Volgens sommige is die msbs OP. Al vind ik hem maar kut.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht en meteen na 1 pot weer weggedaan door de recoil, zal eens met red dot proberen dan.
Heb ook de remington AR, honey badger en de vector.
Niet slechte wapens, maar vraag me af of er iets bovenuit steekt net als de ACR in mw3.
Burst altijd -2quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens sommige is die msbs OP. Al vind ik hem maar kut.
ik vind hem ook echt klote spelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon slecht. Meer kan ik er niet van maken. Burst wapens die bijna altijd one shotten zijn in de handen van een redelijke speler belachelijk OPquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Je moet echt enorm vaak drukken. Heb hem ook 2 keer moeten doen, maar gewoon als een idioot op die knop rammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
Ok. Vandaar dat ik met one shot wapens wel goed ga. De AI-2quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon slecht. Meer kan ik er niet van maken. Burst wapens die bijna altijd one shotten zijn in de handen van een redelijke speler belachelijk OP
Wat is goed voor jou 1kd neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ok. Vandaar dat ik met one shot wapens wel goed ga. De AI-2
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is goed voor jou 1kd neem ik aan?
Shiiiiit mattie jij bent goed.quote:
Ik heb een goede aim. Maar vind hem gewoon kut spelen. En ik ga gewoon vaak goed. 22-5 dat soort scores. En ja jij zal vast veel beter zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiiit mattie jij bent goed.
Maar even serieus dat wapen is echt belachelijk als je een beetje goede aim hebt.
Dat je slecht was is dan ook een grap je zal best goed zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb een goede aim. Maar vind hem gewoon kut spelen. En ik ga gewoon vaak goed. 22-5 dat soort scores. En ja jij zal vast veel beter zijn.
Maar vind dat wapen gewoon niet fijn spelen. Is niet constant genoeg. de 1en keer heb je aan 1 burst genoeg. De andere keer zijn ze na 3 nog niet dood.
Met die one shot AI-2 ga ik wel goed, zelfde als met de m14. Die msbs ligt me gewoon niet. Hoef je echt geen slecht speler voor te zijn hoor.
nee maar andersom ook niet natuurlijk. Kijk hier boven maar. Zijn wel meer mensen die hem kut vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat je slecht was is dan ook een grap je zal best goed zijn.
Maar omdat jij een wapen niet goed vind wil dat niet zeggen dat het niet OP is natuurlijk.
ik vind bijvoorbeeld de honeybadger veel fijner dan die gekke burst gun.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee maar andersom ook niet natuurlijk. Kijk hier boven maar. Zijn wel meer mensen die hem kut vinden.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een blikje Monster gekocht voor die double XP maar wat is dat spul ranzig zeg
Ik had wel dubbel xp, dus gelukkig niet voor niets gekocht.
Die nasmaakquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een blikje Monster gekocht voor die double XP maar wat is dat spul ranzig zeg
Ik had wel dubbel xp, dus gelukkig niet voor niets gekocht.
Lekkerste energydrink van allemaal.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die nasmaakNet ff gekocht om ook eens te proberen.
Ik vind de na smaak een beetje jammerquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lekkerste energydrink van allemaal.
Je mag max 10 van die codes inwisselen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind de na smaak een beetje jammerMaar voor vrijdag toch maar een paar inslaan!
Ja weet het. Maar ik ga vrijdag met 3 vrienden. 4 ps3, en 4 tvs op 2 banken naast elkaar zetten. En dan heel de nacht game.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je mag max 10 van die codes inwisselen.
Maar ik ga er van t weekend ook een aantal opentrekken ja.
Nice, zo'n soort marathon heb ik vorige week maandag gedaanquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar ik ga vrijdag met 3 vrienden. 4 ps3, en 4 tvs op 2 banken naast elkaar zetten. En dan heel de nacht game.Dus dan is het wel handig.
Wij doen het elk jaar bij de nieuwe cod. Wel leuk altijd. Alleen hoe later het is hoe kutter het gaat omdat iedereen dronken isquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nice, zo'n soort marathon heb ik vorige week maandag gedaanEn toen lag dinsdag COD op de mat, dus was niet de beste timing
![]()
Dronken van monster?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wij doen het elk jaar bij de nieuwe cod. Wel leuk altijd. Alleen hoe later het is hoe kutter het gaat omdat iedereen dronken is
Je denkt dat we heel de avond alleen energie drank drinken?quote:
Je weet het maar nooit met gamersquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je denkt dat we heel de avond alleen energie drank drinken?
Doet me denken aan de goede oude tijde, have funquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar ik ga vrijdag met 3 vrienden. 4 ps3, en 4 tvs op 2 banken naast elkaar zetten. En dan heel de nacht game.Dus dan is het wel handig.
Niet veel boeiends. Op het clipje staat een code, die kan je invoeren en dan krijg je ingame dingen. soms 15 min dubbel xp. de andere keer een patch de andere keer weer een background etc.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:34 schreef Alovenac het volgende:
Wat is dat precies met Monster Blikjes en COD codes? Weer iets nieuws?
Nog nooit van gehoord, weer iets nieuws? Moet je er ook nog iets van een account voor aanmaken op internet zekerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet veel boeiends. Op het clipje staat een code, die kan je invoeren en dan krijg je ingame dingen. soms 15 min dubbel xp. de andere keer een patch de andere keer weer een background etc.
[ afbeelding ]
die heb ik nu gekregen
Inloggen met je psn account. Niks nieuws aanmaken dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, weer iets nieuws? Moet je er ook nog iets van een account voor aanmaken op internet zeker? Of kan je hem op je console redeemen?
Je moet inderdaad een COD account aanmaken en de code kun je op de site van monster redeemen. Staat allemaal duidelijk op het blikje en de site uitgelegd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, weer iets nieuws? Moet je er ook nog iets van een account voor aanmaken op internet zeker? Of kan je hem op je console redeemen?
Je bent weer de regulars hier weer hard aant trollen zie ik ^^quote:
Same old same oldquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Je bent weer de regulars hier weer hard aant trollen zie ik ^^
Ja, het tempo is hoger op de pc. Dat komt omdat je met een muis en keyboard veel sneller en preciezer kunt reageren. De character movement is ook sneller, alles gaat sneller. Laat een top COD console speler het maar eens op een pc spelen, dan wordt ie volledig ingemaakt door middelmatige pc spelers. Ik heb in BO2 wel eens een paar rondjes tegen van die MLG console gasten op de pc gespeeld en heb ze volledig ingemaakt, ze konden het tempo gewoon niet bijhouden. Daarom vind ik het ook zo jammer dat er geen COD kampioenschappen op de pc worden gehouden, dan zie je pas wat echte skill isquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
tempo hoger is op pc? Hoezo dat?Spel is precies het zelfde.
Dat is niet waar. Mijn broer speelde het altijd op pc. Heb het paar keer op pc ook gespeeld. Kan het ook gewoon best goed op de pc. Omdat het veel meer op map kennis en slim reageren op situaties gaat en op je mini map kijken etc dan om recht schieten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ja, het tempo is hoger op de pc. Dat komt omdat je met een muis en keyboard veel sneller en preciezer kunt reageren. De character movement is ook sneller, alles gaat sneller. Laat een top COD console speler het maar eens op een pc spelen, dan wordt ie volledig ingemaakt door middelmatige pc spelers. Ik heb in BO2 wel eens een paar rondjes tegen van die MLG console gasten op de pc gespeeld en heb ze volledig ingemaakt, ze konden het tempo gewoon niet bijhouden. Daarom vind ik het ook zo jammer dat er geen COD kampioenschappen op de pc worden gehouden, dan zie je pas wat echte skill is
SPOILER: Singleplayer einde/vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Er gebeuren gewoon super belangrijke dingen.SPOILER: Singleplayer einde/vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarschijnlijk kopiëren ze het begin van MW3 gewoon.SPOILER: Singleplayer einde/vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |