http://www.ah.nl/appiequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
Waar kan ik vinden of ze bij mij wel bezorgen?
Dan ga je morgen naar de AH... en dan vraag je om een reclame chequequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
Ja, ik heb nu een hele lade vol met die blikjes, houdbaar tot 2015.
Maar hij doet er nog geen drie weken mee
Stom dat ik dit niet eerder gezien heb, dan was ik van de week drie keer heen gegaan om het te halen als ze weer bijgevuld haddenMaar het is t/m 10 november. Misschien dat ik morgen op de terugweg van de Doelen nog wel even langs de AH in Hillegersberg rij
Die is open.
De AH in het dorp is niet open op zondagquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga je morgen naar de AH... en dan vraag je om een reclame cheque
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stond vandaag trouwens netjes bij de visboer te wachten op m'n beurt, een vrouw komt aanlopen, wil voordringen, maar merkt dat dat niet gaat lukken bij mij, ik bestel kennelijk het laatste beetje dat ze hadden van de tonijn en dan zegt ze: 'Ach, je bent me nét voor, dat wilde ik ook hebben', met een hele hoopvolle blik of ik het spul toch niet wou laten liggen voor haar. Ik kon het niet laten om te zeggen dat ik al vijf minuten netjes op mijn beurt stond te wachten, dus dat het geen gevalletje 'nét' was
En uiteraard eten wij vanavond tonijn, niet zij
Wat?quote:
Helemaal onderaan? Het werkt een beetje apart sinds de laatste update volgens mij...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Hm, op mijn netbook werkt dit programma niet echt.
Ik heb nu via zes omwegen het op 99x kunnen zetten, maar ik zie nergens wat het kost
Ze kon er geloof ik niet om lachen... ik wel, eigenlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oeps M_D, had dezemoeten zijn zo van : net goed voor dat mens
Ik laat ze ook niet voorpiepen hoor, no way.
(en even aangepast)
Oh, da's ook wel erg zegquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Járen geleden, vrijdag abond, man en ik komen van werk dus gaan meteen de weekboodschappen halen, met bomvolle kar dus bij de kassa.
Staat er een oud wijfje met een pak melk dus ik vraag if dat alles is. Ja.
Dus ik zeg dat ze voor mag. ze gaat voor en roept"Jan, kom maar en Jan komt met een vólle kar!!!!
Vanaf dat moment sta ik ook op mijn strepen
Huh? En ik ben niet eens ingelogd en krijg wel de goede prijsquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
Hm, ik ben ingelogd, bonuskaartnr enzo ingevuld, maar bij mij staat dus gewoon 88,11 voor 99 blikjes. Ik durf nu niet op afronden te klikken![]()
We waren nog timide in die tijd en te stom verbaasd ook.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's ook wel erg zeg
Ik had haar alsnog niet voor laten gaan, denk ik
Ik heb er sowieso een pest aan of men vraagt of men voor mag. Ongeacht of je nou 1 boodschap hebt of niet. Als ik je had willen voor laten gaan had je het wel gehoordquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Járen geleden, vrijdag avond, man en ik komen van werk dus gaan meteen de weekboodschappen halen, met bomvolle kar dus bij de kassa.
Staat er een oud wijfje met een pak melk dus ik vraag if dat alles is. Ja zegt die taart.
Dus ik zeg dat ze voor mag. ze gaat voor en roept"Jan, kom maar en Jan komt met een vólle kar!!!!
Vanaf dat moment sta ik dus ook op mijn strepen
Snap jij het?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? En ik ben niet eens ingelogd en krijg wel de goede prijs
Bij mij echt nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij ook. Maar dan beneden staat er
Uw korting
¤ 55,44
Totaal
¤ 32,67
Hier stond net iets anders toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:
Mijn Winkelwagen
Gourmet Fisherman's delight witvis in blik
88,11
Uw korting¤ 55,44
Totaal¤ 32,6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |