Als iemand weinig caps heeft wil dat niet zeggen dat hij niet belangrijk is voor de winquote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Zo vaak dubbel kills enzo. En je helpt je team er ook nog mee. mensen met 1 capture in domination
9 van de 10x wel. Zijn het campers die geen fuck doen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand weinig caps heeft wil dat niet zeggen dat hij niet belangrijk is voor de win
Ik heb liever iemand die camped dan een idioot die zomaar op elke vlag springtquote:Op maandag 11 november 2013 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
9 van de 10x wel. Zijn het campers die geen fuck doen.
Zal wel weer ja, dat jij van campers houd inplaats van iemand die objectief speelt.quote:Op maandag 11 november 2013 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die camped dan een idioot die zomaar op elke vlag springt
Nee joh lekker dom op vlaggen springen en de tegenstanders killstreaks gunnen daar kan ik pas van genieten. Als je domination goed speelt heb je maar 2 captures nodig per game.quote:Op maandag 11 november 2013 21:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal wel weer ja, dat jij van campers houd inplaats van iemand die objectief speelt.
Ja zo werkt dat echt in een pub matchquote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh lekker dom op vlaggen springen en de tegenstanders killstreaks gunnen daar kan ik pas van genieten. Als je domination goed speelt heb je maar 2 captures nodig per game.
ik speelde van de week met zulke teammates, dus ik ging constant maar killwhoren wat leidde tot mijn eerste legit k.e.m. strikequote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh lekker dom op vlaggen springen en de tegenstanders killstreaks gunnen daar kan ik pas van genieten. Als je domination goed speelt heb je maar 2 captures nodig per game.
Ja zo werkt dat.quote:Op maandag 11 november 2013 21:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat echt in een pub match
Geen rage dashboard, maar gewoon als ik die map niet wil spelen of als ik in een verliezende pot kom.quote:
Nee klopt je hebt gelijk. 0 caps en 6 kills in een heel potje is heel goedquote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat.
Een hoog Aantal caps is zo overschat
Wat bazel jij nou weer.quote:Op maandag 11 november 2013 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee klopt je hebt gelijk. 0 caps en 6 kills in een heel potje is heel goedEn vaak nog 0 defends ook.
Spelen met 1 of 2 niet retards scheelt al een hele hoop frustratiequote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef Timmos het volgende:
Het enige wat ik doe is C of A en B cappen, heen en weer rennen en weer opnieuw cappen omdat iedereen elke keer te lomp is om de vlaggen vast te houden..
Dus vaak 10 caps, en de nummer 2 gaat dan iets van 15-32 met 1 cap.. Zo gaat het ongeveer wel ja..
je moet gewoon met wat spelers spelen die 2 caps vast kunnen houden als je ze nodig hebt, rekt lekker het potje en kun je zoveel mogelijk kills maken..quote:Op maandag 11 november 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelen met 1 of 2 niet retards scheelt al een hele hoop frustratie
Ik maak ook vrijwel nooit caps. Ik ben iemand die de vijandelijke linies induikt wat op de PC nog veel beter lukt omdat het tempo daar veel hoger is. In BO2 was dat altijd heel vermakelijk. MSMC met lightweight, dexterity en extreme conditioning en iedereen neermaaienquote:Op maandag 11 november 2013 21:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand weinig caps heeft wil dat niet zeggen dat hij niet belangrijk is voor de win
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tempo hoger is op pc? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 02:57 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik maak ook vrijwel nooit caps. Ik ben iemand die de vijandelijke linies induikt wat op de PC nog veel beter lukt omdat het tempo daar veel hoger is. In BO2 was dat altijd heel vermakelijk. MSMC met lightweight, dexterity en extreme conditioning en iedereen neermaaienDat soort momenten mis ik wel in Ghosts omdat het tempo wel wat lager is, er zijn geen echte momenten meer van totale chaos waar ik van kan profiteren.
Ik heb hem gekocht en meteen na 1 pot weer weggedaan door de recoil, zal eens met red dot proberen dan.quote:Op maandag 11 november 2013 18:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Op blikjes cola......
@BzP AK-12 red dot + silencer is enige class die ik gebruik.. Perks is een beetje uitzoeken.. Ik gebruik momenteel Ready Up / SoH / Dead Silence (voetstappen zijn echt luid....) / Off the grid (Ghost) en Resilience
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |