SPOILER: Oud Nieuws en geruchtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBOX360 versie
XBOX One Versie
Wat nu inmiddels bekend is gemaakt is dat Ghosts op 720p zal draaien ondanks IW eerder aangaf dat het ook op 1080p zou draaien.
PS3 Versie
PS4 Versie
PC Versie
Inmiddels zijn de minimum specificaties bekend en (schrik niet) die liggen best hoog.
CPU: Intel® Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.
Zoals te zien in onderdstaande afbeelding van PalmRoyale start de game niet op als je PC niet voldoet aan de minimale eisen:
Waar je de game kan kopen dat mag duidelijk zijn zo kun je alleen de key online aanschaffen voor gemiddeld 35 euro (al dan niet met Free Fall bonus) of kun je gewoon het schijfje bemachtigen in de winkel.
De verschillende nachtopeningen zijn door het hele land weer drukbezocht. Zou Call of Duty de verschillende verkooprecords recentelijk gezet door GTAV kunnen verbreken?
FOV (Slider)
Op dit moment is het nog niet bekend of er in Ghosts een FOV slider zit. In andere IW-COD games kon je dit via externe tools aanpassen.
Dedicated servers
Activision heeft aangekondigd dat alle platforms gebruik maken van dedicated servers. Echter is dit niet precies waar veel PC gamers om hebben gevraagd. Zij willen rentable dedicated servers die ze zelf kunnen beheren. Vanuit Infinity Ward is toegezegd dat er gewerkt/gekeken wordt naar het beschikbaar maken van rentable dedicated servers en een server browser post launch.
Wapenlijst
Assault Rifles
• SC-2010
• SA-805
• AK-12
• FAD
• Remington R5
• MSBS
• Honey Badger
• ARX-160
Sub Machine Guns
• Bizon
• CBJ-MS
• Vector CRB
• Vepr
• K7
• MTAR-X
Light Machine Guns
• Ameli
• M27-IAR
• LSAT
• Chain SAW
Shotguns
• Bulldog
• FP6
• MTS-255
• TAC 12 [small]
Sniper Rifles
• USR
• L1155
• Lynx
• VKS
Marksman Rifles
• IA2
• Mk 14 EBR
• MR-28
• SVU Dragunov
Camo's
• Snow
• Brush
• Autumn
• Ocean
• Red
• Scale
• Caustic
• Crocodile
• Green
• Net
• Trail
• Woodland
• Gold
Gametypes
• Blitz
• Cranked
• Domination
• Free-for-All,
• Grind
• Hunted
• Infected
• Kill Confirmed
• Search and Destroy
• Search and Rescue
• Team Deathmatch
Maps
• Chasm
• Flooded
• Free Fall (Pre-order bonus)
• Freight
• Octane
• Overload
• Prison Break
• Seige
• Sovereign
• Stonehaven
• Strikezone
• Stormfront
• Tremor
• Warhawk
• Whiteout
Handige filmpjes met uitleg
Ghosts 101 Episode 2: Best Perk! Must Have for Launch Day (Call of Duty COD Ghost Perks Tips Tricks)quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:40 schreef cherrycoke het volgende:
duuus deze game is ook een grote faal?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:28 schreef SherlockHolmes het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-ghosts
User Score : 1.7
Dat heb je als je een breinloos onorigineel spel elk jaar lanceert. Fallout daarintegenquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel altijd lachen. Iedereen weer zeuren en janken en de makers maar lachen. DIe hebben de eerste 24 uur weer 1 miljard dollar opgehaald.
Naja vond MW1 en om eerlijk te zijn MW2 ook nog wel leuk, maar de delen erna gaan nergens meer over. Zelfs de singleplayer vond ik super van MW1 en MW2, maar ook de delen erna vond ik het niks meer.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat heb je als je een breinloos onorigineel spel elk jaar lanceert. Fallout daarintegen
huh wat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:31 schreef Roces18 het volgende:
Hahahahha! Ik furieus omdat ik "gereset " zou zijn. Word je tijdens extinction automatisch prestige als je lvl 30 voorbij bent. Mogen ze ook wel even vertellen dan pfff!!! (Snap dat prestige bullshit sowieso niet, totaal nutteloos).
Que?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:31 schreef Roces18 het volgende:
Hahahahha! Ik furieus omdat ik "gereset " zou zijn. Word je tijdens extinction automatisch prestige als je lvl 30 voorbij bent. Mogen ze ook wel even vertellen dan pfff!!! (Snap dat prestige bullshit sowieso niet, totaal nutteloos).
Ja, weer een update van 104 mb.quote:Op zondag 10 november 2013 11:34 schreef Blester het volgende:
Hmmm, update voor Ghosts op Xbox 360, misschien een spawnfix?
Ben benieuwd of de spawns gefixt zijn nu, zal wel niet.quote:Op zondag 10 november 2013 11:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, weer een update van 104 mb.
Ik dacht dat ze de 15e pas met een update kwamen..quote:Op zondag 10 november 2013 11:34 schreef Blester het volgende:
Hmmm, update voor Ghosts op Xbox 360, misschien een spawnfix?
twitter:InfinityWard twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 02:18:11Thank you for all the feedback we've received since launch! We hear you loud and clear. We're prepping fixes, & adding S&D on Nov. 15th. reageer retweet
Idk.. Laat ze nou ook eens ground war toevoegen aan consoles zeg.. Daar zijn deze maps ideaal voor.quote:Op zondag 10 november 2013 11:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze de 15e pas met een update kwamen..twitter:InfinityWard twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 02:18:11Thank you for all the feedback we've received since launch! We hear you loud and clear. We're prepping fixes, & adding S&D on Nov. 15th. reageer retweet
Ditquote:Op zondag 10 november 2013 11:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Idk.. Laat ze nou ook eens ground war toevoegen aan consoles zeg.. Daar zijn deze maps ideaal voor.
Ja hierquote:Op zondag 10 november 2013 12:28 schreef Blester het volgende:
Nog meer fans van de mode 'Blitz' hier? Vind hem wel leuk
Blitz is ook lekker levelen, nu 300 points per infiltratiequote:
De ¤50 met FreeFall map die ik voor een Xbox 360 versie heb moeten betalen is hij sowieso waard.quote:Op zondag 10 november 2013 12:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
En, vinden jullie na aankoop dit spel de (waarschijnlijk) ¤60 waard die je er aan uit hebt gegeven?
5 uurtjes en het was klaarquote:Op zondag 10 november 2013 12:50 schreef Blester het volgende:
Iemand trouwens de singleplayer als uitgespeeld?
Oh, dan ben ik er al bijna doorheen ben ik bang. Weet je toevallig nog waar die jungle ongeveer zat?quote:
Over de helftquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er al bijna doorheen ben ik bang. Weet je toevallig nog waar die jungle ongeveer zat?
Waard? Voor een 5 uur singleplayer, voor dezelfde engine? Voor dezelfde MP?quote:Op zondag 10 november 2013 12:50 schreef Blester het volgende:
[..]
De ¤50 met FreeFall map die ik voor een Xbox 360 versie heb moeten betalen is hij sowieso waard.
Iemand trouwens de singleplayer al heeft uitgespeeld? Ben nu net door die jungle heen met al die bewakers, ik neem aan dat ik dan ongeveer op de helft ben? Singleplayer hebben ze imo wel te makkelijk gemaakt, speel op moeilijkste mode en kom er zo doorheen.
Poe, wel over de helft, maar ik kan het grootste deel eerlijk gezegd nu al niet echt meer herinnerenquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik er al bijna doorheen ben ik bang. Weet je toevallig nog waar die jungle ongeveer zat?
Mwah, Singleplayer, extinction, squads en MP. MP is totaal anders dan de vorige call of duty's vind ik in ieder geval. Allemaal veel groter etc.quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waard? Voor een 5 uur singleplayer, voor dezelfde engine? Voor dezelfde MP?
Hoezo het zelfde. Er is dit jaar juist meer veranderd dan afgelopen jaren.quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waard? Voor een 5 uur singleplayer, voor dezelfde engine? Voor dezelfde MP?
Mexico.quote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Bar weinig.quote:Op zondag 10 november 2013 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo het zelfde. Er is dit jaar juist meer veranderd dan afgelopen jaren.
Oke. Nou ik vind dat er dit jaar wel meer nieuwe dingen inzitten dan de afgelopen jaren. Levels groter. Meer diepte er in. En er gebeuren nu dingen in de maps (niet dat het zo boeiend is, maar nieuw is het wel)quote:
Zeker, als je het vergelijkt met andere CoD's. Als je het echter met een spel als ArmA 3 vergelijkt...quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Nou ik vind dat er dit jaar wel meer nieuwe dingen inzitten dan de afgelopen jaren. Levels groter. Meer diepte er in. En er gebeuren nu dingen in de maps (niet dat het zo boeiend is, maar nieuw is het wel)
Veel perks er bij. + nieuwe perks en ander perk systeem. Nieuwe game modes. Veel wapens + nieuwe wapen class.
En dan heb je nog extinction wat helemaal nieuw is.
En zijn toch weer flink wat nieuwe killstreaks etc.
Dus ik vind dat er best veel nieuwe dingen bij zijn.
OMG HET ZIJN TWEE COMPLEET VERSCHILLENDE SPELLEN DIE KAN JE NIET VERGELIJKEN JEZEUS WAT DENK JE WEL NIET COD IS SNEL EN BF IS VOOR CAMPERS IK HOU VAN SNELLE ACTIE EN DAAROM KOOP IK CODquote:
Oh ja, ik noem Battlefield, dus ik moet meteen fanboyistisch gedrag kunnen verwachten. Kom op.quote:Op zondag 10 november 2013 14:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
OMG HET ZIJN TWEE COMPLEET VERSCHILLENDE SPELLEN DIE KAN JE NIET VERGELIJKEN JEZEUS WAT DENK JE WEL NIET COD IS SNEL EN BF IS VOOR CAMPERS IK HOU VAN SNELLE ACTIE EN DAAROM KOOP IK COD
bf3 naar bf4 heeft minder nieuwe dingen dan bo2 naar ghost.quote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Zeker, als je het vergelijkt met andere CoD's. Als je het echter met een spel als ArmA 3 vergelijkt...
Of gewoon Mass Effect, Deus Ex HR, Wolfenstein, Battlefield.
Het was meer een parodie op bovenstaande.quote:Op zondag 10 november 2013 14:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh ja, ik noem Battlefield, dus ik moet meteen fanboyistisch gedrag kunnen verwachten. Kom op.
Wat ik dus niet had gelezen. Ik snap hemquote:Op zondag 10 november 2013 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het was meer een parodie op bovenstaande.
Bij welke wave is die heli er? En op welke console speel je?quote:Op zondag 10 november 2013 15:28 schreef Roces18 het volgende:
Zijn er enkele die-hard extinction spelers die een keer even goed willen knallen om met zijn 4en in de helikopter te vertrekken? Ik ben elke keer topscorer, prestige 3 o.i.d. maar elke keer kom ik terecht in een pauper team met lvl 10 enzo die alle challenges verneuken. Stuur me even een pm aub
Klopt. Kost ook 2 sniper schoten om die hond dood te krijgen. Zelf stel ik die hond alleen nooit in. Want hij killed bijna alleen mensen nadat je zelf al dood bent. Dus heb je weinig aan dan.quote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Die hond is echt OP as fuck
Ik liet een C4 op hem ontploffen, valt ie om, schud ie zn hoofd en bijt ie me ineens dood
C4 lag echt letterlijk recht naast m
Wie hou je nou voor de gek?quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Nou ik vind dat er dit jaar wel meer nieuwe dingen inzitten dan de afgelopen jaren. Levels groter. Meer diepte er in. En er gebeuren nu dingen in de maps (niet dat het zo boeiend is, maar nieuw is het wel)
Veel perks er bij. + nieuwe perks en ander perk systeem. Nieuwe game modes. Veel wapens + nieuwe wapen class.
En dan heb je nog extinction wat helemaal nieuw is.
En zijn toch weer flink wat nieuwe killstreaks etc.
Dus ik vind dat er best veel nieuwe dingen bij zijn.
je moederquote:
Lekker makkelijk scoren. Zijn moeder is zo dom, die loopt nog tegen een deur die ze eerst zelf dicht doet.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zo, knap hoor. Je bent in ieder geval wel een echt cod speler.
nope. Heb geen headset.quote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat moeten weten? Mijn moeder is al 13 jaar dood en aangezien cod spelers maximaal 12 zijn kun jij haar helemaal niet gekend hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk scoren. Zijn moeder is zo dom, die loopt nog tegen een deur die ze eerst zelf dicht doet.
Wie zegt dat ik CoD speel?quote:Op maandag 11 november 2013 09:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat moeten weten? Mijn moeder is al 13 jaar dood en aangezien cod spelers maximaal 12 zijn kun jij haar helemaal niet gekend hebben.
Ik weet dat je het in ieder geval hebt gespeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik CoD speel?
En volgens mij haal je Xbox spelers en CoD spelers door elkaar. Op de Xbox is iedereen 12
Post dan even de goede linkquote:Op maandag 11 november 2013 09:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor mensen die denken dat Ghosts in 1 dag 1 miljard heeft opgehaald en het record van GTA V heeft verbroken: dat id niet waar. Ze hebben het record van Black Ops 2 niet eens verbroken
http://www.forbes.com/fdc/welcome_mjx_mobile.html
GTA V had 800 miljoen opgehaald door verkoop aan consumenten op dag 1.quote:Op maandag 11 november 2013 09:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Post dan even de goede link
Ze hebben toch voor 1 miljard aan games verstuurd voor de launch ofzo?
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel altijd lachen. Iedereen weer zeuren en janken en de makers maar lachen. DIe hebben de eerste 24 uur weer 1 miljard dollar opgehaald.
Nee, de eerste dag hebben ze nog minder verkocht dan Black Ops 2, en eerst helemaal stoer doen dat ze GTA V gaan verslaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Weer gewoon rennen, knallen, killen, doodgaan, rennen, knallen, killen, doodgaan en ga zo maar door. Te weinig tactiek voor me ook al ging het me bij de vorige delen goed af.quote:
ja maar dat is ook al een tijd zo in de cod series :p en volgens mij is het bij BF4 niet veel anders,quote:Op maandag 11 november 2013 12:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Weer gewoon rennen, knallen, killen, doodgaan, rennen, knallen, killen, doodgaan en ga zo maar door. Te weinig tactiek voor me ook al ging het me bij de vorige delen goed af.
Ik mis Delta Force: Black Hawk Down. Wat een game was dat.
Ik denk het ook niet neequote:Op maandag 11 november 2013 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar dat is ook al een tijd zo in de cod series :p en volgens mij is het bij BF4 niet veel anders,
daar heeft de maker tenminste zijn best gedaan om er iets van te maken.quote:Op maandag 11 november 2013 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar dat is ook al een tijd zo in de cod series :p en volgens mij is het bij BF4 niet veel anders,
Soms is je best niet goed genoeg.quote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef eight het volgende:
[..]
daar heeft de maker tenminste zijn best gedaan om er iets van te maken.
dat is jou mening. succes verderquote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef eight het volgende:
[..]
daar heeft de maker tenminste zijn best gedaan om er iets van te maken.
wat ik eigenlijk bedoelde. Kom dan eens met tegen argumenten inplaats van alleen zoon antwoord met eenquote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Volgens hemben je kut als je cod speeltquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk bedoelde. Kom dan eens met tegen argumenten inplaats van alleen zoon antwoord met een
En jij doet niet echt mee om dat beeld om te draaien.quote:Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Volgens hemben je kut als je cod speelt
interesseert me niet, ik speel omdat ik het leuker vind dan bf.quote:Op maandag 11 november 2013 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij doet niet echt mee om dat beeld om te draaien.
ps3 en die heli is in wave 20/20 (ben ondertussen al een keer ontsnapt, maar zoek een team om met zijn 4en te ontsnappen nu)quote:Op zondag 10 november 2013 15:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Bij welke wave is die heli er? En op welke console speel je?
voeg me maar toe: roydewitquote:Op maandag 11 november 2013 13:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ps3 en die heli is in wave 20/20 (ben ondertussen al een keer ontsnapt, maar zoek een team om met zijn 4en te ontsnappen nu)
Ik heb nu meer defends dan capturesquote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Die teams waar je soms in komt. Ga 22-5 met 9 captures. En toch nog verliezen.
Doe je goed. Ik loop wel bijna 1 op 1 met captures en defend. Komt omdat ik c4 op een flag gooi. Als ze hem innemen af laat gaan. Werkt echt te goed.quote:Op maandag 11 november 2013 14:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb nu meer defends dan captures.. 762-776
Ja, dit dus. Zo vaak dubbel kills enzo. En je helpt je team er ook nog mee. mensen met 1 capture in dominationquote:Op maandag 11 november 2013 14:39 schreef Timmos het volgende:
Ik gooi I.E.D op vlaggen en IMS, werkt heerlijk
Speel je ps3?quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef Timmos het volgende:
In games terecht komen van 29-150.. Mensen die 20-7 staan maar niiks cappen
..
Als ze daardoor de dom points leeg houden niks aan de hand. Dan helpen ze je ook.quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef Timmos het volgende:
In games terecht komen van 29-150.. Mensen die 20-7 staan maar niiks cappen
..
Eigenlijk wel stom dat defends ook niet bij het scorenboard staanquote:Op maandag 11 november 2013 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze daardoor de dom points leeg houden niks aan de hand. Dan helpen ze je ook.
Als ze dat in een hoekje van de map zitten te doen al een stuk minder.
?quote:
K.E.M strike. Uit een field orderquote:Op maandag 11 november 2013 15:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heel die map ontplofte bijna aan het begin. heel het lvl was anders:P
krijg je die dan uit zon koffertje?quote:Op maandag 11 november 2013 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
K.E.M strike. Uit een field order
Jep. Maar is alleen in dit level dat dan alles veranderd.quote:Op maandag 11 november 2013 15:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
krijg je die dan uit zon koffertje?
sickquote:Op maandag 11 november 2013 15:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Maar is alleen in dit level dat dan alles veranderd.
Ermm, hive 14 is de heli al hoorquote:Op maandag 11 november 2013 13:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ps3 en die heli is in wave 20/20 (ben ondertussen al een keer ontsnapt, maar zoek een team om met zijn 4en te ontsnappen nu)
hoe dan ?quote:Op maandag 11 november 2013 16:45 schreef Timmos het volgende:
Zo, even 45.000 XP binnengesleept met kwartiertje 4x XP.. Dank The_Dean
kan ik die dubbel xp van monster energy ergens fixen ?quote:Op maandag 11 november 2013 17:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dubbel XP weekend + dubbel XP van Monster Energy..
533 Squad Points nu
Ja waar zou je Monster Energy XP kunnen fixen..quote:Op maandag 11 november 2013 17:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan ik die dubbel xp van monster energy ergens fixen ?
?quote:Op maandag 11 november 2013 17:23 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja waar zou je Monster Energy XP kunnen fixen..
Op blikjes cola......quote:
Ga domination spelen dan.quote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nog nooit zo vaak moeten dashboarden...
hoe verander je ze zelf?quote:Op maandag 11 november 2013 19:33 schreef Roces18 het volgende:
Wel apart trouwens dat niet alle challenges tegelijk te halen zijn, nu moet je ze zelf veranderen of om de tien dagen doet die het automatisch
Als iemand weinig caps heeft wil dat niet zeggen dat hij niet belangrijk is voor de winquote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Zo vaak dubbel kills enzo. En je helpt je team er ook nog mee. mensen met 1 capture in domination
9 van de 10x wel. Zijn het campers die geen fuck doen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand weinig caps heeft wil dat niet zeggen dat hij niet belangrijk is voor de win
Ik heb liever iemand die camped dan een idioot die zomaar op elke vlag springtquote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
9 van de 10x wel. Zijn het campers die geen fuck doen.
Zal wel weer ja, dat jij van campers houd inplaats van iemand die objectief speelt.quote:Op maandag 11 november 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die camped dan een idioot die zomaar op elke vlag springt
Nee joh lekker dom op vlaggen springen en de tegenstanders killstreaks gunnen daar kan ik pas van genieten. Als je domination goed speelt heb je maar 2 captures nodig per game.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, dat jij van campers houd inplaats van iemand die objectief speelt.
Ja zo werkt dat echt in een pub matchquote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh lekker dom op vlaggen springen en de tegenstanders killstreaks gunnen daar kan ik pas van genieten. Als je domination goed speelt heb je maar 2 captures nodig per game.
ik speelde van de week met zulke teammates, dus ik ging constant maar killwhoren wat leidde tot mijn eerste legit k.e.m. strikequote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh lekker dom op vlaggen springen en de tegenstanders killstreaks gunnen daar kan ik pas van genieten. Als je domination goed speelt heb je maar 2 captures nodig per game.
Ja zo werkt dat.quote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat echt in een pub match
Geen rage dashboard, maar gewoon als ik die map niet wil spelen of als ik in een verliezende pot kom.quote:
Nee klopt je hebt gelijk. 0 caps en 6 kills in een heel potje is heel goedquote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat.
Een hoog Aantal caps is zo overschat
Wat bazel jij nou weer.quote:Op maandag 11 november 2013 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee klopt je hebt gelijk. 0 caps en 6 kills in een heel potje is heel goedEn vaak nog 0 defends ook.
Spelen met 1 of 2 niet retards scheelt al een hele hoop frustratiequote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef Timmos het volgende:
Het enige wat ik doe is C of A en B cappen, heen en weer rennen en weer opnieuw cappen omdat iedereen elke keer te lomp is om de vlaggen vast te houden..
Dus vaak 10 caps, en de nummer 2 gaat dan iets van 15-32 met 1 cap.. Zo gaat het ongeveer wel ja..
je moet gewoon met wat spelers spelen die 2 caps vast kunnen houden als je ze nodig hebt, rekt lekker het potje en kun je zoveel mogelijk kills maken..quote:Op maandag 11 november 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelen met 1 of 2 niet retards scheelt al een hele hoop frustratie
Ik maak ook vrijwel nooit caps. Ik ben iemand die de vijandelijke linies induikt wat op de PC nog veel beter lukt omdat het tempo daar veel hoger is. In BO2 was dat altijd heel vermakelijk. MSMC met lightweight, dexterity en extreme conditioning en iedereen neermaaienquote:Op maandag 11 november 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand weinig caps heeft wil dat niet zeggen dat hij niet belangrijk is voor de win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tempo hoger is op pc? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 02:57 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik maak ook vrijwel nooit caps. Ik ben iemand die de vijandelijke linies induikt wat op de PC nog veel beter lukt omdat het tempo daar veel hoger is. In BO2 was dat altijd heel vermakelijk. MSMC met lightweight, dexterity en extreme conditioning en iedereen neermaaienDat soort momenten mis ik wel in Ghosts omdat het tempo wel wat lager is, er zijn geen echte momenten meer van totale chaos waar ik van kan profiteren.
Ik heb hem gekocht en meteen na 1 pot weer weggedaan door de recoil, zal eens met red dot proberen dan.quote:Op maandag 11 november 2013 18:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Op blikjes cola......
@BzP AK-12 red dot + silencer is enige class die ik gebruik.. Perks is een beetje uitzoeken.. Ik gebruik momenteel Ready Up / SoH / Dead Silence (voetstappen zijn echt luid....) / Off the grid (Ghost) en Resilience
Volgens sommige is die msbs OP. Al vind ik hem maar kut.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht en meteen na 1 pot weer weggedaan door de recoil, zal eens met red dot proberen dan.
Heb ook de remington AR, honey badger en de vector.
Niet slechte wapens, maar vraag me af of er iets bovenuit steekt net als de ACR in mw3.
Burst altijd -2quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens sommige is die msbs OP. Al vind ik hem maar kut.
ik vind hem ook echt klote spelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon slecht. Meer kan ik er niet van maken. Burst wapens die bijna altijd one shotten zijn in de handen van een redelijke speler belachelijk OPquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je moet echt enorm vaak drukken. Heb hem ook 2 keer moeten doen, maar gewoon als een idioot op die knop rammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
Ok. Vandaar dat ik met one shot wapens wel goed ga. De AI-2quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon slecht. Meer kan ik er niet van maken. Burst wapens die bijna altijd one shotten zijn in de handen van een redelijke speler belachelijk OP
Wat is goed voor jou 1kd neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ok. Vandaar dat ik met one shot wapens wel goed ga. De AI-2
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is goed voor jou 1kd neem ik aan?
Shiiiiit mattie jij bent goed.quote:
Ik heb een goede aim. Maar vind hem gewoon kut spelen. En ik ga gewoon vaak goed. 22-5 dat soort scores. En ja jij zal vast veel beter zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiiit mattie jij bent goed.
Maar even serieus dat wapen is echt belachelijk als je een beetje goede aim hebt.
Dat je slecht was is dan ook een grap je zal best goed zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb een goede aim. Maar vind hem gewoon kut spelen. En ik ga gewoon vaak goed. 22-5 dat soort scores. En ja jij zal vast veel beter zijn.
Maar vind dat wapen gewoon niet fijn spelen. Is niet constant genoeg. de 1en keer heb je aan 1 burst genoeg. De andere keer zijn ze na 3 nog niet dood.
Met die one shot AI-2 ga ik wel goed, zelfde als met de m14. Die msbs ligt me gewoon niet. Hoef je echt geen slecht speler voor te zijn hoor.
nee maar andersom ook niet natuurlijk. Kijk hier boven maar. Zijn wel meer mensen die hem kut vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je slecht was is dan ook een grap je zal best goed zijn.
Maar omdat jij een wapen niet goed vind wil dat niet zeggen dat het niet OP is natuurlijk.
ik vind bijvoorbeeld de honeybadger veel fijner dan die gekke burst gun.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee maar andersom ook niet natuurlijk. Kijk hier boven maar. Zijn wel meer mensen die hem kut vinden.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een blikje Monster gekocht voor die double XP maar wat is dat spul ranzig zeg
Ik had wel dubbel xp, dus gelukkig niet voor niets gekocht.
Die nasmaakquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een blikje Monster gekocht voor die double XP maar wat is dat spul ranzig zeg
Ik had wel dubbel xp, dus gelukkig niet voor niets gekocht.
Lekkerste energydrink van allemaal.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die nasmaakNet ff gekocht om ook eens te proberen.
Ik vind de na smaak een beetje jammerquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekkerste energydrink van allemaal.
Je mag max 10 van die codes inwisselen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind de na smaak een beetje jammerMaar voor vrijdag toch maar een paar inslaan!
Ja weet het. Maar ik ga vrijdag met 3 vrienden. 4 ps3, en 4 tvs op 2 banken naast elkaar zetten. En dan heel de nacht game.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je mag max 10 van die codes inwisselen.
Maar ik ga er van t weekend ook een aantal opentrekken ja.
Nice, zo'n soort marathon heb ik vorige week maandag gedaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar ik ga vrijdag met 3 vrienden. 4 ps3, en 4 tvs op 2 banken naast elkaar zetten. En dan heel de nacht game.Dus dan is het wel handig.
Wij doen het elk jaar bij de nieuwe cod. Wel leuk altijd. Alleen hoe later het is hoe kutter het gaat omdat iedereen dronken isquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice, zo'n soort marathon heb ik vorige week maandag gedaanEn toen lag dinsdag COD op de mat, dus was niet de beste timing
![]()
Dronken van monster?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wij doen het elk jaar bij de nieuwe cod. Wel leuk altijd. Alleen hoe later het is hoe kutter het gaat omdat iedereen dronken is
Je denkt dat we heel de avond alleen energie drank drinken?quote:
Je weet het maar nooit met gamersquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je denkt dat we heel de avond alleen energie drank drinken?
Doet me denken aan de goede oude tijde, have funquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar ik ga vrijdag met 3 vrienden. 4 ps3, en 4 tvs op 2 banken naast elkaar zetten. En dan heel de nacht game.Dus dan is het wel handig.
Niet veel boeiends. Op het clipje staat een code, die kan je invoeren en dan krijg je ingame dingen. soms 15 min dubbel xp. de andere keer een patch de andere keer weer een background etc.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:34 schreef Alovenac het volgende:
Wat is dat precies met Monster Blikjes en COD codes? Weer iets nieuws?
Nog nooit van gehoord, weer iets nieuws? Moet je er ook nog iets van een account voor aanmaken op internet zekerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet veel boeiends. Op het clipje staat een code, die kan je invoeren en dan krijg je ingame dingen. soms 15 min dubbel xp. de andere keer een patch de andere keer weer een background etc.
[ afbeelding ]
die heb ik nu gekregen
Inloggen met je psn account. Niks nieuws aanmaken dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, weer iets nieuws? Moet je er ook nog iets van een account voor aanmaken op internet zeker? Of kan je hem op je console redeemen?
Je moet inderdaad een COD account aanmaken en de code kun je op de site van monster redeemen. Staat allemaal duidelijk op het blikje en de site uitgelegd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, weer iets nieuws? Moet je er ook nog iets van een account voor aanmaken op internet zeker? Of kan je hem op je console redeemen?
Je bent weer de regulars hier weer hard aant trollen zie ik ^^quote:
Same old same oldquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Je bent weer de regulars hier weer hard aant trollen zie ik ^^
Ja, het tempo is hoger op de pc. Dat komt omdat je met een muis en keyboard veel sneller en preciezer kunt reageren. De character movement is ook sneller, alles gaat sneller. Laat een top COD console speler het maar eens op een pc spelen, dan wordt ie volledig ingemaakt door middelmatige pc spelers. Ik heb in BO2 wel eens een paar rondjes tegen van die MLG console gasten op de pc gespeeld en heb ze volledig ingemaakt, ze konden het tempo gewoon niet bijhouden. Daarom vind ik het ook zo jammer dat er geen COD kampioenschappen op de pc worden gehouden, dan zie je pas wat echte skill isquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tempo hoger is op pc? Hoezo dat?Spel is precies het zelfde.
Dat is niet waar. Mijn broer speelde het altijd op pc. Heb het paar keer op pc ook gespeeld. Kan het ook gewoon best goed op de pc. Omdat het veel meer op map kennis en slim reageren op situaties gaat en op je mini map kijken etc dan om recht schieten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ja, het tempo is hoger op de pc. Dat komt omdat je met een muis en keyboard veel sneller en preciezer kunt reageren. De character movement is ook sneller, alles gaat sneller. Laat een top COD console speler het maar eens op een pc spelen, dan wordt ie volledig ingemaakt door middelmatige pc spelers. Ik heb in BO2 wel eens een paar rondjes tegen van die MLG console gasten op de pc gespeeld en heb ze volledig ingemaakt, ze konden het tempo gewoon niet bijhouden. Daarom vind ik het ook zo jammer dat er geen COD kampioenschappen op de pc worden gehouden, dan zie je pas wat echte skill is
SPOILER: Singleplayer einde/vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Er gebeuren gewoon super belangrijke dingen.SPOILER: Singleplayer einde/vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarschijnlijk kopiëren ze het begin van MW3 gewoon.SPOILER: Singleplayer einde/vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Op de website die op het blikje staat dus? Of op welke website bedoel jequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Inloggen met je psn account. Niks nieuws aanmaken dus.
Thanks, zal binnenkort eens kijken. Op welke site moet ik dat COD account dan aanmakenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je moet inderdaad een COD account aanmaken en de code kun je op de site van monster redeemen. Staat allemaal duidelijk op het blikje en de site uitgelegd.
Weet iemand hoe ik operations active maak zodat ik meer patches/emblems kan unlocken?
Ik had een dubbel kill met een C4 voor de Pinata maar toen bleek dat die nog niet unlocked wasEr bleek toen een heleboel nog niet unlocked te zijn.
Gewoon de instructies op het blikje volgen, dan wordt vanzelf alles duidelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:17 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Op de website die op het blikje staat dus? Of op welke website bedoel je?
[..]
Thanks, zal binnenkort eens kijken. Op welke site moet ik dat COD account dan aanmaken? Hierboven staat namelijk al vermeld dat je kan inloggen met je PSN account.
Dog-trickshot schijnt helemaal in te zijn:quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:03 schreef BzP het volgende:
Wie heeft die app al gedownload waar je trucjes voor je hont kan leren?
Groundwar weer? Serieus? Zeker nice dan!quote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Roypsv het volgende:
morgen komt dus demolition en groundwar er weer in,,
Morgen als in vandaag of donderdag? Aangezien je het om half 1 postenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Roypsv het volgende:
morgen komt dus demolition en groundwar er weer in,,
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Na alleen maar FPS games op de PC gespeeld te hebben is dit wel erg wennen op de console hoor. Zit nog veel te veel te kloten met de sensitivity en die aidshonden zijn echt gewoon teringmoeilijk te raken met die hoerenpookjes.
hij is wel op want je hoeft niet eens te aimen net als de op remmington shotgun van bo2quote:Op woensdag 13 november 2013 08:46 schreef BzP het volgende:
die MSBS is in ieder geval niet OP, deze game is soms net hardcore en als je een burst gun hebt die vaak meer dan een burst nodig heeft dan ben je 9 van de 10 keer al dood voor je de 2e burst eruit hebt.
Dat willen ze hier toch niet in zienquote:Op woensdag 13 november 2013 11:15 schreef Koenani het volgende:
[..]
hij is wel op want je hoeft niet eens te aimen net als de op remmington shotgun van bo2
spray en kill (op shortrange) ipv pray
hun vonden de r870 natuurlijk ook niet OPquote:Op woensdag 13 november 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat willen ze hier toch niet in zien
had ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Morgen als in vandaag of donderdag? Aangezien je het om half 1 postenEn hoe kom je aan deze info?
Dat over Ground War heb ik ook gehoord. De patches zullen denk gewoon vrijdag zijn zoals IW aangafquote:
Er zal toch al wel een crack zijn die die blok omzeilt?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Dat over Ground War heb ik ook gehoord. De patches zullen denk gewoon vrijdag zijn zoals IW aangafHopelijk halen ze voor PC die RAM blok eraf, ookal hoop ik vrijdag een upgrade kit te kopen en m zaterdag in me computer te hebben
Waar is ergens?quote:
Ik zei het ook nog dat quickscopen er gewoon in zou zittenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Koenani het volgende:
kan me niet voorstellen dat ze alsnog GW erin doen als Mark Rubin zelf heeft aangegeven dat het op de current-gen niet te doen is om GW erin te doen..
Maar wie weet, want fuck quickscoping and fuck final stand!!
Dat worden geen moabs voor jou dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Na alleen maar FPS games op de PC gespeeld te hebben is dit wel erg wennen op de console hoor. Zit nog veel te veel te kloten met de sensitivity en die aidshonden zijn echt gewoon teringmoeilijk te raken met die hoerenpookjes.
Tuurlijk wel, heb alleen nog weinig tijd gehad om te spelen maar die gaan wel komenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat worden geen moabs voor jou dus.
weet je niet, mw3 was mijn eerste cod op console en eerste game en halverwege de game had ik mijn eerste moab te pakken..quote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat worden geen moabs voor jou dus.
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb alleen nog weinig tijd gehad om te spelen maar die gaan wel komen
Maar als het 2 bursts kost dan is het zwaar underpoweredquote:Op woensdag 13 november 2013 11:15 schreef Koenani het volgende:
[..]
hij is wel op want je hoeft niet eens te aimen net als de op remmington shotgun van bo2
spray en kill (op shortrange) ipv pray
wat ze moeten doen is em 2 burst maken op de long range en de hipfire spread groter maken, dat je alleen point blank onderhand kan hipfirenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar als het 2 bursts kost dan is het zwaar underpowered
Ja klopt, maar zou het risico maar niet nemen voor je het weet heb je ineens een ban.. Ik upgrade gewoon mijn computer voor de komende jarenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er zal toch al wel een crack zijn die die blok omzeilt?
Heb het niet gevolgd inderdaad er is gezegd dat het niet te doen was.. maar een youtuber die ik volg heeft betrouwbare bronnen binnen Activision (Wel Activision NL) en hij bracht naar buiten dat het voor 80% zeker is dat GW erin komt. Maargoed PC ftwquote:Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Koenani het volgende:
kan me niet voorstellen dat ze alsnog GW erin doen als Mark Rubin zelf heeft aangegeven dat het op de current-gen niet te doen is om GW erin te doen..
Maar wie weet, want fuck quickscoping and fuck final stand!!
ja we zullen het zien, ik ga sowieso ground war spelen als het er komt en het te doen is.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:20 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zou het risico maar niet nemen voor je het weet heb je ineens een ban.. Ik upgrade gewoon mijn computer voor de komende jaren
[..]
Heb het niet gevolgd inderdaad er is gezegd dat het niet te doen was.. maar een youtuber die ik volg heeft betrouwbare bronnen binnen Activision (Wel Activision NL) en hij bracht naar buiten dat het voor 80% zeker is dat GW erin komt. Maargoed PC ftwop de hackers na en de slechte optimalizatie die hopelijk nog wel wat verbeterd word met patches..
Klopt. Ik snapte het gezeur om de grote maps ook nooit. Tot dat ik vaker tdm ging spelenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
ja we zullen het zien, ik ga sowieso ground war spelen als het er komt en het te doen is.
wat eigenlijk ook leuk is om te doen als IW, is om GW erin te doen en als er binnen 2 dagen een klacht is te vinden op YouTube gewoon gelijk weer verwijderen![]()
maps zijn namelijk wat groot, maar domination vind ik op 6 tegen 6 ook wel redelijk action-packed (als je B-vlag campt/defend)
bij mijn eerste kem-strike zat ik bij warhawk tussen twee spawns in en rende constant heen en weer en haalde de helft van de kills in 1 minuutquote:Op woensdag 13 november 2013 15:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Ik snapte het gezeur om de grote maps ook nooit. Tot dat ik vaker tdm ging spelenDaar valt het veel meer op. Bij domination heb je er geen last van omdat iedereen altijd wel onderweg is naar een vlag.
Maar dat is dan ook geen groot level.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:45 schreef Koenani het volgende:
[..]
bij mijn eerste kem-strike zat ik bij warhawk tussen twee spawns in en rende constant heen en weer en haalde de helft van de kills in 1 minuut
nee maar ook op siege bijvoorbeeld kom ik altijd genoeg actie tegen en stonehaven is gewoon sniper rifle erbij pakkenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen groot level.
Hij heeft wel erg verbinding voordeel als ik dat zo zie. Zo vaak dat zijn tegenstanders niet een hun wapen om hoog doen of maar een shot lossen voordat ze al dood zijn. Als nog wel knap maar toch.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ging het maar zo makkelijk en snel.
vergeet niet dat Scumpii tot de top 3 slayers op de console behoortquote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij heeft wel erg verbinding voordeel als ik dat zo zie. Zo vaak dat zijn tegenstanders niet een hun wapen om hoog doen of maar een shot lossen voordat ze al dood zijn. Als nog wel knap maar toch.
bij 50 seconde en 1:40 bijvoorbeeld.
Ik had net paar potjes ook dat voordeel. Ging meteen super goed. helaas geen k.e.m strike gehaald maar wel 3 potjes achter elkaar een 10+ k/d door mijn host voordeel
Ja dus? Kijk het filmpje dan bij 50 seconde en 1:40, dat heeft niks met beste speler te maken maar meer met verbindingquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Koenani het volgende:
[..]
vergeet niet dat Scumpii tot de top 3 slayers op de console behoort
Verbinding is niet super geweldig in Optic House geloof ik.. Toen met de 24/7 stream ook kon er verder niet superveel gedaan worden dacht ik..quote:Op donderdag 14 november 2013 08:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dus? Kijk het filmpje dan bij 50 seconde en 1:40, dat heeft niks met beste speler te maken maar meer met verbinding
Zal best. Maar in dit filmpje zie je gewoon dat hij wel dat voordeel heeft. Als je het voordeel hebt + goed ben dan krijg je dit soort gameplayquote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Timmos het volgende:
[..]
Verbinding is niet super geweldig in Optic House geloof ik.. Toen met de 24/7 stream ook kon er verder niet superveel gedaan worden dacht ik..
Denk toch dat het een groot deel Scumpii, Astro en Scuff is
Nope. Of anders gedeelte online pas. Maken ze ook vrij weinig over bekend helaas.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn die dedicated servers dan nog niet online? Omdat mensen nog steeds lag comp hebben
Zullen ze dan hopelijk voor jullie doen zodra next gen dropt dat lijkt me het enige excuus wat ze hebben waarom het er nu nog niet is.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. Of anders gedeelte online pas. Maken ze ook vrij weinig over bekend helaas.
Hoop het ook, want het is wel jammer. Zo irritant als je iemand achter je hoort, je omdraait je wapen als ads hebt en wacht tot hij het hoekje om is, om vervolgens als nog opeens dood te zijn. En in de killcam zien hoe je daar maar gewoon een beetje staat zonder te schieten terwijl hij al lang de hoek om is.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen ze dan hopelijk voor jullie doen zodra next gen dropt dat lijkt me het enige excuus wat ze hebben waarom het er nu nog niet is.
Yo yo yo, it's your boyquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Koenani het volgende:
[..]
vergeet niet dat Scumpii tot de top 3 slayers op de console behoort
Host advantage op MW2 en BO1 toen je nog werd beloond voor goed internetquote:Op donderdag 14 november 2013 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoop het ook, want het is wel jammer. Zo irritant als je iemand achter je hoort, je omdraait je wapen als ads hebt en wacht tot hij het hoekje om is, om vervolgens als nog opeens dood te zijn. En in de killcam zien hoe je daar maar gewoon een beetje staat zonder te schieten terwijl hij al lang de hoek om is.![]()
Gister had ik het dan een keertje mee, dan zie je meteen hoe belachelijk makkelijk het dan is. Je wint zelfs van elke camper die in hoekjes zitten te wachten omdat je ze al dood hebt voordat ze tijd hebben om te reageren.
Ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Host advantage op MW2 en BO1 toen je nog werd beloond voor goed internetDaarna werd het snel minder en kon je beter kut internet hebben
Ik snap het principe van lag comp ook wel maar dan moet het wel fatsoenlijk werkenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja.Als je bij mw3 downloads aan had, had je meer voordeel dan als je downloads uitstonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel mensen aan gewerkt zeg, denk wel zo'n 6000-7000 man?
[ Bericht 21% gewijzigd door Blester op 14-11-2013 19:59:39 ]~ Love comes unseen; we only see it go
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:54 schreef Blester het volgende:
Dat einde van de singleplayer'There will be no Ghosts, we will destroy them together'
Waar je zeker met 200 man genoeg had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel mensen aan gewerkt zeg, denk wel zo'n 6000-7000 man?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
De blikjes die ik gehaald heb, bevatten alleen een zwart lipje met een code eronder. Zonder uitleg, dus vandaar dat ik geen idee heb waar ik de codes kan redeemen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon de instructies op het blikje volgen, dan wordt vanzelf alles duidelijk.
Er staat wel een uitleg op, beter lezen vriendquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:30 schreef Alovenac het volgende:
[..]
De blikjes die ik gehaald heb, bevatten alleen een zwart lipje met een code eronder. Zonder uitleg, dus vandaar dat ik geen idee heb waar ik de codes kan redeemen.
Kan iemand mij toevallig een korte uitleg en de sites geven hiervoor?
Ja en probeer daar maar eens een code te redeemen. Onduidelijke zooi.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er staat wel een uitleg op, beter lezen vriend
Maar www.monsterenergy.com/cod is de site. Staat gewoon op het blikje.
Wat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja en probeer daar maar eens een code te redeemen. Onduidelijke zooi.
Ja dat zie ik ook wel, maar nergens een vakje om ze in te vullen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat?
Er staat letterlijk een kopje met Codes Inwisselen. Zo moeilijk lijkt het me niet?
Ik had het binnen 2 minuten allemaal geregeld.
Je moet eerst inloggen he, anders weten ze uiteraard niet aan welk account ze het moeten koppelen. Ze kunnen niet gaan gokken wie de code heeft ingevoerdquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel, maar nergens een vakje om ze in te vullen.
Als je die letters LOL op dat bord schiet met een sniper rifle dan krijg je LOL. En spatten die beesten die ronde uitelkaar in een soort knuffelberen als je ze kapot schiet. Geinig voor een keertje maar daarna niet meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef s0ul1991 het volgende:
Kan iemand ons vertelllen wat hier gebeurde?![]()
vanaf 36m26s
Nope, heel het blikje gehad staat niks op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er staat wel een uitleg op, beter lezen vriend
Maar www.monsterenergy.com/cod is de site. Staat gewoon op het blikje.
97 is 16 hequote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laten ze aub muten in-game fixen. Zat net bij een baby van '97 die met zn moeder sprak.
Ik geloof er geen kut van maargoed, succes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:15 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nope, heel het blikje gehad staat niks op.
Bedankt, ga het dit weekend eens proberen.
Waarschijnlijk bij een tankstation gekocht of ergens anders waar ze nog "oude" voorraad Monster's hadden van voor CoD Ghosts.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van maargoed, succes.
Dan zit er ook geen code onder het lipje hèquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij een tankstation gekocht of ergens anders waar ze nog "oude" voorraad Monster's hadden van voor CoD Ghosts.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zit er ook geen code onder het lipje hè
Ah zo dus. Net even getest. Thanks voor de uitlegquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je die letters LOL op dat bord schiet met een sniper rifle dan krijg je LOL. En spatten die beesten die ronde uitelkaar in een soort knuffelberen als je ze kapot schiet. Geinig voor een keertje maar daarna niet meer.
Overigens tip voor iedereen die public extinction doet, neem medic. Upgrade het maximaal en armor en sentry. Dan raak je 90% van de tijd bij de helikopter wanneer je de rest ditcht, haha.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey hebben jullie al le l33t 360 n0sc0pes gemaakt? xD
Ik al wel, kom 1v1 tegen mij mijn XBL is [420]xXx_w33d-sn1p3r_xXx
ach jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
IK HAAAT mensen met zulke gamertags, of mensen die "stoer" moeten promoten dat ze "420" zijn doormiddel van hun clantag
420?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
IK HAAAT mensen met zulke gamertags, of mensen die "stoer" moeten promoten dat ze "420" zijn doormiddel van hun clantag
haha true true!, vooral de jongere generatie kan er wat van.quote:
Ja 420 betekent dat je wiet rooktquote:
In de lobby of via options tijdens een game?quote:Op zondag 17 november 2013 00:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
eeehhh, mute all players hebben ze terug gestopt.
Zag alleen tijdens de game in een filmpje.quote:Op zondag 17 november 2013 01:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In de lobby of via options tijdens een game?
Geen idee, maar search and destroy is wel terug.quote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Blester het volgende:
Hoe zit het nou met die Ground War? Komt die terug?
is demolition al terug?quote:Op zondag 17 november 2013 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geen idee, maar search and destroy is wel terug.
En free-for-all was bij mij gelocked vannacht
quote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef KoningStoma het volgende:
Als je cod koopt, en vooral als je het voor de PC koopt, dan verdien je dat.
Of je blijft gewoon uit dit topicquote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef KoningStoma het volgende:
Als je cod koopt, en vooral als je het voor de PC koopt, dan verdien je dat.
Als het elk jaar zo is dan is het inderdaad dom dat mensen hem blijven kopen.quote:Op maandag 18 november 2013 09:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ontopic: Het is gewoon de grootste bullshit dat PC elk jaar weer gediscrimineerd word maak dan gewoon GEEN versie voor platforms waarvan je toch al weet dat je er niks aan gaat veranderen en lekker vol laat lopen met hackers, bugs, faals en dat soort shit
daarom heb je ook verschillende gamemodes, zodat je kan kiezen wat je zelf wilt. your post is uselessquote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat lekker weg niets anders als spawntrappen in die gamemode
inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik snap dat haten niet zo eigenlijk. Ghosts is inderdaad niet erg vernieuwend en inderdaad moet je voor tactische gameplay ergens anders zijn maar om even een loos uurtje te vullen met paar rondjes multiplayer in nieuwe maps vind ik het allemaal prima. Volgens mij is dat ook de bedoeling van dit spel. Ik vermaak me er wel mee in ieder geval.
Het is nog steeds een COD, maar vind hem niet echt op andere call of duty lijken omdat de wapens toch heel anders aanvoelen dan in andere games..quote:Op maandag 18 november 2013 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik snap dat haten niet zo eigenlijk. Ghosts is inderdaad niet erg vernieuwend en inderdaad moet je voor tactische gameplay ergens anders zijn maar om even een loos uurtje te vullen met paar rondjes multiplayer in nieuwe maps vind ik het allemaal prima. Volgens mij is dat ook de bedoeling van dit spel. Ik vermaak me er wel mee in ieder geval.
Nee hoor die gamemode is gewoon kapot. Je kan letterlijk mensen zien spawnen en ze killenquote:Op maandag 18 november 2013 11:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
daarom heb je ook verschillende gamemodes, zodat je kan kiezen wat je zelf wilt. your post is useless
Dan zouden ze elk game mode er helaas er wel uithalen bij deze cod.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor die gamemode is gewoon kapot. Je kan letterlijk mensen zien spawnen en ze killenniets meer dan terecht dat die rotzooi eruit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |