar waarschijnlijk is TS inmiddels al te afhankelijk van hem en heeft te weinig eigenwaarde.
En over een half jaar gaan ze samenwonen, binnen 2 jaar raakt TS zwanger, binnen 5 gaat hij vreemd omdat hij alleen om zichzelf geeft, en binnen 10 zijn ze weer uit elkaar.quote:Op zondag 10 november 2013 13:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit.
Blind van verliefdheid zijn gedrag gaan goedpraten voor hem en niet in willen zien dat hij gewoon niet goed voor haar is. Als hij zijn wensen op seksueel vlak zo probeert door te drammen zal hij dat op dagelijkse dingen ook (gaan) doen. Oftewel; zij moet zich schikken naar zijn wensen en hij laat niets aan haar wensen gelegen liggen.
Praat met hem erover en geef duidelijk je grenzen aan. Sowieso niets gaan doen waar jij je niet goed bij voelt. Overigens triest dat hij zo kinderachtig reageert.quote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef BlauwWolkje het volgende:
[..]
Maar de rest van de relatie is eigenlijk gewoon oke.
Kom op zeg ..quote:Op zondag 10 november 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Betrek je gewoon niet te veel op jezelf?
Dat hij niet vrolijk is als zijn ultieme fantasie niet uit gaat komen is natuurlijk logisch
En ja hij had wel wat tactvoller kunnen zijn
Maar waarom ga je dan meteen aan jezelf twijfelen?
In een relatie is het toch juist goed als je aangeeft wat je wil en wat je niet wil?
Wat jullie nu bij elkaar hebben gedaan
Nu is het toch gewoon klaar? Het is besproken en het gaat niet gebeuren
door met de dingen van het dagelijks leven zou ik zeggen
Dat is dus het punt, hij blijft het tussen neus en lippen door inbrengen.quote:Op zondag 10 november 2013 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nu is het toch gewoon klaar? Het is besproken en het gaat niet gebeuren
door met de dingen van het dagelijks leven zou ik zeggen
Blijkbaar vindt hij dat jullie seksleven wel beter kan. Dus hoe denkt híj eigenlijk over de rest van jullie relatiequote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef BlauwWolkje het volgende:
[..]
Ja helemaal, met ons seks leven is absoluut niks mis, dat kan eigenlijk niet beter.
Samenwonen, tsja als ik alleen naar dit onderdeel kijk dan zou ik dat inderdaad niet moeten doen, het samenwonen. Maar de rest van de relatie is eigenlijk gewoon oke.
Dan geeft hij dus niets om jouw mening.quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef BlauwWolkje het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, hij blijft het tussen neus en lippen door inbrengen.
Leuk ventje.quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef BlauwWolkje het volgende:
Dat zegt hij niet, hij zegt dat ze lust en liefde moet scheidenquote:Op zondag 10 november 2013 13:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Kom op zeg ..
Teleurgesteld zijn, maar dan toch tegen je vriendin zeggen "dat ze het gewoon moet doen" terwijl je donders goed weet dat ze dat echt niet wil? Dat is geen teleurstelling, dan ben je gewoon een egoïstische klootzak.
En heb jij al uitgelegd dat je dat echt niet fijn vind en wat het met je doet?quote:Op zondag 10 november 2013 13:17 schreef BlauwWolkje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |