Klopt. Kost ook 2 sniper schoten om die hond dood te krijgen. Zelf stel ik die hond alleen nooit in. Want hij killed bijna alleen mensen nadat je zelf al dood bent. Dus heb je weinig aan dan.quote:Op zondag 10 november 2013 23:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Die hond is echt OP as fuck
Ik liet een C4 op hem ontploffen, valt ie om, schud ie zn hoofd en bijt ie me ineens dood
C4 lag echt letterlijk recht naast m
Wie hou je nou voor de gek?quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Nou ik vind dat er dit jaar wel meer nieuwe dingen inzitten dan de afgelopen jaren. Levels groter. Meer diepte er in. En er gebeuren nu dingen in de maps (niet dat het zo boeiend is, maar nieuw is het wel)
Veel perks er bij. + nieuwe perks en ander perk systeem. Nieuwe game modes. Veel wapens + nieuwe wapen class.
En dan heb je nog extinction wat helemaal nieuw is.
En zijn toch weer flink wat nieuwe killstreaks etc.
Dus ik vind dat er best veel nieuwe dingen bij zijn.
je moederquote:
Lekker makkelijk scoren. Zijn moeder is zo dom, die loopt nog tegen een deur die ze eerst zelf dicht doet.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zo, knap hoor. Je bent in ieder geval wel een echt cod speler.
nope. Heb geen headset.quote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zo, knap hoor. Je bent in ieder geval wel een echt cod speler.
Hoe zou jij dat moeten weten? Mijn moeder is al 13 jaar dood en aangezien cod spelers maximaal 12 zijn kun jij haar helemaal niet gekend hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk scoren. Zijn moeder is zo dom, die loopt nog tegen een deur die ze eerst zelf dicht doet.
Wie zegt dat ik CoD speel?quote:Op maandag 11 november 2013 09:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hoe zou jij dat moeten weten? Mijn moeder is al 13 jaar dood en aangezien cod spelers maximaal 12 zijn kun jij haar helemaal niet gekend hebben.
Ik weet dat je het in ieder geval hebt gespeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 09:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik CoD speel?
En volgens mij haal je Xbox spelers en CoD spelers door elkaar. Op de Xbox is iedereen 12
Post dan even de goede linkquote:Op maandag 11 november 2013 09:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Voor mensen die denken dat Ghosts in 1 dag 1 miljard heeft opgehaald en het record van GTA V heeft verbroken: dat id niet waar. Ze hebben het record van Black Ops 2 niet eens verbroken
http://www.forbes.com/fdc/welcome_mjx_mobile.html
GTA V had 800 miljoen opgehaald door verkoop aan consumenten op dag 1.quote:Op maandag 11 november 2013 09:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Post dan even de goede link
Ze hebben toch voor 1 miljard aan games verstuurd voor de launch ofzo?
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel altijd lachen. Iedereen weer zeuren en janken en de makers maar lachen. DIe hebben de eerste 24 uur weer 1 miljard dollar opgehaald.
Nee, de eerste dag hebben ze nog minder verkocht dan Black Ops 2, en eerst helemaal stoer doen dat ze GTA V gaan verslaanquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel altijd lachen. Iedereen weer zeuren en janken en de makers maar lachen. DIe hebben de eerste 24 uur weer 1 miljard dollar opgehaald.
Weer gewoon rennen, knallen, killen, doodgaan, rennen, knallen, killen, doodgaan en ga zo maar door. Te weinig tactiek voor me ook al ging het me bij de vorige delen goed af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |