Als je die letters LOL op dat bord schiet met een sniper rifle dan krijg je LOL. En spatten die beesten die ronde uitelkaar in een soort knuffelberen als je ze kapot schiet. Geinig voor een keertje maar daarna niet meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:01 schreef s0ul1991 het volgende:
Kan iemand ons vertelllen wat hier gebeurde?![]()
vanaf 36m26s
Nope, heel het blikje gehad staat niks op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Er staat wel een uitleg op, beter lezen vriend
Maar www.monsterenergy.com/cod is de site. Staat gewoon op het blikje.
97 is 16 hequote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Laten ze aub muten in-game fixen. Zat net bij een baby van '97 die met zn moeder sprak.
Ik geloof er geen kut van maargoed, succes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:15 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nope, heel het blikje gehad staat niks op.
Bedankt, ga het dit weekend eens proberen.
Waarschijnlijk bij een tankstation gekocht of ergens anders waar ze nog "oude" voorraad Monster's hadden van voor CoD Ghosts.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik geloof er geen kut van maargoed, succes.
Dan zit er ook geen code onder het lipje hèquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij een tankstation gekocht of ergens anders waar ze nog "oude" voorraad Monster's hadden van voor CoD Ghosts.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan zit er ook geen code onder het lipje hè
Ah zo dus. Net even getest. Thanks voor de uitlegquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je die letters LOL op dat bord schiet met een sniper rifle dan krijg je LOL. En spatten die beesten die ronde uitelkaar in een soort knuffelberen als je ze kapot schiet. Geinig voor een keertje maar daarna niet meer.
Overigens tip voor iedereen die public extinction doet, neem medic. Upgrade het maximaal en armor en sentry. Dan raak je 90% van de tijd bij de helikopter wanneer je de rest ditcht, haha.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey hebben jullie al le l33t 360 n0sc0pes gemaakt? xD
Ik al wel, kom 1v1 tegen mij mijn XBL is [420]xXx_w33d-sn1p3r_xXx
ach jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
IK HAAAT mensen met zulke gamertags, of mensen die "stoer" moeten promoten dat ze "420" zijn doormiddel van hun clantag
420?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
IK HAAAT mensen met zulke gamertags, of mensen die "stoer" moeten promoten dat ze "420" zijn doormiddel van hun clantag
haha true true!, vooral de jongere generatie kan er wat van.quote:
Ja 420 betekent dat je wiet rooktquote:
In de lobby of via options tijdens een game?quote:Op zondag 17 november 2013 00:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
eeehhh, mute all players hebben ze terug gestopt.
Zag alleen tijdens de game in een filmpje.quote:Op zondag 17 november 2013 01:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In de lobby of via options tijdens een game?
Geen idee, maar search and destroy is wel terug.quote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Blester het volgende:
Hoe zit het nou met die Ground War? Komt die terug?
is demolition al terug?quote:Op zondag 17 november 2013 19:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geen idee, maar search and destroy is wel terug.
En free-for-all was bij mij gelocked vannacht
quote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef KoningStoma het volgende:
Als je cod koopt, en vooral als je het voor de PC koopt, dan verdien je dat.
Of je blijft gewoon uit dit topicquote:Op maandag 18 november 2013 03:12 schreef KoningStoma het volgende:
Als je cod koopt, en vooral als je het voor de PC koopt, dan verdien je dat.
Als het elk jaar zo is dan is het inderdaad dom dat mensen hem blijven kopen.quote:Op maandag 18 november 2013 09:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ontopic: Het is gewoon de grootste bullshit dat PC elk jaar weer gediscrimineerd word maak dan gewoon GEEN versie voor platforms waarvan je toch al weet dat je er niks aan gaat veranderen en lekker vol laat lopen met hackers, bugs, faals en dat soort shit
daarom heb je ook verschillende gamemodes, zodat je kan kiezen wat je zelf wilt. your post is uselessquote:Op zondag 17 november 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat lekker weg niets anders als spawntrappen in die gamemode
inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik snap dat haten niet zo eigenlijk. Ghosts is inderdaad niet erg vernieuwend en inderdaad moet je voor tactische gameplay ergens anders zijn maar om even een loos uurtje te vullen met paar rondjes multiplayer in nieuwe maps vind ik het allemaal prima. Volgens mij is dat ook de bedoeling van dit spel. Ik vermaak me er wel mee in ieder geval.
Het is nog steeds een COD, maar vind hem niet echt op andere call of duty lijken omdat de wapens toch heel anders aanvoelen dan in andere games..quote:Op maandag 18 november 2013 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik snap dat haten niet zo eigenlijk. Ghosts is inderdaad niet erg vernieuwend en inderdaad moet je voor tactische gameplay ergens anders zijn maar om even een loos uurtje te vullen met paar rondjes multiplayer in nieuwe maps vind ik het allemaal prima. Volgens mij is dat ook de bedoeling van dit spel. Ik vermaak me er wel mee in ieder geval.
Nee hoor die gamemode is gewoon kapot. Je kan letterlijk mensen zien spawnen en ze killenquote:Op maandag 18 november 2013 11:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
daarom heb je ook verschillende gamemodes, zodat je kan kiezen wat je zelf wilt. your post is useless
Dan zouden ze elk game mode er helaas er wel uithalen bij deze cod.quote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor die gamemode is gewoon kapot. Je kan letterlijk mensen zien spawnen en ze killenniets meer dan terecht dat die rotzooi eruit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |