ja maar dat is ook al een tijd zo in de cod series :p en volgens mij is het bij BF4 niet veel anders,quote:Op maandag 11 november 2013 12:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Weer gewoon rennen, knallen, killen, doodgaan, rennen, knallen, killen, doodgaan en ga zo maar door. Te weinig tactiek voor me ook al ging het me bij de vorige delen goed af.
Ik mis Delta Force: Black Hawk Down. Wat een game was dat.
Ik denk het ook niet neequote:Op maandag 11 november 2013 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar dat is ook al een tijd zo in de cod series :p en volgens mij is het bij BF4 niet veel anders,
daar heeft de maker tenminste zijn best gedaan om er iets van te maken.quote:Op maandag 11 november 2013 12:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar dat is ook al een tijd zo in de cod series :p en volgens mij is het bij BF4 niet veel anders,
Soms is je best niet goed genoeg.quote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef eight het volgende:
[..]
daar heeft de maker tenminste zijn best gedaan om er iets van te maken.
dat is jou mening. succes verderquote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef eight het volgende:
[..]
daar heeft de maker tenminste zijn best gedaan om er iets van te maken.
wat ik eigenlijk bedoelde. Kom dan eens met tegen argumenten inplaats van alleen zoon antwoord met eenquote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zo, knap hoor. Je bent in ieder geval wel een echt cod speler.
Volgens hemben je kut als je cod speeltquote:Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk bedoelde. Kom dan eens met tegen argumenten inplaats van alleen zoon antwoord met een
En jij doet niet echt mee om dat beeld om te draaien.quote:Op maandag 11 november 2013 13:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Volgens hemben je kut als je cod speelt
interesseert me niet, ik speel omdat ik het leuker vind dan bf.quote:Op maandag 11 november 2013 13:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij doet niet echt mee om dat beeld om te draaien.
ps3 en die heli is in wave 20/20 (ben ondertussen al een keer ontsnapt, maar zoek een team om met zijn 4en te ontsnappen nu)quote:Op zondag 10 november 2013 15:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Bij welke wave is die heli er? En op welke console speel je?
voeg me maar toe: roydewitquote:Op maandag 11 november 2013 13:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ps3 en die heli is in wave 20/20 (ben ondertussen al een keer ontsnapt, maar zoek een team om met zijn 4en te ontsnappen nu)
Ik heb nu meer defends dan capturesquote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Die teams waar je soms in komt. Ga 22-5 met 9 captures. En toch nog verliezen.
Doe je goed. Ik loop wel bijna 1 op 1 met captures en defend. Komt omdat ik c4 op een flag gooi. Als ze hem innemen af laat gaan. Werkt echt te goed.quote:Op maandag 11 november 2013 14:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb nu meer defends dan captures.. 762-776
Ja, dit dus. Zo vaak dubbel kills enzo. En je helpt je team er ook nog mee. mensen met 1 capture in dominationquote:Op maandag 11 november 2013 14:39 schreef Timmos het volgende:
Ik gooi I.E.D op vlaggen en IMS, werkt heerlijk
Speel je ps3?quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef Timmos het volgende:
In games terecht komen van 29-150.. Mensen die 20-7 staan maar niiks cappen
..
Als ze daardoor de dom points leeg houden niks aan de hand. Dan helpen ze je ook.quote:Op maandag 11 november 2013 14:47 schreef Timmos het volgende:
In games terecht komen van 29-150.. Mensen die 20-7 staan maar niiks cappen
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |