quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Huuuuquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:56 schreef Laysa het volgende:
Heel veel plezier![]()
Ik heb vannacht van 0.30 tot 13.00 uur geslapen met enige onderbrekingen om het toilet van dichtbij te mogen bekijken...hopelijk nu een wat minder drukke nacht.
ja iets binnen houdenquote:
Oef! Beterschapquote:
Beschuitje ?? Beterschap in elk gevalquote:
Zien dat ik van die achterlijke vermoeidheid af kom, ook na weer een goede nacht stap ik er moe uit.quote:
Jij nog van harte met je 7 ! Top gedaan !quote:
mn tante opzoeken en naar makro met dr en daarna later op de middag met Murmeli wat drinken in de stad.quote:
Ik lag er gisteren ook in om 22 uquote:Op zaterdag 9 november 2013 09:16 schreef Adnap het volgende:
[..]
Beschuitje ?? Beterschap in elk geval
[..]
Zien dat ik van die achterlijke vermoeidheid af kom, ook na weer een goede nacht stap ik er moe uit.
Maar ik ga ook heel veel haken, huishoudelijk wordenen de kapper *gaat nu even bellen* bezoeken
niet eens FM14 of GTA?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag niet veel meer doen dan wat huishoudelijk werk. Moet ook wel eens gebeuren.
Oh, dat komt later vandaag wel, tis alleen dat hier nooit van die kaboutertjes rondlopen die in het huishouden meehelpen, dat moet ik helaas toch allemaal zelf doenquote:
Ja, wel goed, moet dinsdag terugkomen voor een intake gesprek, er liggen in ieder geval wel wat mogelijkheden voor me gelukkig.quote:
Buuuh, moet ook nog strijkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga vandaag niet veel meer doen dan wat huishoudelijk werk. Moet ook wel eens gebeuren.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Waar ik het meest mee zit is de onzekerheid van alles, wanneer heb ik weer een nieuwe baan, hoe gaat het hele verhaal met deze werkgever aflopen, de kosten, al dat soort dingen. Daar heb ik eerlijk gezegd nogal wat last van, dat geeft me wel wat stress.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je?
Heb het hier een tijdje niet meer gevolgd, maar het laatste dat ik van je las was het ontslag... kijk je ondertussen reeds uit naar iets nieuws?
Nee, tegenwoordig gaat het ook overal slecht...quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waar ik het meest mee zit is de onzekerheid van alles, wanneer heb ik weer een nieuwe baan, hoe gaat het hele verhaal met deze werkgever aflopen, de kosten, al dat soort dingen. Daar heb ik eerlijk gezegd nogal wat last van, dat geeft me wel wat stress.
En ja, tuurlijk kijk ik uit naar wat nieuws, maar ik moet wel eerst wat vinden. Heb al een aantal sollicitaties de deur uitgedaan, het is nu afwachten of en hoe snel er reactie op komt. Dus ja, de onzekere tijden zijn nog lang niet voorbij.
Ja, dat wel, maar het is allemaal geen pretje. Ik hoop toch op redelijk korte termijn iets gevonden te hebben, zonder dat ik van dat hele vangnet gebruik hoef te maken, snap je. Maar we zullen het wel zien, ik hou de moed er wel in hoor, maar ik kan gewoon slecht tegen al die onzekerheid enzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig gaat het ook overal slecht...
Maar het is niet zo dat je in een zwart gat valt hé... mocht je na een bepaalde periode geen werk gevonden hebben, kom je toch in een sociaal vangnet terecht?
Ja is gisteren gedaan, er gaat hier nl ook Pfeiffer rond..... maar dat heb ik als puber gehad dus dat kan dan toch niet nog een keer ? Hoor donderdag de uitslag.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik lag er gisteren ook in om 22 u![]()
Zo moe...
Misschien je bloed eens laten nemen? Kan zijn dat je een vitamine-tekort hebt?
Had ik ook trouwens...
Zou me verbazen... bij mij was het een Vitamine D deficit (5.2 waar je rond de 20 moet zitten dacht ik). Laat ons de uitslag weten!quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:00 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ja is gisteren gedaan, er gaat hier nl ook Pfeiffer rond..... maar dat heb ik als puber gehad dus dat kan dan toch niet nog een keer ? Hoor donderdag de uitslag.
quote:Geachte mevrouw,
Projectteam N209 heeft kennis genomen van uw zorg met betrekking tot de deurhangers.
De deurhangers komen voort uit een contractuele verplichting binnen het contract van het werk voor wat betreft omgevingsmanagement. Deurhangers worden landelijk op diverse projecten van de BAM toegepast en zorgt voor veel positieve reacties uit de omgeving. Het effect van de deurhangers schiet zijn doel voorbij wanneer deze in de brievenbus verdwijnen dit heeft de ervaring ons al geleerd.
We zullen uw opmerking meenemen bij de evaluatie van het omgevingsmanagement en kijken hoe we hier in de toekomst mee om kunnen gaan.
In ieder geval bedankt dat u uw zorg hebt willen delen met ons en we gaan hier mee aan slag om de omgeving op een verantwoorde manier deelgenoot te maken en te informeren over onze werkzaamheden.
Overige suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.
Buiten de bevestiging van inschrijving niets.. en jij?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je al bericht gehad van het ouderenfonds trouwens?
Ja, maar als je de oranje deurhanger aan je deur vindt én er is óók nog eens ingebroken, dan laat die deurhanger pas écht een niet te vergeten indruk naquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
"Het effect schiet zijn doel voorbij"
Nou, als er een grote oranje harde deurhanger tussen mijn post zit kijk ik er alsnog wel naar hoor....
Ik heb gisteren een brief gekregen dat het fantastisch is dat ik me heb aangemeld als vrijwilliger en dat ze nu hun best gaan doen om te kijken wie/wat het beste bij mij past en dat zal ik dan horen. Dat zul jij een dezer dagen dan ook wel krijgenquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Buiten de bevestiging van inschrijving niets.. en jij?
Heb je nog zin om te oefenen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, maar als je de oranje deurhanger aan je deur vindt én er is óók nog eens ingebroken, dan laat die deurhanger pas écht een niet te vergeten indruk na
Ja, is goed. Heb helaas wel hoofdpijn dus ben niet zo vlot. Kan zijn dat ik zo m'n bed weer inkruip.quote:
Oh prima, ik ben een beetje aan het SOGgen dus ben soms met school bezigquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, is goed. Heb helaas wel hoofdpijn dus ben niet zo vlot. Kan zijn dat ik zo m'n bed weer inkruip.
Weet je die hangers die je in een hotel aan je deur kunt hangen met NIET STOREN?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar die deurhangers hangen ze dus neer als je niet thuis bent of hoe moet ik het zien. Wat voor hangers zijn het eik uberhaupt?
Ze zijn ook tof daarquote:Op zaterdag 9 november 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
Handgeschreven kaart gekregen van de tandarts om te bedanken voor het leuke gastenboekberichtWat lief
Wél foto's hè, de 30stequote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Toekito het volgende:
Ik heb mijn Pietenpak
Straks met Murmeli koffie drinken
geen zorgen, we hebben 2 a 3 fotografen op de toren (bijnaam van mn werkgebouw) lopen die dag.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Dus ze loopt zo in de AH omdat ze Boor zijn speciale kattenvoertje moet kopen (van dit merk witvis krijgt ie geen jeuk/vlekken) en ze ziet...
[ afbeelding ]
En ze keek nog eens, en nog eens... en toen kocht ze alles wat er nog lag
Bonuskorting: -15,20Alleen op het kattenvoer hahaha!
quote:•Bij een bezorgmoment van maandag 4 november t/m zaterdag 16 november 2013 betaal je ¤0.99 servicekosten.
Hij is sinds een paar maanden voor zo ongeveer alles allergisch behalve voor deze. Heb al van alles geprobeerd, maar dan zit hij meteen weer heel de dag te likken en poetsen en krijgt hij open plekken. Van deze niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:46 schreef Ynske het volgende:
Super deal. Maar 3 weken ermee? Krijgt boor alleen die blikjes te eten?
Ohquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je niet online een zwik bestellen?
[..]
Nee, de aanbieding is gelding t/m de tiende. Maar als je nu bestelt en ergens volgende week laat bezorgen, zijn de bezorgkosten maar 99 cent, is een actie kennelijk. Die bezorgkosten heb je er zo snel uit, misschien is het een idee om voor heel wat euro blikjes te bestellen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
OhMaar wacht eens, zou ik die 10 november dan mss verkeerd zien op de foto en zou het 16 november zijn dan? De datum is een beetje wazig...
Ja zeker! Maar waarom staat hier gewoon de normale prijs dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, de aanbieding is gelding t/m de negende. Maar als je nu bestelt en ergens volgende week laat bezorgen, zijn de bezorgkosten maar 99 cent, is een actie kennelijk. Die bezorgkosten heb je er zo snel uit, misschien is het een idee om voor heel wat euro blikjes te bestellen...
Bij mij staat eronder 3 voor 0.99??quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar waarom staat hier gewoon de normale prijs dan?
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/211893/Gourmet+Fisherman's+delight+witvis+in+blik
Ah misschien omdat ik geen account heb en dus niet ben ingelogd?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Op zaterdag 9 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appiequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
Waar kan ik vinden of ze bij mij wel bezorgen?
Dan ga je morgen naar de AH... en dan vraag je om een reclame chequequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
Ja, ik heb nu een hele lade vol met die blikjes, houdbaar tot 2015.
Maar hij doet er nog geen drie weken mee
Stom dat ik dit niet eerder gezien heb, dan was ik van de week drie keer heen gegaan om het te halen als ze weer bijgevuld haddenMaar het is t/m 10 november. Misschien dat ik morgen op de terugweg van de Doelen nog wel even langs de AH in Hillegersberg rij
Die is open.
De AH in het dorp is niet open op zondagquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar de AH... en dan vraag je om een reclame cheque
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stond vandaag trouwens netjes bij de visboer te wachten op m'n beurt, een vrouw komt aanlopen, wil voordringen, maar merkt dat dat niet gaat lukken bij mij, ik bestel kennelijk het laatste beetje dat ze hadden van de tonijn en dan zegt ze: 'Ach, je bent me nét voor, dat wilde ik ook hebben', met een hele hoopvolle blik of ik het spul toch niet wou laten liggen voor haar. Ik kon het niet laten om te zeggen dat ik al vijf minuten netjes op mijn beurt stond te wachten, dus dat het geen gevalletje 'nét' was
En uiteraard eten wij vanavond tonijn, niet zij
Wat?quote:
Helemaal onderaan? Het werkt een beetje apart sinds de laatste update volgens mij...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Hm, op mijn netbook werkt dit programma niet echt.
Ik heb nu via zes omwegen het op 99x kunnen zetten, maar ik zie nergens wat het kost
Ze kon er geloof ik niet om lachen... ik wel, eigenlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeps M_D, had dezemoeten zijn zo van : net goed voor dat mens
Ik laat ze ook niet voorpiepen hoor, no way.
(en even aangepast)
Oh, da's ook wel erg zegquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Járen geleden, vrijdag abond, man en ik komen van werk dus gaan meteen de weekboodschappen halen, met bomvolle kar dus bij de kassa.
Staat er een oud wijfje met een pak melk dus ik vraag if dat alles is. Ja.
Dus ik zeg dat ze voor mag. ze gaat voor en roept"Jan, kom maar en Jan komt met een vólle kar!!!!
Vanaf dat moment sta ik ook op mijn strepen
Huh? En ik ben niet eens ingelogd en krijg wel de goede prijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Hm, ik ben ingelogd, bonuskaartnr enzo ingevuld, maar bij mij staat dus gewoon 88,11 voor 99 blikjes. Ik durf nu niet op afronden te klikken![]()
We waren nog timide in die tijd en te stom verbaasd ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's ook wel erg zeg
Ik had haar alsnog niet voor laten gaan, denk ik
Ik heb er sowieso een pest aan of men vraagt of men voor mag. Ongeacht of je nou 1 boodschap hebt of niet. Als ik je had willen voor laten gaan had je het wel gehoordquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Járen geleden, vrijdag avond, man en ik komen van werk dus gaan meteen de weekboodschappen halen, met bomvolle kar dus bij de kassa.
Staat er een oud wijfje met een pak melk dus ik vraag if dat alles is. Ja zegt die taart.
Dus ik zeg dat ze voor mag. ze gaat voor en roept"Jan, kom maar en Jan komt met een vólle kar!!!!
Vanaf dat moment sta ik dus ook op mijn strepen
Snap jij het?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? En ik ben niet eens ingelogd en krijg wel de goede prijs
Bij mij echt nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij ook. Maar dan beneden staat er
Uw korting
¤ 55,44
Totaal
¤ 32,67
Hier stond net iets anders toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:
Mijn Winkelwagen
Gourmet Fisherman's delight witvis in blik
88,11
Uw korting¤ 55,44
Totaal¤ 32,6
nee?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier stond net iets anders toch?
Gelijk heb je, ik laat alleen mensen voor gaan als die echt maar paar dingetjes hebben en ik het zelf aanbied.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso een pest aan of men vraagt of men voor mag. Ongeacht of je nou 1 boodschap hebt of niet. Als ik je had willen voor laten gaan had je het wel gehoord
Laatst zo'n teringtaart wat in ene gewoon voor me gaat staan. Dus ik zo :
"Ehm, sorry? Ik weet het niet hoor, maar je stond net achter me.... ik kan me niet herinneren dat ik je voor heb laten gaan"
-Ik heb maar 3 boodschapjes hoor...
"Ja, en? Ik maar een kar vol, je punt?"
-Ik heb minder dus ik mag wel even voor
Ik ben langs dr gelopen, heb mijn kar er voor gekwakt en gezegd "Grapjas. Je wacht maar even"
Toen kwam er nog een -Wat brutaal van je! uit en toen zei ik nog "Je hebt tijd zat, het is niet dat ze in het bejaardenhuis zoveel boeiende dingen aanbieden, dus je wacht maar even lekker op je beurt"
En achter dr stonden 2 mensen die ik kende, die heb ik voor laten gaan
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
hehe
edit: je hebt nog gelijk ook, dat was het bericht daarboven![]()
![]()
Ik dacht dat je dit bericht had geedit:quote:
Maar je had gewoon een nieuw bericht gepostquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
ik krijg ook geen korting online
edit : ooh jawel
Je moet wel echt via de link werken die je net zelf postte, niet vanuit dat /appie gedoe, dat werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
Het werkt niet op een netbook, ik zie ook nergens Mijn Winkelwagen staan, ik heb geen 'onderaan'.
Want bij jullie zit er dan onderaan ook een knop met winkelwagen zeker?
Ik ga even de tablet van S opladen... misschien dat het daarop wel werkt?
faalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit bericht had geedit:
[..]
Maar je had gewoon een nieuw bericht gepost
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik laat alleen mensen voor gaan als die echt maar paar dingetjes hebben en ik het zelf aanbied.
Laatst ook bij de Marskramer, ook een ous mens, mag ik even voor, ik heb zulke zere benen (op zo'n zielig toontje)
Ik had har al gezien eerder dus zei: zou ik ook hebben als ik een kwartier bij de apotheek voor de deur had staan kletsen....
Tjonge, ik was toch tróts op mezelf![]()
Als blikken konden doden had ik hier niet meer gezeten, meisje van de kassa moest even onder de toonbank duiken.... die lag dubbel.
Oh, daar zit ik nu in zeker?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet wel echt via de link werken die je net zelf postte, niet vanuit dat /appie gedoe, dat werkt voor geen meter
Dit is in /appie toch? Niet in de webwinkel? Dat is weer anders kennelijk...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
Kijk... WAAR moet ik nu op drukken?
[ afbeelding ]
Mopje. ah.nlquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
Kijk... WAAR moet ik nu op drukken?
[ afbeelding ]
Ja nee, niet helemaal, ik kwam net ook in dat andere schermquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mopje. ah.nl
dan ah webwinkel, dan zoeken op gourmet, dan je juiste blikje + aantal, dan in winkelwagen en dan rechts krijg je een overzicht.
Ja, je moet wel wat dóen voor je korting hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
Ah oke, deze link kreeg ik toen ik een profiel had aangemaakt nl![]()
Wat een toessssssssssssstand
Sinds deze week krijg je bijzondere persoonlijke aanbiedingen... bij groen kan je die bestellen, bij zwart kennelijk niet... dus je moet eerst weten of je die aanbieding wil meebestellen denk ik?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:32 schreef Greys het volgende:
Liefjes, want maakt het nog uit als ik een bezorgmoment kies om GROEN of ZWART te kiezen? Bij groen staat 'beschikbare bezorgtijd met een voor u persoonlijke kortingsactie' en bij zwart gewoon 'bezorgmoment beschikbaar'
Jij haalt me de woorden uit de mond, helemaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Greys, ik vind je vermakelijkop een positieve manier
Kan iemand anders het anders dan voor je doen en dan jouw adres opgeven? Ik heb geen idee hoor, ik heb dat bezorgen verder nooit gebruiktquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
En nu krijg ik goddomme WEER geen bonuskorting ook hier
Moet ik voor je bestellen? En laten bezorgen bij je?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
En nu krijg ik goddomme WEER geen bonuskorting ook hier
Oe, goeie Qwee, per slot van rekening kun je ook op je werk laten bezorgen dus waarom niet op een ander willekeurig adres?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet ik voor je bestellen? En laten bezorgen bij je?
Kennelijk ligt het aan het bezorgmoment? Wat stomquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer opnieuw proberen, ik voel me serieus net een debiel dat dit soort simpele dingen mij niet lukken![]()
Ik ga nu via BONUS, kijken of ik dan wel korting krijg. Ik zocht net op het product zelf, maar dan staat er geen korting bij.
Maar dat is toch raar? Ik denk wel dat je gelijk hebt, maar ik vind het niet logischquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Misschien zeg ik iets heel erg stoms (geen ervaring met ah-webwinkel) maar wat Greys al zegt misschien uitverkocht maar: zou het niet ook zo kunnen zijn dat ze de bonus hangen aan het bezorgmoment, maw, je besteld nu, wil maandag laten bezorgen maar dan is het de 11de dus de korting niet meer geldig???
(niet dat ik momenteel logisch denk met die hersens vol snot hoor)
Maar is dat ook het probleem bij MB? Want die kan ook niet bestellen...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
Q denkt dat het drie dagen duurt voordat je bonuskaart online geactiveerd is
Volgens mij werkt het ook zo, want mijn korting verdwijnt zodra ik het bezorgmoment heb ingevoerd. Wel suf ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Ik denk wel dat je gelijk hebt, maar ik vind het niet logisch
Nee, want de mijne heb ik al een week geleden geregistreerd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef Greys het volgende:
http://appie.uservoice.co(...)s-voor-het-bezorgen-quote:Hoe werkt de Bonus voor het bezorgen?
← 10) Aanbiedingen & Acties
De Bonus werkt precies hetzelfde zoals in de AH Boodschappen webwinkel. De belangrijkste regel is dat de Bonus geldt voor het moment van afleveren van de bestelling. Soms is bij het moment van de bestelling nog niet duidelijk wat de Bonusaanbiedingen gaan worden. Mocht je producten hebben die bij het tijdstip van afleveren voldoen aan de Bonus, dan wordt de korting automatisch verrekend.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef MissBliss het volgende:
Nou, dan ga ik maar 100 meter lopen naar de AH.
Maar is er nog geen andere AH in de buurt? Hier zijn de meeste AH's tot minstens 20.00 open. Dit is namelijk wel de moeite waard om voor te rijden.quote:
Die bij jullie/ons zelfs tot 22.00 uur....Dk en ik zijn weleens om 21.30 op zaterdag avond daar geweest...en het was echt nog drukquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar is er nog geen andere AH in de buurt? Hier zijn de meeste AH's tot minstens 20.00 open. Dit is namelijk wel de moeite waard om voor te rijden.
ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Greys, ik vind je vermakelijkop een positieve manier
Geeft niks mop, ik vond je idee juist superquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry greys, ik wist echt niet dat het zo stom werkt... echt achterlijk, bij een webwinkel![]()
Ik denk ik ga je er door loodsen, maar die vlieger ging niet opquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niks mop, ik vond je idee juist super
Ik voelde me echt achterlijk toen het niet lukte dus ik ben bijna 'blij' dat het uiteindelijk niet aan mij lag haha.
damn was echt 45 min geleden bij ah...geen idee of ze dat hadden. Ik had een pak sapquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn tof en lief
Ik ga nu bellen naar Rotterdam, is ca. 5 km rijden maar voor dat geld....
Even vragen of zij nog veel hebben anders rijd ik er nu nog heen. S vindt dit soort dingen normaal onzin maar die rekende net uit wat het scheelt en toen vond ie het ook logisch
Kleine moeite, groot plezierquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
en vervolgens vliegen allen met een AH met een zondagopenstelling in de buurt morgen naar Appie op alle blikjes benodigd kattenvoer in te slaan![]()
Ik zei al, ik kan zo voor dr halen als ze het wil. Moet ze maar ff over nadenken. Alle 4 de ah's zijn open morgen hier tot 22u. En kom toch langs 010.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
en vervolgens vliegen allen met een AH met een zondagopenstelling in de buurt morgen naar Appie op alle blikjes benodigd kattenvoer in te slaan![]()
Jep, Ideaaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die bij jullie/ons zelfs tot 22.00 uur....Dk en ik zijn weleens om 21.30 op zaterdag avond daar geweest...en het was echt nog druk
Ja! Toastje!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:54 schreef Queller het volgende:
Yo, Greesje... Zal ik dan een toastje brie voor je smeren?
Ik heb geen idee waarom we allemaal naar de AH moeten, maar als ik ook moet, dan roepen jullie maar
Indien áls en je dicht langs mij komt drop je het maar hier en breng ik het dinsdag naar Greys bij de tandarts als ze naar de held moet (ik zit pal tegen 010 aan)quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al, ik kan zo voor dr halen als ze het wil. Moet ze maar ff over nadenken. Alle 4 de ah's zijn open morgen hier tot 22u. En kom toch langs 010.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
AH H'berg heeft nog een 'redelijk vol vak', dus daar ga ik nu even heen.
En misschien rijd ik ook nog even door naar een andere AH. Fuck etenstijd....
En Q, jij was een geweldige telefonische helpdesk
Bitterballenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn, of heb je veel honger?
[ afbeelding ]
Beter een liefdevolle poging zonder succes dan helemaal geen pogingquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk ik ga je er door loodsen, maar die vlieger ging niet op
Ik wist niet dat ik het in me hadquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
Beter maak je nog 7 schalenquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:57 schreef Queller het volgende:
[..]
Zou dit genoeg zijn, of heb je veel honger?
[ afbeelding ]
Joh, neem op de terug weg voor alle moeite een kapsalonnetje mee!quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
AH H'berg heeft nog een 'redelijk vol vak', dus daar ga ik nu even heen.
En misschien rijd ik ook nog even door naar een andere AH. Fuck etenstijd....
Sorryquote:
Dooschquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het in me had
Wat een opofferingquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:12 schreef Qwea het volgende:
Bohhhhh
*uitkijkt naar binnenkort. 4 dagen achter elkaar uit eten![]()
wat is HGT?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:11 schreef Laysa het volgende:
Wie keek er hier nog meer Downton Abbey?
Jij toch greys?
Vanavond begint het weer op Ned om 20.10...jammer genoeg gelijk met HGT![]()
maar dan kijk ik DA gewoon terug
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, meneer is 2 weken vrij... en weet nu al niet wattie met zn tijd moet.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!
rolfcopterquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die half Nederland door kan voor 1000 blikjes gourmet! Okthnxbye!
Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Greys heeft ze nodig!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?![]()
Ik bedoel 999 blikjes, ja daar kan ik inkomen, maar 1000.![]()
boor voerenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys!
GREYS!!!
Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?
dat is 1 van haar doelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys!
GREYS!!!
Wtf ga je doen met 1000 blikjes gourmet?
En toen vloog m'n cola uit m'n mondquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is 1 van haar doelen![]()
om die binnen 1 week allemaal op te eten
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toen vloog m'n cola uit m'n mond
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat vergeet ze vast weerquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:09 schreef Qwea het volgende:
Als ze die 1000 blikjes vind, gaat ze knuffelen met de AH medewerker. Huppa, weer een doel
Ook lekker bij een glaasje wijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
En dan effe de tandarts in zijn gezicht ademenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
Qbabequote:
Nooit meer "Wat eten we toch in godsnaam vanaaf?"quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
verrekquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:11 schreef Qwea het volgende:
JONGENS!Laten we even een moment stilte houden trouwens....
GREYS IS VOORRADEN AAN HET AANLEGGEN.
Slim idee Greys, om die kast uit te ruimen
Ik denk dat ik niet meer zou durven eten bij Greysquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef Laysa het volgende:
Op brood
Door de salade
op een toastje
wann feest
En met 1000 blikjes is 'ie ook wel weer vol denk ik? En de muizen kunnen er niet doorheen knagen, dus ik zeg win-winquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:11 schreef Qwea het volgende:
het enige wat ik heb gekocht voor 1 euro is een pizza en een pak mergpijpjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan ben je nog blij dat je niet bij de C1000 of Hoogvliet koopt... dan had je maximaal vier keer per bezoekje de aanbieding mee mogen nemen en dus 84 keer de winkel in moeten lopen...
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:11 schreef Qwea het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan ben je nog blij dat je niet bij de C1000 of Hoogvliet koopt... dan had je maximaal vier keer per bezoekje de aanbieding mee mogen nemen en dus 84 keer de winkel in moeten lopen...
Aah, hoeft ze ook niet meer op te zien tegen de lidl, past toch niet meer in de kastquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En met 1000 blikjes is 'ie ook wel weer vol denk ik? En de muizen kunnen er niet doorheen knagen, dus ik zeg win-win
En dan maar blij zijn met die 292 kassa's bij de Appie waar ze je toch niet herkennenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Nou, ik had dat dus bij de AH v/d week![]()
De bavaria is in de aanbieding. 3 kratjes van 12 flesjes voor 9 euro. Nou, da's heel nie duur nie. En ik geef de 19ste een borrel... Dus ik inladen (dacht ik....) max 6 kratten p.p
Kon ik alsnog 4x langsKut regel is het.
Als ik een bigass vriezer zou hebben, zou ik naar de c1000 verderop rijden en 80 pizza's halenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
het enige wat ik heb gekocht voor 1 euro is een pizza en een pak mergpijpjes
A. zei dat ik wel kon gaan isoleren in ons nieuwe huis. Ik ben nog andere klusjes voor mezelf aan het verzinnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:14 schreef Qwea het volgende:
Ooh en trouwens, steenwol jeukt en is kut. Ik heb het idee dat er "splinters" in mijn hand zitten
Nah...dit zijn die dikke pizza's...voor een keer wel lekker maar eet liever de dunnequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik een bigass vriezer zou hebben, zou ik naar de c1000 verderop rijden en 80 pizza's halenKoopje.
Ja, dit viel ook niet onder de boodschappenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan maar blij zijn met die 292 kassa's bij de Appie waar ze je toch niet herkennen
Ik heb overigens maar één bonnetje van de Appie gezien van de week![]()
Nou ja, je kan wel gaan isoleren... maar beter doe je dan van die rubberen keukenhandschoenen aan ofzo. En dichte kleding. Want dit is kut met perenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
A. zei dat ik wel kon gaan isoleren in ons nieuwe huis. Ik ben nog andere klusjes voor mezelf aan het verzinnen.![]()
Maar hij heeft vandaag samen met een vriend de twee huge ass bomen voor ons nieuwe huis gekapt, dus ik ben blij!Filmpje op facebook voor de geïnteresseerden.
Hier bij de C1000 helpen ze je dan niet... heb weleens stampvoetende mensen gezien toen de pangafilet per hele grote zak maar een paar euro kosttequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dit viel ook niet onder de boodschappenIk had speciaal borrelgeld
En bij mijn appie kennen ze me gewoon (kom elke dag brood halen afgezien van deze week) en had dezelfde kassa.... dus het schiet echt geen fuck op die regel
Agreequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...dit zijn die dikke pizza's...voor een keer wel lekker maar eet liever de dunne
Geen foto? Ik heb jou niet op fbquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
A. zei dat ik wel kon gaan isoleren in ons nieuwe huis. Ik ben nog andere klusjes voor mezelf aan het verzinnen.![]()
Maar hij heeft vandaag samen met een vriend de twee huge ass bomen voor ons nieuwe huis gekapt, dus ik ben blij!Filmpje op facebook voor de geïnteresseerden.
Serieus? Debiel ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier bij de C1000 helpen ze je dan niet... heb weleens stampvoetende mensen gezien toen de pangafilet per hele grote zak maar een paar euro kostte![]()
Toen ik laatst die net-niet discussie had over die cola zei dat wicht ook nog 'we zijn geen groothandel'. Het ging om 36 liter cola light. Alsof je dan ver komt als je grote hoeveelheden nodig hebtquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Debiel ookIk snap die regel ook niet. Ja, leuk hoor max 6 blikjes/kratten/ whatever... en leuk dat men denkt dat het bulken tegen gaat, maar als men het wil komt men toch wel 40x terug.
Oja, dat van die handschoenen is wel een goede tip!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, je kan wel gaan isoleren... maar beter doe je dan van die rubberen keukenhandschoenen aan ofzo. En dichte kleding. Want dit is kut met perenMaaaaarrrrr het is bij lange na NIET zo erg als glaswol.
Bomen gekapt
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Toen ik laatst die net-niet discussie had over die cola zei dat wicht ook nog 'we zijn geen groothandel'. Het ging om 36 liter cola light. Alsof je dan ver komt als je grote hoeveelheden nodig hebt
Ik bedacht dat ook echt net pasquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja, dat van die handschoenen is wel een goede tip!
Ik DM je even!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen foto? Ik heb jou niet op fb
Precies.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ipv dat ze gewoon blij zijn dat ze verkopen...
Seht gut aus!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:20 schreef Qwea het volgende:
Ooh en GB :
[ afbeelding ]
Flink aanpoten en +- 2.5u later :
[ afbeelding ]
jawohl! Mooi prijsje ook nog want de steenwol was in de aanbieding bij Gammaquote:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
¤ 81,38 (!!!!!!!) bonuskorting in totaal, omgomgomgomg![]()
Boor komt de winter door!
leuk he, besparenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
dat is met recht hamsterenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Da's meer dan 100 blikjes... 150 of daar in de buurt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
Gek wief!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
positief blijven denkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nu hopen dat ie hier niet allergisch voor wordt
Same hierquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Das meer dan ik ooit heb gehad.
Zeker op 1 product.![]()
Zonneschijntjequote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nu hopen dat ie hier niet allergisch voor wordt
Binnenkort lidl?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:45 schreef Greys het volgende:
IK BEN ZO BLIJJJJJJJJJJJJJ![]()
Meteen mijn eerste bespaar-actie is een enorme![]()
![]()
Lang leve de uitgeruimde voorraadkast, omg
Hahahaha nee nog lange niet, nog lange nietquote:
Maak ik na het eten, dat moet ik nog even doenquote:
Wat eet je nou dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha nee nog lange niet, nog lange niet
[..]
Maak ik na het eten, dat moet ik nog even doen
Detailsquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn de muizen al getackeld dan?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfgemaakte pizza rijkelijk belegd met vis?
Ik hou het op toastjesquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelgemaakte pizza rijkelijk belegd met vis?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hou het op toastjes
Want de oven doet het niet![]()
![]()
Ojah....wel een belangrijk detailquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hou het op toastjes
Want de oven doet het niet![]()
![]()
Ach joh, bijzaakquote:
Vindt je?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is echt heel erg he? Dat je hardop zit te lachen om je eigen grapje?
Ja....quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is echt heel erg he? Dat je hardop zit te lachen om je eigen grapje?
Blikje witvisquote:
Kan hij het driehoekje ernaast niet aanklikken? en dan vervolgens op vrienden zetten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Weten jullie dit misschien?
A. heeft een filmpje op Facebook geplaatst, maar het komt niet op de timeline te staan (alleen zijn eigen profiel). Weten jullie of je iets zo kunt instellen dat het ook op de timeline komt?
Jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn de muizen al getackeld dan?
Echt leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Misschien ga ik binnenkort bij een kat kijken..die moet eerst nog even een hondentest doenAnders komt het niet goed hier
I hef no kluquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:55 schreef Goodbye het volgende:
Weten jullie dit misschien?
A. heeft een filmpje op Facebook geplaatst, maar het komt niet op de timeline te staan (alleen zijn eigen profiel). Weten jullie of je iets zo kunt instellen dat het ook op de timeline komt?
Paas mij dat fruit!quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
JaGaten helemaal dicht gepropt met aluminiumfolie
En alle lades en kasten helemaal schoongemaakt en uitgesopt, spik en span!
[..]
Echt leukIk kijk straks even je linkje, zit even te eten
Q: steak, aardappels en fruit eet ik haha.
Doe eens niet zo slimquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kan hij het driehoekje ernaast niet aanklikken? en dan vervolgens op vrienden zetten?
Wat goed, dat had ik kennelijk gemistquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen linkje gegeven hoorquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Echt leukIk kijk straks even je linkje, zit even te eten
Q: steak, aardappels en fruit eet ik haha.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat goed, dat had ik kennelijk gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |